• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

תוצאות חיפוש

  1. S

    מה מושפרץ מהרמקולים שלך?

    System of a Down - Chop Suey
  2. S

    מה מושפרץ מהרמקולים שלך?

    Spin Doctors - Jimmy Olsen's Blues גו סופרמן!
  3. S

    דרקוניקון 2009 – משחקים ראשונים באתר וקריאה אחרונה למנחים

    טוב,בוטלה לי העבודה.אני מוכן לפעולה!
  4. S

    הנשגבים ש: נשגבים

    סיבולת.
  5. S

    טרנסהומניזם בפנטזיה/מו"ד

    אני לא חושב ששתלים ממש מתאימים למה שאתה רוצה.אאל"ט שתלים נועדו בכדיי לתת ליצורים חלקים של יצורים אחרים (שדים,אלמתים,חיות,מכונות וכו').אני לא לגמרי בטוח,כי יש לי רק ספר שמדבר על שתלים (או 2,אני לא ממש זוכר) וגם הוא מדבר רק על שתלים של מחושלי-קרב. קודם כל,אני מניח שיש את הגזעים שהם מהונדסים גנטית...
  6. S

    הנינג'ות הקיסריים - [אי] אפשר לנעול.

    Gotcha! זאת היתה הנקודה שלי מההתחלה.ארגון כזה הוא יותר מדיי אנטי-מו"ד.ארגון נוגד קסום זה נחמד (אם כי חרוש במקצת) וארגון נגד האלים זה מגניב,אבל ארגון שהוא נגד שניהם? קצת מוגזם.
  7. S

    [ארגון][ואנור] מעגל סערת הארגמן

    מגניבים למדי.אני הייתי ממליץ שלכולם יהיה גם ידע בסיסי בקסם. בהתחלה לא ממש שמתי לב,אבל זה באמת מזכיר קצת את הגוטיי 13. הייתי רוצה לראות יחידה מסוימת.אני חושב שזה מעניין,לתת לכולם מן משהו מגניב (לדוגמא,יחידה שלמה של נינג'ות עם קאטנה וואקיזאשי).
  8. S

    עץ שטויות מרחבי הרשת

    אתה לא ממש במצב שבו אתה יכול לדבר על אנשים אחרים... היה לי פעם אחד,אבל שכחתי את השם משתמש והסיסמא.לא שזה משנה,כי לא פירסמתי אותו בשום מקום.
  9. S

    דרקוניקון 2009 – משחקים ראשונים באתר וקריאה אחרונה למנחים

    טוב,העבודה שלי בדיוק מכסה את הכנס,אז אני לא יהיה שם.ניסיתי לברר אפשרות של מילוט,אבל זה קצת מסובך... בכל מקרה,תהנו לכם :( .
  10. S

    דרקוניקון

    אאל"ט יש אחת באתר של פריק.
  11. S

    פאת'פיינדר 1 חדשות הכרוז חדשות Pathfinder - ה PDF ב-10 דולר

    אשר,מה שאתה לא מבין הוא שהעלות היא לא פר מוצר אלא אחת שלא משתנה לא משנה כמה עותקים נמכרים.אם 100 אנשים קונים ב-50$ או 1,000 אנשים קונים ב-10$ זה לא משנה את העובדה ששילמת לאמן 200$ על הכריכה.זה משנה רק במוצר פיזי.(למרות שככל שאתה מוכר יותר PDF אתה צריך שרת יותר חזק,אבל זה בקושי משנה משהו.)
  12. S

    שיר של אש ושל קרח

    תמיד יש דרכים חלופיות,אבל אני לא יודע אם הם יעילות באותה המידה. אני מניח שזה בגלל שהוא כותב את זה ביד שמאל.
  13. S

    שיר של אש ושל קרח

    זה מדגיש את תחושת הבדידות של דאינריז וכמה היא מתגעגעת לדרוגו.וזה מראה לנו שעד כמה שדאני מנסה להיראות קשוחה עמוק בפנים היא עדיין עצובה ולמרות זאת היא שורדת במסע בין הערים כמנהיגה ולא נשברת.
  14. S

    שיר של אש ושל קרח

    כפי שאודין אמר,את העלילה אפשר לקרוא בויקיפדיה.הספר עצמו נותן יותר מאשר סתם עלילה,ואני אישית חושב שסצינות המין אמנם לא נעימות,אבל בהחלט תורמות לאווירה הכללית של שיר של אש ושל קרח.יש ספרים שבהם הגיבורים מקפצים על חדי קרן ורוקדים עם פיות באושר ועושר עד עצם היום הזה (אהם*הארי פוטר*אהם) וסצינות...
  15. S

    מידע בבקשהעל-

    יכול להיות שמה שסיפרו לך אליו הוא Hero Machine.
  16. S

    יציר סוד חיה בת לויה

    כאן. ו-כאן אם אתה רוצה חיות חלופיות ברמות גבוהות יותר.תגרור קצת למטה.
  17. S

    אי הקופים חוזר

    Little Big Planet.
  18. S

    דיון על מים בישראל

    זה שאין מים זה לא ממש חדש.כבר כמה שנים טובות אומרים לנו את זה.אמנם,עכשיו זה נהיה מעט יותר רציני - אבל זה עדיין לא מסביר למה הממשלה חיכתה עד עכשיו בשביל להתחיל לעשות משהו בעניין.כמו שכבר אמרו - אם היו מתחילים לבנות מפעלי הטפלה לפני כמה שנים המצב היה הרבה יותר טוב. הדגיגון שבים. איזה מדהים...
  19. S

    אנימה

    התכוונתי כמובן לצ'אפטר חמישים ומשהו.טעות שלי. לאחר בדיקה מעמיקה ראיתי שהגעתי עד צ'אפטר 61,ושכל צ'אפטר הוא בערך 45.יש כמה שיותר ויש כמה שפחות.בכל מקרה,הצ'אפטר הנוכחי הוא בערך 100,ככה שלא הגעתי רחוק מדיי.התחלתי לראות את Brotherhood,אבל נטשתי בערך בפרק 5.
  20. S

    אנימה

    בהנחה שזה עדיין רלבנטי: בליץ' - למי שלא מפחד ממאתיים פרקים,אנימה מצוינת.אקשן מצוין,דמויות מגניבות ועמוקות יחסית (חוץ מאיצ'יגו...) והומור נחמד.יש סאגת פילרים של הבאונטו שאני ממליץ לא לדלג.למרות שהיא קצת פחות טובה משאר הסדרה,היא עדיין נחמדה. נארוטו - שוב,למי שלא מפחד ממאתיים (וחמישים) פרקים (לא...
  21. S

    מחפש קמפיינים

    הבנתי שזה לא מה שאתה מחפש,אבל עדיין שווה להזכיר - לטקטיקה יש מבצע של 2 ב-100 על כל ספרי ממלכות נשכחות ואברון שלהם.יש שם גם כמה קמפיינים שלהם.
  22. S

    על פארנוית הספם המוגזמת

    הפארנוית ספאם לא באמת חסרת בסיס.מילא העץ של המוזיקה,אבל מה שבאמת מעצבן אותי אלה העצים של הימי-הולדת.שני עמודים שבכל הודעה בהם יש "מזל טוב" (או בדיחה ממש לא מצחיקה על מזל"ט) בשביל מישהו שלא הגיב בחמש שנים האחרונות - נראה לי קצת מוגזם.בכלליות,תנסו לחשוב במה ההודעה שלכם תורמת לנושא לפני שאתם מגיבים.
  23. S

    Battlefield Heroes - משחק יריות חינמי

    ניסיתי להתקין לפני כמה ימים מהאתר הישראלי,ולא ממש הלך לי.כנראה בגלל Windows 7. בכל מקרה,אני ינסה להתקין מהאתר שהבאת.
  24. S

    הנשגבים עולם האפלה נכחד....

    אני באמצע לקרוא את Werewolf החדש.הוא נשמע מגניב למדי ממה שקראתי.
  25. S

    אווטאר

    גם אני בדיוק עשיתי מרתון לגמור את אווטאר.אני תקוע כי אין לי את 16-17.הפרק-סרט קצת מעצבן בלי תרגום,כי ממש קשה להבין את הצב-ים.
  26. S

    כשרון חיתוך מיתר הברך (מהמדריך ללוחמה)

    שם לב שבסופו של דבר,מה שבאמת משנה זה מה שהשה"מ מחליט ולא מה שכתוב בספרים.יכול להיות שזה סתם טעות שלו,אבל גם יכול להיות שזה משהו אחר.
  27. S

    סתם בשביל הכיף: איך אתם הייתם נראים כדמות D&D ?

    זה תלוי הרבה יותר כמה אתה זמן אתה משקיע מאשר כמה שנים. אני יהיה איש-פשוט רמה 1.אולי שיהיה לי תעודת בגרות זה ישודרג למומחה 1.
  28. S

    משחק תפקידים למחשב

    שיחקתי כמה דקות בדמו של Overlord 2.הוא נחמד יחסית,אבל לא נראה לי ממש טוב.יש לי כמה חברים שמשחקים ב-Prototype וממש נהנים (וגם לא רואים אותם הרבה בשיעורים בזמן האחרון...),אבל נראה לי שמשחקי אקשן זה לא ממש מה שחיפשת.אם יש לך PS3 אז לך על inFamous - אמנם יותר משחק אקשן מאשר תפקידים,אבל יש לך את...
  29. S

    lego digital desighner

    השתמשתי פעם באיזה תוכנה דומה.כעיקרון בנינו רובוט ואז השתמשנו בתוכנה של הלגו בשביל להפעיל אותו,אבל משום מה היא נראית קצת שונה מזאת.
  30. S

    עץ הבגרויות הגדול

    ולי יש עוד שנה (מוציא לשון). בכל מקרה,אם בבגרויות עסקינן,כמה זמן לוקח עד שמגלים כמה קיבלת?
חזרה
Top