The Fool
פונדקאי פעיל
OOC:
מצטער אם לא היה ברור-
החאן הוא אזור חנייה קבוע לשבטים נודדים, מדובר במחנה שמקובע באמצעות חומה אחת גדולה ודי נמוכה (שני מטר מקסימום) שמקיפה את כל החאן, יש אזור מרכזי (איפה שאתם עכשיו) וחלקים שונים בפינות שמחולקים באמצעות החומה, בשביל מקום לאיסוף הבהמות, מקום אחר להקמת אוהלי השינה, אזורי הסחר וכו'. השבטים המדברים נודדים מחאן לחאן בדרך כלל (למרות שלחלקם יש חאנים קבועים) וחיים בהם עד שהם צריכים לנדוד שוב. אתם כרגע בתוך החאן, באזור המרכזי היכן שיש את הסעודות ואת המדורה המרכזית, כולם מתים, מבותרים וכדומה, כל האוכל שלהם עדיין על השולחנות, כל הסחורה שלהם מסביב, כולל שקים של פירות מיובשים, כדי יין, תבלינים ומוצרי סחר אחרים (פרוות, נאדים, תכשיטים וכו' וכו'). אתם לא רואים אף ניצול ואין ממש לאיפה להמשיך בתוך החאן, חוץ מהאזורים הצדדיים.
בכל מה שנוגע לביגור...שיסתיים כבר ונמשיך -.-
מצטער אם לא היה ברור-
החאן הוא אזור חנייה קבוע לשבטים נודדים, מדובר במחנה שמקובע באמצעות חומה אחת גדולה ודי נמוכה (שני מטר מקסימום) שמקיפה את כל החאן, יש אזור מרכזי (איפה שאתם עכשיו) וחלקים שונים בפינות שמחולקים באמצעות החומה, בשביל מקום לאיסוף הבהמות, מקום אחר להקמת אוהלי השינה, אזורי הסחר וכו'. השבטים המדברים נודדים מחאן לחאן בדרך כלל (למרות שלחלקם יש חאנים קבועים) וחיים בהם עד שהם צריכים לנדוד שוב. אתם כרגע בתוך החאן, באזור המרכזי היכן שיש את הסעודות ואת המדורה המרכזית, כולם מתים, מבותרים וכדומה, כל האוכל שלהם עדיין על השולחנות, כל הסחורה שלהם מסביב, כולל שקים של פירות מיובשים, כדי יין, תבלינים ומוצרי סחר אחרים (פרוות, נאדים, תכשיטים וכו' וכו'). אתם לא רואים אף ניצול ואין ממש לאיפה להמשיך בתוך החאן, חוץ מהאזורים הצדדיים.
בכל מה שנוגע לביגור...שיסתיים כבר ונמשיך -.-
