• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מלחמת הכוכבים - צללי הג'די -עץ משחק (4/4)

ליאו נרתע לאחור מהילת הצד האפל שבוקעת מהיצור, מרגיש את כוח החיים נשאב ממנו, אבל אז מתייצב על רגליו. הוא לוקח נשימה עמוקה, בוהה בדרויד בזעף, ומושיט את ידו האוחזת בלהב קדימה.

כששום דבר לא קורה, ליאו מגלגל עיניים ומזנק הצידה, נעלם מעיני הדרויד, ומחליק סביב העמוד במהירות על-אנושית, עד שהוא חבוי גם מעיני דרויד האבטחה שהוזנק לשדה הקרב
Meta
5 בהצלה, 10 נזק נקרוטי
פעולה רגילה - מטיל פידבק, 12 נזק מנטלי - הדרויד מצליח בהצלה, אז רק 6 נזק והוא לא צריך להימלט.
פעולת בונוס - גלגול התגנבות (סה''כ 9) נגד הבחנה (סה''כ 8), בלתי נראה לעיני הדרויד
תנועה - מנצל נקודת כוח, משתמש בהאטת זמן כדי להוסיף עוד עשר פיט למהירות שלי, סה''כ 8 משבצות - מקיף את העמוד ומגיע לI10

משאבים
13/10
נקודות כוח
11/21 נק''פ
 
עריכה אחרונה:
הכוח מאז ומעולם עבד בצורה שונה עם דרוידים, מה שמרכיב את כל החיים והיקום שלנו מתקשה להשפיע על דבר שאינו חיי ואין בו מטא-קלוראינאים, לכן הכוח של לאיו כמעט ולא משפיע על דרויד המשמר, אשר עדיין עומד במקומו ומחפש מטרות.
ואז האזעקה נשמעת שוב. "עומס יתור, עומס יתר בארכבים אחד ושמונה." קוראת האזעקה. "כישלון בהערבת כוח עזר, כישלון בכיוון מחדש של הכוח." אתם רואים את הזוהר האדום בוהק בעוצמה בצד שני ארכיונים, "הרס הארכיב בלתי נמנע." האזעקה מנסה להגיד עוד משהו אבל אז באחת רעש פיצוץ נשמע בחדר, ושני ארכיבים בחדר מתפוצצים.

ואז, שתי הדסקיות נעות לפעול, בשלב הזה הפולש היחדי שנמצא בכוונת שלהם הוא הווקי המגודל, ושתי קליעי אנרגיה נורים לעברו לאחר שהדרודים עברו לעמדות המפתח.

META
ביוזמה 20 -
עומס יתר- 2 ארכיבים נהרסים, השטח שבו היו מצויים הארכיבים הפך לתוואי שטח קשה, והוא אינו מעניק הסתרה, כל דמות שהייתה סמוכה לארכיב צריכה להציל זריזות בד"ק 13 או לספוג 2 נזק חותך ועוד 3 נזק נקרוטי.

דרוידי האבטחה מתקיפים את אושתו
תותח מושחת - 23 סה"כ, 2 נזק אנרגיה ועוד 4 נזק נקרוטי
תותח מושחת - 10 סה"כ החמצה.

תור אושתו ויורי.
 
"לעזאזל, תפסיק... לזוז!!" יוריי נאנחת ומאפסת את הכוונת על האקדח שלה כאשר הפיצוץ כמעט מפיל אותה מהרגליים. במזל כלשהו הארכיבים שהתפוצצו, היא לא הייתה ליד. מה שכן, הארכיבים כעת לא היו בטוחים והיא הייתה צריכה לזוז משם מהר, לכן היא רצה אל עבר הארכיב שמלפניה, תופסת מחסה חדש ומתחילה לירות שוב אל עבר הדיסקית היחידה שראתה כרגע, מלבד דרוייד המשמר הענקי.

META
פעולת בונוס:
פעולת Dash.
פעולת תנועה: נע למשבצת M26.
פעולה רגילה: משתמש בכוח Storming Shot על הדרוייד במשבצת J17. התקפה 17 נגד דרג"ש, 6 נזק אנרגיה בפגיעה, והמטרה Shocked עד סוף תורי הבא.
 
אושתו נפגע מהירי, אולם לא נראה שזה מפריע לו במיוחד - אם כבר, זה רק מעצבן אותו עוד יותר. הוא מסתער אל עבר דרויד האבטחה שפגע בו, ומנסה לתקוף אותו עם שני להביו בזה אחר זה.
Meta
סופג 5 נזק (חצי מהאנרגיה פלוס הנקרוטי) אז על 30/35 נק"פ, זעם תור 2/10
כפעולת תנועה זז אל M18
פעולה רגילה פלוס בונוס: תוקף פעמיים את דרויד האבטחה
התקפה 1: 8+6=14
בפגיעה: 3+4=7 נזק קינטי
התקפה 2: 15+6=21
בפגיעה: 1+4=5 נזק קינטי
אם אחת מההתקפות מחמיצה, תוקף פעם שלישית עם Double Swing:
6+4=10, מניח שמחמיץ גם ככה
 
דרודי האבטחה נקטלים האחד אחר השני מההתקפות של יורו ואשותו, נופלים על הרצפה בבליל של חלקי מתכת שבורים ומעגלים חשמליים הרוסים. קול האזעקה לא נחלש, ודוריד המשמר מתחיל להקתדם בצעדים כבדים במטרה להגיע לאושתו, החרב שלו כבר מונפת לפגוע בווקי הסמוך.
META
התקפה נגד אושתו
להב מושחט - 3 טבעי, החמצה

תור גארק
 
גראק מתגלגל הצידה כשהארכיב מתפוצץ. מתחמק מהשאריות המתעופפות: הצלת זריזות 11+5=16

גראק רץ שוב אל מחסה נוסף, בעודו רץ יורה שוב בדרויד המשמר

פעולה: מטיל combustive shot על דרויד המשמר 19+8=27, אם פוגע, גורם 7+2+3=12 נזק אנרגיה, הוא בוער(3), ויש לו חסרון בבדיקות הבחנה שמטרתן למצוא אותי
תנועה: זז לJ30
 
ליאו, ממקום מחבואו, מניף את הלהב פעם נוספת, מנסה לחוש את האוויר סביבו, את הכוח האפל שזורם בו, הוא קורא בכל כוחו לעזרה - אבל העזרה לא מגיעה, והכוח המושחת נותר עיוור לרצונו, בקושי רועד. הוא מביט סביב בפראות, מחפש מוצא, וגם שם לא מוצא דבר.
באנחה כבדה, ליאו רץ מקצה אחד של החדר לקצהו האחר, חושש שתבנית הפיצוץ מסמנת את הארכיון לידו להיות הבא שיתפוצץ, ומנסה לתפוס מחסה מהדרויד.
Meta
מטיל פידבק עם force empowered strike - הדרויד מצליח בהצלחה, נגרם 8 נזק פסייקי ואין השפעה נוספת - מנצל 2 נקודות כוח
כפעולת בונוס, מגלגל חקירה בשביל לנסות להבין אם יש מנגנון מרכזי או משהו בסגנון שיאפשר לו לעצור את ההשמדה של הארכיונים
17 חקירה - לא מגלה מידע שימושי
תנועה, משתמש בהאצת זמן בשביל עוד 5 רגל למהירות, ניצול עוד נקודת כוח 1, נע לO9

משאבים
13/7 נק' כוח
21/11 נק''פ
 
הכוח עדיין לא מצליח לחדור את ההגנות של דרויד המשמר, והאזעקה שנשמעת מתחילה לחזור על עצמה,"פולשים במקדש, פולשים במקדש, הארכיון בסכנה" קורא שוב הקול המתכתי, "לשחרר דרואיד אבטחה" ושתי דיסקיות נוספות יוצאות לצוד.
META
ביוזמה 20
2 דרודי שמירה נוספים מצטרפים לקרב, הם יפעלו ביוזמה 20.
 
"אין לזה סוף...! בלו, תנסה להתחבר לאנשהו! אתה חייב להפסיק את האזעקה איכשהו!"
יוריי ממשיכה לירות שוב ושוב אל עבר דרוייד השמירה הקרוב על מנת להסיח את דעתו, בעוד בלו מצפצף תוך כדי טיסה סביב הארכיון שלצידו היה, מחפש פורט או שקע דרכו יוכל להתחבר אל המערכת.

META
פעולת בונוס:
פעולת Hide. גלגול 12 סה"כ.
פעולה רגילה: משתמש בכוח Storming Shot על הדרוייד במשבצת I26. התקפה 13 נגד דרג"ש, 7 נזק אנרגיה בפגיעה, המטרה Shocked עד סוף תורי הבא, ומקבלת חיסרון לבדיקות תפיסה על מנת למצוא את יוריי.

באותו הזמן בלו נע באופן עצמאי מיוריי ומחפש להתחבר אל הארכיון הקרוב, ומתכוון לחטט בפנים עבור דרך לקבל ייתרון כלשהו.
בדיקת טכנולוגיה: 23 סה"כ.
במקרה והוא בטווח ראייה של אחד הדרויידים האחרים, הוא יפעיל את מנגנון האי-נראות שלו על מנת להפוך לבלתי-נראה למשך הדקה הבאה.
 
אושתו מתחמק מהתקפתו של הדרויד, ונראה כי היא רק גורמת לו למקד את זעמו במטרה הגדולה ביותר. הוא מתקרב אליו ופוצח במטח להבים, תוקף עם ידיו לסירוגין.
Meta
תנועה לL16
התקפה על הדרויד: 6+6=12, מניח שהחמיץ כך שמשתמש בDual swinger כדי לתקוף מיידית עם היד השניה: 11+6=17
בפגיעה: 4+4=8 קינטי
כפעולת בונוס תוקף שוב עם אותה יד: 18+6=24
מניח שפוגע, משתמש בWeapon Expert לצורך יתרון בגלגול נזק: 1,2 - 2 גבוה, 6 נזק קינטי
 
יורי משמידה את דרויד השמירה בירייה שלה, הדרויד שלה משמיע כמה רעשים בבינראית שמסבירים לה שהאזעקה תימשך כל עוד דרויד האבטחה ממשיך לעבוד, או לפחות שהוא האחד שמפעיל את מערכת האבטחה הפנימית לכל הפחות.
בדויק באותו הרגע אושט פוגע בדרויד פעמיים, ומתחיל לחשוף מעט חלקים פנימיים לצד רעש מצלצל של לוחית שריון נופלת.
דרויד המשמר המגדול ממשיך באזעקה בעוד אש פורצת ממנו מהירי של גארק, מנסה להכות בווקי בהתקפה שלו

META
התקפה נגד אושתו -להבט מושחט 1 טבעי, החמצה

תור גארק
 
גראק ממשיך לרוץ, תופס מחסה שוב מאחורי אחד הארכיונים הלא הרוסים, כשרסס טילים קטנטנים יוצאים מתוך מסך הזרוע של גראק עפים בדיוק אל אל החור בלוחית השריון של הדרויד, ונתקעים בו בעוצמה. גם אחרי יריית הקליעים, צג היד של גראק ממשיך ליצור קולות חזקים של ירייה, למרות הנסיון שלו להסתתר מאחורי הארכיון

Meta
מטיל barrage, דרויד המשמר צריך להציל זריזות (ד"ק 13) או לקחת 13 נזק קינטי, חצי בהצלחה
זז לJ26
בפעולת בונוס מסתתר 1+5=6 (1 טבעי)
 
נראה שרסס הטילים מספיק, ודרויד המשמר המוגדל נופל לרצפה בחריקת מתכת. אתם מצליחים לראות את האור האדום שמקיף אותו מתחיל להתחורר עד שהוא נעלם לחלוטין, ומערכת האזעקה מתחילה להירגע תוך כדי, הארכיונים שעד כה התחילו להתחמם מתחילים להתקרר ודריד האבטחה שעוד נשאר בחדר חוזר לעמדה שלו בדיוק ברגע שהאזעקה מפסיקה לחלוטין.

ואז ברגע אחד החדר מתחיל להחשיך כשהקרנה מופיעה במרכז החדר, אתם מזהים אותה בתור קריאת המצוקה שנשמעה קודם, טוולקית לבקנית מופיעה במרכז החדר, נראה שהיא נעמדת מול משהו שנעוד להקליט אותה

1688326110112.png

"זוהי ג'די ודאר מואליי (Vadr Moali)" אומרת ההקרנה, ובאחת כולכם די מזהים את השם, היא אבירת ג'די שמזמן הייתה אמורה להפוך למאסטרית, והיא הדבר הכי קרוב לנערת הפוטסר של הרפובליקה, או לפחות הייתה אמורה להיות אם רייבן ומלאק לא היו מקימים את הרייבנסטים.
ודאר היא גיבורה של כמה וכמה קרבות, הכינוי שלה - מאנדלור של האור, ניתן לה בעקבות ההצלחה הכבירה שלה במלחמת המאנדלוראנים, עוד לפני שהרייבנסטית כפו הלכה למעשה על המסדר להצטרף למלחמה, ודאר נכחה באחד הכוכבים שהותקפו ראשנים על ידי הצי של מאלנדור העליון. האנשים מהכוב מספרים שוודאר עצמה הפילה מהעביר חלק לא מבוטל מהטייסות של מאלנדור, ועיכבה לבדה קבוצות פשיטה בזמן שהאנשים על הכוכב התפנו ממקמות המסוכנים. בעוד רייבן היה זה שיצא למלחמה ישירה נגד מאנלדור, ודאר הייתה נמצאת במקום הנכון בזמן הנכון כדי לצמצם עבודת, למעשה, היא הצליחה להכניע מס' לא קטן של מאלנדרינם מבלי להרוג אותם.

וודאר לא נמנתה עם הרייבנטסים, היא פעלה במקדש בקוראנסט ובסנאנט בניסיון להשתמש בג'די על מנת לצמצם פגיעה בחפים מפשע, הרבה עיתנים וערוצי תקשורת טוענים שהיא הייתה קרובה להביא את המסדר להסכמות שהיו מצליחות להביא לפחות חלק מהג'די המנוסים יותר לחזית על מנת לסייע, אולם מהרגע שרייבן הקים את הרייבנטסים, המסדר דחה את הטענות שלה, יש שיטענו כדי שלא להיראות חלש מול ה"מרד" הפנימי שהתחולל בו.

כמובן שודאר הייתה חלק מצבא הרפולביקה בזמן מלחמות המנאלדרים, והיא החזיקה בתואר של הג'די עם מס' האבידות הקטן ביותר תחתיה, היא הייתה מתנגדת לא קטנה לרייבן, ולא פעם טענה נגדו ונגד מאלק מול המועצה, למעשה היא התנגדה אקטיבית ליציאה של שניהם לחקור את האיזורים הלא ידועים, ולא מעט טוענים שלא הופתעה כאשר השנים חזרו כשהם משרתים את הסית'.

מאז הפעולות שלה קצת פחות ידועות, השמועה אומרת שהיא שומרת על פרופיל נמוך כי היא מטרה ברורה למתנקשים של הסית', אחרים אומרים שהיא פועלת מתחת לפני השטח במטרה להילחם ברייבן, שכן היא כנראה הסייפת המוצלחת ביותר ואולי גם החזקה ביותר, שיש למסדר להציע כרגע.

"אני נמצאת על טנריס 5" היא אומר בהולגרמה, "אנחנו נמצאים תחת התקפה, אני... אני לא בטוחה כמה אצליח לעכב את זה." היא אומרת ונראה שרעש חזק נשמע מאחוריה, לצד שתי דמוית בגלימות מאסטרים שחולפים על פני המקרן. "הצלחנו לגבות את הארכיון אבל..." יש מעט רעש סטטי. "משהו לא עובד נכון במערכות." היא מנסה להסביר אבל נראה שאין לה הידע הטכני כדי לעשות זאת. "אנא שלחו עזרה בדחיפות. אני לא יודעת כמה זמן נוכל להחזיק." רעש הדף חזק נשמע והיא מפעילה את הלהב שלה. "שהכוח יהיה עימכם." היא אומרת ומסתובבת, ההקרנה מסתיימת כאשר היא מסתערת קדימה.


:הודעה נשלחה"- נשמע הקול המתכתי במקדש.
"ההודעה התקבלה בקורסנט" נשמע הקול לאחר רגע.

ואז האור נדלק מחדש, והחדר מושתק, לפניכם עדיין יש דרך ודלת שניתן לפתוח, אל מה שאתם יכולים להניח שהוא החדר בו מועצת הג'די של טנריס חמש אמורה הייתה להיות.
 
ליאו מעיף מבטים זהירים לכל האחרים, אבל ממהר לתוך החדר של מועצת הג'דיי, נוטש כל סימן לזהירות או חשש עם כל רגע שעובר - מי שמספיק להביט בעיניו, רואה משהו יותר דומה לקרוב משפחה מודאג מאשר לחוקר עירני.
 
"אני לא הייתי בהרבה מקדשי ג'די לאחרונה, הדרויד הזה הרגיש לי... לא שגרתי. ואני בספק שהג'די היו בונים את הארכיונים שלהם להתפוצץ. אני חושב ששווה שננסה להבין אם מישהו חיבל בערכת האבטחה פה, ואיזה מידע הם מאכסנים פה."
 
"נראה שהארכיבים היו במצב של עומס יתר, ואני בספק אם נוכל להוציא מידע שימושי במצב הנוכחי שלהם. האישה הזו, ואדר מואליי? היא אמרה שהארכיבים גובו, אני מקווה שיש לה תשובות עבורנו... אם היא עדיין בחיים. אבל ליתר ביטחון, בלו, תנסה לראות אם אתה מצליח להוריד משהו מהארכיבים בכל זאת."
יוריי מתחילה להתקדם בעקבות ליאו, והדרוייד שלה נשאר מאחור, מצפצף לאישור תוך כדי שהוא משתמש בזרוע שלו להצדיע, לפני שהוא מרחף אל עבר הארכיב הקרוב ומנסה להתחבר אליו, ומנסה להוריד מידע שנשאר ממנו אל כרטיס הזיכרון שהוכנס אליו ביום הקודם.

META
בלו יפעיל את הכוח "COPY" על מנת להעתיק את את המידע ל-Datacard.
 

הריצה לעבר חדר המועצה לא ארוכה, היא לוקחת פחות מחמש דקות מהרגע שהדלת נפתחת ועד הרגע שחלל המוצעה נחשף בפניכם. מדובר בחדר עגול גדול, שבמרכזו מעגל של כמה כסאות, אתם יכולים להניח שעליהם יושבים חברי המועצה המקומית בזמן פגישות כאלה ואחרות, סביר גם שחלק מהכסאות מספקים גם הולוגרמה בעת הצורך שבה חבר המועצה נמצא רחוק ממקום המפגש הנוחכי.

אם זאת, החדר נראה כמו איזור קרב די ברור, ישנם לפחות גופות זרוקות מסביב בחדר, כולן לבושות במדי ג'די בצורה שקצת קשה לפספס, חרב אור מרוסקת נמצאת לצד אחד הקירות של החדר, שכרגע מדיף ריח מאוד לא טוב, אתם לא בטוחים כמה זמן המצב בחדר כבר ככה, אבל יש לכם תחושה שאתם הראשנים שמגיעים לחדר הזה כבר תקופה לא קצרה.

מעבר לזה, אתם מסוגלים לזהות כמה כיסאות במקום שלא אמור להיות להם, הולו-מפה לא מתפקדת במרכז החדר שנראה שמשהו הוטח בה בעוצמה לא קטנה, וחור יפה בתקרה, שאולי כן אמור להיות שם, אבל גושי הסלע שנמצאים בחדר יכולים להעיד אחרת, בעיקר כי לפחוד אחד מהם נמצא מעל אחת הגופות, או לפחות ככה זה נראה מהמקום בו אתם עומדים.

בלו מעדכן שהוא הצליח להעתיק את המידע, אבל הוא מוצפן בצורה שמונעת ממנו לפענח אותו כרגע

הא נשמע לרגע בודד הקול בראשך. שנשמע די... סקרן כרגע.
עבודה לא רעה. אם כי אתה לא בטוח אם זה נאמר אליך באופן ישיר כמחמאה, או שהוא מתייחס למחזה בחדר ולג'די השרועים בחדר.
 
גארק לא מצליח לעלות על דעתו שום דבר, הוא לא בטוח מה גרם לנזק, הוא לא בטוח מה קרה בחדר, והוא די בטוח שהוא לא מצליח לזהות את מה שהתקיף את הג'די.
למרות זאת, וכנראה כי הדבר לא קשה בשום צורה- הוא מזהה שיש גופה אחת שהיא לא גופה, כי הג'די ששוכבת על הרצפה - פצועה- חיה ונושמת, או לפחות נושמת.
 
ליאו מחפש תשובה, אבל תשומת ליבו מתמקדת באחת
ליאו עוקב אחרי מבטו של גארק ורץ אל הג'דיי השרועה על הרצפה. הוא מביט בה כמעט בחרדת קודש, מחפש זיהוי בעיניה, ומנסה לראות מה הוא יכול לעשות כדי לעזור לה.
עזור לי! מה אני יכול לעשות!? היא המפתח לכל זה!
Meta

בדיקת רפואה
15+1=16
 
חזרה
Top