קורסאובר בין סוג-של עולם אפלה למו"ד היה כבר בשלהי שנות התשעים עם "מסיכת המוות האדום" - הרחבה לרייבנלופט שעסקה במשחק בעולם ויקטוריאני-גותי. מוזר כמו שזה נשמע.
על חלקם,אבל הרושם שמותג כזה יעשה על שחקנים זה ש"ניסינו לשחק עולם האפלה בקמפיין שלנו ב-5e והערפד שלהם כתוב די גרוע".
מעולה בשביל דייב, שעכשיו יכול להגיד לחבר שלו "רואה? אמרתי לכם שעדיף מו"ד "אבל הרושם שמותג כזה יעשה על שחקנים זה ש"ניסינו לשחק עולם האפלה בקמפיין שלנו ב-5e והערפד שלהם כתוב די גרוע".