- טווח גילאים
- 25+
- מיקום בארץ / פלטפורמה
- רמת גן גבעתיים תל אביב
- בתשלום?
- השתתפות בהוצאות
היי כולם,
אני בן 35 אשמח להצטרף לקבוצה חדשה או קיימת (25+) על מנת לחזור לשחק באיזור רמת גן/גבעתיים /ת"א. שיחקתי בעבר בגרסאות 2, 3.5, וקצת 5 . עף על role play ובא עם ראש פתוח. מבחינת זמינות אני מעדיף לקראת הסופש (חמישי-שבת) אבל אני יכול להתגמש. אין בעיה להתחלק בהוצאות. דברו איתי
אני בן 35 אשמח להצטרף לקבוצה חדשה או קיימת (25+) על מנת לחזור לשחק באיזור רמת גן/גבעתיים /ת"א. שיחקתי בעבר בגרסאות 2, 3.5, וקצת 5 . עף על role play ובא עם ראש פתוח. מבחינת זמינות אני מעדיף לקראת הסופש (חמישי-שבת) אבל אני יכול להתגמש. אין בעיה להתחלק בהוצאות. דברו איתי
