• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

חיפוש שחקנים מחפש מספר שחקנים לקמפיין אונליין בימי שני בשיטה יחודית

barak219

פונדקאי מהשורה
טווח גילאים
18-99
מיקום בארץ / פלטפורמה
אונליין
בתשלום?
לא
שלום, אני מפתח שיטת משחק יחודית כבר כמה שנים עם מספר קמפיינים מוצלחים. אני בדיוק סיימתי קמפיין של יום שני ואני פותח קמפיין חדש ומחפש שחקנים חדשים כדי לגוון.

אם מעוניינים לשמוע עוד על השיטה אשמח לספר עוד.

המשחק הוא בערבים, 8 וחצי, כל יום שני.

המשחק עצמו הולך להיות המרה של הרפתקה לרמות גבוהות שיצאה לאחרונה

אשמח לספר עוד בפרטי.
 
היי B barak219 ראיתי שבכמה וכמה פוסטים כתבת שאתה מגייס לשיטה חדשה.
קודם כל אחלה ובהצלחה!
לדעתי זה יעזור יותר אם תכתוב כמה מילים על השיטה, כדי שלאנשים יהיה יותר קל לדעת אם זה מתאים להם או לא.
 
השיטה עצמה מבוססת לא קלאסים, אלה בחירת PERKS ויצירת הCLASS שאתה רוצה לשחק.
יש כרגע מעל 130 PERKS כאשר הם כוללים יכולות פאסיביות, אקטיביות, יצירת חפצים, רולפליי יחודי וכו'.

לא זורקים ק20, אבל כן זורקים רמות קוביות, למשל ק4-6-8-10-12 ולרוב מנסים להגיע למספר מסויים או לנצח גלגול נגדי.

הדמות עצמה בנויה לפי רמות קוביות ביכולות שונות כמו מזל, כוח פיזי, רצון, ידע תיאורטי ואקדמי וכו. דמות יכולה להיות בין ק4 לק8, כאשר אף דמות לא יכולה להיות טובה בהכל מה שיוצר הרבה עבודת צוות מגניבה
 
זורקים קוביה אחת, לפעמים שתיים בגלל יתרון או יכולות מסויימות (למשל קריטיקל, מאסטרי של רובים וכו')
התמא היא קצת מורכבת אבל בגדול הקמפיין שנפתח בשני הוא להיכנס לעיר המראות שנמצאת בקצה המימדים ולהרוג את המלך בצהוב, ישות אלדריצי'ת עתיקה.

יש גם את הקמפיין של יום רביעי שכנראה צריך שחקן נוסף, זה קמפיין יותר פוליטי ואיסוף משאבים, כשהמטרה היא להשיג משאלה או לפחות למנוע מרעים שונים להשיג אותה.
 
יש גם את הקמפיין של יום רביעי שכנראה צריך שחקן נוסף, זה קמפיין יותר פוליטי ואיסוף משאבים, כשהמטרה היא להשיג משאלה או לפחות למנוע מרעים שונים להשיג אותה.
עדיין רלוונטי?
אם כן איזה שעות?
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
חזרה
Top