• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

סגנונות מוזיקליים - מה שלכם?

Ashardalon

פונדקאי ותיק
אני אוהב הכל. פשוט הכל. זה אומר אירי, פולק, מטאל, מטאל כבד, פולק ווויקינגי, רוק, גראנג', מזרחית, מודרני, מוזיקה יפנית, מוזיקת פופ, מיינסטרים וא-מיינסטרים... העיקר שזה יפה לאוזן ושהם לא מזייפים.

כהוכחה, ברשימת ההשמעה שלי יש גם ביטלס, גם דודו אהרון, גם קורפיקלאני וגם לד זפלין. אכן.

:mrgreen:

אז איך אצלכם? מתהפכת לכם הבטן לשמוע שאני אוהב מטאל? אתם מקיאים למשמע השם "משה פרץ"? יש לכם פטיש נסתר אך ורק לfags ששרים בצורה צווחנית או ליפנית חרשות?

שתפו אותי, ונחכם כולנו.
 
ביטלס.

אולי לא הבהרתי את עצמי נכון. ביטלס ביטלס ביטלס ביטלס ביטלס ביטלס ביטלס ביטלס ביטלס ביטלס ביטלס ביטלס ביטלס ביטלס ביטלס ביטלס ביטלס ביטלס ביטלס ביטלס ביטלס ביטלס ביטלס ביטלס ביטלס ביטלס ביטלס ביטלס ביטלס ביטלס...

זה נמשך כמה זמן... 900+ של שירים אדירים...אבל נתעלם מזה שנייה...

עכשיו שאני חושב על זה, בפעמים הבודדות שאני לא שומע ביטלס אז אני שומע משהו קרוב. זאת אומרת, או הantholgy, או wings[פול מקרטני ואשתו לינדה עם עוד אמנים], plastic ono band[עד כמה שאפשר לקרוא לזה להקה] ושירים\סינגלים של ג'ורג' ורינגו.

לא, זה לא הכל... ברשמות שלי יש גם את neil young, שצורף לאחרונה, אבל אני אוהב אותו הרבה פחות מאת הביטלס...כמו כן שירים של queen , פינק פלויד, the corrs ועוד כמה אמנים לא מוכרים וחסרי שם מצטרפים לפעמים.


לגבי מה שאני אוהב... בעיקרון, בתור אחד שעלק 'מקשיב' למוזיקה, אני אוהב יותר זמרים\להקות אשר כותבים את השירים שלהם בעצמם. לא אוהב... זאת אומרת, ההערכה שלי אליהם תגבר בהרבה אם אני אדע שהם כותבים את מה שהם מנגנים וההערכה שלי אליהם תפחת פלאים אם אני אדע שכותבים בשבילהם את השירים, או שהם עושים 'קאברים' לשירים מוצלחים של זמרים אחרים.

זה אני. תתמודדו.
 
בעיקר מטאל, ובתוכו בעיקר הבי, ספיד, ת'ראש, פרוג, פאוור. פולק מסויים, אם כי אני לא אוהב את מה שעושות רוב הלהקות שקוראות לעצמן "פולק מטאל". דת', בלאק, דום, ממש בקטנה - יש להקות בודדות בסגנונות האלה שאני אוהב, את הרוב אני לא.
מעבר לזה, רוק, רוק כבד, פולק רוק, פרוג רוק, קצת פאנק פה ושם, ולפעמים גם מוזיקה קלאסית כשאני במצב הרוח המתאים.
 
בחירה. וכפייה. תלוי איך אתה מסתכל על זה.


גדלתי עם השירים האלו משהייתי בן שנתיים... זאת אומרת, שומע שירים של הביטלס ברקע בבית שלי, וסרט ילדות שלי שהייתי רואה איזה שמונים פעם ביום זה yellow submarine , שהיה עם אנימציה ידידותית שכזאתי, ואהבתי אותו נורא...

אבל זה לא שלא שמעתי מספיק מוזיקה בחיים שלי... iron maiden, metallica , aerosmith, red hot chili peppers, pink floyd , led zepplin, crosby stills nash & young, ozzy osborn ,jimmy hendrix , the corrs, tomas dolby , tim finn ... יש עוד מלא... בקיצור, לא חסר בכלל. אבל זה לא אותו הדבר. אני פשוט לא אוהב אותם באותה מידה. אני לא אפצח במנגינה ואשיר בו ברגע שאני אשמע מוזיקה של אוזי אוסבורן, אבל אני כן אעשה את זה עם שיר של הביטלס, בגלל שאני מכיר אותו בעל פה, יודע את המנגינה שלו מההתחלה עד לסוף ומהסוף להתחלה, ואוהב אותו בכל ליבי...

אני חושב שהעובדה שאני יודע לנגן חלק מהשירים שלהם על התופים גם עוזרת..
 
Well,

זה לא בדיוק מה שאני קורא לו "מבחר". אני מדבר גם על לשמוע קלאסית, ישראלי, מזרחית, אירי, אפריקאי... הכל מהכל, ואז להחליט. התחום הצר של הרוק [ואני מכניס לתוכו מטאל, מוזיקת אימואים ונירוונות למיניהם] הוא בהחלט חדגוני. אתה יכול להעמיק בו מאוד, אבל זה עדיין רוק בלבד.
 
בעיקרון- הכל. האהבה הגדולה שלי היא רוק לסוגיו(כבד, פרוג, פולק, מטאל למיניו וכו' וכו'). אם לדבר באומנים, זה כולל את הביטלס, קווין, מטאליקה, סיימון וגרפונקל, נייטוויש (עם עדיפות לחדשה), לד זפלין, אבבא ואיירון מיידן הם האהובים עלי. מעבר לזה, אני שומע קצת שירים מכל סגנון- רגאיי, ראפ, פופ, אירי, ישראלי-קלאסי, ועוד ועוד. מזרחית של היום אני לא אוהב, אבל הישנה (זהר ארגוב, אייל גולן הישן וכו') זה סבבה מדי פעם.
 
Ashardalon אמר/ה:
Well,

זה לא בדיוק מה שאני קורא לו "מבחר". אני מדבר גם על לשמוע קלאסית, ישראלי, מזרחית, אירי, אפריקאי... הכל מהכל, ואז להחליט. התחום הצר של הרוק [ואני מכניס לתוכו מטאל, מוזיקת אימואים ונירוונות למיניהם] הוא בהחלט חדגוני. אתה יכול להעמיק בו מאוד, אבל זה עדיין רוק בלבד.
אמנם אין לי ניסיון נרחב עם סגנונות מחוץ לרוק, אבל האמירה הזאת נראית לי קצת גאוותנית ולא קשורה. אל תשכח שרוק הוא סגנון ייחודי מאוד - בעיקר בגלל שהוא פשוט גונב מהכל. יש בו קצת מכל סגנון, ודברים חדשים לחלוטין - מה שגורם ל-"תחום הצר" הזה להפוך למאוד מגוון. אולי אנחנו לא מגדירים רוק באופן דומה - P5CUHHGlQg0[/MEDIA]]אבל o6LZnz0ElLc[/MEDIA]]אם 1se7jv7IC70[/MEDIA]]כן,BJr-iFh1OZk[/MEDIA]]אני a9eNQZbjpJk[/MEDIA]]לא nVZ8tRlcZhA[/MEDIA]]יכול rc9_U-RBSuk[/MEDIA]]להבין 3MLp7YNTznE[/MEDIA]]איך pw6_VXPwm6U[/MEDIA]]אפשר QfizSraPQNU[/MEDIA]]לקרוא E2zIMyjQh8s[/MEDIA]]לסגנון 2o2siXC_w0I[/MEDIA]]כל-C9ZCFfF2Tyc[/MEDIA]]כך 8kTVPmXeyXc[/MEDIA]]נרחב - YKjV_bWnFCM[/MEDIA]]"צר".
 
Shaman אמר/ה:
אולי אנחנו לא מגדירים רוק באופן דומה - אבל אם כן,אני לא יכול להבין איך אפשר לקרוא לסגנון כל-כך נרחב - "צר".
בקלות רבה, אני חושב. לרוק יש מאפיינים מוגדרים, כמו לכל דבר. ברור שהוא גונב מהכל, כך קורה גם במודרני, בפולקות מסוימות, בישראלי ובפופ. זה לא נקרא מבחר.

http://en.wikipedia.org/wiki/Rock_music

האמירה שלך קצת פלצנית... לומר שרוק זה נורא נורא מגוון זה בעצם לשייך לז'אנר אחד את התכונות של השאר. וול, אם באת רק כדי לצעוק שאתה רעב, זה לא מעניין.
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
חזרה
Top