• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ההודעות האחרונות של SandChicken

  1. SandChicken

    פאת'פיינדר 2 מחשבות על ספר המערכה של טיאן שה Tian Xia

    אולי אם השגרירים של הדרישה הזו לא היו נמנים על אחת הקבוצות הכי הומוגניות (כלכלית, חברתית וגזעית), חסרת ידע בסיסי בתרבותנו המקורית ובעלת עמדה פוליטית שהיא נגזרת של שאיפות אסימילציה תרבותית - או אז צמד המילים היה מעלה פחות גיחוכים.
  2. SandChicken

    פאת'פיינדר פראי דף דמות פשוט יותר לילדים

    יפה מאוד מה המיומנויות נותנות? ראיתי שיש רובריקות עבורן
  3. SandChicken

    פאת'פיינדר פראי רעיונות לכישלון קריטי בשיגור

    הוא ישתגר לבית קפה, והמלצר ישתגר לגרושתו.
  4. SandChicken

    פאת'פיינדר פראי רעיונות לכישלון קריטי בשיגור

    ממש לא אכפת לי מה ההסתברות (בטח משהו כמו 1/48), אכפת לי מה מרושע ומגניב. זה מרושע כלפי הצופים...
  5. SandChicken

    פאת'פיינדר פראי רעיונות לכישלון קריטי בשיגור

    ראית את הפרק The Vat of Acid Episode בריק ומורטי? זה הזמן לגלות ששיגור זה לא באמת שיגור, אלא מעבר ליקום מקביל שבו פרופ' פינבור נמצא בקואורדינטות אחרות, השמדתו והחלפתו בפרופ' פינבור שהטיל את לחש השיגור. מרושע ומגניב.
  6. SandChicken

    קריאתו של קתולהו זה כיף

    כיף זו המילה הראשונה שקופצת לי בראש בהקשר של קתולו
  7. SandChicken

    חדשות הכרוז משחק התפקידים "אגדות אבי-סער" – על בסיס Dragonbane

    מנסה להבין מה ההתלהבות. הייתי זקן שמרן ונרגן לפני שזה היה מיינסטרים.
  8. SandChicken

    חדשות הכרוז משחק התפקידים "אגדות אבי-סער" – על בסיס Dragonbane

    מה אכפת לי? מה מיוחד בשיטה? יש לי כבר את המהדורה החמישית של כאוסיום שנראית מצויין על הנייר, את ההרחבה הרלבנטית של עו"ף, ואת "חרבות הצפעוני". מה מוצלח במארת הדרקון? 1. נשמע רע 2. נשמע רע
  9. SandChicken

    מה תשחקו החודש? מאי 2026

    דבר ראשון: תרגיש טוב! רפואה שלמה ובריאות איתנה במהרה. דבר שני, אם תרצה לדסקס קצת על זה, בכיף. היה לי פעם רעיון לעשות מיתיזציה של תקופת השופטים, שכחתי כמובן (כמעט) את כל הרעיונות שהיו לי, אבל תמיד אפשר לנסות מחדש.
  10. SandChicken

    ספוילר חמישית הצבעים של השמש השחורה - סקירת קריאה מתמשכת (?)

    לא יודע מה כל הזעם על ריקוס, תכלס הוא עשה את הדבר המתבקש והעביר את הלחימ אל שטח האויב. הוא לא ידע שהמנחה מאנייק ויזרוק עליו את חאמאנו. אחרת, כנראה שריקוס היה משטח את ארך, סליחה, יוריק. חבל, כי נכונה להם אכזבה, לא כתוב כלום בספר המערכה המקורית ואילו הסדרה והעדכונים שיצאו אחריה עוררו את הזעם...
  11. SandChicken

    ספוילר רשמים ממחזור שער המוות 1 - כנף הדרקון

    1) אני חושב שעולמות היסודות בסדרה הם מעניינים ולא אינטואיטיביים. לא הייתי חושב על עולם האוויר כעל עולם איים, אש כעולם בו 3 (4?) שמשות במרכז ועולם האבן כעולם לבה ורעל, עולם המים (הספר היחיד שנעדר מספרייתי) דווקא כן אינטואיטיבי אבל זה נראה לי כדי להגדיל את הדיסוננס בין איך שהוא מוצג בהתחלה ובין...
  12. SandChicken

    ספוילר רשמים ממחזור שער המוות 3 - ים האש

    אני מודה שאני לא מצליח להבין מה שאתה מנסה להעביר. משהו בבנייה נראה לך דפוק? אני לא ממש מבין איך. עברו כמה שנים מאז שקראתי את הסדרה אז קשה לי להתייחס לרגישויות הטקסטואליות שאתה מעלה. עם זאת, אני חושב שזה דווקא מסתבר - האפלו שמע על הסארטן והמענטשים כאגדות בלבד ופתאום הוא נתקל באנשים בשר ודם - הוא...
  13. SandChicken

    ספוילר רשמים ממחזור שער המוות 3 - ים האש

    לא אמרתי שכדתיים הם לא מסוגלים להעביר מסר הומניסטי, הם עושים את זה באופן די ברור בסדרת הספרים הזו, וגם אחרים. אני ממליץ לך, לאחר שתסיים את סדרת הספרים המעולה הזו לשים את ידיך על טרילוגיית "ורד הנביא" שם הם בכלל מציגים מסרים מורכבים של טוב ורע. אמרתי, שאתה - כאתאיסט לא מסוגל להבין למה הם בחרו...
חזרה
Top