63# קלרנס, לוחם רגיש
קלרנס לא תכנן להיות לוחם. ממש לא. הוא לא בא ממשפחה של לוחמים אלא של חצרנים, חי חיים נוחים למדי מוקף במוסיקה, אומנות ואנשים טובים וכשהלך ללמוד במכללה התמקד בתחומים האלה - מוסיקה, ציור ושיחות ארוכות עם חברים וחברות שמצאו בו אוזן קשבת בלי שיפוטיות רבה. כיום, בגיל 17, הוא עדיין בתחילת דרכו הלימודית והוא גם ממש לא נראה לוחמני במיוחד - הוא נקי ומסודר, מדבר ברכות ובדרך כלל לובש בגדים יפים בצבעים בהירים ורכים. הפעילות האגרסיבית היחידה שהוא מעורב בה היא קבוצת הסיוף הסטודנטיאלית, אבל זה בעיקר כי מדובר בשיעור חובה במערכת.
אבל החיים הם מה שקורה לך כשאתה עושה תוכניות אחרות. קלרנס חי חיים כפולים - כלפי חוץ הוא ממשיך בחייו כסטודנט עדין ונעים הליכות, אבל הוא גם חבר באגודת-סתרים מחתרתית. מה מטרות האגודה - זה כבר תלוי בעולם המשחק שלכם, אבל ככלל אצבע, מדובר במטרות חיוביות - שחרור משלטון כיבוש זר, הדחת רודן אכזרי וכיו"ב. יתכן והוא חבר-לקנוניה של
דוקטור ברומיאוס, אם החלטתם להשתמש בדב"ש ההוא גם כן.
קלרנס אינו אדם אלים, אבל כשהמציאות נושך, צריך להכות אותה בחזרה. זה לא שהוא הפך להיות פחות רגיש לזולת - הוא פשוט למד שלא כולם רגישים לזולת ולפעמים יש אנשים שלא מספיק לדבר איתם, צריך גם להסביר להם ולפעמים ההסבר דורש פלדה. החזות הרכה מסתירה לוחם מיומן לא פחות מאשר אלו המתהדרים בהפגנות שרירים וגידופים.
אדם בינוני, נייטרלי טוב
דרג"ש: 15 (זריזות, סיוף סטודנטיאלי)
נק"פ: 18 (4ק8)
מהירות: 9 מ'
תכונות: כוח 11 (0+), זריזות 16 (3+), כושר 10 (0+), תבונה 15 (2+), חוכמה 15 (2+), כריזמה 14 (2+)
גלגולי הצלה: כוח 2+, כושר 2+
מיומנויות: הבחנה 4+, תובנה 4+, חקירה 4+, שכנוע 4+, כלי ציור 4+, כלי נגינה (נבל ולאוטה) 4+
חושים: הבחנה פסיבית 14
שפות: מדוברת
אתגר: 1/4 (50 נק"נ)
סיוף סטודנטיאלי: קלרנס התאמן בקביעות במיומנות הזו, המקובלת במכללות ואוניברסיטאות של בני המעמד הגבוה. הסיוף הסטודנטיאלי שם דגש רב על עמידה נכונה, הערכה של מכות היריב והתחמקות נבונה מהן וחסימת מכות עם הנשק. כל עוד הוא לא לובש שריון כלשהו או משתמש במגן אבל כן מחזיק נשק קפא"פ, הוא יכול להוסיף את תוסף התבונה שלו לדירוג השריון שלו נגד התקפות טווח וקפא"פ.
התאוששות (מתחדש במנוחה קצרה): אם הוא פצוע, קלרנס יכול לנצל פעולת בונוס כדי למצוא בעצמו כוח פנימי ולהחזיר לעצמו 7 (1ק10 + 2) נקודות פגיעה.
שיחות נפש: במהלך מנוחה קצרה, קלרנס יכול לשוחח עם בעל ברית פצוע אחד שמנצל קוביית פגיעה כדי לחדש את נקודות הפגיעה שלו, לעודד אותו ולעזור לו לעבד ולהכיל את חוויית הקרב שעברה עליו ובכך לאפשר לו לחדש 3 (1ק6) נקודות פגיעה נוספות.
פעולות:
סיף סטודנטים: התקפת קפא"פ 5+ לפגיעה, נזק 7 (1ק8 + 3) חותך.
סיף הסטודנטים הוא כלי נשק מסוגנן שזהה בנתוניו לאלו של סיף רגיל, פרט לכך שהלהב שלו רחב יותר ומתעקל קלות והוא גורם לנזק חותך ולא נזק דוקר.
אם המנחה מעוניין ומאשר, ניתן לשלב את קלרנס במשחק כדמות שחקן. במקרה כזה הוא לוחם בדרגה 2 המתפתח בהתאם לטבלת מאפיינים משלו שרובם מחליפים את אלו של הלוחם הרגיל ושל הארכיטיפים השונים. לחליפין, אפשר להשתמש בטבלת המאפיינים הבאה כדי לבנות דמויות שחקן בעלות כישורים דומים. להלן:
דרגה 1: התאוששות, סיוף סטודנטיאלי.
התאוששות זהה למאפיין של לוחם רגיל, סיוף סטודנטיאלי מוסיף את תוסף התבונה לדרג"ש כל עוד הלוחם מחזיק בנשק קפא"פ ואינו לובש שריון או משתמש במגן.
דרגה 2: שיחות נפש (1ק6).
כאשר בעל ברית פצוע אחד של הלוחם מחדש נקודות פגיעה במהלך מנוחה קצרה ומנצל קוביות פגיעה לשם כך, ניתן לשוחח איתו ולעודד אותו, מה שמוסיף 1ק6 לנקודות הפגיעה שהוא מחדש. ערך זה עולה ל-1ק8 בדרגה 10 ול1ק10 בדרגה 17.
דרגה 3: סיוף מדוייק.
כאשר הלוחם משתמש בכלי נשק קפא"פ מסוגנן, הוא פוגע בחומרה בגלגול של 19 או 20.
דרגה 4: שיפור ערך תכונה.
דרגה 5: התקפה נוספת.
דרגה 6: שיפור ערך תכונה.
דרגה 7: שיעורים מהחיים, עידוד וחיזוק.
שיעורים מהחיים: הלוחם נהנה מיתרון לגלגולי ההצלה שלו נגד השפעות שהיו אמורות לגרום לו להיות מושפע מהקסמה או פחד.
עידוד וחיזוק: כפעולה, הלוחם יכול לפנות לבעל ברית מוקסם או מבוהל במרחק של עד 9 מ' ממנו ולעודד אותו. אותו בעל ברית יכול לנצל תגובה כדי לגלגל מחדש את גלגול ההצלה שלו עם יתרון כדי להשתחרר מההשפעה.
דרגה 8: שיפור ערך תכונה.
דרגה 9: להקשיב לקול הפנימי שלך.
הלוחם זוכה למיומנות בגלגול ההצלה חוכמה.
דרגה 10: שיחות נפש (1ק8)
דרגה 11: התקפה נוספת (2)
דרגה 12: שיפור ערך תכונה.
דרגה 13: סיוף ברמת אקדמית.
כאשר הלוחם אוחז בנשק קפא"פ ביד אחת ולא אוחז במגן, הוא יכול להוסיף 2+ לתוצאת גלגולי הנזק שהוא גורם בנשק זה.
דרגה 14: שיפור ערך תכונה.
דרגה 15: אם אני יכול גם אתה יכול.
כפעולת בונוס ובאמצעות שיחה ודוגמא אישית הלוחם יכול לעורר השראה בבעל ברית שנמצא במרחק של עד 12 מ' ממנו. במשך 10 הדקות הבאות, אותו בעל ברית יכול להוסיף את תוסף הכריזמה של הלוחם לתוצאה של גלגול 1ק20 אחד שהוא מבצע - לאחר שראה את תוצאת הגלגול אבל לפני שהשחקן יודע אם הגלגול הצליח או לא. הלוחם יכול להשתמש ביכולת זו שוב לאחר מנוחה ארוכה.
16: שיפור ערך תכונה.
17: שיחות נפש (1ק10), התמודדות והתגברות
התמודדות והתגברות: הלוחם יכול לגלגל מחדש גלגול הצלה בו הוא נכשל, אך הוא חייב להשתמש בתוצאה החדשה בין אם היא הצלחה או כישלון. ניתן להשתמש ביכולת זו שוב לאחר מנוחה ארוכה.
18: תואר שני בסיוף.
כאשר הלוחם משתמש בכלי נשק קפא"פ מסוגנן, הוא פוגע בחומרה בגלגול של 18 עד 20.
19: שיפור ערך תכונה.
20: לא היריב שציפיתם לו, אבל היריב שמגיע לכם.
אם הלוחם לא לובש שריון כלשהו או משתמש במגן, מלבד תוסף הזריזות והתבונה שלו, הוא מוסיף לדירוג השריון שלו גם את תוסף הכריזמה שלו.