אני חושד שדבר כזה מתאים יותר למשחק אחד-על-אחד עם מנחה מאשר למשחק סולו, ואולי החוקים של פלאים (לא מכיר) הם לא מה שיתאים למשחק כזה. בנוסף לכך, אני חושש שאני לא ממש יכול לעזור לך (בגלל חוסר היכרות עם פלאים ועם שיטות מ"ת מעבר לקבוצת מו"ד בכלל). אולי תנסי לפנות בצורה מפורטת ומוסברת ככל האפשר (ממליץ להשקיע לפחות 5 דקות בכתיבה, לחכות שעה, ואז לעבור על זה שוב ולנסות לשפר) אל מישהו שכן מכיר - אלעד הן הוא דוגמה טובה, אבל הוא לא היחיד.חשבתי על סדרת סיפורים לדיאנה פאן כמשחק. אני מתגעגעת אלייה
