אה... rubber soul... ימים טובים...
ובגלל שאני בשוונג, Beatles - Piggies!
ובגלל שאני בשוונג, Beatles - Piggies!
warforgad אמר/ה:מה אכפת שהוא השיר הכי בריטי? אני ישראלי! אני לא אוהב אותו.
ApprenticeA- star wars song
[MEDIA=youtube]lk5_OSsawz4[/MEDIA]
לייק.ziog93 אמר/ה:El Dorado- Iron Maiden
+11111111פנג הדרואיד אמר/ה:מרצדס בנד- בואי ונביא לך ת'פאנק