• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

חיפוש קבוצה מחפש קבוצה להנות ביחד

אלון_א

פונדקאי מהשורה
טווח גילאים
20-35
מיקום בארץ / פלטפורמה
באינטרנט, לא כל כך משנה המדיום
בתשלום?
לא
היי, בן 20 מחפש קבוצה להתמסר ולהינות ביחד.
יש לי ניסיון מועט במשחקי תפקידים (חוץ כמה שנים של קורטקס לנוער, אבל לא המשחק שכולם מכירים)
מגיע ללמוד ולהנות עם חבר'ה,
חשוב לי הכיף של הקבוצה כמו הכיף שלי,
אז כמובן פתוח להשתפר.

לא כל כך משנה לי סוג הקמפיין והעולם, מכיר קצת dnd 5e, אבל פתוח ללמוד הכל.
 
היי, בן 20 מחפש קבוצה להתמסר ולהינות ביחד.
יש לי ניסיון מועט במשחקי תפקידים (חוץ כמה שנים של קורטקס לנוער, אבל לא המשחק שכולם מכירים)
מגיע ללמוד ולהנות עם חבר'ה,
חשוב לי הכיף של הקבוצה כמו הכיף שלי,
אז כמובן פתוח להשתפר.

לא כל כך משנה לי סוג הקמפיין והעולם, מכיר קצת dnd 5e, אבל פתוח ללמוד הכל.
היי, איך אתה עם שיטות קראנצ'יות?
אני מריץ קמפיין סטארפיינדר בימי שני בדיסקורד.
 
היי אני לא מכיר, אבל ממש אשמח ללמוד.
אתה יכול לספר לי על זה?
שיטה יחסית קראנצ'ית, עובדת הרבה על שיתוף פעולה בין הדמויות, מאוד מאוזנת במיוחד בתחום הטלת הלחשים. תחשוב מרוצללים או מו"ד רק בעולם מדע-בדיוני. אם האנגלית שלך טובה, מוזמן לקרוא את הפלייטסט למהדורה 2 (מריץ משחק עם החוקים שם)
 
שיטה יחסית קראנצ'ית, עובדת הרבה על שיתוף פעולה בין הדמויות, מאוד מאוזנת במיוחד בתחום הטלת הלחשים. תחשוב מרוצללים או מו"ד רק בעולם מדע-בדיוני. אם האנגלית שלך טובה, מוזמן לקרוא את הפלייטסט למהדורה 2 (מריץ משחק עם החוקים שם)
אני אומנם לא מכיר חלק נכבד כאן,
אבל אחרי שהקשבתי לך וגם הסתכלתי בספר זה נראה די מעניין,
אשמח לשמוע עוד,
יש מצב שאנחנו מעבירים את התכתבות לדיסקורד שיהיה יותר נוח וזורם?
 
אני אומנם לא מכיר חלק נכבד כאן,
אבל אחרי שהקשבתי לך וגם הסתכלתי בספר זה נראה די מעניין,
אשמח לשמוע עוד,
יש מצב שאנחנו מעבירים את התכתבות לדיסקורד שיהיה יותר נוח וזורם?
בסדר גמור.
largehummus
זה שם המשתמש שלי בדיסקורד.
 
הי, אם עדיין מחפש או מכיר מישהו שמחפש, אני מריץ שני קמפיינים בשיטה ומערכת שאני מייצר מאפס. משחקים בדיסקורד פעם בשבוע, יום שני או רביעי, סביבות שמונה וחצי עד בערך 11.

הקמפיין של יום שני מבוסס קהילה קטנה של יצורים שחיים בקצה התרבות, מנסים להגן על הכפר שלהם מאיומים מבחוץ ומבפנים. מזכיר את עמק המומינים אבל הזוי ומשעשע במיוחד.

הקמפיין של יום רביעי הוא יותר אפל, מזכיר קצת את dark souls או elden ring, והוא יותר על כניסה לעולם תת קרקעי בחיפוש אחר חפץ נותן משאלות.

אם מעניין אשמח לספר עוד :)

הי, אם עדיין מחפש או מכיר מישהו שמחפש, אני מריץ שני קמפיינים בשיטה ומערכת שאני מייצר מאפס. משחקים בדיסקורד פעם בשבוע, יום שני או רביעי, סביבות שמונה וחצי עד בערך 11.

הקמפיין של יום שני מבוסס קהילה קטנה של יצורים שחיים בקצה התרבות, מנסים להגן על הכפר שלהם מאיומים מבחוץ ומבפנים. מזכיר את עמק המומינים אבל הזוי ומשעשע במיוחד.

הקמפיין של יום רביעי הוא יותר אפל, מזכיר קצת את dark souls או elden ring, והוא יותר על כניסה לעולם תת קרקעי בחיפוש אחר חפץ נותן משאלות.

אם מעניין אשמח לספר עוד :)
 
זה נשמה מדהים, האמת.
אני כרגע עם The necromancer בימים האלו.
אולי בהמשך אני לגמרי אשמח.
סחתיין עליך על המערכת שהמצאת, אגב.

הי, אם עדיין מחפש או מכיר מישהו שמחפש, אני מריץ שני קמפיינים בשיטה ומערכת שאני מייצר מאפס. משחקים בדיסקורד פעם בשבוע, יום שני או רביעי, סביבות שמונה וחצי עד בערך 11.

הקמפיין של יום שני מבוסס קהילה קטנה של יצורים שחיים בקצה התרבות, מנסים להגן על הכפר שלהם מאיומים מבחוץ ומבפנים. מזכיר את עמק המומינים אבל הזוי ומשעשע במיוחד.

הקמפיין של יום רביעי הוא יותר אפל, מזכיר קצת את dark souls או elden ring, והוא יותר על כניסה לעולם תת קרקעי בחיפוש אחר חפץ נותן משאלות.

אם מעניין אשמח לספר עוד :)

הי, אם עדיין מחפש או מכיר מישהו שמחפש, אני מריץ שני קמפיינים בשיטה ומערכת שאני מייצר מאפס. משחקים בדיסקורד פעם בשבוע, יום שני או רביעי, סביבות שמונה וחצי עד בערך 11.

הקמפיין של יום שני מבוסס קהילה קטנה של יצורים שחיים בקצה התרבות, מנסים להגן על הכפר שלהם מאיומים מבחוץ ומבפנים. מזכיר את עמק המומינים אבל הזוי ומשעשע במיוחד.

הקמפיין של יום רביעי הוא יותר אפל, מזכיר קצת את dark souls או elden ring, והוא יותר על כניסה לעולם תת קרקעי בחיפוש אחר חפץ נותן משאלות.

אם מעניין אשמח לספר עוד :)
.
 
הי, אם עדיין מחפש או מכיר מישהו שמחפש, אני מריץ שני קמפיינים בשיטה ומערכת שאני מייצר מאפס. משחקים בדיסקורד פעם בשבוע, יום שני או רביעי, סביבות שמונה וחצי עד בערך 11.

הקמפיין של יום שני מבוסס קהילה קטנה של יצורים שחיים בקצה התרבות, מנסים להגן על הכפר שלהם מאיומים מבחוץ ומבפנים. מזכיר את עמק המומינים אבל הזוי ומשעשע במיוחד.

הקמפיין של יום רביעי הוא יותר אפל, מזכיר קצת את dark souls או elden ring, והוא יותר על כניסה לעולם תת קרקעי בחיפוש אחר חפץ נותן משאלות.

אם מעניין אשמח לספר עוד :)

הי, אם עדיין מחפש או מכיר מישהו שמחפש, אני מריץ שני קמפיינים בשיטה ומערכת שאני מייצר מאפס. משחקים בדיסקורד פעם בשבוע, יום שני או רביעי, סביבות שמונה וחצי עד בערך 11.

הקמפיין של יום שני מבוסס קהילה קטנה של יצורים שחיים בקצה התרבות, מנסים להגן על הכפר שלהם מאיומים מבחוץ ומבפנים. מזכיר את עמק המומינים אבל הזוי ומשעשע במיוחד.

הקמפיין של יום רביעי הוא יותר אפל, מזכיר קצת את dark souls או elden ring, והוא יותר על כניסה לעולם תת קרקעי בחיפוש אחר חפץ נותן משאלות.

אם מעניין אשמח לספר עוד :)
אשמח שתספר על הקמפיינים שלך.
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
חזרה
Top