• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מלחמת הכוכבים - צללי הג'די -עץ משחק (4/4)

קות' עובד באופן רשמי כקצין אספקה זוטר בצבא הרפובליקה, והוא אחד מהמשאבים החשובים ביותר של מרלו, כשהוא נוטה לדאוג שהרפובליקה תקנה את הנשק שלה מחברות הקש של מרלו. מלבד זאת, הוא הצליח להסתיר מידע על כמה מהדברים היותר פליליים שמרלו עושה מלהתגלות לאנשים הלא נכונים, מה שגרם לגראק לסמוך עליו קצת יותר מעל רוב האנשים.

גראק נכנס אל תוך החדר האחורי של ה"מסעדה", כשהוא מתיישב ליד קות', "הייתי במשימה בטאנריס-5, שם אני זכיתי להתקל בספינת סית' וספינת מנדלוריאנית שהגיעו בדיוק כשהגעתי אל הכוכב, וכמה ימים אחרי, ספינת רפובליקה. זו רמה של צירוף מקרים שאני חושב ששווה לחקור, בהחלט בגלל מה שקרה במשימה עצמה. אבל אני צריך דרך ליצור קשר עם כמה מהסוחרים שלנו מהצד השני של המלחמה ולבדוק אם הם יודעים משהו"
 
"בארטון ג'אקאר... ממתי מרשים לך להסתובב בלי רצועה?" יוריי נאנחת בעודה מתיישבת אל מול בן-האדם המלוכלך שמולה, אוחזת בראשה ומתכוננת לכאב הראש שעומד להגיע. כמובן, זה לא היה שמו האמיתי, ג'אקאר היה רק תג שהצמידו לו, למרות שהוא תמיד עמד על כך שיוסיפו "בארטון" לפני, בטענה שזה גרם לשמו להישמע יותר "אמיתי". הוא היה פרחח רחובות יתום שנלקח על ידי הארגון בדיוק כמוה, אך בשונה מיוריי, ג'אקאר לא ידע את משמעות הביטוי "פרופיל נמוך" אם זה הוא היה מציל את חייו. הוא היה אקסצנטרי וזה היה בלתי-אפשרי לעבוד איתו בצוות, לא כאשר הוא יחרוג מהוראות ויעשה את מה שהוא רוצה. ובכל זאת, זו הסיבה מדוע הוא היה סוכן כל כך טוב, הוא ידע להיטמע בחברה הנמוכה באופן טבעי, לא חשדו בו, והוא ידע כיצד להעביר דברים ממקום למקום. באופן מעט מרגיע, בלוו גם צפצף באופן זועם, עדיין שומר טינה על הפעם שג'אקאר כמעט ופירק אותו לחתיכות בניסיון למכור את הקורטקס שלו עבור מספר זעום של קרדיטים.
"אני אהיה ישירה, יש לי מידע שאני צריכה להעביר בחזרה לבסיס, ואני צריכה סט חדש של הוראות מה לעשות מכאן." היא אומרת באופן בוטה, דוחפת כרטיס זיכרון אשר כלל עותק של גיבוי הארכיון, סיכום מספר הימים האחרונים שיוריי כתבה לפני שהלכה לישון, וגם פירוט קצר על כל אחד מהאישים שפגשה עד כה. "... באופן דיסקרטי."
 
''באמת? עד שיש לך כסף את מבזבזת אותו על אבראקס?''
ליאו מתיישב ליד אישה קצוצת שיער, צלקות רסיסים ישנות מחלקות את קרקפתה בקווים לא אחידים, תכשיטי זהב ואיפור נוצץ מעטרים כל סנטימטר של עור שלא מכוסה בבד שחור ומבריק כמו ליל כוכבים. היא בולטת בבר הזה כמו חרב אור באפסנאות של מוצב רפובליקה ישן.

''ועדיין, הכל עדיף על בקטה, אני מניח''.

ליאו והלני לא תמיד היו ביחסים טובים, בלשון המעטה - היא הייתה מקבילה אליו בחניכת הג'דיי, והתפתחה ביניהם יריבות מרירה ועוקצנית - מהסוג שרק מתבגרים יכולים לאחוז בה.
אבל החיים מביאים אנשים יחד בדרכים המשונות ביותר.

הם מצאו את עצמם זה לצד זו בתקופת החלמה ממושכת בהיכלים הרפואיים של הג'די כתוצאה מהפציעות שספגו במלחמה. בהיעדר כל דבר אחר, הם מצאו נחמה מסוימת בגורלם המשותף, ושניהם החליטו על פרישה מחיי הג'דיי וחיפוש אחר גורלם.

מקרה של הלני, משמעות הדבר הייתה כניסה לסחר בנשק בשוק האפור, משתמשת באינטואיציה החריפה שפיתחה באימונים כדי ליצור קשרים עסקיים עם כל גורם מעוניין - בתחומי החוק, וייתכן שמחוצה לו.

''אני צריך את עזרתך. מישהו בוחש בעניינים, מאחורי הקלעים, מנסה להסלים את המלחמה. אני צריך לדעת מי זה.''
 
זמן קצר ביותר אחרי שהוא נכנס למשרד, אושתו מרגיש נוכחות מוכרת עד מאוד - לא ברור כיצד הוא מצליח לקלוט התוך ההמון יצור שבקושי מגרד את המטר גובה, אבל נראה שההיכרות רבת השנים מעניקה לו כמעט חוש שישי למצוא אותו - או זה, או שפשוט יש מעט מאוד שכירי חרב שיאיימו בג'אוואיז על מישהו שניסה לעקוף אותם בתור. ברבע שהיא קולט אותו, אושתו שואג בקול ברכה לחברו משכבר הימים - קלטיק הג'אווה, אשר גדל במשחטת הספידרים והדרוידים המהירה ביותר בטטואין, יצא לחפש דברים חדשים לפרק (משהו שסוג של דומה לאושתו, רק שאצל אושתו זה אנשים) והפך להיות המהנדס המוכשר ביותר שאושתו פגש מימיו. עוד בימי המלחמה במנדאלור השניים הפכו לאחים לנשק, והיה ידוע שאם יחידת ההזיות מגיעה וכוללת את השילוש הפסיכי במיוחד - אז האויב כנראה אכל אותה שכן כל אחד מהשלושה היה אמן בתחומו - מלכודות, הנדסה, ואלימות טהורה. המראה של אושתו מסתער לקרב בזמן ששני האחרים נתלים מרתמה מיוחדת על גבו היה נפוץ ונראה מגוחך מספיק כדי שיריבים יזלזלו בהם - מה שתמיד היה טעות קטלנית.
 
"הממ" אומר קית', יש לו איזה נטייה להשמיע את הקול הזה שהוא חושב, אומרים שהוא עושה את זה כי הוא מאמין שזה גורם לו להישמע חכם. "אלה הרבה אנשים שיכולים להתעצבן עלינו, אתה בטוח שחכם לחקור את זה?" הוא שואל, "אני לא חושב שמישהו למעלה ירצה את כל החברה האלה דופקים בדלת."

"יוריייייי" עונה בן האנוש ומאריך את השם כשהוא צועק לה לשלום בצורה חברית מידי, "את יודעת שדיסקרטי זו הדרך היחידה שאני יודע לעבוד." הוא מחייך וחושף פה מלא שתלים, "אבל יש קצת דממת אלחוט לאחרונה, דברים מוזרים שנשמעים מוזר שגורמים לאנשים מוזרים להיות קופצניים." הוא פולט בז'ביב שטויות, "אני יכול לנסות לעזור לך להעביר את המסר שלך בדרכים... דיסקרטיות, או שאני יכול לעזור לך להגיע לבחור דיסקטרי שנמצא מעל דרגת השכר של שנינו שיקח את הדיסקרטיות שלך בצורה רצינית." הוא מציע. "השאלה עד כמה את חושבת שצריך ללכת לבעוט בכן הצרעות, ואם המידע שאת רוצה להעביר יכול... להסתכן." הוא אומר ומביט בה, היא די בטוחה שהוא מנסה לפרוץ לאיזו מערכת מרחוק כרגע בזמן שהוא מנהל את השיחה

"איפה עוד אפשר לשמוע צעירי ג'די פולטים שטויות." היא אומרת, ובואפן מפתיע אפשר להבחין בצמת פאדוון משתלשלת מהשיער שלה. "אני נותקתי מרוב התקשרות הפנימית שלי אחרי... הפרישה," היא אומרת. "אני עדיין על רצועה ולא אמורה לנענע את הסירה יותר מידי, לא כולנו הצלחנו לפרוש מהסיפור ולצאת נקיים." היא מביטה בליאו. "בערך." היא מוסיפה במהירות.
"בכל מקרה, אני די בספק שמישהו ינסה להסלים את המלחמה, קצת קשה להסלים יותר את המקום שאנחנו נמצאים בו, למה ואיך בכלל מישהו יעשה דבר כזה?" היא שואלת "זה לא שיש דרך להפוך את סחר הנשק במלחמה הזו ליותר רווחי ממה שהוא כרגע."

הג'וואה משמיע ברכה בשפתו לאושתו וממהר להזמין לו כוס משקה, הוא לא מספר הרבה, אין צייד ראשים מעניין בתוקפה הזו, כמובן שיש פרס על כמה ג'די פה ושם, אבל צריך להיות נואש מאוד או טיפש מאוד כדי לקחת חוזה על ג'די, כרגע עיקר העבודה היא עריקים כאלה ואחרים או אנשים שחייבים כסף לאנשים הלא נכונים.
הוא תוהה מה מביא את אושתו בחזרה לקורסאנט, בסה"כ זה לא המקום הקלאסי לווקי לשהות בו.
 
קית', כמו רוב האנשים השתולים בתוך הרפובליה, נבחר בעיקר בגלל הקלות שבה שוחד יכולה לקנות אותו, ועל כך, כל מה שגראק צריך לעשות הוא להציע לו את השוחד המתאים. גראק חושב לרגע, ואז עונה: "אם אנחנו נראה שאנשים מלמעלה מתחילים להתעצבן, זו סיבה מאוד טובה לחקור את זה, העבודה שלנו כאן מתבססת על ההבנה המוחלטת שלנו של מצב המלחמה כדי להשיג את הרווחים שאנחנו משיגים. אם אנחנו נגלה משהו עמוק ומסוכן כמו מה שאתה חושש ממנו, זה אומר באותה המידה שאנחנו נגלה פיסת מידע קריטית וחשובה לסוחרים שלנו, ושבלעדיה תהיה לנו הבנה פחות מלאה של מצב המלחמה. וכמובן, שאם נמצא משהו שהצליח לחמוק מהבנתו של מרלו על המלחמה, ונספק לו את המידע, התגמול יהיה... גדול בהתאם." גראק מחייך חיוך רומז לקית'.
 
"המידע תמיד יכול להסתכן, אני צריכה למעט את הסיכויים שזה יקרה." יוריי נאנחת ואוחזת בראשה כאשר היא מרגישה את הוריד במצחה מתחיל לפעום. שני הדברים שג'אקאר היה מומחה בהם, להתנער מאחריות ולזרוק אותה על אחרים. היא הייתה צריכה לתפוס את תשומת הלב שלו, לגרום לו לראות את הרווח שיש לו להשיג משיתוף פעולה. בדיוק כמו שלימדו אותה, צריך לתת קצת פיתיון, והם כבר יתנו לך את כל מה שתרצי.
"בסדר, תביא לי את הפרטים של המישהו הדיסקרטי הזה שלך." היא אומרת ומתחילה לקום מהכיסא. "אם ארכיון של הג'די זו סחורה חמה מדי בשבילך, אז עדיף כבר לא להסתכן וללכת על בטוח."
 
הווקי מעדכן את חברו בסיפור, ושואל אותו לדעתו. בלי קשר, הוא מוסיף כי הוא הולך לכעוס על נציג הגילדה שיטפל בעניין מול הרפובליקה וייאשר כי הוא היה מעורב בסיפור בעקבות קריאה של הרפובליקה לציידי ראשים.
 
"הממממממ" משמיע קית', "אני מניח שזו תהיה ההלוויה שלך." הוא אומר ומעביר לגארק כרטייסת מידע, "זה פרטים של איזה סוחר בנאר-שאדה." גראק מכיר היטב את הכוכב שמבוסס בין היתר כעוד ביצה של שוק שחור ופשעים. "הוא מהצד השני אז בלי שטויות." הוא מבהיר. "זה איש הקשר היחידי שיש לי שלא מוכר נשק לשני הצדדים אם אתה מבין למה אני מתכוון, ואני לא מוכן לשרוף אותו בשביל תחושת הבטן שלך." הוא מזמין שתייה ומבהיר לגראק שהוא עומד לשלם לו עליה. "או שאתה יכול ללכת לנסות לברור בקרטל ההאטים, שם אתה יכול מבחינתי להפוך את הספינה על פניה כמה פעמים כל עוד אתה לא מזכיר את השם שלי."

"להזכיר לך את מאלקור 5?" היא שואלת במעט בוז. "אני חושבת שאנחנו אחרי החלק של נשקים שעוד לא הופעלו, זה לא שיש לנו טכנולגיה להשמיד כוכבים באמצעות תחנות חלל בגודל ירח קטן." היא ממשיכה תוך גלגול עיניים. "אני חושבת שאתה שואל את השאלות הלא נכונות." היא מניחה את הכוס שלה ופונה ישירות לליאו. "למה ודאר הייתה שם?" היא שואלת. "אני די בטוחה שרייבן לא הולך לבקר באגף השרתים של הלוויתן. אז למה אחת האבירות החזקות ביותר בצד שלנו הולכת לכוכב שלא יכול להיות רחוק יותר מהמלחמה?" היא ממשיכה לשאול. "אני חושבת שאם תגלה את זה, אולי תגלה מי תקף את המאסטרים שם ואותה. או לפחות למה."

בן האנוש מעבר ליורי דיסקית מידע בעודו לוחץ כל כמה כפתורים במחשב הזרוע שלו. "אוקיייי" הוא אומר שוב בצורה מעצבנת. "לצערך היחידי שיכול לתת לך הוראות על הכוכב כרגע נמצא בדרגת שכר די גבוהה, סידרתי לך אפשרות לפגוש אותו וכל הפרטים שלו נמצאים בכרטיס שנתתי לך אבל..." הוא מעט מחייך. "הוא נמצא כרגע בקומה די גבוהה ובאירוע של החברה הגבוהה יותר בכוכב, ככה שאני ממליץ לך להשיג שמלת ערב או משהו כדי לפגוש בו." הוא מחייך חיוך מזויף לחלוטין. "יש לך הזמנה בדיסקית הזו, והגשתי הודעה שאת רוצה לפגוש בו. אם מה שיש לך ביד כל כך חשוב כמו שאת טוענת, אז הוא גם ירצה לפגוש בך בחזרה, אז אני מקווה בשבילך שיש לך משהו חשוב ביד."

הג'אווה משמיע קול שווה ערך ל"ואו אחי זה קשוח.", נשמע לו שיש הרבה שחקנים שהגיעו יותר מידי מהר לאותו מקום מסיבה לא ברורה, הוא היה מנסה לברר למה, ומגיש בקשה להחזר נסיעות לגילדה מראש.
בכל מקרה נציג הגידלה לא כאן, הוא עלה לקומה גבוהה יותר מסיבה לא ברורה, אף אחד לא סגור למה אבל כרגע הדבר הכי קרוב לנציג של הגילדה זה רל"ש חסר תועלת
 
חזרה
Top