טוב, נראה כאילו אין בפורום התלהבות לגבי המשחק...
בכל מקרה, הזמנתי לי מקום בהשקה בירושלים של באג היום בלילה. אם יישאר להם כנראה שאני אקנה את גרסת האספנים, אם לא אני אקנה את הרגילה.
אני יודע שאין ממש סיכוי שמישהו מהפורום יהיה בהשקה בירושלים, אבל אם בכל זאת, דברו איתי ונפגש שם. בעזרת ה' היום בלילה...