• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מי שמע על טרילוגיית פנהליגון?

הסתובבתי בספריה במושב בערבה, ולפתע אני רואה ספר שעל שדרתו כתוב באותיות גדולות: "מבוכים ודרקונים". לקחתי לידי וראיתי שזה טרילוגייה משנות התשעים שתפקידה ( כך נראה לי לפחות) לעודד ילדים לקרוא ולשחק משחקי תפקידים... מישהו נתקל בה? מישהו קרא?1000092822.webp
 
לא שמעתי קודם לכן.
מחיפוש באינטרנט, הטרילוגיה מתרחשת בעולם המערכה Mystra וכנראה שהיא כל כך לא הצליחה עד שגם באנגלית אין לה עמוד ויקיפדיה.

הספר הראשון נקרא באנגלית The Tainted Sword.
 
כן!
קראתי אותה בספריה ביסודי שלי (יישוב קטן, לא בערבה) והיו שנים שחשבתי שדמיינתי אותה בין כל הספרות מו"ד ומלחמת הכוכבים שהשאלתי מספריות שונות

הכריכה חתוכה מתוך הכריכה של הקופסה הירוקה (טורקיז?) של מו"ד קופסאות אז בכלל מבלבל.

לא זוכר כמעט כלום מהספר חוץ משלדמות הראשית יש גריפין זקן בתור חיית רכיבה.

באותה ספריה הייתה לנו גם את טרילוגית האלף האפל (הפריקוול על דריזט ובקעת רוח-כפור) אז גם היו מציאות שוות.
 

קבצים מצורפים

  • השחקן-המומחה-חוברת-מס-1.webp
    השחקן-המומחה-חוברת-מס-1.webp
    117.4 KB · צפיות: 1
לא זוכר כמעט כלום מהלילה, אבל אני זוכר שבספרייה האזורית שלנו היו רק 2 מתוך 3 הספרים, ולא הצלחתי למצוא את השלישי בשום מקום, ושניסיתי למצוא את הקשר בין הסיפור לבין הlore שהיה בספר החוקים לשחקן של מהדורה שלישית, והתאכזתי כשלא מצאתי כזה. (זה היה הרבה לפני שלמדתי שיש יותר מעולם שמש אחד)
 
הספר הזה הוא לגמרי עמק המוזרות.

מופיעים בו שמות של כל מיני מקומות מוכרים מקראמיקוס, אבל הוא בכלל לא מרגיש קשור לכל מה שאנחנו מכירים על המקום הזה ומהר מאוד הוא הופך להיות עלילה בין-מימדית הזויה עם מאפיינים קת'ולואידיים לא ממש מוצלחים ומפלצות וחפצי קסם שלא היו בשום מהדורה של מו"ד עד עצם היום הזה.

כנראה שגם היוצרת של הסדרה התביישה בה ולא חתמה עליה בשמה אלא בשם עט גנרי ששימש לכל מיני פרסומי פנטזיה שאף אחד לא רצה להזדהות איתם.
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
חזרה
Top