• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מלחמת הכוכבים - צללי הג'די -עץ משחק (4/4)

ליאו משפשף את אחורי ראשו בזעף ''חוץ מהזפטה שהרגע חטפתי, אני בסדר. אני לא יודע מה הייתה האינטראקציה הקודמת שלכם עם ברפובליקה, אבל אני לוקח אותם בעירבון די מוגבל - ומבחינתי, הם פישלו פה בענק.''
הוא עוצר לרגע לבהות בכפות ידיו ''אבל אני מסכים, צריך למצוא אשמים כדי להוריד אותם מהגב שלנו. אני פשוט חושב שיש סיכוי לא רע שהאשמים הם מי שישפטו אותנו. גם אם לא ברצח, לפחות בהעלמת עין. זה לא שלסית' אין מרגלים בקורוסאנט, כמה קשה להאמין שאחד מהם הסיח את תשומת הלב של הרפובליקה מספיק זמן כדי שלא יצאו לחקור את המקרה כמו שאנחנו יצאנו?"
 
"בין אם הם פישלו או לא, אנחנו בידיים שלהם, ובאמצע פרשייה די רצינית זה נראה." יוריי ממקדת את מבטה בליאו, "תתאפק עם להרגיז אותם עוד יותר, מפני שהם לא מתחת ללשכור כמה שכירי חרב על מנת שיעלימו את הבעיה עבורם. אז כל עוד הם לא מכוונים אלינו רובים, בוא ננסה שלא לעלות להם על הכוונת..."

לאחר אנחה קצרה, יוריי פונה גם אל האחרים, ומתחילה לשחק עם הצג שעל הזרוע שלה. "השאלה היא, מאיפה אנחנו מתחילים? ובמיוחד כשהרפובליקה מצפה שלא נצא מטווח הראייה שלהם, אני לא חושבת שהם יסכימו לתת לנו לקחת ספינה ולהטיס אותה על מנת לתשאל את הסית' מה הם עשו על אותה תחנת חלל."
 
ליאו מרכין את ראשו בהנהון "הבנתי. אני חושב שצריך לנסות לחפש מקרים דומים או מקבילים - לג'דיי יש היסטוריה עתיקה מאוד, וכל מה שיקרה ככל הנראה קרה כבר בעבר. חוץ מזה, נוכל להשתמש באינדקסים של הארכיונים המרכזיים של הג'דיי, לנסות להבין מה המידע שהושמד במקדש שהיינו בו."
 
ליאו מתחיל להסתובב הלוך ושוב, חסר מנוחה כמו חיית טרף בכלוב.
''אין לנו מה לעשות חוץ מלהמתין, אז שווה להתחיל לנסות את זה. לא?''

הוא חוזר לשבת, משחק בקצות אצבעותיו במשהו שנראה כמו שרשרת תפילה ישנה. הוא מעביר מבט אלכסוני על כל שאר האנשים שמקיפים אותו
''מה הביא אתכם לחקור את המקדש? איך גיליתם עליו?"
בדוק אותם, אם תוכל? סיכוי לא רע שאחד מהם הוא האשם
 
"לבוס שלי יש אינטרס שהרפובליקה לא תיכבש בזמן הקרוב, אז כשהוא שמע על קריאת המצוקה אני נשלחתי כדי לפתור את הבעיה הזו במקום הרפובליקה כדי שיוכלו להתרכז בלא להפסיד במלחמה" עונה גראק, נמנע מפרטים נוספים
 
שארית המסע עובר עליכם יחסית בשקט, למעט ביקורת של כמה חיילים פה ושם אתם מסוגלים להסתובב חופשי בספינה, לא שהמסע ארוך מידי, בעיקר כי יש דחיפות להגיע לקוראסנט כמה שיותר מהר, לכן לאחר כיום וקצת של מסע בהיפר חלל, אתם מרגישים את הכבידה משתנה בעוד הספינה יוצאת מהנתיב לתוך החלל.

"הספינה מתחילה בעגינה בקורסאנט" נשמעת מערכת הכריזה, "כל הצוותים לעמדות שלהם".
ה"עמדות" הן הנקודות בהם חיילי הרפובלקיה מחכים, כי קורסנט הוא כוכב ענקי שמורכב בעצם מעיר עצומה עם כמות קומות שלא מפסיקה לגדול, פירוש הדבר הוא שאין מקום בקורסאנט להנחית משחתת קרב, וכמו הרבה כוכבים ראשים, לקורסאנט יש נמל חלל אשר מרחף מעליו ומשמש כתחנת עגינה לספינות וכן כמספנה קטנה.
על כן, הספינה שעליה אתם נמצאים מתחילה בתהליך עגינה בנמל החלל, למעט מעבורת שאתם מצליחים לראות מהחלון אשר מתחילה כבר עכשיו לנוע לפנים הכוכב, סמלי רפואה מופיעים עליה, וכנראה שמדובר במעברות רפואית כזו או אחרת.

"העגינה השולמה, מענול אוויר מחובר" קוראת מערכת הכריזה לאחר בערך חצי שעה. ואז הדלת של חלל המגורים שלכם נפתחת, ג'ריחו מלווה בשישה חיילי סער עומד נכנס פנימה. "התרגיל שלכם בתחילת המסע מונע ממני לאפשר לכם יציאה החוצה ללא ליווי." הוא אומר ומביט בליאו. "תגיד תודה שאתה לא באזיקים."
הוא נכנס למרכז החדר. "הסיפור יהיה די פשוט, אני מוביל אתכם החוצה, יש איזה סנטור שהופקד לטפל בחקירה, אתם תיפגשו איתו, ובואתו הרגע אני מזדכה עליכם ואתם הופכים להיות הבעייה שלו." הוא לא מחכה לתשובה. "מה שאומר שכל פעלול טיפשי או החלטה לא חכמה שאתם רוצים לעשות, אני אשמח אם תחכו את השעה שתידרש לי לטפל בניירת ולהיפטר מכם, אני יותר מאשמח שתפסיקו להיות כאב הראש שלי."
הוא מסתובב ומתכוון לצאת מהחדר, "הדלת ננעלת אחרי, הצוות פה ילווה אתכם החוצה ברגע שנקבל אישור להתחיל לנוע. בלי משחקים."

כעבור בערך 45 דקות הדלת נפתחת שוב, אחד החיילים פשוט מסמל לכם ללכת אחריו, ומפנה את הגב שלו אליכם.
 
יורי לא זוכה לתשובה, ואתם מוצעדים מהחדר שלכם במהירות לעבר נמל החלל, החיילים לא מדברים איתכם יותר מידי, או מתקשרים אחד עם השני למען האמת, אתם כן מסוגלים לשמוע פקודות פה ושם שנאמרות או הודעה במערכת הכריזה, אבל השתיקה לא יכולה הייתה להיות ברורה יותר.

כשאתם עוברים סוף סוף במנועל האוויר, אתם נתקלים בנמל החלל הגדול, או לפחות בחדר הכניסה לנמל החלל שאליו הגעתם. מדובר בחלל גדול עם מס' "שרוולים" שנועודו לאפשר חיבור לספינות בסדר גודל גדול, אם יש מהמקום הזה מעברות לכוכב עצמו- היא לא עוגנת או יוצאת מכאן.
מה שכן אתם רואים שלמעט חיילים, אין איש בחדר הגדול, מנעולי האוויר האחרים נעולם ומנעול האוויר שדרכו עברתם ננעל ברגע שהאחרון מכם יוצא לחדר, שלמעשה נראה די דומה לנמל היציאה בו נפגשתם לראשנה, למעט סדר הגודל שלו.

"לא אכפת לי מי אתה, האנשים האלה הוקצו אלי." נשמע מהמשך החדר, כאשר שני בני אנוש, האחד לבוש בבגדים טקסיים מידי שכמעט גורמים לכם להבין ברגע שהוא סאנטור שהוקפץ לפה, והשני לובש מדים שנראים כמעט אזרחיים מידי בשביל להיות של הצבא, "קיבלתי הוראה לקלוט אותם בעצמי." אומר הסאנטור.
"ובכן, יש שיוני בתוכניות, החל מלפני עשר דקות הארבעה האלה עוברים לאחריות הבלעדית של הSIS." אומר השני, משתמש בשמה של סוכנות המודיעין והביטחון של הרפובליקה. "עצם זה שאתה תראה במי מדובר עלולה להביא אותי למצב שאני אצטרך לעקב אותך."

"לעקב סאנטור?" נוחר השני בבוז, "הממונים שלך ישמעו על זה!" הוא צועק בזעם, עומד איתן בדעתו.
"אני בטוח שהקאלנסר ישמח לשמוע אותך, תעדכן אותי אם הוא רוצה לתת לי פקודות אחרות." הוא מזיז את ראשו וקולט אתכם נכנסים לחדר. "והשיחה הזו הסתיימה, סע לשלום." הוא עוצר את השיחה ומתחיל לנוע לעברכם, כשהסאנטור מתכוון להגיד משהו, הוא מרים את ידו ושני חיילים עם מדי הSIS נכנסים לחדר, מלווים את הסאנטור החוצה תוך כדי שימוש בכוח פיזי מתון.

"ברוכים הבאים לקורסאנט." הוא אומר ומעביר מבט במחשב הזרוע שלו, אחרי שתי לחיצות מנעול האוויר נפתח מחדש והחיילים שהובילו אתכם נכנסים בחזרה לספינה בלי מילה נוספת. הבחור מרים את ידו לעברכם במחווה של "רגע" או "חכו" ולוחץ על כפתור נוסף, מנעול האוויר נסגר שוב, מצלמות האבטחה כובות, רעשי נעילה נשמעים בכל החדר ואתם מבינים שכרגע רק חמשתכם נמצאים בחלל העצום הזה.


"ובכן מה יש לנו כאן." הוא מרים מבטו מהמחשב, "ווקי צייד ראשים שגורש מהשבט שלו." הוא מסתכל על אושתו, "ג'די שמסוכסך עם המועצה." הוא מסתכל על ליאו, "זה מסובך שלא בטוחה למה היא פה" הוא מסתכל על יורי, "ו..." מבטו נורא לעבר גראק. "בחור נומרלי לשם שינוי." הוא מחווה בידו לעבר הספסלים, "שבו." הוא מורה ומתקדם לעבר הספסלים. "אחד ליד השני אם אפשר."
 
"מתוקף סמכות הצ'אנסלר." הוא עונה, "לאור... התפחויות של הרגע האחרון הועברתם לטיפול הSIS, ולטיפול שלי ישירות." הוא מתיישב. "ועכשיו לחלק שבטח שאלו אתכם עשרות פעמים." הוא מוציא רשומן קצר. "מה קרה במקדש?"
 
יוריי מתיישבת מבלי להווכח, מחזיקה את הדרוייד שלה בחיקה.
"נכנסנו למקדש, הותקפנו על ידי דרויידי אבטחה, כמה מהארכיבים התפוצצו, ואחרי שנכנסנו אל האולם הפנימי מצאנו את ה... איך הוא קרא לה? מאסטר ג'די? לא, אבירת ג'די. היא הייתה במצב קשה אבל בחיים, הספינה של הרפובליקה הגיעה פחות מדקה אחרי, ומשם היינו בידיו של קפטן סטארק." היא לוקחת נשימה עמוקה, "למה כל התשאולים האלו? שיתפנו פעולה עם כל אחד שתשאל אותנו לפניך, סיפקנו עותק של הארכיבים מהמקדש, ויכול להיות שגראק אחראי לכך שודאר עדיין בחיים."
 
"כי משהו הרג שבעה מאסטרים ופצע אנושות את אחת הלוחמות הגדולות ביותר של הרפובליקה, בעוד אנחנו מדברים הצוותים הרפואיים הטובים ביותר מנסים להציל את החיים של ודאר, וסיעה שלמה מתחילה לצוץ בתוך המסדר שקוראת למאסטרים להשתמש בכמה תורות סודיות כדי לרפא אותה באמצעות הכוח." עונה הבחור, "ובכל זאת, ככל שאנחנו מתקדמים יותר אנחנו מצליחים להבין פחות, איפה מי שתקף אותה? למה היא הייתה דווקא שם? איך הביסו כל כך הרבה מאסטרים ללא סימנים." הוא אומר. "ואיכשהו, הדבר הכי קרוב לעדות הוא מה שאתם ראיתם שם, כי כל עדות אחרות נגועה, לעזזאל ניסנו להפעיל את הגיבוי לאריכבים שהבאתם לנו וזה הקריס לנו את המערכות, אנשי התוכנה הטובים ביותר שלנו עובדים על לשקם את המערכת אחרי שהם ויתרו על הניסיון להבין מה ההצפנה שיש על הארכיבים האלה, אין מצלמות אבטחה, כל הדורודים סובלים מווריס לא ברור והאנשים היחידים שיכולים לספר לנו מה קרה שם מתים או עומדים למות." הוא מדבר על וודאר וכנראה על סיכויי ההחלמה שלה.

"לכן אנחנו כאן, כי אני מנסה להבין האם אתם חסרי תועלת שהגיעו למקום הלא נכון בזמן הלא נכון, או שאתם יודיעם הרבה יותר מאשר אתם מספרים." הוא נעמד, "הSIS בחיקרה מלאה של הנושא, מועצת הג'די לא משתפת פעולה כי מבחינתם ההבל בין וודאר לרייבן הוא שוודאר עוד לא נסעה למחוזת הלא ידועים, וכרגע במקום להתעסק בעובדה שרייבן ומאלק משתלטים על כוכב אחרי כוכב ומפילים ספינות מלחמה שלנו כמו זבובים, אני עסוק בלנסות לגלות מי טבח לו בחבורת מאסטרים והשבית את אחת התקוות הגדולות של הרופבליקה להביס את רייבן." הוא מתחיל לזוז. "התיקים שלכם מעניינים, אבל נראה שאני לא מצליח אפילו לייצר קשר בין ארבעתכם. אתם חבורה של זרים שיש שטוענים שאיכשהו עשתה יד אחת בשביל לבצע את הטבח במקדש הג'די."

הוא לוחץ על כמה מקשים בלוח היד שלו, "אתם משוחררים בנתיים." הוא אומר וכולכם מקבלים הודעה על איש קשר שנוסף למערכת התקשורת שלכם
ססיל, SIS

הדלתות מתחילות להיפתח, "אם תיזכרו במשהו תיצרו קשר, במשך השבוע הקרוב אתם נדרשים להישאר בטווח הקומות שהוקצה לכם בקורסאנט, הפרטים יופיעו במחשבי כף היד שלכם עד שתסיימו לבצע את הליך הכניסה לכוכב. השמות והפרצופים שלכם מופיעים ברשימת האנשים האסורים ליציאה מהכוכב, אז כל מעבורת רשמית לא תאפשר לכם יציאה, למעשה הכניסה לנמלל החלל תהיה אסורה לכם בשלב הזה. אצור אתכם קשר במהלך השבוע אם ארצה משהו נוסף, או כדי לעדכן אתכם שהורסתם מהרשימה ואתם משוחררים סופית."

ססיל נע לעבר הדלת של הלובי, לא מחכה להודעות או לתשובות מכם. אם תרוצו אחריו תגלו שהוא נכנס לטרמינל הנוסעים ונעלם בין כל האנשים ללא זכר.

ואתם? להיות תקוע על קורסאנט זו מסגרת חיים של מליוני יצורים חיים, הכוכב הזה הוא עיר אחת עצומה שאי אפשר לבקר בכולה בתוך פרק חיים של בן אנוש.
אומנם אולי לא הגעתם מהכוכב הזה, אבל כל אחד מכם יכול לגלות שהוא מוצא משהו שלרבנטי לו בכוכב הזה, אולי זו משפחה לא צפויה, אולי זה סתם אנשים שעבדתם איתם.
ואולי זה אנשים שאסור שידעו שפגשתם?

הגעתם כקבוצה, אבל האם אתם עוזבים את הנמל בתור בודדים?
לאן כל אחד ואחד מכם ילך במהלך השבוע הקרוב?

OUT
אני ארצה שכל אחד מכם ירשום לי (בספוילר) לאן הדמות שלו הולכת, יש לכם חופש יצירתי לחשוב על מקומות ואנשים שרלבנטים לרקע שלכם. קורסאנט הוא כוכב מרכזי וענק, אין שום סיבה בעולם שמישהו שרלבנטי אליכם לא יגיע לכאן מסיבה כלשהי.
 
לאושתו יש תוכנית להעביר את הזמן בת שני שלבים די פשוטים:
1. ללכת לצעוק על האחראי המקומי במשרד התעסוקה לציידי ראשים בשירות הרפובליקה שמגיע לו כסף ושהשיט שהוא התעסק בו במשימה הזאת דורש תוספת סיכון מיוחדת כי ממש לא משלמים לו מספיק בשביל להתמודד עם טיפוסים כמו ליאון שתוקפים חיילי רפובליקה באופן אקראי.
2.ללכת לחפש מי מבין חבריו ליחידת שכירי החרב מתקופת המלחמה באזור כדי ללכת לחפש אלכוהול ומכות יחד כמו בימים עברו.
 
למאזנים של מרלו יש מגוון של קשרים ברוב המקומות, ובטח שבקורסאנט. גראק פונה אל אחד מאנשי הקשר שלו, במטרה לתקשר עם סוחרי הנשק של מרלו, יותר מדי כוחות: סית', מנדלוריאנים ורפובליקה הגיעו כולם לאותו המקום בהפרש זמן קצר מדי כדי להיות צירוף מקרים. ובעזרת הקשרים שלו, הוא יצליח אולי להבין מה היה תפקידם של כל הכוחות האלו באירוע שקרה במקדש
 
לליאו עדיין יש חברים מחייו הקודמים - וגם מאילו שלפניהם. בקורוסאנט יש הרבה עובדים בדרגים הנמוכים במקדש הג'דיי, בהווה ולשעבר. משהו בדברים של ססיל גורם לו לחשוב - אולי הם רק הסחת דעת? משהו שנועד למשוך זמן? האדם בעמדה האידיאלית לפגוע במקדשי הג'דיי הם הג'דיי עצמם, ואם יש כאלה שמנסים לנצל את המצב לצרכים פוליטיים...זה כיוון ששווה לבדוק.
אז הוא מבלה את הזמן בכמה מיקומים שהוא יודע שהעובדים הרגילים, האנושיים, "המשעממים", במקדש הג'דיי, נוטים להסתובב בהם - בתי קפה, בארםי, וכמה מקומות...נמוכים יותר, כאלה שאביר ג'דיי אמיתי לא ימצא את עצמו בהם, אבל בשביל מרגל - כל מקור מידע שווה משהו. ליאו מתמקד במקומות שמיועדים לאנשים מבוגרים יותר, כאלה שמכירים אותו מימיו הקודמים ואולי יזכרו לו חסד נעורים.
המטרה שלו היא אחת - לבנות פרופיל של הגורמים הפוליטיים שאולי יהיו מעניינים לדחוף את הרפובליקה לצעדי קיצון - ואם אפשר, להשיג כתובת כדי לערוך כמה ביקורי בית.
 
ליוריי יש שלושה יעדים אפשריים, בסדר עדיפויות יורד:
1. למצוא מקום מחסה ולינה, עדיף לאחד שמקבל קרדיטים בלי לשאול הרבה שאלות.
2. דרך ליצור קשר עם "הבסיס", בין אם דרך שיחה ארוכת-טווח, או איש-קשר מקומי.
3. מעבדה או מקום עבודה בעל כלים מעט יותר רציניים ממה שהיא נושאת על עצמה, היכן היא תוכל לנסות לפצח את העותק של הארכיון בעצמה.
 
אושתו מוצע די בקלות את המשרדים של גילדת ציידי הראשים, היא בקומה ה1313 של קורסאנט וממקמות בשכונה שבקלות ניתן להגידרה כ"רעה". ב"רעה" הכוונה היא שגם ווקי מגודל לא הולך שם בלי להוריד את הראש פן הוא יחטוף קליע טועה.
כשהוא נכנס למשרדים, המקום מלא עד כמעט אפס מקום, מלחמה היא זמן נהדר לציידי ראשים, ובקומה ה1313 גם רייבן היא יכול לפרסם חוזים והיה מוצא קליינטים בקלות, אבל בכל ההמון הזה אושתו נתקל בצייד ראשים שהוא מכיר, קולגה שהוא לבטח פגש בו פעם...
רק מי הוא ומה הוא?

הקומה ה1313 של קורסאנט היא מקום מסוכן ופורע חוק, למעשה גראק די בטוח שהוא ראה את אושתו הולך אליה, או שזה היה ווקי אחר, קצת קשה להבדיל בינהם.
כך או כך, המאזינם של מרלו התמקמו בקומה הזו בעיקר בגלל המוניטין שיש לה, אף אחד לא ירצה להתעסק עם קבוצה שמחליטה להתמקם בקומה המסוכנת ביותר בקוראסנט.
ה"סניף" של המאזנים נמצא בתוך עסק שאמור להיות נורמטיבי כלפי חוץ לכל הפחות, וגראק יודע להגיד את המילים הנכונות כדי להיכנס "מאחורי הקלעים" ולפגוש איש קשר.
את מי הוא פוגש שם?

לא רחוק ממקדש הג'די יש "בר".
קשה לקרוא למקום הזה ככה, הג'די הם בכל זאת קבוצה של נזירים פאנטים שלא בדיוק מאפשרים לצעירים מבינהם לעשות מה שהם רוצים או לצאת החוצה ולהתפרע.
בימים כסדרם היו מדיחים את החברה שמגיעים לבר הזה - מחסן ישן שכמעט נדרש שליטה בכוח רק כדי להגיע אליו- מהמסדר על המקום, אבל זו שעת מלחמה ולנסות להוריד מורל ולפגוע בלגיטימיות של המועצה לא תהיה רעיון חכם, או לפחות זו הגישה של חלק מהאנשים.
זה הדבר הכי קרוב למקום שאליו אנשים במעמד נמוך במקדשים ילכו, הבר שנקרא גם "המקדש השבור" בעגה המקומית,מכיל בעיקר פאודונים וכמה צעירים שאולי אפילו לא בגיל שתייה, הוא מנוהל על ידי דרויד ישן שכנראה היה דוריד במקדש מתישהו ועכשיו נזרק כאן.
ליאו לא באמת אמור לצפות לפגוש כאן מישהו, אבל הכוח רצה בדבר והוא מבחין בדמות מוכרת.
מי היא?

ל"אנשים" של יורי יש מקורות בכל מקום, גם בקורסנט היא מסוגלת למצוא מי ומה שמכירים אותה וחלוקים את המטרה שלה, בצורה כזו או אחרת.
היא די בטוח שהמקום שהיא הגיע אליו הוא צד ג' כלשהו של המפקדים שלה, לא נראה שחבורת הפושעים שמארגנת את המקום באמת שייכת לצבא או לגוף מסודר כלשהו, למעשה הם נראים חסרי אינטגלנציה כמעט בשביל לעשות דברים חשובים מידי
בסופו של דבר היא מוצאת את עצמה בקפוסלה קטנה בתוך מבנה מגודל, יש לה דרגש ומקום לשים בו את התיק. היא לא מצפה לפגוש אף אחד שהיא באמת מכירה שם, עד כמה שהמקום הזה בטוח, לא סביר שיהיה פה מישהו בלב ליבה של הרפובליקה.
ובכל זאת, נראה שהכוכבים הסתדרו, יורי כמעט ונתקלת בבן ברית מ"הבית".
מי הוא?
 
חזרה
Top