Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ברוכים הבאים לפורום הפונדק
הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!
אני לא חושב ששתלים ממש מתאימים למה שאתה רוצה.אאל"ט שתלים נועדו בכדיי לתת ליצורים חלקים של יצורים אחרים (שדים,אלמתים,חיות,מכונות וכו').אני לא לגמרי בטוח,כי יש לי רק ספר שמדבר על שתלים (או 2,אני לא ממש זוכר) וגם הוא מדבר רק על שתלים של מחושלי-קרב.
קודם כל,אני מניח שיש את הגזעים שהם מהונדסים גנטית...
Gotcha!
זאת היתה הנקודה שלי מההתחלה.ארגון כזה הוא יותר מדיי אנטי-מו"ד.ארגון נוגד קסום זה נחמד (אם כי חרוש במקצת) וארגון נגד האלים זה מגניב,אבל ארגון שהוא נגד שניהם? קצת מוגזם.
מגניבים למדי.אני הייתי ממליץ שלכולם יהיה גם ידע בסיסי בקסם.
בהתחלה לא ממש שמתי לב,אבל זה באמת מזכיר קצת את הגוטיי 13.
הייתי רוצה לראות יחידה מסוימת.אני חושב שזה מעניין,לתת לכולם מן משהו מגניב (לדוגמא,יחידה שלמה של נינג'ות עם קאטנה וואקיזאשי).
אשר,מה שאתה לא מבין הוא שהעלות היא לא פר מוצר אלא אחת שלא משתנה לא משנה כמה עותקים נמכרים.אם 100 אנשים קונים ב-50$ או 1,000 אנשים קונים ב-10$ זה לא משנה את העובדה ששילמת לאמן 200$ על הכריכה.זה משנה רק במוצר פיזי.(למרות שככל שאתה מוכר יותר PDF אתה צריך שרת יותר חזק,אבל זה בקושי משנה משהו.)
זה מדגיש את תחושת הבדידות של דאינריז וכמה היא מתגעגעת לדרוגו.וזה מראה לנו שעד כמה שדאני מנסה להיראות קשוחה עמוק בפנים היא עדיין עצובה ולמרות זאת היא שורדת במסע בין הערים כמנהיגה ולא נשברת.
כפי שאודין אמר,את העלילה אפשר לקרוא בויקיפדיה.הספר עצמו נותן יותר מאשר סתם עלילה,ואני אישית חושב שסצינות המין אמנם לא נעימות,אבל בהחלט תורמות לאווירה הכללית של שיר של אש ושל קרח.יש ספרים שבהם הגיבורים מקפצים על חדי קרן ורוקדים עם פיות באושר ועושר עד עצם היום הזה (אהם*הארי פוטר*אהם) וסצינות...
זה שאין מים זה לא ממש חדש.כבר כמה שנים טובות אומרים לנו את זה.אמנם,עכשיו זה נהיה מעט יותר רציני - אבל זה עדיין לא מסביר למה הממשלה חיכתה עד עכשיו בשביל להתחיל לעשות משהו בעניין.כמו שכבר אמרו - אם היו מתחילים לבנות מפעלי הטפלה לפני כמה שנים המצב היה הרבה יותר טוב.
הדגיגון שבים.
איזה מדהים...
התכוונתי כמובן לצ'אפטר חמישים ומשהו.טעות שלי.
לאחר בדיקה מעמיקה ראיתי שהגעתי עד צ'אפטר 61,ושכל צ'אפטר הוא בערך 45.יש כמה שיותר ויש כמה שפחות.בכל מקרה,הצ'אפטר הנוכחי הוא בערך 100,ככה שלא הגעתי רחוק מדיי.התחלתי לראות את Brotherhood,אבל נטשתי בערך בפרק 5.
בהנחה שזה עדיין רלבנטי:
בליץ' - למי שלא מפחד ממאתיים פרקים,אנימה מצוינת.אקשן מצוין,דמויות מגניבות ועמוקות יחסית (חוץ מאיצ'יגו...) והומור נחמד.יש סאגת פילרים של הבאונטו שאני ממליץ לא לדלג.למרות שהיא קצת פחות טובה משאר הסדרה,היא עדיין נחמדה.
נארוטו - שוב,למי שלא מפחד ממאתיים (וחמישים) פרקים (לא...
הפארנוית ספאם לא באמת חסרת בסיס.מילא העץ של המוזיקה,אבל מה שבאמת מעצבן אותי אלה העצים של הימי-הולדת.שני עמודים שבכל הודעה בהם יש "מזל טוב" (או בדיחה ממש לא מצחיקה על מזל"ט) בשביל מישהו שלא הגיב בחמש שנים האחרונות - נראה לי קצת מוגזם.בכלליות,תנסו לחשוב במה ההודעה שלכם תורמת לנושא לפני שאתם מגיבים.
שיחקתי כמה דקות בדמו של Overlord 2.הוא נחמד יחסית,אבל לא נראה לי ממש טוב.יש לי כמה חברים שמשחקים ב-Prototype וממש נהנים (וגם לא רואים אותם הרבה בשיעורים בזמן האחרון...),אבל נראה לי שמשחקי אקשן זה לא ממש מה שחיפשת.אם יש לך PS3 אז לך על inFamous - אמנם יותר משחק אקשן מאשר תפקידים,אבל יש לך את...