"זה לא צחוק, כבר כמעט איבדנו כמה אנשים, אם זה במהלך התקפה של שודדים על המקום, או אם זה בגלל החלטה פזיזה של מנהג הירוקים לשלוח את האנשים שלו למצוא ברזל במכרה מת ליפול, כשהו משתמש באנשים שלנו בתור מאבטחים, כל הפצועים שאתה רואה מסביב... זה בגלל זה, אתה רוצה להצטרף אתה צריך להבין 3 דברים
1) אתה צריך להיות מוכן ליטול חיים, וליהלחם, אם תקפא לי באמצע התקפה, כשכול מי שמסביב בונה עליך, אז אתה מסכן הכל.
2) אתה צריך להיות נאמנן לעורבי הפלדה, אני לא אסבול בגידה, אין לי בעייה שאנשים יצאו בגלוי נגד הדברים שאני עושה בתור מנהיג, ואני לא טיראן. אבל אם אני אשמע שנתת ציוד של הגילדה/סודות של הגילדה או הסגרת משהו לגילדה אחרת, אני לא מקנא בכך.
3) אתה צריך להרוויח את הלחם שלך, אני לא אומר שאם תיפצע מחר ולא תהיה מסוגל לעבוד אנחנו נזרוק אותך החוצה, אנחנו דואגים אחד לשני, אבל אם תשב פה בגילדה ולא תעשה כלום, לא תלקט, לא תייצר ולא כלום, אז אין לך מקום פה.
אם אתה מסכים לכל זה, אז תרשה לי לקבל אותך לערובים, אחד מהתופרים ישמח להכין לך מדים, במחיר המתאים.