• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

ריוסקה:
ריוסקה עושה את דרכו אל הנמל הישן, מחפש אחר אותם חברי יאקוזה.
"שלום לכם!" הוא פונה בנחמדות ובקידה, מושיט להם שקיק נדיב של מטבעות זהב, "אני מחפש מעבר בטוח לשוק תחתית, לכן באתי להביע את הערכתי אליכם, בתקווה כי נוכל להמשיך בחברות ההדדית שלנו."
 
אשיגה
אשיגה לוקח את הדפים, הוא מרים את נוצה ומתכונן להתחיל לכתוב את הפקודות שישלחו את אנשי מגלי הארצות למקומות הנצרכים בעיר, אך הוא נעצר עם העט נוצה באוויר מעך הקלף ומהסס לרגע.
לבסוף הוא מניח את העט נוצה בצד בלי לכתוב.
"כפי שכתבתי בעדכונים שלי, אני כרגע מסתובב עם שאר השורדים של התמוטטות דרך חומת גן עדן. יש להם את אותו ידע שיש לי, והם עוסקים עכשיו בחיפוש אחר בני ברית עבור אותה מטרה. אם כי אני חושש שהם יותר ינסו לפעול כנגד היורש מאשר לשמור על העיר עצמה.
אני רוצה להמתין כיום ולראות מה בני הברית שלהם מתכננים לעשות. אם אנחנו הולכים לסכן את האגודה כאן בגוקה אני רוצה לעשות זאת עם כל המידע האפשרי."
OUT
אשמח לקבל את השמות באנגלית של הכשרונות.
 
IN
אתם נכנסים פנימה, עד שאתם מגיעים אל המקום בו התלמיד אמור להיות. אתם מגיעים אל המקום בו הוא נמצא, דירה קטנה שנראה שמשתלבת ממש אל תוך גינה של ורדים בהירים למדי. בלי היסוס, הקיטסונה דופקת בדלת, שנפתחת באיטיות. איש שלובש תלבושת שחורה ארוכה, מעין מעיל שחור וארוך, פותח את הדלת. הוא טיאני בבירור, למרות שקשה מעט לראות את המוצא שלו. "כן?" הוא שואל, לא ציפה להפרעה בשעה שכזו.
IN
אתה מגיע אל החנות של האב, ושם אתה רואה את הדאמפיר בעל התנועות המביכות. "ברוך הבא" הוא אומר, מזהה כבר את האישיות הזו שלך ולכן לא נראה נלהב כול כך. "אני מניח שבאת אל האב? או שבאת להשאיר הודעה לשבט?" הוא שואל אותך ישירות, נראה די עייף.
IN
"אח טיאני" קורא לך חבר יאקוזה שמנמן וגדול, שאחד מהקעקועים שלו מנצנץ ממאחורי גבו. הקעקועים של היאקוזה היו מיוחדים בטבעם, הם היו קעקועים ששילבו פלדה ושאר מתכות שפשוט הותכו אל תוך הבשר שלהם.

"אני לא ממליץ לך לרדת לשוק תחתית, אח. אנחנו שומרים על הכניסות לשם כדי שאנשים כמוך לא יצטרכו להיחשף לסכנות ששם. זהו שק נדיב, אבל המוות שלך יכביד על מצפוני" הוא אומר לך בהבעת מצפון שממש לא ציפית לה מחבר יאקוזה.
IN
היא מהנהנת.
"אשלח שליח מן האגודה שייקח את בקשתך בעוד יום, בשעה זאת של השמש" נקבעת ההחלטה בידי אמארה לי.
OUT
Street Smarts, Cosmopolitan
IN
שינה נכנסת בשקט, עולה למעלה. השומרים מלווים אותה ומקיפים אותה, לכאורה נועדו להעניק לה תחושת בטיחות, אבל בפועל נראה שהם נועדו לגרום לה להרגיש קטנה. את עולה במדרגות, רואה את הרהיטים המשובחים ואת שטיחי הקיר היפיפיים, כאשר שינה שמה לב היטב שאין אף שטיח קיר שיש עליו כיתוב של שושלות. יש דיוקנים של אנשים חשובים, אבל המחסור הזה די בולט לשינה כמישהי שביקרה בבתים של אצולה- ומראה מאוד על המעמד האמתי של האיש.

למעלה, שינה נכנסת למשרדו האישי של יי-סיאן. הוא עומד שם, מסתכל מן החלון, עומד שם וצופה אל המרחק. "שינה הואנג, מעטים האנשים שיבואו מרצונם להתייצב מולי באותם תנאים בהם את נמצאת. זהו אומץ, או בורות" הוא אומר בלי אפילו להסתכל על שינה. כאן, הוא לא צריך את כול התיאטרליות בה הוא דיבר בנשף.
 
"כפי שאמרתי מספר פעמים במהלך חילופי הדברים בינינו, הלורד יי-סיאן, אני רוחשת לך כבוד." שינה מתיישבת בנוחות, מביטה ביי-סיאן ללא פחד.
"חשבתי שהגיע הזמן להראות זאת בביקורי."
 
ריוסקה:
הבעת פניו של ריוסקה מתחלפת רק לרגע, בעוד הוא נותן לפניו להראות לחבר היאקוזה עם מי יש לו עסק.
"דיברתי בנימוס מכיוון שזוהי דרך הארץ, אך תעקב אותי הלאה ואראה לך אישית כי הפלדה שלי תכביד עליך יותר מאשר המצפון שלך." ריוסקה שולף כשני סנטימטרים מהלהב שלו. הוא לא איים על היאקוזה הנחמד, אלא הבהיר לו כי אין הוא מפחד. הדבר היחיד שהיאקוזה הבינו היה כוח, והיה לו אותו בשפע.

META
מכיוון שריוסקה בעצם מנסה להראות ליאקוזה כי הוא מסוגל להגן על עצמו בעוד הוא בזהות החברתית שלו, אשר כלפי חוץ אינו מסוגל להגן על עצמו, החלטתי כי המיומנות המתאימה ביותר לגלגל היא תרמית.
15+10 = 25
 
עם כמה שעות חופשיות ובידיעה שהימים הקרובים יהיו עמוסים וייתכן כי לא תהיה לו הזדמנות נוספת לעשות זאת, אשיגה מחליט לנסות ולהשיג מידע על הקעקועים והיסטורית המשפחה שלו.
הוא מוצא פינה שקטה בעיר ומשתמש לראשונה בכוח המסכה שסורניוס העניק לו.
עיניו, שעד עכשיו נראו כעיניים רגילות בתוך פני אבן, מקבלות גם הם את המרקם של המסיכה, ואשיגה מוצף בקולות ומראות, דומה אך שונה מהיכולת הרגילה שלו להוציא סיפור מחפץ, אלא שכאן מדובר על קנה מידה גדול בהרבה, והפרטים פחות מדויקים.
הוא מתרכז בקעקועים, מנסה למצוא מידע על מקעקעים, אמנים במלאכתם, כאלה שאולי יוכלו לזהות את המשמעות מאחרוי קעקועיו שלו או את ההיסטוריה מאחוריהם.
META
שימוש בEars of the City, כל סיבוב בדיקת Perception ואז לראות כמה שעות מקבילות לדיבור עם אנשים מקומיים זה שווה.
[dice:vaglmgk]723104:0[/dice:vaglmgk]
[dice:vaglmgk]723104:6[/dice:vaglmgk]
[dice:vaglmgk]723104:1[/dice:vaglmgk]
[dice:vaglmgk]723104:7[/dice:vaglmgk]
[dice:vaglmgk]723104:2[/dice:vaglmgk]
[dice:vaglmgk]723104:8[/dice:vaglmgk]
[dice:vaglmgk]723104:3[/dice:vaglmgk]
[dice:vaglmgk]723104:9[/dice:vaglmgk]
[dice:vaglmgk]723104:4[/dice:vaglmgk]
[dice:vaglmgk]723104:10[/dice:vaglmgk]
[dice:vaglmgk]723104:5[/dice:vaglmgk]
[dice:vaglmgk]723104:11[/dice:vaglmgk]
 
IN
"תלמידו של סבסטיאן..." אומר האיש, מהרהר לעצמו לרגע ואז פותח לבסוף את הדלת. הוא מכניס אתכם לבית שלו, בית מעוצב בסגנון וונדרני מלא במראות וחפצי עץ בעלי עיצוב חלק ונעים לעין. צ'אהו פוסעת פנימה והאיש בחלוק סוגר את הדלת, ופתאום קול שורק עובר ליד אוזנה של צ'אהו. כאשר היא מסתכלת, היא רואה קוסארי גאמה נעוץ בקיר לידה, קשור בשרשרת ומהר מאוד נמשך על ידי האיש וחוזר אל ידו. "אני רוצה הוכחה שבאמת למדת תחתיו" הוא אומר, עם חיוך מרושע על פניו.
IN
"האב ביקש לא להיות מופרע, בעודו מבצע את הטקס השנתי שלו. אלא אם ההודעה שלך דחופה, עליך יהיה להמתין את הלילה לפני שתוכל לדבר עימו. או שתשאיר לו הודעה, אני אעביר לו אותה" אומר הדאמפיר ואז מפהק לאחר שהוא אומר את המשפט הזה.
IN
"כפי שאמור להיות. אך את, ליידי שינה, יודעת כבוד- ולא יראה. חלק מהאשמה על העובדה הזו נחה גם עליי, אך זמן מספיק בעיר ידאג שאת תראי מדוע אני ראוי גם ליראתך" אומר יי-סיאן, מתקרב אל השולחן ומניח את היד אל הכיסא.

"אך לכרגע, אתעלם מן העובדה המציקה הזו. האם אני יכול להזמין אותך לתה, ליידי שינה? יש לי זנים מכול היבשת היפיפייה שלנו" הוא אומר, מחווה על תיבה קטנה שבנגיעה קלה נפתחת וחושפת תאים רבים המכילים זנים רבים ומגוונים של תה, המסומנים באותיות טיאניות.
IN
"אני רואה כי אתה עוצמתי, אח. אך אני מכיר את העולם התחתון. אני מוכן להראות לך את הדרך מטה, אך האם תסכים אולי להתלוות לאחד מידידינו באחווה שילווה אותך לשם? אני בפטרול, אך אני יודע בדיוק מי פנוי למשימה" אומר היאקוזה השמנמן, ולוקח אותך איתו.

אתם מגיעים לבית סאקה קטן בקרבת מקום, שם אתה רואה מספר אנשים רבים וצוחקים. המקום די קטן, ואתה רואה את היאקוזה השמנמן מנופף וצועק בנזיפה "האח איוואקי, תפסיק עם העצלנות שלך, היא יוצרת אצלך הרגלים מגונים".

מקצה השולחן, איש בעל שיער פרוע קם. "עצלנות? לא, הסאקה הוא לא בשביל זה. זה רק תחליף, עד שמשלוח הקפה החדש שהזמנתי יגיע" אומר הבחור, מסתכל עליך, נראה לא מרוצה.

"מי אתה?" הוא שואל אותך, מסתכל עליך בטיפה התנשאות שהייתה מצפה לה מחברים של היאקוזה.

yakuza-online---button-bad-1503788058487.jpg
OUT
בפעם הבאה אני אמצא דרך נורמלית יותר לגלגול, זה היה מאוד מוגזם.
IN
הראש שלך מתפוצץ מראש קולות. אתה לא מצליח אפילו לנווט מרוב קולות. טיאנית וטאלדאנית, וונדראנית וואיאנגית. שפות רבות כול כך מדברות בראש של אשיגה, והוא מנסה להתמקד במילה יחידה ובהטיותיה. קעקוע, מקעקעים, המילים הללו אלו המילים שאתה מחפש. כמובן, אתה שומע את המילה בין זרים המנסים להתחיל עם בת מקומית מקועקעת, ובין עם על ידי יאקוזה צעיר וחדש המתלבט איזה קעקוע הוא ייקח על עצמו. אתה שומע עשרות קולות, אך אתה מצליח, כעבור כמה רגעים, לשמוע את המידע שהיית צריך.

ישנם ארבעה רבי אומנים בגוקה של קעקועים, כול אחד מהם מומחה בסגנון אחר. הראשון, הוא אומן רב עוצמה הטוען לשושלת דרקונית ושמעטים ראו אותו בעיניהם. הוא האומן של ניבי הדרקון, כנופיה מסוכנת השולטת בשכונות העוני של גוקה- בעיקר בפצעו של ז'אי. הסיפורים מספרים כי הבכירים מקרב ניבי הדרקון הם בעלי קעקועים של דרקונים שמתעוררים לחיים בעת קרב. אתה שמעת סיפורים רבים על אנשים עם קעקועים מעין אלו במסעותיך ברחבי טיאן-שיה, אך האומן של ניבי הדרקון בהחלט השיג לעצמו שם.

השנייה, היא אחת מהגיישות בעלות המעמד הגבוה ביותר במקדש של שיילין ברובע הסחלב הכחול. רק האצולה יודעים על האומנות של הגיישה, שכן היא נועדה להיות אומנות רק לעשירים ורבי המעלה של העיר. הגיישה מעניקה את האומנות שלה למקדש ולאלו שמעניקים לו תרומות, והיא יכולה ליצור קעקועים שיכולים להתעורר לחיים ולהתנתק מן הבשר כשומרים בעבור אלו שזקוקים להגנה מסוג זה. אף אחד לא יודע מהו המקור של האומנות הזו, ומהיכן היא למדה אותה, אבל בבירור יש לה ידע דתי שלא יהיה לאף אומן אחר.

השלישית, או השלישיים, הם קבוצת זקנים וזקנות מקרב הוואיאנג. כול וואיאנג בגוקה פוגש אותם כאשר הוא מתבגר, והם מקעקעים אותו בקעקועים השבטיים התואמים למעמדו ומשפחתו. אך האומנות שלהם היא הרבה יותר מזה, מספרים שיש להם כוחות וידע מעבר לכול אדם בגוקה על ההיסטוריה של שוק תחתית, ולמרות שהזקנים האלו הם חבורה מעצבנת למדי לדבר איתה, הם מקור ידע גדול.

והאחרונה היא המוזרה מכולם. היא יאקוזה צעירה ושיכורה בעלת קעקועים שאומרים שהיא נמצאת רמה אחת מתחת לבוס של היאקוזה מאלו שראו את הקעקועים שלה. היא חסרת הגנה לחלוטין ממה שאומרים, מתגוררת ברובע שאפילו לא משויך ליאקוזה, והיא שותה כמויות של סאקה לפני כול קעקוע אותו היא מציירת. היא יוצרת בשביל היאקוזה את הקעקועים שלהם, שמשולבים בפלדה מותכת כפי שאבות אבותיהם של היאקוזה נהגו, במנהג שכואב לכול יאקוזה עד היום אך גם הופך אותם לבין הארגונים המאיימים ביותר במנהגיהם בעיר.

עם מי מהם אשיגה ירצה לדבר?
 
צ'אהו
"תרצה שאשיר לך שיר שהוא כתב? אצוטט את אחד המשפטים שלו?" היא שואלת ברוגע, "או שיש לך העדפה אחרת להוכחה" היא שואלת, מנסה להרגיע את הרוחות.
META
דיפלומטיה 31, 36 אם הבונוס מDjezet Skin נחשב (בהנחה והוא נחשב עדיין friendly or helpful)
 
IN
"עשי זאת, בעודך מראה לי כיצד הוא לימד אותך באמת. תראי לי את השיעורים האמתיים של סבסטיאן, אלו שהוא מסתיר מתחת למעטה של מורה לנגינה" הוא אומר.

הקיטסונה נראית המומה. "אתם לא צריכים לפצוע אחד את השני!" היא אומרת, ואת מרגישה את עצמך נרגעת לרגע. הסיטואציה פתאום לא מלחיצה את צ'אהו, היא מרגישה רגועה מתמיד. אך לא נראה שהבעתו של האיש בחלוק משתנה ולו במעט, והוא מסובב את הקוסארי-גאמה בידו, בבירור מוכן לעוד.

META
על צ'אהו לגלגל הצלת רצון.
 
"תאלץ להתאמץ קצת יותר על מנת להפחיד אותי." שינה אומרת בנינוחות, בוחנת את זני התה, ובוחרת לבסוף את הנדיר ביותר. בבחירתה, היא רוצה להוכיח ליי-סיאן שהיא בעלת הכוח כאן, גם אם היא נמצאת במשרד שלו.
META
הערכה: 10. אוסיף קוביית השראה לתוצאה סופית של 15.
דבר זה מותיר אותי עם 7 שימושים של השראה.
 
IN
"הוא כאן, בטקס. הוא לא פנה לשום מקום" אומר הדאמפיר בשעמום "אם זה כה דחוף, תפריע לו, אך ההשלכות לזה יהיו עליך" הוא אומר. אתה תוהה באמת עד כמה אתה מכיר את האב.
IN
"אני רוצה לשמוע את השיר הטאלדאני העתיק ביותר שהוא לימד אותך" הוא אומר "ובאותו הזמן, אני רוצה לראות אותך מניפה את הנשק שלך. שנינו תלמידים שלו, אלא אם את משקרת, את אמורה להבין על מה אני מדבר" הוא אומר.

צ'אהו מרגישה שהיא התנגדה לכוח שניסה להשפיע עליה, ההשפעה שבבירור הגיעה מהקיטסונה המעט מבוהלת.
IN
שינה בוחרת בתה מבצ'ואן, יי-סיאן מחייך בעניין. שינה שמה לב שהוא כמעט לקח תה מחברה המבוססת בפו לי שעלתה לאחר מות הקיסר, אבל הוא לוקח את הצעתה של שינה בסופו של דבר. שניכם מתיישבים, בעוד יי-סיאן, המארח, מסדר את התה בידיו אותן הוא עוטף בכפפות אדמדמות. הוא מתחיל בטקס התה, ושינה מחכה אף היא בשקט.

שינה יכולה לראות את הטעויות הקטנות שבמקומות אחרים יי-סיאן היה מאבד רבות מכבודו עליהן. אחיזה בנקודה מעט גבוהה מן הרגיל, העובדה שהוא נועץ מבט בשינה ומנסה לקרוא את תגובותיה שנחשבת לחסרת כבוד והעיניים שלו אמורות להיות עסוקות בטקס, אפילו הפעמים שהוא מבצע תנועות קלות שעוזרות לו לנוחיות אך אין להן מקום בטקס תה שכזה. אך זוהי גוקה, היא הייתה מושפעת מידי מן המערב, וכמו גוקה כך נראה טקס התה של האיש השולט בגוקה.

"את מוזמנת להתחיל לספר לי מדוע את כאן, ליידי שינה" אומר יי-סיאן, כאשר שינה לוגמת מן התה. היא בבירור בחרה בתה נדיר למדי, אך אחד שהנדירות שלו לא מלווה באיכות מאחוריה. התה עצמו תפל בטעמו, טעם שמזכיר במעט את עץ הקינמון ביחד עם צמח הלבנדר.
 
"ובכן, כפי שאני בטוחה שהמרגלים שלך כבר דיווחו- היורש השקרי מתכנן לתקוף את העיר בימים הקרובים." שינה ניגשת ישר לעניין ולוגמת לגימה נוספת מכוס התה שלה, ממשיכה לשדר חזות רגועה.
"וכפי שדבריך הוכיחו בנשף, השקרן אינו בן בריתך, אלא אויבך, כפי שהוא אויבי ואויבו של כל אחד מהמאמינים האמיתיים." שינה משנה את יציבתה, רוכנת מעט קדימה ומביטה היישר בעיניו של יי-סיאן.
"ואחרי הכל, האויב של אויבי הוא חברי. אם אין זה אומר שאנו חברים?"
 
חזרה
Top