• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

נזיר דיגיטלי+ מערכת השמש וצל הסופרנובה+ הרוח הנושבת מהחור השחור+ תאי חיסון מתפוצצים


חשבתי שזה יעלה עניין ביושבי הפורום.
 
מעניין
מה בעצם הרעיון של נזיר במשחקי תפקידים? בלי קשר למכניקה, מה הקונספט שלו בכלל?
שאלה טובה, כמו הרבה דברים בתחילת מו"ד, גונזו של היוצרים פלוס pop culture tropes חצי היסטוריות, הפעם במקום כוהנים שהורגים ערפדים או הפלאדינים של שרלמן, מדובר בנזירי שאולין (שקיימים במציאות, כן? פשוט לא בצורה הפנטסטית של מו"ד) בגרסה גדולה מהחיים.

ממה שאני זוכר גייגקס הושפע מאוד מסרטי אומנויות הלחימה שהיו פופולריים באותה תקופה.
 
באחד הספרים של דאגלס אדמס יש "נזיר חשמלי" - רובוט שתפקידו להאמין בדברים במקומך.

1778612049698.webp

ממה שאני זוכר גייגקס הושפע מאוד מסרטי אומנויות הלחימה שהיו פופולריים באותה תקופה
כמעט ככה, רק שכנראה זה היה בריאן בלום שהושפע מסדרת ספרים בכריכה רכה על סוכן ממשלתי בסוכנות סודית ומפוקפקת שהוא גם אמן לחימה.

השם "נזיר" קצת מבלבל ויפה עשו במו"ד בקופסאות שפשוט קראו לוריאנט שלהם למקצוע הזה "מיסטיקן".
 
מעניין
מה בעצם הרעיון של נזיר במשחקי תפקידים? בלי קשר למכניקה, מה הקונספט שלו בכלל?
קרב בידיים חשופות שאינו מתבסס על איכות השיריון /כלי הנשק שלך, כן, זה מתאים למו"ד בערך כמו שזה נשמע
 

אני חשבתי מיד על עידן ההפלגות בחלל כשהחור השחור מספק את הרוח למפרשי הספינה.
 

ובכן, אני חשבתי שזה ראוי לציון.
 

התחילו לשחק עם פאת'פיינדר בעולמות פראיים

נושאים לוהטים

פוסטי פרופיל אחרונים

רוצים לעזור לי לסיים את התואר?
אשמח אם תמלאו את השאלון הזה, שימו לב שהוא כולל הקשבה להקלטה :)
לפני שנה וארבעה ימים התחלנו את משחק הפורום המצוין של פרגרין השני -הצד האפל של הירח
בבקשה בבקשה לא שוב.
בדיוק כשאנחנו חושבים שראינו הכל באימה, מגיע סשן קת'ולהו מס' 70 - אימה באוריינט אקספרס.
מתחיל בפעם הראשונה את המסע המופלא של עולם הדיסק!
חזרה
Top