nazar23528
פונדקאי חדש
- טווח גילאים
- 18-25
- מיקום בארץ / פלטפורמה
- וירטואלי דרך דיסקורד, כנראה שפורום.
- בתשלום?
- לא
שלום חברה!
אנחנו קבוצה של חיילים העשויים משני שחקנים ומנחה. ניסינו לשחק בעבר אבל לצערינו הייתה בעייה בזמנים.
נערוך את המשחקים בימי שישי 19:00.
נשחק dnd 5e דרך דיסקורד עם אלמנטים של homebrew. רוב הסיכויים שאני אעשה זה דרך פורום.
אנחנו לא בעלי נסיון רב במשחקי תפקידים, דיי חדשים.
במשחק הראשון נעשה דמויות.
אם אתם מעוניינים, תכתבו! יכול להיות כיף!
אנחנו קבוצה של חיילים העשויים משני שחקנים ומנחה. ניסינו לשחק בעבר אבל לצערינו הייתה בעייה בזמנים.
נערוך את המשחקים בימי שישי 19:00.
נשחק dnd 5e דרך דיסקורד עם אלמנטים של homebrew. רוב הסיכויים שאני אעשה זה דרך פורום.
אנחנו לא בעלי נסיון רב במשחקי תפקידים, דיי חדשים.
במשחק הראשון נעשה דמויות.
אם אתם מעוניינים, תכתבו! יכול להיות כיף!
