Nurit Karni
פונדקאי חדש
מפגש משחקים בחיפה-2
זוכרים את הפעם הקודמת?
משחקי קופסא, כיף, אנשים מגניבים, רק שהפעם- עם שולחנות!
בואו בהמוניכם ותביאו איתכם מה שבא לכם שיהיה שם,
אנשים, משחקי לוח, משחקי תפקידים, גיטרה, וכל מה שאתם רוצים ולא חשבתי עליו מלבד גודזילות.
rcshock:
(ניפגש בגרנד קניון בקומה 3 ליד הקולנוע)
שימו לב- זה לא באותו מקום של הפעם הקודמת!!!
יום נהדר
נורית
זוכרים את הפעם הקודמת?
משחקי קופסא, כיף, אנשים מגניבים, רק שהפעם- עם שולחנות!
בואו בהמוניכם ותביאו איתכם מה שבא לכם שיהיה שם,
אנשים, משחקי לוח, משחקי תפקידים, גיטרה, וכל מה שאתם רוצים ולא חשבתי עליו מלבד גודזילות.
(ניפגש בגרנד קניון בקומה 3 ליד הקולנוע)
שימו לב- זה לא באותו מקום של הפעם הקודמת!!!
יום נהדר
נורית
