• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מלחמת הכוכבים - צללי הג'די -עץ משחק (4/4)

יוריי מורידה מכתפה רובה צלפים, ומכוונת אותו אל עבר הכפר, משתמשת בכוונת כמשקפת מאולתרת על מנת לסרוק את הכפר. היא מעבירה את מבטה על הבתים, מגדל השמירה, האנשים השונים שנמצאים פה ושם, וכמובן, היא מנסה לאמוד את מידת הסכנה שמחכה להם מקדימה. איכרים עם קלשונים יכולים להיות מסוכנים בכוחות עצמם, אך היא העדיפה להתמודד מול כאלו מאשר איכרים מבוצרים עם מכונות ירייה.

כאשר הדרואיד מתקרב לכיוונם, יוריי מזיזה את הצלף שלה על מנת לכוון אותו אל עבר הדרואיד. היא סורקת אותו בעין מיומנת, מחפשת את הסימנים שיגלו האם זהו דרואיד קרבי או לא.
 
קצת קשה לזהות בתנאי הראות ומזג האוויר, אבל נראה שמדובר בדרויד פרוטוקול כלשהו, הוא מתקרב אליכם בצעדים מהוססים לפני שהוא קורס כמה עשות מטרים מכם, נראה שפרט אליו אין נפש חייה באיזור, או לפחות לא אחת שאתם מזהים כרגע.
 
"זה חבל... תראו מה הם רוצים שם, אני אראה אם אני יכולה להפעיל את הדרואיד הזה, או לפחות לראות מה הבעיה איתו. אולי הם לא יירו בנו אם נתקן להם אותו... בלו, תן לי קצת אור. אולטרה-סגול בבקשה הפעם? האינפראדום פעם שעברה לא היה מצחיק."
היא מתכופפת לצד הדרוייד שקרס, מסוככת עליו מהגשם בעודה מוציאה משרוולה גליל עם כלים קטנים, איתם היא עובדת כאשר היא עובדת על הדרוייד שלה, ומתחילה לעשות בדיקה קצרה של המערכות הכלליות, מנסה לאתר היכן הקצר.

META
יש ליוריי ערכת כלי אסטרוטק.
10 (קובייה) + 2 (מתאם זריזות/תבונה, מה שמתאים) + 2 (תוסף מיומנות) = 14 סה"כ.
 
עריכה אחרונה:
נטיח נשרף בעוד יורי עובדת על הדרויד, הוא נדלק לרגע ואז מתנתק שוב, יורי לא מצליחה להבין מה גורם לדוריד לתפקד ככה, לא ברור אם מקור התקלה הוא חומרי או תוכנתי.

"מ...י. ממיייי מיי שששששש שםם??..." נשמע שוב הקול, הפעם הראש סטטי ומבולגן, הוא נשמע חזק עד הרגע שהוא מפסיק להישמע כליל, כאילו נגמר הכוח במערכת שתפעלה אותו, או שמשהו כיבה אותו.
אתם מתחילים לשמוע מעבר לגשם רעשים של מתכת נופלת או משהו בסגנון, נראה שהדמויות מרחוק מתחלות ליפול על הרצפה גם הן, והאור מתחיל לרצד.
 
אושתו מתבונן בדמויות הנופלות ומושך בכתפיו - הוא לא מבין בדרואידים יותר מדי, אבל נראה לו כאילו מה שיורי לא עשתה יצר קצר במערכת החשמל של הכפר, משהו שאין לו כל דרך להתמודד איתו. הוא מתחיל ללכת לכיוון הדמויות הנופלות כדי לבחון אותן - ובתקווה למצוא סוף סוף מחסה מהגשם.
 
"אני לא אוהבת את זה... זה לא נראה בטוח להתקרב לשם, מה שלא קורה כאן לא יכול להיות בטוח. אנחנו צריכים ללכת מכאן." יוריי חורקת בשינייה בעודה אוספת את הכלים שלה בחזרה, ומרימה את האקדח שלה בהתגוננות. הדרוייד שלה מצפצף בהסכמה, נצמד לרסן מיוחד עליו יכל להיתלות על גבה על מנת להסתתר.
 
כאשר אושתו מתקרב לעבר מקור האור, הוא מבחין בדרודים נוספים שנמצאים במצב דומה, רובם פולטים קולות של רעש לבן סטטי.
יש כמה מבנים פה, רובם לא נראים כמשהו ראוי למחיה במיוחד, נראה לו שבחלקן יש תחנות עגינה כאלה ואחרות. לא בטוח שיצורים אורגנים קיימים בסביבה הזו.

אחרי המבנים מתחיל מסלול קצר שמוביל לשביל שמוביל לפסגה.
 
"אם אתה אומר, אבל עדיין כדאי שנחליט על משמרות, מי יודע מה נמצא שם בחוץ... אני אקח את הראשונה, אני עדיין רוצה לנסות לבדוק מה לעזאזל קורה לדרויידים האלוף זה לא נראה לי הגיוני שכולם מקבלים קצר בבת-אחת ככה."
 
חיפוש מהיר באיזור מגלה מבנה אחד שניתן לשהות בו, הוא אטום לגשם והוא גדול מספיק כדי שיהיה אפשר להידחק בו כולכם לרבות הווקי, אין בו תנאים מיוחדים כמו כיסאות או מיטות וכנראה מדובר במחסן לכל היותר. מצד שני, הוא יבש ומעט חמים בהיעדר הרוח הקרה מבחוץ.
 
יוריי נכנסת אל המבנה תוך כדי שהיא גוררת את אחד הדרויידים שקרסו פנימה, מוצאת לעצמה פינה שקטה בה היא יכלה לעבוד תוך כדי שמירה על קו ראייה אל עבר הכניסה. בלי גשם ובוץ, העבודה מתקדמת הרבה יותר מהר עכשיו. בלו מאיר מלמעלה כמו מנורה עבור יוריי, שמוציאה את הכלים שלה ומתחילה לפתוח את הדרוייד, מחפשת אחרי הסיבה מדוע הוא קרס בעקשנות.

META
ערכת כלי אסטרודרוייד: 20 (קובייה) + 2 (מתאם זריזות/תבונה, מה שמתאים) + 2 (תוסף מיומנות) = 24 סה"כ.
 
אתם עוצרים לנוח למשך הלילה, בעוד יוריי עובדת שעות נוספות על אחד הדרודים.
מעבר ראשני מגלה ליורי שום דבר, ומעבר שני ממשיך לגלות לה שום דבר. זה לא שאין תקלה, היא פשוט לא מצליחה להבין את המקור שלה בשום צורה, היא עוברת על כל אחד ואחד מהמעגלים והתוכנות של הדרויד, אבל היא לא מצליחה למצוא כל מקור מכאני או טכנולוגי שיכול לגרום לתופעה הזו. בשלב הזה יורי מבינה באופן חד משמעי וודאי, שמה שפגע בדרודים האלה הוא לא קצר, לא תקלת תוכנה, ולא תקלה מכאנית. יהיה מה שיהיה הדבר שגרם לתקלה הזו, גם המהנדס המוצלח ביותר בעולם לא היה יודע לתקן.

ליאון חש בכוח אפל, הוא לא מצליח להבין מאיפה הוא מגיע או מה המקור שלו, אבל הוא בניצוצות של הכוח האפל.


אחרי מס' שעות של מנוחה הבוקר עולה, ואתם יכולים לצאת מהמבנה שבו שהיתם. הדורידם מסביבכם עדיין לא מתפקדים ורעש סטטי הוא כל מה שנשמע בקשר, אבל כעת אתם מסוגלים להבחין במקדש הג'די מתנשא מעליכם, מבנה גדול ומעט מפחיד אשר מתפקד כדבר היחידי שחוסם את השמש מכם כרגע, ונראה שהוא ממתין לכם.
 
"זה לא הגיוני..." יוריי ממלמלת לעצמה בזמן שהיא אוספת את כליה חזרה אל נרתיק הנשיאה, וחוזרת לצפות בכניסה למקרה ומישהו לא צפוי ינסה להיכנס, עד אשר מגיע הזמן להחליף משמרות.

בבוקר היא מנסה לקום כמה שיותר מהר, תיקה כבר מאורגן והדרוייד שאותו בדקה כבר הושלך החוצה בלילה הקודם.
"בואו נלך מכאן כמה שיותר מהר, בקצב הזה אני אתחיל להאמין ברוחות רפאים שרודפות את המקום הזה..."
 
ליאון בוהה באפאתיות מסוימת ברובוט, אבל מאחורי מסתתר מבט קודח - מסתכל בעוצמה על משהו שנמצא מולו אבל חושב על דבר במרחק שנות אור.
''אני מסכים'' הוא פונה אל הקבוצה, והולך ביניהם - מנסה להבין מה מביא אותם לפה - אם כשכל הקלפים יחשפו, איפה הם יעמדו - ומה הם רוצים או מקווים לגלות באירוע הזה?
"איך שמעתם על המקדש? על מה שקרה כאן?"
 
חזרה
Top