A
Anonymous
Guest
יש לי את המהדורה השלישית אבל אין לי בעיה לשחק כל משחק מחפש חבורת לא מעשנים בחיפה... כבר לא שיחקתי 4 שנים וממש בא לי
פתחתי את הנושא הזה כדי לנסות לקשר בין שחקנים ומנחים וקבוצות בכל הארץ מה שיפה ב"נושא" החדש שכאן מתבקשים להשאיר אימייל- שלי למשל [email protected] מחפש חבורה או בודדים ליצירת חבורה בני 25 +- (8שנים) בחיפה
תודה
פתחתי את הנושא הזה כדי לנסות לקשר בין שחקנים ומנחים וקבוצות בכל הארץ מה שיפה ב"נושא" החדש שכאן מתבקשים להשאיר אימייל- שלי למשל [email protected] מחפש חבורה או בודדים ליצירת חבורה בני 25 +- (8שנים) בחיפה
תודה
