• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מה מושפרץ מהרמקולים שלך?

אפילו קצת מטריד.

Madder Mortem- Life, Lust and Liberty
And we will live and we will breathe
(As it will always be)
All the world right at our feet
It is our right, it is our place
(As it will always be)
Life and lust and liberty

We go beyond the shells of flesh that hide the burning souls

Roaming free or fettered down - the choice is all our own
'Cause fate is just a string of bets we place as we go​
 
ODDin אמר/ה:
אשאר, נסה לחשוב לפני שאתה כותב.
זה דווקא היה פעוט. חשבתי שמחקת בגלל שאמרתי דברים שלא תואמים את רוח המטאל של הפורום.

Hit and run Ami say hit and run...

People get ready right´ya know here we come.
G'yal wine up your wheels and give me some.
Skazi and Big-Bass line side of Ami-San
All over the globe we are ruling in Japan.
Wish you like Fishi in a combination.
Blondie teens in the New York and in a London.
"Alifut Ha-olam" (world championship - hebrew)number one Ichiban
"Ten et ze a" (give that - hebrew)I hit and run...

come and say hit and run Ami say hit and run
right on now j' knows that we are freak and one
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
(Hit and run Ami say hit and run)
skazi and big bass line side of Ami-san
(Hit and run Ami say hit and run)
Jump pa-pa jump papa singly some one
(Hit and run Ami say hit and run)
Right now dis ya choon come...

Going through the tribe all the fire
(Hit and run Ami say hit and run)
We tell lies blow out of my head
(Hit and run Ami say hit and run)
Try smells that Stultifies
(Hit and run Ami say hit and run)
People know why is wrong yeahhh
(Skazi and Big-Bass line side of Ami-San)

 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
חזרה
Top