3# - עזדור, חתרן טרוריסט נגד כל הדתות והאלים
אי שם בצפון הרחוק, בין סלעי בזלת קשי גישה, נמצאת ממלכתו של נמרוד, המלך הכופר. תושבי ממלכה זו רואים את האלים כולם כנתעבים, מרושעים ואוויליים ואוסרים על פולחנם. כוהנים, דרואידים, פלדינים ומכשפים שמגיעים לשם בכוונה או בטעות מוצאים להורג באופן מיידי בגלל שהם נתפסים כעבדיהם המזיקים ועושי דברם של עריצים על-טבעיים הרוצים לשעבד את בני האדם. בממלכה בהחלט מודעים לקיומם של אלים, שדים שרי פיות וכיו"ב - הם פשוט לא רואים בהם כראויים לסגידה.
רוב הזמן תושבי ממלכת הכופרים רוצים שיניחו להם לנפשם, מתבצרים בכפרי ההרים והמצודות שלהם ומגנים על דרכי הגישה המעטות מפני אורחים לא קרואים כגון אנשי דת וסתם מאמינים, אבל מקדמים בברכה מנודים וחושבים-חופשיים. קסם מאגי לסוגיו (מלבד זה של מכשפים) ומדע-מוזר משגשגים בממלכה ויוצרים את כלי הנשק, המגן והמרפא שלה.
נמרוד יודע שהממלכה הזעירה שלו היא קוץ בעין לכל מלך אחר שנמשח-בשמן בכנסיה או העלה עולות במקדש, ולפעמים כדי להתגונן היטב, צריך גם לאסוף מודיעין ולתקוף.
עזדור הוא אחד משליחיו של המלך נמרוד אל הארצות שכרעו ברך לאלים ונשקו לצלמיהם. במסווה של הרפתקן נודד או שכיר חרב, הוא משוטט בערים ובכפרים, מלקט מידע על איומים אפשריים ומחפש אחר בעלי ברית אפשריים - איכרים שמאסו בעול מעשר המיסים למקדש, צעירים שאוכזבו מצביעותם של אנשי דת נצלנים, מלומדים שמצאו סתירות והבלים בכתבי הקודש - כולם יכולים להיות אזרחים חדשים בארצו של נמרוד, או לקדם את ענייניו במחתרת בארצם.
לפעמים, כאמור, צריך לתקוף. לפעמים עזדור יראה לנכון לחסל איש דת בכיר, להרעיל מטבחי מנזר או לפוצץ מקדש. ברשותו גם קסם ונוסחאות שיאפשרו לו לעשות את זה.
הדמויות עשויות למצוא את עצמן מצטרפות לעזדור במזימותיו ומשימותיו, או מתבקשות להגן על מוסדות הדת מפניו. עזדור הוא אדם עם טיעונים מאוד טובים, אבל האם הוא באמת צודק ואין הבדל בין פלדין למכשף עובד שדים ובמאבק הקוסמי בין התופת לעדן לשני הצדדים מגיע רק אבדון וחידלון?
אדם בינוני, נייטרלי
דרג"ש: 15 (זריזות, בזכות האמונה באדם)
נק"פ: 112 (15ק8 + 45)
מהירות: 9 מ'
תכונות: כוח 13 (1+), זריזות 15 (2+), כושר 16 (3+), תבונה 14 (2+), חוכמה 17 (3+), כריזמה 16 (3+)
גלגולי הצלה: תבונה 6+ חוכמה 7+ כריזמה 7+
מיומנויות: תורת הנסתר 6+, התגנבות 6+ הבחנה 7+, שכנוע 7+, ערכת תחפושות 7+
עמידות לנזק: קורן, תאובה
חושים: הבחנה פסיבית 17
שפות: מדוברת
אתגר: 10 (5,900 נק"נ)
תפילות תפלות: לעזדור יש יתרון בגלגולי ההצלה מפני השפעות קסם קדושה לסוגיו ומפני לחשי מכשף והוא נהנה מעמידות לנזק קורן ונזק תאובה.
בזכות האמונה באדם: כאשר אינו לובש שריון, עזדור מוסיף את תוסף החוכמה שלו לדירוג השריון שלו.
שורף אבן (3 שימושים): ברשותו של עזדור שלוש מנות של חומר מיוחד שיצרו המדענים של נמרוד. חומר זה נראה כמו שיקוי דמוי כספית אדומה-זהובה בתוך כדור בדולח עליו חרוטות רונות המגנות מפני שבירה פתאומית. כפעולת בונוס, עזדור יכול להשליך שורף אבן אחד לטווח של עד 18 מ' ולומר מילת פקודה המנפצת את הזכוכית. במקום הפגיעה, יווצר כדור אש חומצית ברדיוס של 6 מ', הגורם לנזק של 21 (6ק6) אש ועוד 21 (6ק6 חומצה) או מחצית מהנזק למי שמצליח בגלגול הצלה זריזות בד"ק 16.
לחליפין, במקום להשליך את שורף האבן עזדור יכול להניח אותו במקום מסויים ולומר מילת פקודה שתפעיל אותו בהשהייה של דקה עד 24 שעות. לאחר שהתפוצץ, שורף-האבן ממשיך לבעור באותו רדיוס (השה"מ יכול להחליט שהיא גם מתפשטת, בהתאם לצרכי העלילה) למשך שעה באש הגורמת לנזק של 3 (1ק6) אש ועוד 3 (1ק6) חומצה. אש זו ניתנת לכיבוי בכמויות גדולות של מים, אך מבעירה גם חומרים בלתי דליקים כגון מתכת ואבן, ומכאן שמה.
כאשר נגמרים לעזדור שורפי האבן, הוא צריך לחזור לממלכתו של נמרוד כדי שהמדענים יחדשו את המלאי שלו.
מרעיל בארות: עזדור נושא עליו כמה וכמה רעלים שונים. חלקם משמשים את כלי הנשק שלו (מחושב בנתונים) ואילו אחרים משמשים להרעלת מזון ומשקה. הרעלים למזון ומשקה נוצרו על ידי האשפים והמדענים של נמרוד כך שהם מזיקים רק לאנשי-דת. כל דמות או יצור המשתמשים בלחשי קדושה או לחשי מכשף הנחשפים אליהם סופגים נזק של 9 (2ק8) רעל לכל דרג לחש שהם מסוגלים להטיל. כך למשל דרואיד בדרגה 1 (דרג לחש מירבי - 1) יספוג נזק של 9 רעל, פלדין בדרגה 7 (דרג לחש מרבי - 2) יספוג נזק של 18 רעל, כוהן בדרגה 17 (דרג לחש מירבי - 9) ילקה ב-81 נקודות נזק רעל. גלגול הצלה כושר מוצלח בד"ק 16 מפחית את הנזק לחצי.
מי יפטור אותי מעונשו של הכומר הזה?: כאשר עזדור פוגע במטילי לחשי קדושה או מכשפים, הוא גורם להם לנזק נוסף של 13 (3ק8) תודעה, בזכות קסם של מיקוד מחשבה כופרנית שלמד בחצרו של נמרוד.
פעולות:
ריבוי התקפות: עזדור תוקף 3 פעמים בתורו בקפא"פ בחרב קצרה או בטווח בקשת קצרה
חרב קצרה: התקפת קפא"פ 6+ לפגיעה, נזק 5 (1ק6 + 2) דוקר ועוד 14 (4ק6) רעל, או חצי מהנזק בגלגול הצלה כושר מוצלח בד"ק 16
קשת קצרה: התקפה לטווח 24/96 מ' 6+ לפגיעה, נזק 5 (1ק6 + 2) דוקר ועוד 14 (4ק6) רעל, או חצי מהנזק בגלגול הצלה כושר מוצלח בד"ק 16