• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 5 הומברו גזעים

  • מחבר/ת הנושא מחבר/ת הנושא dragonian
  • תאריך התחלה תאריך התחלה
התשובה הטובה ביותר
יש כל מיני כללי אצבע וקווי גזרה, אבל לשמחתנו וויזארדס עשו לנו את החיים לקצת קלים יותר.
שcostom liange קיים, פשוט לעבוד לפי המסגרת שלו כאשר אפשר לעשות כללי אצבע נדרשים, מניח שהדבר הכי קל זה להחליף את הכישרון שמקבלים ביכולת אחרת, ואז רק צריך להסתכל על היכולת הזו בהשוואה לכשרונות קיימים.

בכל אופן הייתי אומר שגזע מאזון יכול בדרך כלל:
Size רגיל
Speed רגילה
Darkvision או utility מרכזי אחד, לא חובה שניהם
עוד תכונה או שתיים בינוניות
ואולי תכונת דגל אחת, אבל לא כמה ביחד
זה לא מדע; זו אומנות.
ובכ"ז יש איזשהו בסיס וקונצנזוס למיטב הבנתי.גם באומנות יש מה ללמוד ויש כללים מסוימים
(וברמה מסוימת) לדעת מתי כן לשבור אותם.

נגיד בקמפיין המסוים שאני עובד עליו יש נישה שאני לא ממש מרוצה מהאפשרויות הקיימות.

אני רוצה ליצור משהו שיהיה שמיש, או לפחות סביר מספיק שיהיה אפשר לתקן.

אני משער שבכ"ז עם השנים התפתחו והתגלו תובנות
 
יש כל מיני כללי אצבע וקווי גזרה, אבל לשמחתנו וויזארדס עשו לנו את החיים לקצת קלים יותר.
שcostom liange קיים, פשוט לעבוד לפי המסגרת שלו כאשר אפשר לעשות כללי אצבע נדרשים, מניח שהדבר הכי קל זה להחליף את הכישרון שמקבלים ביכולת אחרת, ואז רק צריך להסתכל על היכולת הזו בהשוואה לכשרונות קיימים.

בכל אופן הייתי אומר שגזע מאזון יכול בדרך כלל:
Size רגיל
Speed רגילה
Darkvision או utility מרכזי אחד, לא חובה שניהם
עוד תכונה או שתיים בינוניות
ואולי תכונת דגל אחת, אבל לא כמה ביחד
 
התשובה הטובה ביותר
אני אוסיף שבטח לשימוש בקמפיין שלך, זה ממש בסדר להיות רק "בערך". אם הגזע לא בברור חזק בהרבה או חלש בהרבה משאר האפשרויות, זה כנראה לא ישפיע באף צורה. יש בחירות מכאניות הרבה יותר משמעותיות במו"ד, העיקר זו התחושה הסובייקטיבית של השחקנים שאין משהו מוגזם
 
נושא ישן: שלום . לא היו תגובות חדשות בנושא זה במעל 60 ימים.
אין לפרסם תגובות אלא אם התגובה עדיין רלוונטית, אלא לפתוח נושא חדש.

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
הרגע שמתי לב, אתמול בדיוק, לפני שנתיים הצטרפתי לפורום!
חזרה
Top