• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

תוצאות חיפוש

  1. N

    מפגש משחקים בחיפה-2

    אממ... ועכשיו לפרטים הטכניים -יום שבת הקרוב, 5.12.09 שעה: 11:00 בגרנד קניון בחיפה, קומה 3 ליד הקולנוע :)
  2. N

    מפגש משחקים בחיפה-2

    מפגש משחקים בחיפה-2 זוכרים את הפעם הקודמת? משחקי קופסא, כיף, אנשים מגניבים, רק שהפעם- עם שולחנות! בואו בהמוניכם ותביאו איתכם מה שבא לכם שיהיה שם, אנשים, משחקי לוח, משחקי תפקידים, גיטרה, וכל מה שאתם רוצים ולא חשבתי עליו מלבד גודזילות. :orcshock: (ניפגש בגרנד קניון בקומה 3 ליד הקולנוע) שימו לב-...
  3. N

    הקשיבו הקשיבו! מפגש קהילה בחיפה

    יהיו עוד...
  4. N

    הקשיבו הקשיבו! מפגש קהילה בחיפה

    הבנתי. המפגש יישאר בחיפה באותו המיקום... אתה מוזמן לארגן משהו דומה לחבר'ה מהמרכז (מומלץ על בסיס קבוע, כמו שזה עומד להיות).
  5. N

    הקשיבו הקשיבו! מפגש קהילה בחיפה

    warforgad, מה הבעיה עם המקום הנוכחי?
  6. N

    הקשיבו הקשיבו! מפגש קהילה בחיפה

    רק להבהיר- לא מדובר ברצועות מ"ת שלמות, אלא בדגימות מתוכן :) נורית
  7. N

    הקשיבו הקשיבו! מפגש קהילה בחיפה

    נפגשים במרכז חורב! מה בתוכנית? :twisted: • משחקי תפקידים - הזדמנות שנייה מאייקון – אם פספסתם באייקון את רצועת "לפרוץ את הקופסא" או "אינדי: משחקים באור" זאת ההזדמנות שלכם לשחק בהם. :twisted: • משחקי לוח :twisted: • הכי חשוב- אתם תהיו שם, ומה שאתם תביאו- יהיה שם גם! אתם מוזמנים להביא מה שבא לכם...
חזרה
Top