מפגש משחקים בחיפה-2
זוכרים את הפעם הקודמת?
משחקי קופסא, כיף, אנשים מגניבים, רק שהפעם- עם שולחנות!
בואו בהמוניכם ותביאו איתכם מה שבא לכם שיהיה שם,
אנשים, משחקי לוח, משחקי תפקידים, גיטרה, וכל מה שאתם רוצים ולא חשבתי עליו מלבד גודזילות. :orcshock:
(ניפגש בגרנד קניון בקומה 3 ליד הקולנוע)
שימו לב-...