• הצטרפו לפורום הפונדק

    שלום וברוכים הבאים לפונדק, האתר המוביל בעברית על משחקי תפקידים, משחקי לוח, מיניאטורות, מדע-בידיוני ועוד.
    אחרי ההרשמה תוכלו לפרסם הודעות, לשלוח ולקבל הודעות פרטיות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה / התחברות

מהדורה 5 אתגר הכתיבה 101 דב"שים (חלק ה')

המפקד האלמוני

פונדקאי ותיק
זה החלק החמישי של אתגר הכתיבה 101 דב"שים

את החלק הקודם אפשר לראות כאן:


את החלק הראשון אפשר לראות כאן:

 

המפקד האלמוני

פונדקאי ותיק
41# ברבונרוק הגמד, פורץ, גנב, טיפוס גועלי באופן כללי

את ברבונרוק הגמד ככל הנראה הדמויות יפגשו בזמן שהוא עסוק בלפרוץ מנעול כלשהו - רוב הסיכויים שזה יהיה המנעול של הבית שלהן. הזדמנות טובה לא פחות לפגוש בברבונרוק היא כאשר מוצאים אותו בתא כלא של טירה, כבול בתנוחה לא טבעית למכשירי עינויים במבוך או מנסה לברוח מצינוק טחוב. יתכן והדמויות יעזרו לו, אבל זה לא אומר שהוא יהיה אסיר תודה - יותר הגיוני שהוא ינסה לגנוב מהן ולהסתלק, כי לברבונרוק אולי יש זקן אבל אין לו יותר מידי מצפון. "פעם אתה גונב את הכביסה מהחבל, פעם מנסים לתלות אותך על החבל, אבל הכי חשוב - שאף פעם לא תהיה הכביסה" הוא פתגם שהוא נוהג לתרץ בו מידי פעם את מעשיו הרעים או את הסיבות למאסרו המי-יודע-איזה.

ברבונרוק גדל בשכונת-גמדים בעיר גדולה ומצעירותו נמשך לחיי הפשע. מהר מאוד הוא הבין שלכייס ארנקים זה נחמד, אבל עדיף לחפש את הכסף במקום שבו הוא נמצא בכמויות גדולות יותר - בנקים, מחסנים, בתים של אנשים עשירים. הרבה יותר משתלם לפרוץ למקום בו מסתתר הכסף - ואם זה בית של מישהו שבמקרה לא נמצא ולא השכיל להעמיד שומרים ומלכודות, זה גם די קל. ברבונרוק גם מעדיף גישה ישירה כלפי מנעולים, אותם הוא "מפצלח" כלשונו - פורץ בכוח ובגסות, לרוב תוך שימוש בפטיש ואיזמל ששוברים את המנעול ולא פותחים אותו באלגנטיות.

כשהוא לא פורץ מנעולים או מבלה בתאי כלא, ברבונרוק אוהב ללעוס כל מיני צמחים מרירים ולירוק את המיץ ברחוב, להעליב נותני שירות בפונדקים, לנהל שיחות רצופות קללות עם "חבריו" ויריביו ולהתבריין על חלשים ממנו. במיוחד הוא אוהב לריב עם גמדים אחרים, אותם הוא רואה כמתחסדים, מרובעים וכמי שבטיפשותם משמשים כבשר תותחים למלחמותיהם של בני האדם. עם זאת, ברבונרוק גם בז למי שמשרתים את כוחות הרשע ורואה בהם רפי שכל שמסתכנים לחינם למען כוחות ואלים שרק יביאו למותם בתמורה. ברבונרוק נאמן רק לעצמו - אם כי יש לו כמה מכרים שהוא והם סובלים זה את זה כבר כמה שנים, עם אישיות בלתי-נסבלת כמו שלו. למרות שברבונרוק ובעלי בריתו גנבו זה מזה, הלשינו זה על זה ורימו זה את זה כבר עשרות פעמים, נראה שהם מוכנים לעשות את זה שוב.

מבחינת מראה חיצוני, ברבונרוק צנום יותר ומעט נמוך יותר מהגמד הממוצע, בעל שיער מקליש בצבע חום-אפור וזקן קצר. הוא לרוב לא נקי במיוחד ולא מתחזק יותר מידי את הציוד והשריון שלו - ממילא אם זה יתקלקל אפשר לגנוב חדש

גמד בינוני, תוהו ניטרלי
דרג"ש: 14 (שריון עור מחוזק, זריזות)
נק"פ: 22 (4ק8 + 4)
מהירות: 7.5 מ'

תכונות: כוח 13 (1+), זריזות 14 (2+), כושר 13 (1+), תבונה 11 (0+), חוכמה 10 (0+), כריזמה 8 (1-)
גלגולי הצלה: זריזות 4+
מיומנויות: כלי גנב 6+ (7+ עם פיצלוח), זריזות ידיים 6+ (ערך מיומנות כפול בשתי המיומנויות), הבחנה 2+
חושים: ראיית חושך למרחק 18 מ', הבחנה פסיבית 12
שפות: מדוברת, גמדית, עגת הגנבים
אתגר: 1/2 (100 נק"נ)

עמידות הגמדים: לברבונרוק יש יתרון בגלגולי הצלה מפני רעל ועמידות לנזק רעל.

פיצלוח מנעולים: כאשר ברבונרוק פורץ מנעול, הוא יכול להוסיף את תוסף הכוח שלו לגלגול בנוסף לתוסף המיומנות והזריזות. מנעול ש"מפוצלח" נהרס והופך לבלתי שמיש. אם ברבונרוק מגלגל 1 בבדיקת המיומנות, הוא רק מצליח לשבור את המנעול ולתקוע אותו (ד"ק הפריצה של המנעול עולה ב10, מה שבדרך כלל אומר שפשוט צריך לשבור את הדלת כדי לפתוח אותה).

התקפת פתע (1/תור): פעם בתור, ברבונרוק גורם 7 (2ק6) נזק נוסף כאשר הוא פוגע במטרה בהתקפת נשק ונהנה מיתרון בגלגול ההתקפה, או כאשר המטרה נמצאת בטווח 1.5 מ׳ מבן ברית של ברבונרוק שאינו חסר אונים וברבונרוק לא סובל מחסרון בהתקפה.

פעולות:
חרב קצרה: התקפת קפא"פ 4+ לפגיעה, נזק 5 (1ק6 + 2) דוקר
פגיון: התקפת קפא"פ או לטווח 18/6 מ', 4+ לפגיעה, נזק 4 (1ק4 + 2) דוקר
 

המפקד האלמוני

פונדקאי ותיק
42# בארביאקס, מנהיג ועבד לוחם בעברו

רקע כללי: לפני שנתיים או שלוש הייתי עם הבן שלי במצודת נמרוד והסברתי לו על ביברס הממלוכי. הוא שיבש את השם שלו ל"בארביאקס" והדב"ש הזה נוצר בהשראת דמותו של ביברס. שימו לב שזו רק השראה ואין מה לנסות לחפש תאימות אחד-לאחד בין הדב"ש לביברס המקורי.

בארביאקס הוא עבד-חייל שעלה לגדולה. כנער הוא נפל בשבי או נמכר לעבדות ומכיוון שהיה אגרסיבי ולא ממושמע מכדי להיות משרת או פועל, חונך ואומן להיות לוחם. בשדה הקרב בארביאקס גילה כישורים מרשימים והתקדם עד שהפך למפקד יחידתו הצבאית ומאוחר יותר למנהיג בפני עצמו - ככל הנראה לאחר שרצח או הרג בדו קרב את הממונים עליו. בשלב שבו הדמויות פוגשות אותו, הוא יהיה באמצע הדרך לגדולה והנהגה - יתכן והוא יהפוך למלך ושליט ביום מן הימים, אבל עכשיו הוא ככל הנראה רק מצביא או מושל של מחוז וכמה טירות. יתכן והדמויות הן מי שיעמדו בדרכו והעימות יהיה בלתי נמנע, אבל ברביאקס יכול להיות גם בעל ברית רב ערך כשם שהוא יריב מסוכן.

בארביאקס הוא אדם מרשים ומפחיד. גבוה, שזוף וכהה מאוד ובעל עין אחת תכולה ועין אחת לבנה לגמרי באופן טורד שלווה. הוא אינו מרושע במיוחד, אבל נוקשה, אכזרי ובלתי סלחן. לוחמיו מעריצים אותו אבל גם מפחדים ממנו - הוא לא מאמין במשמעת לשם המשמעת אלא פשוט מגלה אפס סובלנות לטעויות, רשלנות, עצלות ופחדנות ודוגל בגישת "קשה באימונים - קל בקרב".

אדם בינוני, נייטרלי
דרג"ש: 17 (שריון קשקשים 1+, זריזות, מגן)
נק"פ: 120 (16ק8 + 32 ועוד 16 מאדישות לכאב)
מהירות: 9 מ'

תכונות: כוח 17 (3+), זריזות 12 (1+), כושר 14 (2+), תבונה 12 (1+), חוכמה 13 (1+), כריזמה 16 (3+)
גלגולי הצלה: כוח 6+, זריזות 4+
מיומנויות: איום 9+ (ערך מיומנות כפול בגלל העין הלבנה והמלחיצה של בארביאקס), אתלטיקה 6+
חושים: הבחנה פסיבית 11
שפות: מדוברת
אתגר: 5 (1,800 נק"נ)

אדישות לכאב: האימונים הנוקשים בצעירותו, הצלפות השוט המרובות שספג כעבד וטירון וקשיחותו הטבעית פיתחו אצל בארביאקס כוח סבל גבוה והוא זוכה ל1+ נקודת פגיעה לכל קוביית פגיעה ברשותו (מחושב בנתונים).

תוצאות ולא תירוצים: כאשר בעל ברית של בארביאקס המסוגל לראות את בארביאקס ונמצא בטווח של 18 מ' ממנו מגלגל התקפה או מיומנות עם חיסרון ונכשל, מרוב פחד מכעסו של בארביאקס הוא מנצל מיד תגובה ומגלגל שוב עם יתרון. אם הוא נכשל גם הפעם, הוא מושפע מפחד למשך דקה.

ציוד קסום: לבארביאקס יש שריון קשקשים 1+ עם עיטורי נחושת וזהב וגרזן קרב 2+ מפלדה כחולה (מחושב בנתונים).

קליעה מדוייקת: בצעירותו בארביאקס אולץ להתאמן שעות רבות בירי בקשת קצרה והגיע לרמת מיומנות קטלנית. כאשר הוא פוגע בקשת קצרה, הוא מוסף את רמת המיומנות שלו (3+) לנזק שגורם החץ.


פעולות:
ריבוי התקפות: בארביאקס תוקף שלוש פעמים בקפא"פ או בטווח בתורו. אם כל שלוש ההתקפות שלו פוגעות, הוא מנצל פעולת בונוס ותוקף פעם רביעית עם יתרון.
גרזן קרב (2+): התקפת קפא"פ 8+ לפגיעה, נזק 9 (1ק8 + 5) חותך ביד אחת או 10 (1ק10 + 5) חותך בשתי ידיים
קשת קצרה: התקפה לטווח 96/24 מ', 4+ לפגיעה, נזק 7 (1ק6 + 4) דוקר

תגובות:
הדיפה: בארביאקס מוסיף 3+ לדרג״ש שלו נגד התקפת קפא״פ אחת שהיתה פוגעת בו. כדי לעשות זאת, בארביאקס חייב לראות את התוקף ולהחזיק נשק קפא״פ.

פקודת הסתערות (מתחדש 5-6): בארביאקס פוקד על עד שלושה בעלי ברית שלו שהוא יכול לראות בטווח של עד 9 מ' ממנו להסתער והם מנצלים תגובה כדי לנוע במלוא קצב התנועה שלהם ופעולת בונוס כדי לתקוף. אם הם פוגעים, הם גורמים לנזק נוסף שזהה לתוסף הכריזמה של בארביאקס (3+) מסוג הנשק בו הם משתמשים.
 
עריכה אחרונה:

המפקד האלמוני

פונדקאי ותיק
43# רולו, נסיך המדעים הקסומים

רולו הוא נסיך - בן אצולה, יתכן שאף נמצא בסדר הירושה של משפחת המלוכה. יש לו כסף ויש לו אדמות ואחוזות וזמן פנוי. את הזמן הפנוי שלו, רולו לא השקיע בנשפים וציד אלא בלימודים וניסויים. יתכן והוא גילה תגליות מחקריות חדשניות בעצמו ויתכן והוא דווקא חשף סודות עתיקים של ציביליזציה אבודה שנבלעה על ידי הים או שיצא למסע מחקר לאי אבוד בו חיים ננסים בעלי ידע מסתורי. כך או אחרת, רולו מתמצא היטב במדעים הקסומים.

מה הם המדעים הקסומים, תלוי מאוד בעולם המשחק שלכם, אבל כקו מנחה, לא מדובר במכשירים טכנולוגיים שפועלים באמצעות קסם, אלא בעיקר באלכימיה ותורת החומרים. רולו אינו נוהג להטיל לחשים, אלא לעבוד במעבדה - בה הוא פיתח גם כמה כלים מוזרים ומופלאים. כמה מהכלים הללו מאפשרים לו להתגבר על אויביו ואף לקטול אותם, אך נראה שרולו הוא היחיד שיודע את סוד השימוש באביזרים אלו ואינו שש ללמד אותו לאחרים.

יש הטוענים כי אחת מהמצאותיו של רולו היא מכלי חיות מושעית - מכלי מתכת גדולים המלאים בענני כפור, מלחים ובשמים, אשר מי שיכנס לתוכם ישקע בתרדמת-קיפאון למשך שנים, עשרות ואף מאות שנים. אם השמועה הזו נכונה, יתכן והדמויות "ינודבו" על ידי רולו להיות מוקפאות בחיות מושעית עד לעתיד בו הממלכה תזדקק להן. כמו כן, המנחה יכול להעדיף עלילה בה רולו אינו בן-זמננו, אלא שייך לעבר וכעת הוא הגיע להווה של המשחק באמצעות מכל חיות מושעית בו הוא הטמין את עצמו ויתכן כי הוא זקוק להרפתקנים שיעזרו לו לאתר מכלים נוספים בהם ישנים בעלי בריתו וחבריו ואת המקומות בהם הוא החביא אוצרות מהעבר לשימוש בהווה.

אדם בינוני, נייטרלי
דרג"ש: 18 (שריון לוחות מית'רל)
נק"פ: 45 (10ק8)
מהירות: 9 מ'

תכונות: כוח 10 (0+), זריזות 11 (0+), כושר 10 (0+), תבונה 16 (3+), חוכמה 15 (2+), כריזמה 12 (1+)
גלגולי הצלה: תבונה 6+, חוכמה 4+
מיומנויות: מעבדת אלכימיה 9+ (ערך מיומנות כפול), חקירה 6+
חושים: הבחנה פסיבית 12
שפות: מדוברת, עוד שתיים או שלוש שפות זרות (יתכן ועתיקות)
אתגר: 5 (1,800 נק"נ)

דיוק מתוחכם: רולו משתמש בתוסף התבונה שלו לגלגולי הפגיעה בהתקפות המבוססות על מכשיריו המופלאים (מחושב בנתונים)

ציוד קסום: לרולו יש שריון לוחות ממית'רל (אינו דורש כוח מינימלי לשימוש יעיל), שפופרת להבה, פנס חושך, סבסב חרגון (טראנס) ושרביט קרני רעל - כל אלו מחושבים בנתונים. כמו כן המנחה יכול לבחור לצייד אותו בחפצי קסם נוספים מספרי הכללים או פרי המצאתו, כגון משקפי ראיית לילה, אבקות שונות ורעלים, שיקויי מרפא ועוד.

פנס חושך: לרולו יש חפץ דמוי צינור מתכת אטום בצידו האחד ומלא בגבישים אלכימיים הפולטים חושך כפי שגחלים מקרינים אור וחום. החושך מוקרן מהפנס באלומה צרה באורך 6 מטרים. כפעולת בונוס ואם יש לו יד פנויה, רולו יכול לכוון את הפנס לעבר פניו או עיניו של יריב אחד הנמצא בטווח, להשפעה הזהה לזו של לחש "חשיכה" אך ממוקדת ביצור אחד בלבד.

פעולות:
שפופרת להבה (6 פעמים/מנוחה קצרה): התקפה לטווח 18 מ' 6+ לפגיעה, נזק 14 (4ק6) אש. שפופרת הלהבה היא מכשיר מפליז וזכוכית, שתערובת של חומרים אלכימיים בתוכו מתפרצת כסילוני להבה. יש בשפופרת מספיק חומרים לשישה שימושים, שלאחריהם רולו צריך לנצל זמן של מנוחה קצרה כדי לחדש אותם.
סבסב חרגון: מטה קצר שבקצהו דיסקית שטוחה ועליה מצויירות ספירלות צבעוניות בהן משובצות אבני חן זוהרות. כאשר רולו מסובב את המטה בין שתי ידיים ומסחרר את הספירלות של הדיסקית לנגד עיני יצורים המסוגלים לראות אותה מטווח של עד 36 מ', על יצורים אלו להצליח בגלגול הצלה חוכמה בד"ק 14 או ליפול תחת השפעה זהה לזו של הלחש "תבנית היפנוטית" כאשר הם שוקעים בחרגון (טראנס).
שרביט קרני רעל (3 פעמים/מנוחה קצרה): התקפה לטווח 30 מ' 6+ לפגיעה, נזק 27 (5ק10) רעל. זהו שרביט המסוגל להפוך את הרעלים הנמצאים במבחנות שבו לאור ולהעביר אותם בדמות קרן ירוקה אל יריביו של רולו. בשרביט ישנן שלוש מבחנות המקרינות את הרעל דרך מערכת של עדשות וגבישים. כדי לחדש את המבחנות, על רולו להקדיש לכך זמן של מנוחה קצרה.
 

המפקד האלמוני

פונדקאי ותיק
שילוב של כמה רעיונות - טכנומאגיה, מדע מוזר, אלכימיה. כלי הנשק שלו מבוססים על רעיונות שלא קיבלו נתונים בתור אמצעי הלחימה של יצורים חוץ-מימדיים בערכה לאשף (השחורה) אז המצאתי אותם בעצמי.

הנסיך רולו עצמו היה דמות משנית בהיסטוריה של עולם המו"ד-בקופסאות שלי מחטיבת הביניים. הייתה איזו הרפתקה שהדמויות חיפשו מיכלי הקפאה שהוא הטמין לפני כמה מאות שנים והיו אמורים להיות בהם הגיבורים הכי גדולים של התקופה שלו. כשהם הוציאו אותם משם, הם גילו שהם בסה"כ בדרגה 7 כי זה מה שהייתה הדרגה הכי גבוהה בימיו של רולו.. כן, זה היה די באווירת גונזו.
 

המפקד האלמוני

פונדקאי ותיק
44# אנתיאה, ילדת הפלא

עוד כשהייתה פעוטה, אנתיאה הפגינה כישורים שכליים מרשימים. בגיל שנתיים כבר ידעה קרוא וכתוב ובגיל ארבע למדה מספרי קסמים בעצמה. בגיל שש היא כבר הייתה השוליה הצעירה ביותר בבית ספר לקוסמים או כשוליה לאשפית בכירה. כיום, בגיל 14, היא אשפית מוכשרת מאוד בפני עצמה.

עם זאת, אנתיאה היא גם נערה מתבגרת. נוטה למצבי רוח ותגובות רגשיות חזקות. לפעמים הציפיות ממנה גדולות מידי ולפעמים היא מרגישה שכוח הקסם שלה הוא קללה שהרסה לה את הילדות. היא רואה בעצמה שוות-ערך למבוגרים, שלחשיה רבי עוצמה לא פחות ואף יותר משל מגים ואשפיות שגילם כפול מגילה, אבל אין לה את הבגרות הנפשית או נסיון החיים הנדרשים כדי להשתלב באמת בעולם המבוגרים, אשר נוטים לראות בה ילדה מבולבלת ומוזרה, עם רגישות רבה לעוולות אמיתיות ומדומיינות וחוסר פרופורציות בתגובה אליהן.

אנתיאה יכולה להשתלב בקבוצת הרפתקנים כדב"שית או כדמות שחקן. אם בחרתם לשחק אותה, היא אשפית בדרגה 6 ממסורת התעצומה. שנו את תוסף המיומנות שלה ל3+ (על פי דרגה ולא אתגר, התאימו את ד"ק ההצלה ותוסף ההתקפה מלחשים ב1+) והוסיפו לה את התכונות "פיסול לחשים" ו"לחשון רב עוצמה". שינויים אלו מייצגים את זה שאנתיאה התקדמה עוד בלימודיה והבינה גם חלקים תיאורטיים ששיעממו אותה עד כה.

אדם בינוני, תוהו טוב
דרג"ש: 10, 13 עם שריון מג
נק"פ: 21 (6ק8 - 6)
מהירות: 9 מ'

תכונות: כוח 6 (2-), זריזות 10 (0+), כושר 8 (1-), תבונה 17 (3+), חוכמה 15 (2+), כריזמה 10 (0+)
גלגולי הצלה: חוכמה 4+, תבונה 5+
מיומנויות: תורת הנסתר 5+ טבע 5+
חושים: הבחנה פסיבית 12
שפות: מדוברת, עוד שפה כלשהי
אתגר: 2 (450 נק"נ)

הטלת לחשים:
אנתיאה היא מטילת לחשים בדרגה 6. תכונת הטלת הלחשים שלה היא תבונה (ד"ק 13 להצלה מלחש, 5+ להתקפות בלחשים). יש לה מוכנים את לחשי האשף הבאים:

לחשונים (לפי רצון): מעשה להטים, חזיז אש, קרן כפור, אור
עוצמה 1 (4 יחידות לחש): שריון מג, גל הדף, תרסיס צבעים
עוצמה 2 (3 יחידות לחש): ריחוף, כדור להבות, ניפוץ
עוצמה 3 (3 יחידות לחש): האצה, האטה, חזיז ברק


פעולות:
פגיון: התקפת קפא"פ או לטווח 18/6 מ', 2+ לפגיעה, נזק 2 (1ק4) דוקר
 

המפקד האלמוני

פונדקאי ותיק
45# פירהוס, הנבחר של אל המלחמה

עבור לוחמים רבים, הקרב הוא חוויה רוחנית, יעוד ומשמעות לקיומם. אבל עבור פירהוס, הקרב הוא לא רק הדבר הכי חשוב בחיים - הוא החיים עצמם. מספרים כי עוד בנעוריו פירהוס זכה לחזיון בו אל המלחמה הודיע לו כי הוא אלופו הנבחר או בעצם בנו ומאז ועד היום (כיום הוא בשנות העשרים לחייו) הוא מקדיש את עצמו ללחימה ולשפיכות דמים. יש הטוענים כי ה"חזון" לא היה אלא הזייה מטורפת, אבל כך או אחרת פירהוס נע ונד בין שדות קרב ומערכות מלחמה, מציע את שירותיו לכל המעוניין ומניף את חניתו ביעילות קטלנית נגד אויביו החדשים או הישנים.

פירהוס הוא מאמין אדוק באל המלחמה, בעיניו בחר בו אישית לסגוד לו. בהרבה ארצות ישנם אלי מלחמה עם שם ודמות, אך האל של פירהוס אינו אחד מהם אלא אל חסר שם שדמותו היא חנית או חרב הנעוצה באדמת שדה הקרב. את דבקותו באלוהי המלחמה ושפיכות הדמים מפגין פירהוס בכך שכל בגדיו הם בצבע אדום עמוק, צבע הדם. גם שריונו מצופה בנחושת אדמדמה ואפילו את שערו הבלונדי הארוך הוא צבע באדום.

כבעל ברית פירהוס הוא גחמני ומסוכן - הוא נוטה להתעלם מהפסקות אש או תנאי כניעה ולא פעם גרם להסלמה והידרדרות. כיריב, הוא קטלני כי בין אם אכן מדובר בברכתו של אל המלחמה ובין אם זהו כשרון נדיר, מכותיו תמיד פוגעות באויביו.

אדם בינוני, תוהו מרושע
דרג"ש: 16 (שריון לוחות חלקי, זריזות)
נק"פ: 52 (8ק8 + 16)
מהירות: 9 מ'

תכונות: כוח 16 (3+), זריזות 12 (1+), כושר 15 (2+), תבונה 10 (0+), חוכמה 10 (0+), כריזמה 11 (0+)
גלגולי הצלה: כושר 4+
חושים: הבחנה פסיבית 10
שפות: מדוברת
אתגר: 4 (1,100 נק"נ)

הנבחר: פירהוס אינו צריך לגלגל גלגולי פגיעה (מחושב בנתונים). התקפותיו פוגעות תמיד (אך לא תמיד יגרמו נזק אם ליריב יש חסינות/עמידות). עם זאת, מכיוון שאינו מגלגל גלגולי פגיעה, הוא גם לא נהנה מההשפעות של פגיעה חמורה בגלגול טבעי של 20.

פעולות:
ריבוי התקפות: פירהוס מתקיף פעמיים בתורו בקפא"פ או בטווח באמצעות חנית
חנית: התקפת קפא"פ או לטווח 18/6 מ', תמיד פוגע, נזק 6 (1ק6 + 3) דוקר ביד אחת או 7 (1ק8 + 3) דוקר בשתי ידיים.
 
Top Bottom