• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מלחמת הכוכבים - צללי הג'די -עץ משחק (4/4)

אושתו נוהם משהו בשקט (שמרגיש כמו תלונה על זה ש לפני שהוא שולף מתיקו את המקרן ההולוגרפי הנייד שהוא הציג לפקיד בתחנת החלל. הוא מפעיל את ההולוגרמה שמציגה אותו ומעדכנת שהוא שכיר חרב אשר נשלח בשם הרפובליקה. הוא מסמן בידיו עם נהמה נוספת משהו שמבהיר שזה כל מה שמעניין אותו - שילמו לו לבדוק אז הוא בא לבדוק.
 
"אני קריפטוגרפרית, פיצוח של הודעות מוצפנות זו העבודה שלי." יוריי אומרת בשקט תוך כדי שהיא מרימה את תיקה. "קיבלתי בקשה לפענח את ההודעה הזו אבל לא הצלחתי להתקדם, אפילו לא קצת, אז חשבתי שאולי למצוא את המקור יגלה את הצופן."
 
בעודכם מתחילים בטיפוס לעבר המקדש, אתם שמחים לגלות שמזוג האוויר השתקם מאז אתמול, נראה שזה מזג אוויר ממוצע לכוכב הזה, ואין בו בכדי להקשות את על הטיופס לעבר המקדש, לא שמודבר בטיפוס מסובך במיוחד, אבל עדיין ארוך והיה עדיף לו היה ניתן לבצעו בסיפידר.

כך או כך אחרי כמה שעות של צעידה ושיחות, אתם מגיעים לדתלתות המקדש, אשר כאמור נחצב בסלע לתוך הצוק, כתוצאה מכך למדקש 2 דלתות אבן כבירות שנראה לכם קשה עד בלתי אפשרי לפתוח. דלתות האבן הלבנה העצמות חרוטות בסמלים שנראה שסבלו ממזג האוויר יותר מכם, עד לרמה שקשה בוודאות להבין מה פירוש הסמלים ומה המהות שלהם.
לא רחוק מהדלתות הללו, נמצאת דלת מתחת סבירה יותר שכנראה משמשת ככניסה ויצאה המודרנית של המקדש. שלושה דרוידי משמר כבויים זרוקים על הרצפה לצידה, בניגוד לאחרים, אלה מפורקים ונראה שמשהו מסיבי וגדול פגע בהם בצורה כזו או אחרת, בעיקר כי הוא עקר את דלת הכניסה והשליח אותה בכוח דרח אחד מהם, ובכך פיצל את החלק העליון של הדרויד מהחלק התחתון של הדרויד, ודאג שכל אחד מהם ינחת במקום אחר.

ופרט לכך דממה, המקדש העתיק נמצא לפניכם, מצד אחד מזמין פנים, מצד שני שקט בצורה קצת מדאיגה.
 
"טוב, נראה שהחדשות על זה שיש פה בעיות הן בלי ספק נכונות, יש סיכוי לא רע שמה שפרץ לפה עדיין בפנים, ועדיף שאנחנו נמצא אותו מאשר הוא אותנו" גראק מתחיל להתקדם לעבר הדלת בשקט, רובה הלייזר שלו שלוף

התגנבות: 9+5=14
 
המעבר בדלת מכניס אתכם לעולם קבלת פנים גדול, גם פה אתם מסוגלים לראות כמות בריאה של דרודים שבורים מרוסקים על קירות המקדש, מקשטים את החדר שיכול לבטח להכיל מס' דו ספרתי של אנשים בקלות יחסית, אשר לבטח ראה ימים יפים יותר.

בדרך כלל מקדשי ג'די הם מוקד חשוב שמאמן את דור העתיד ומקיים בו פגישות מועצה שיכולות להכריע על גורל הגלקסיה, ברגע זה מועצת ג'די בכוכב דאנטויאין דנה בתוכנית קריטת למלחמה, ומועצת הג'די בקוראסנט עוסקת בניהול כל המקדשים. אבל לא כל המקדשים נולדו שווים, ולא לכולם תכלית זהה, למעשה למקדש הזה אין מועצת ג'די "קלאסית".

זה לא שאין למקדש מועצה, פשוט המושג מועצת ג'די הוא טעות שמעטים מכירים, הרי תורת הג'די לא מפורסמת בצורה מובהקת ונגישה בהולונט, ומרבית הציבור לא ידע להבדיל בין מעוצת ג'די גובהה למועצת הצבה מחדש, מבחניתם מועצת ג'די היא קבוצת מאסטרים שאחראית על החלטות הרות גורל על הגלקסיה כולה, ולא ישיבה לוגיטסית לחלוקה מחדש של צעירים שלא עברו את המבחנים.

על המקדש הזה אמונה מועצת הידע הראשון המקומית, למעשה כיתוב מהבהב בכניסה למקדש מפרט את השמות של המאסטרים של מועצת הידע הראשון, נראה שהיה לה מספיק כוח כדי להציג את הפרטים שלהם רגע אחד אחרון אחרי שנכנסתם, קבוצה של מאסטרים שתפקידם הוא לשמור על ידע ולאגד אותו. מה שאמור להעלות 2 שאלות.
הראשונה היא מדוע המקדש הזה נדרש בהינתן שכל המידע אמור להישמר במקדש בקורסנט, לפחות כגיבוי.
השנייה היא מדוע המקדש הזה היה כל כך חשוב בהינתן שהוא אמור להיות מגובה או לפחות קיים גם בקורסנט.

המקדש, שלדעתכם לא אמור להיות מנוהל על ידי צוות גדול במיוחד, לא מסועף בצורה מוגזמת, למעשה השילוט שעל המקדש מפרט היטב, ומראה שישנו רק שביל אחד בתוך המקדש, אשר לכל הפחות כרגע מוביל לחדר הארכביון/ספרייה, אתם יכולים להניח שהמגורים והיכל המועצה נמצאים במקום כלשהו לאחר הארכביון, בהיעדר סימן אחר שמעיד על כך.

פרט לכך, אין עוד הרבה בחדר, אתם מצליחים להבין שהאיזור מואר בתאורה טבעית אשר מגיעה מבחוץ בדרך כלשהי, אם כי גג המבנה הוא סלע מוצק, שלאורכו שורה של תאורות חירום ישנות, הן עובדות כרגע, אם כי קשה להבחין בהם ובבירור אין בהן צורך, לפחות נכון לעכשיו.
 
אושתו מתבונן במקדש ונראה כי על אף מצבו הנוכחי של המקדש, הוא מתרשם ממה שהוא היה בעבר. הוא מסתכל על האחרים, מחווה על השלט ונוהם נהמה שמפרשת בבירור כ"זה לא שיש לנו יותר מדי אופציות לבחור" לפני שהוא מתחיל להתקדם בדרך לכיוון הארכיון.
 

אתם צועדים לתוך המקדש, השביל המעט נמוך דורש מאושתו להתכופף בדרכו, ונראה שמדובר במקדש שרוב העבודה הלוגיסטית שלו נעשה בידי דרוידים, קל להבחין בזה לאור המבנה והתהלות שאתם רואים לאורך המסלול שלכם, מה שיכול גם להסביר את הדרוידים הפגועים בכניסה וב"כפר" למטה.
הדבר לא חריג, אבל הוא לא מסביר לחלוטין את החוסר המוחלט ביצורים חיים במקדש, אשר ממשיך להיות דומם פרט לצעדים שלכם, גם למקדש כזה אמורה להיות מועצה ואולי גם כמה אנשי צוות אורגנים, שלא לדבר אולי על גם כמה פועלים אנושיים או טכנאים, השתיקה הזו... מלחיצה.

המסלול שלכם מתחיל להסתיים בכניסה לחדר רחב ידיים, אשר מחיל שביל ארוך על רצפת מתכת מבריקה, החדר מואר באורות מהתקרה וחסר כל קשר החצוה, למעשה אתם די בטוחים שהחדר נמצא מתחת לפני הקרקע, או עמוק בתוך הצוק שלתוכו נבנה המקדש, ישנן שתי דלתות מתכת גדולות בסוף החדר, או ליתר דיוק - היו שתי דלתות מתכת גדולות בסוף החדר, הן כרגע נמצאות חסרות מעש על רצפת החדר, זרוקות לתוך הקירות בצורה כמעט מעוררת השראה.

לאורך החדר, במרווחים קבועים נמצאים עמדוי הארכיב של המקדש, בנקי נתונים מגודלים אשר אמורים את המידע שהמקדש שומר אליו, וכן כל מאגר מידע אחר שהמקדש אמון או מקושר אליו, הבנקים - שנראים כמו ארונות מתכת מגודלים - זוהרים באור כחול חלוש אשר מציג את העובדה שלמרות מצבו של המקדש, הם עדיין פעילים ומתפקדים. מה שללא ספק מעיד על הסיבה שהחדר הזה- שלבטח הוא המוגן ביותר במקדש, בנוי בצורה ובמקום שבו הוא נמצא- על מנת להגן על המידע שנמצא בבנקים האלה.

הדבר הבולט ביותר בחדר, וליתר דיוק מה שהלכה למעשה גורם לכם להתקבץ לרגע, הוא דרויד מלחמה מגודל שנמצא במרכז החדר, ומשמש חוצץ בינכם לבין הדלת שמובילה הלאה. הדרויד שנראה כמו דמוי אדם בגודל של שלושה מטרים וברוחב כמעט דומה, מצוייד בשני חרבות-רעד בקצה הידיים, ונראה שיש עליו מפציץ אחד לפחות. ראשו הוא גוש מתכת יצוק, למעט פס לדים בודד המשמש כנראה בתור חיישן ראייה, החישין בוהק באור אדום מדאיג, בעוד הרובות מתעורר לחיים כשהוא מבחין בכם נכנסים לחדר.

"אזע...." נשמע קול סטטי מתוך הרובוט, אבל יש משהו מעט כבד יותר בקול הזה. "אזעקה" נשמעה שאגה מתוך הדרויד, "פולשים חדרו למקדש, יש להגן על ארכיון הג'די" הוא שואג בעוד אתם מרגישים רעש סטטי חזק עובר בתוך החדר, וכאשר האורות הכחולים של בני המידע הופכים אדומים באחת, לקול אזעקה המהדהדת בחדר.

META

גלגלו יוזמה.
מפה
 
Meta
יוזמה: 10+2=12
In
אושתו הולך בראש הקבוצה, היכן שהוא יוכל בקלות להגיע לכל איום פוטנציאלי. כשהדרואיד מתעורר הוא נדרך, וכאשר הוא מפעיל את האזעקה הוא שואג בתגובה, מרוצה במידת מה מזה שיש משהו שיותר מתאים למומחיות שלו.
 
Meta
יוזמה
18+3=21
In
צל! אלי!

ליאו מסיט לרגע את מפרק כף ידו, ולהב מתכתי קצר מבזיק מהשרוול שלו - הוא תופס עמדה הגנתית שנראית מיומנת מזו של הנווד המטורלל המצוי, ועיניו סורקות את המטרה שלפניו.
 
יוריי נעצרת בכניסה לחדר ברגע שהיא רואה את הדרוייד, סורקת אותו בחשדנות ושומרת מרחק בעוד האחרים נכנסו גם כן. כאשר אור החיישן שלו מתחלף לאדום, היא כבר התחילה להושיט את ידה אל עבר מחסנית האקדח שלה.

META
יוזמה: 14 (קובייה) + 2 (מתאם) = 16 סה"כ.
 
עד כה, ליאו לא נראה לכם כמו יותר מדי - שקט, ממלמל לעצמו, נחבא אל הכלים, לא מתקשר או מגיב מעבר למינימום ההכרחי.
נוכח האיום המיידי, משהו משתנה. ההליכה השפופה שלו נעשית דרוכה, ממוקדת, כמעט טורפנית. נראה שכל איבריו נסוגים מתחת למעטה הגלימה החומה שלו - ואז, בלי התראה, הוא מסתער קדימה, נע במהירות כמעט על אנושית, חוצה את המסדרון הארוך אל הדרויד, תנועתו המהירה גורמת לו להיהפך לקו חום מטושטש.
Meta
תנועה - מנצל את היכולת ''האטת זמן'' עם נקודת כוח אחת, נותן לי +15 רגל למהירות עד סוף התור, נע 45 רגיל
פעולה רגילה - ריצה, נע עוד 45 רגל, עד שסמוך לדרויד.
פעולת בונוס - כניסה לעמידת הדמדומים, מגלגל התגנבות נגד גלגול ההבחנה של הדרויד - 7. במידה והוא מוציא פחות ממני, אני בלתי נראה עבורו עד תחילת תורי הבא.
 
רעשי אזעקה נשמעים במקדש, "פולשים במקדש, פולשים במקדש, הארכיון בסכנה" קורא הקול המתכתי, "לשחרר דרואיד אבטחה"
שני פתחים בצידי הקירות נפתחים ושני דרוידים קטנים שנראים כמו דיסקיות מרחפות יוצאים מהם בטיסה, מהבהבים באור אדום.

META
ביוזמה 20- פעולת מערה- 2 דרודי אבטחה נכנסים לקרב, הם מופעים בO21 וH21.

תור יורי ואושתו
 
יוריי מיהרה להתחבא מאחורי אחד הארכיבים הענקיים כאשר דרוייד המשמר מתחיל להתעורר, אך זעקה בינארית מהדרוייד שלה, משולבת עם מערכת הכריזה אשר הודיעה על תגבורת, גרמה לה להאט מעט לפני שהיא פנתה מעבר לפינה.
"אני אנסה לאגף מסביב." היא אומרת לתוך מחשב-הזרוע שלה, אשר שידר אל האחרים. היא קוותה שהם שמעו אותה.
אחרי כן, היא נשענת מעט מעבר לסף הארכיב ומכוונת את האקדח שלה על הדיסקית המעופפת, ומתחילה לירות לפני שהיא קופצת בחזרה לתפוס מחסה.

META
פעולת תנועה:
נע למשבצת N36.
פעולה רגילה: משתמש בכוח "Storming Shot", התקפה 13 נגד דרג"ש, 5 נזק אנרגיה בפגיעה והמטרה Shocked.
פעולת בונוס: נכנס למחסה ומנסה להתחבא. בדיקת התגנבות 9 סה"כ.
 
אושתו שואג שאגה אדירה בעודו נכנס לזעם בתוך רגע - הדרואיד מעצבן אותו כי הוא מרעיש מדי וכי הוא מפריע לו בדרך, וזה הזמן לטפל בזה. הוא מתחיל להסתער קדימה.
Meta
כפעולת בונוס נכנס לזעם
כפעולה רגילה משתמש בDash כדי להכפיל מהירות תנועה.
זז 60 פיט לK22
 
הדיסקית חומקת מהיירה של יורי, ובועד החישניים שלה מתחילים להינעל על הצ'יס הציערה, דרויד המשמר מזהה את ליאון כמטרה הקרובה ביותר. "יש לטהר את המקדש" נשמע קולו המתכתי של הדרויד, בעוד החרב שלו עולה במהירות לעבר הג'די, אבל נראה שלפחות כרגע, המכונה עדיין לא מצליחה לפעול בצורה יעילה, והלהב שלה חולף מעל לליאון.
ובאותו הרגע, ליאון מרגיש את ההילה שהדוריד מפיץ, כיצד היא משחיתה אל דבר שנמצא סביבה, הוא מרגיש... בכוח האפל?
META

הילה משחיטה
כל יצור שמתחיל את תורו בטווח 10 פיט מדרויד המשמר צריך להציל חוסן בד"ק 13, בכישלון הוא יספוק 2ק6 נזק מוות או חצי נזק בהצלה.

התקפה נגד ליאון
להב מושחט- 5 טבעי, פספוס.

תור גארק
 
גראק מרים מחדש את רובה הלייזר שלו כשמסך הזרוע שלו מתחבר, טוען את פרץ הלייזר שהוא עומד לירות בפיצוץ בוער. כשהוא מתמקד בדרויד הגדול, מכוון לאיזורים הפחות משוריינים. לאחר מכן, הוא מזנק אל מאוחרי אחד הארכיבים, מנסה להסתתר

פעולה חופשית: בוחר בדרויד המשמר בתור הquarry שלי
פעולה: מטיל combustive shot על דרויד המשמר 6+8=14, אם פוגע, גורם 7+2+3=12 נזק אנרגיה, הוא בוער(3), ויש לו חסרון בבדיקות הבחנה שמטרתן למצוא אותי
תנועה: זז לJ36
פעולת בונוס: מנסה להתחבא 15+5=20
 
המפציץ של גארק מחמיץ את הדרויד ופגע באחד הקירות, האש שפורצת מהירי מפעילה מערכת כיבוי אש מהירה שמונעת מהשריפה לפגוע בארכיונים.
מערכת האזעקה ממשיכה לעבוד, ונראה שהדרויד לא קרוב ללעצור.

META
סיבוב חדש, תור ליאון. בתחילת תורו הוא יסבול מהילה משחיטה
 
חזרה
Top