• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[סטארפיינדר] מכונות אבודות- עץ משחק [4\4]- תם ונשלם.

נולין מהנהן, מבין מאוחר מידי שהשירין שרץ קדימה כבר לא רואה אותו, ושולח לו הסכמה טלפתית בעודו רץ לספינה גם הוא.

כשהוא מגיע הוא נעצר לרגע. יש לו הכשרה מועטה בלוחמת חלל, זה אחד הדברים הבודדים שהוא לא חשב שהוא יעשה כשהוא עזב את האקדמיה לפני שנים כה רבות. הוא מתלבט לשנייה בין עמדת הטייס לעמדת מפעיל מערכות הנשק עד שהוא נזכר בסיפורי הטייס שפריסק נהגה לספר להם באימונים, דבר שנראה כאילו היה לפני נצח או שניים, וניגש לעמדת מפעיל מערכות הנשק, לוחץ על כפתור פה ומסובב חוגה שם בנסיון להבין את ממשק המשתמש.
 
פריסק רצה לספינה בעודה מקלידה במכשיר היד שלה פקודות, בעודה רצה שריריה נרפים וחיוך של התרגשות מפציעה על פניה.

כאשר היא מגיעה לחללית היא מזנקת למושב הטייס ללא היסוס, על אף שהיא בעלת כישרון עם נשקי החללית מקומה הטבעי הוא במושב הנהג. היא מחברת את חגורת הבטיחות ומקלידה על מספר כפתורים בעודה בודקת כמה צגים, לבסוף היא מניחה לרגע את ידה על התמונה שהיא הדביקה מתחת לצג מחוונים, התמונה של של פאפאירוס וידידה מכוסים בצבע.
"תא הטייס מיואש, דלק על 100%, כל המחוונים תקינים, מסלולה ההמראה נקי, מבקשת אישור להמראה".
בנתיים פאפירוס נועץ את רגליו היטב בריצפה אוחז היטב באחת מהידיות ומשמיע ציפצוף שאתם יכולים להישבע שנשמע כמו יבבה מצוקה.
הולכת להיות נסיע קופצנית.
 
"דומאש." הוא לוחש, על צווארו ישנו חוט שחור ועליו תלוי כדור מתכת עם סמל של עין צופה. הוא נתמך בנולין וויסקוראלון, עדיין בהלם כשאתם יוצאים מהמכרה, ומושען במרפאה לפני שהשירן מפנה את תשומת ליבו לקרב.

שס משליכה את עצמה לעמדת המהנדס, לצד הליבה הפועמת. ויסקוראלון פותח צג הולוגרפי ונושם עמוקות, נותן לחושיו להתחדד ולהרגיש בקסם שבאוויר, נולין מתלבט לרגע לפני שהוא רץ אל עמדת הרובאי ופריסק חוגרת את עצמה בתא הטייס, פותחת את המצערת עד הסוף, והספינה שלכם עולה למעלה, אל השמיים. מהחלון, אתם יכולים לראות את ההמולה הפושטת בירח הכרייה הקטן, שראו רובוט-על ענקי עולה השמיימיה לפני שניות ספורות.

"בקשה נכנסת לפתיחת שידור. ספינת הכוכבים בורוזא, מספר זיהוי 311986" קול ממוחשב משמיע, "האם לאשר?"
META
קרב חלל הוא שונה מעט מקרב רגיל. בניגוד לקרב רגיל בו נגלגל יוזמה, קרב חלל מתחלק לשלושה שלבים: שלב ההנדסה, שלב ההגאי, ושלב הנשק. כל הפעולות שקורות בשלב מסוים קורות בו זמנית.
השלב הראשון, הוא שלב ההנדסה. בו פועלים המהנדסים וקציני הקסם.

הנה תקציר של חוקי קרב החלל, אם יש שאלות כלשהן- אני תמיד זמין בקבוצת הוואצאפ.
כמו כן, מפה: https://docs.google.com/presentatio...912MLW21iNCDO94nZogvj6g/edit?pli=1#slide=id.p שימו לב לצלע המסומנת באדום, זהו החרטום של הספינה.
המרחק ביניכם לבין הרובוט נקבע באופן אקראי.

תור שס ו-ויסקוראלון
הפעולות שהם יכולים לעשות מפורטות בלינקים שבסוף תקציר החוקים.
 
נולין מתקתק על העמדה שלו, שולף את נתוני הנשקים הקיימים ומעיין בהם בקצרה - "פריסק, שימי לב שנשק לטווח ארוך קיים אצלנו רק בצד ימין. כשהאוייב יהיה בטווח קצר עדיף להפנות אליו את החרטום"

לאחר מכן הוא מהרהר רגע ושואל את כולם באיטיות "למה המהורהר התכוון כשהוא אמר שהוא מקווה שהגנרלית תהיה מרוצה?"
 
ויסקרואלון מסתכל על המסכים, ואז טיפה הצידה, לתמונת החתונה שלו. הוא חושב על איך אשתו נהגה להתעסק בקלפים. פתאום הוא פותח חלון נוסף מולו ומקליק, חבורת קלפי טארוט מתחילים לרוץ על המסך, עד שזה נעצר על הירח. הוא לא הולך להסביר איך מה שהוא עשה רלוונטי, הוא פשוט הולך לספר מה שהוא הסיק מכך לשאר הצוות.
"אני מאשר את השידור" ויסקוראלון אומר בעוד הוא עושה זאת.
META
ויסקוראלון מבצע פעולת סריקה: 2+9=11 מיסטיקה.
 
שס מהרהרת לרגע, ואז מושיטה יד אחת קדימה, נותנת לכוח הטלקינטי שלה לפעול במקומה. בקמיצת אגרוף, הכבלים של משגרי הטילים והתותחים מתחברים עד הסוף לתוך הליבה וכוח פועם לתוכם, בזמן שהכבלים העליונים מנתקים את עצמם באופן רגעי מהליבה.

היא מניחה את ידה האחרת על האוזניה שלה ''הוא עדיין רחוק מאיתנו. אם נשמור על מרחק, נוכל להפיל אותו עם טילי טורפדו מבלי להיכנס לטווח הקרוב שלו. מסיטה כוח למערכות נשק. עבור''
Meta
גלגול הנדסה להסטת כוח לנשק
10+9=19
הצלחה. בסיבוב הזה גלגולי נזק של 1 הופכים ל2
 
הקריאה בקלפים של ויסקוראלון מאפשרת לו להבין את הגודל, הסוג והמהירות של רובוט-העל שמולם, אבל משהו כאן מוזר. קלף הירח שנשלף בקריאה מלא בפיקסלים שלא במקומם, או בעלי הצבע הלא נכון- צבעו של קלף השטן. הצוות שמאכלס את הספינה הזו משונה, לא רגיל, ולא מתאים לתקן הספינה. ויסקו מאמין שיש איש צוות פעיל לפחות בארבעה תפקידים שונים, למרות שהספינה אמורה להיות יכולה לאכלס רק שניים לכל היותר.

"נולין אניול." קול מכאני מהדהד ברחבי הספינה הקטנה שלכם, ותמונתו של סוריץ' אורצ'אד עולה במסך ההולוגרפי. "כשהפרופסור האסורי שוחחה אותי בנוגע אליך, אמרתי לה שהיא מגזימה. 'הוא וודאי לא יגיע למסקנה שאת מנסה לפצח את הקשר של האל המשולש טריון אל הפער רק מכך שאת מתעלמת ממנו.' אמרתי לה, אבל היא תמיד נטתה לפרנויה. פרנויה שהובילה אותנו לכאן." במסך, מסביב לאורצ'יד, אתם רואים גופות אנדרואידים. ההדפסים דמויי הקעקועים שלהם זוהרים באור, כמו גם עיניהם. הם מחוברים לקירות, חלקים מהם חסרים.

בינתיים, שס מחברת את כבלי מערכת הנשק היישר לליבה באופן טלקינטי, גורמת ללוח המחוונים שמול נולין לזהור מעט. מרחוק, נראה שהמנועים של הרובוט פועלים בכוח רב יותר.
META
שלב ההנדסה
ויסקוראלון מוצא את המידע הבא: ספינת האויב היא ספינה לוחמת בינונית, עם תקן צוות של 2 אנשים חיים לכל היותר. המהירות שלה היא 4 משושים, ויש לה יכולת תמרון ממוצעת (פניה 2).

קפטן הספינה היריבה, סוריץ' אורצ'אד, מחליט לבצע את הפעולה שלו עכשיו. הוא לוקח את פעולת הtaunt ומשתמש בתוסף מהמחשב. כמו כן, הוא משתמש ביכולת "ידע מעשי" כדי לגלגל את מיומנות מדע החיים במקום תרמית או איום.
הוא בוחר בשלב הנשק.
30 סה"כ בגלגול, הצלחה. גלגולי מיומנות בשלב הנשק (כלומר, גלגולי רובאות) סובלים ממחסר 2- לשני סיבובים. המחסר עולה ל4- אם מדובר בפעולה בעלת מילת המפתח דחיקה.

מהנדס הספינה בוחר לנתב כוח למנועים, 22 בהנדסה, הצלחה. המהירות של הרובוט עולה ב2 למשך הסיבוב.

שלב ההגאי
פריסק צריכה לגלגל בדיקת טיס.

בדיקת טיס לטייס של הרובוט: (משתמש בתוסף 2 מהמחשב) 8.

במידה ופריסק מגלגלת פחות מ8, היא פועלת ראשונה.
 
הרובוט, או שמא ספינת הכוכבים בורוזא, טס לעברכם במהירות. ידיו פנויות קדימה, כמו של גיבור על מאחד הסדרות שמשודרות בוורסס. הוא נע בתזזיתיות, מקשה עליכם לפגוע בו.
META
שלב ההגאי
הטייס של הבורוזא לוקח את תמרון החמיקה. 16 בבדיקה, הצלחה. הרובוט נע 6 משושים ומקבל תוסף 2 להגנות.

תור פריסק.
 
מידו הלבנה, המושטת קדימה של הרובוט, להב של אנרגיה ופלסמה גדל ונורה לעברכם, גורם לספינה להזדעזע כשהמגנים חוטפים את מלוא הנזק. בקושי מצליחים להגן על גוף הספינה.
מגן ימני קרס הודעת השגיאה מופיעה במסך שמול שס, אדומה ומבהילה.
META
שלב הנשק
16 נגד נעילת מטרה, פגיעה, 10 נזק לסטארבורד.

מגנים לספינה: חרטום 10, פורט 10, סטארבורד 0, ירכתיים 10.

תור נולין.
 
נולין מרגיש את הספינה מזדעזעת, אבל הוא יכול לחשוב רק על המילים של סוריץ.
"הפרופסור קשורה לזה?" הוא שואל בזעם "לא הספיק לה לזרוק אותי מהאקדמיה אז היא גרמה לכל המוות וההרס הזה רק כדי להגיע אליי? אני אשיג את התשובות שלי ממך גם אם אצטרך לפרק את הרובוט הזה שלך איבר איבר" הוא אומר בעודו מתקתק בנמרצות פקודות ירי על הקונסולה שלו, שוכח להתחשב בתנועת הטיסה של פריסק מרוב כעס.

מטא:
משתמש בעזרת המחשב להתקפת טורפדו, 5+4 = 9 (כולל המחסר מהסחת הדעת)
נזק, אם פגע, 1,1 שהופך ל2,2 = 4
 
הטורפדו שנורה על ידי נולין מיורט ביריית לייזר מכוונת היטב מצד הרובוט. "אני מתנצל, אבל אני לא חושב שתהיה לך ההזדמנות. נשקים בכוח מירבי!" סוריץ' אומר, וידיו של הרובוט מתחילות לזהור, אך הזוהר כבה באותה המהירות בה הוא נדלק. מעט עשן עולה מהזרוע השחורה, שנפגעה קשות בקרב שלכם מקודם.
META
סיבוב שני.
שלב ההנדסה
סוריץ' מחליט לקחת את הפעולה שלו כקפטן, ומבצע את פעולת הדרישה. הוא בוחר להשתמש בתוסף מהמחשב, אבל הוא נכשל בגלגול.

מהנדס הספינה היריבה בוחר לנתב כוח לנשקים, ונכשל גם הוא.

תור ויסקוראלון ושס.
 
שס מצחקקת כשהיא רואה את הנשקים שלהם קורסים. הגיע הזמן לגאול את הרובוט המפלצתי מיסוריו, ולסיים את המשימה שלהם. היא מחברת מחדש את הכבלים שמסיטים כוח לכיוון הנשקים וממלמלת למערכת הקשר בעוד היא סורקת את השטח מלא החוטים החשמליים שלפניה
''אנחנו בטווח קרוב, תעברו לתחמושת נ"מ!"
Meta
7+10=17
הצלחה בdivert power לנשק
 
"אני על זה!" קורא ויסקוראלון, הוא פותח צג שמראה את הרובה ומתחיל לשפוך פנימה אנרגיה קוסמית. כוח הכוכבים והחלל שבידיי ויסקו מחזקים את התחמושת, הופכים אותה לעמידה וקשיחה יותר ובצורה כלשהי מחזקים את מהירות התעופה שלה בריק של החלל.
META
משתמש בפעולה ירייה מיסטית על רובה הנ"מ שלנו.
בדיקת מיסטיקה: 8+9=17, הצלחה.
הירייה הבאה בנשק הזו מקבלת תוסף טווח 5.
 
מול עיניו של נולין, הכוונת של רובה הנ"מ זוהרת באור מיסטי.
META
שלב התעופה
הטייסים של הספינות היריבות צריכים לגלגל בדיקות טיס מנוגדות.
הטייס של הרובוט משתמש בעזרה מהמחשב, 16 סה"כ. אם פריסק מגלגלת מתחת ל16, היא פועלת.
 
הרובוט ממשיך לטוס לעבריכם, ידיו נשלחות קדימה. הנשקים נטענים, מוכנים לירות.
META
שלב הטיס
קצין המדע של הרובוט לוקח את פעולת המיקוד במערכת ובוחר את המערכת תומכת החיים.
טייס הרובוט נע 4 משבצות ומבצע פניה אחת, כך שהחרטום שלו נשאר לכיוונכם.

תור פריסק
=
מגנים לספינה: חרטום 10, פורט 10, סטארבורד 0, ירכתיים 10.
 
ההתסערות הפתאומית של פריסק לעבר הרובוט מזכירה לכם את הדרך בה היא דרסה את הבאראת'ו התינוק במכרות. חרב פלזמה נוספת נורית מידו הלבנה של הרובוט בעוד סלעים עצומים נורים מידו השחורה- סלעים שנראה שנשאבו לתוכה כשתקרת המערה התפוצצה- אבל נראה שהטיסה חסרת האחריות של פריסק גורמת גם לטייס של הרובוט העצום להיבהל לרגע והרובוט מסתובב על צירו ברגע האחרון, גורם ליריות לפספס אותכם.
META
שלב הנשק

הרובאי של הספינה היריבה לוקח את פעולת Fire at Will, ותוקף עם שני נשקים, עם מחסר 4 לגלגול. הוא משתמש בעזרה מהמחשב לשתי הפעולות.
2 נגד נעילת מטרה
5 נגד דרג"ש

תור נולין. עדיין יש לו מחסר 2- לגלגולי רובאות (או מחסר 4- אם מדובר בפעולה עם מילת המפתח דחיקה), זהו הסיבוב האחרון בו הוא סובל מהמחסר הזה.
 
חזרה
Top