טוב, אז סוף סוף הגיע הזמן להתחיל פרוייקט שאני חושב עליו יותר משנה! בריכת החומצה!
מקווה שיצא טוב, זה לא קראפטינג מסובך אבל כן לוקח זמן וכן יש הרבה מקום לטעות בצבעים ובחומרים.
שנתחיל?
1. לחתוך לוח קצף, השתמשתי בסרגל ובמוט להט, בהחלט אפשר גם להשתמש בסכין תחביב/חיתוך.

2. לחתוך את החלק הגדול לשתי חתיכות שוות.
3. לסמן מרכז (שם אני רוצה לחתוך את הבריכה בגודל של 4X4 אינצ'

4. חותך לי בריכה, זהירות על הידיים!

5. משייף קצוות

6. דבק, השתמשתי ב Tacky Glue.

7. אחרי ההדבקה, לקחת ספר כבד או מחבת ולהשאיר אותו ללילה...

מקווה שיצא טוב, זה לא קראפטינג מסובך אבל כן לוקח זמן וכן יש הרבה מקום לטעות בצבעים ובחומרים.
שנתחיל?
1. לחתוך לוח קצף, השתמשתי בסרגל ובמוט להט, בהחלט אפשר גם להשתמש בסכין תחביב/חיתוך.

2. לחתוך את החלק הגדול לשתי חתיכות שוות.
3. לסמן מרכז (שם אני רוצה לחתוך את הבריכה בגודל של 4X4 אינצ'

4. חותך לי בריכה, זהירות על הידיים!

5. משייף קצוות

6. דבק, השתמשתי ב Tacky Glue.

7. אחרי ההדבקה, לקחת ספר כבד או מחבת ולהשאיר אותו ללילה...




















