Ashardalon
פונדקאי ותיק
אני אוהב הכל. פשוט הכל. זה אומר אירי, פולק, מטאל, מטאל כבד, פולק ווויקינגי, רוק, גראנג', מזרחית, מודרני, מוזיקה יפנית, מוזיקת פופ, מיינסטרים וא-מיינסטרים... העיקר שזה יפה לאוזן ושהם לא מזייפים.
כהוכחה, ברשימת ההשמעה שלי יש גם ביטלס, גם דודו אהרון, גם קורפיקלאני וגם לד זפלין. אכן.
אז איך אצלכם? מתהפכת לכם הבטן לשמוע שאני אוהב מטאל? אתם מקיאים למשמע השם "משה פרץ"? יש לכם פטיש נסתר אך ורק לfags ששרים בצורה צווחנית או ליפנית חרשות?
שתפו אותי, ונחכם כולנו.
כהוכחה, ברשימת ההשמעה שלי יש גם ביטלס, גם דודו אהרון, גם קורפיקלאני וגם לד זפלין. אכן.
אז איך אצלכם? מתהפכת לכם הבטן לשמוע שאני אוהב מטאל? אתם מקיאים למשמע השם "משה פרץ"? יש לכם פטיש נסתר אך ורק לfags ששרים בצורה צווחנית או ליפנית חרשות?
שתפו אותי, ונחכם כולנו.
