• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מלחמת הכוכבים - צללי הג'די -עץ משחק (4/4)

הדבר האחרון שאתם זוכרים זה שהספינה יצאה מההיפר חלל,
אתם די בטוחים שהיה עוד מישהו אתכם על הספינה, אתם כמעט בטוחים שהיה איזה מאבק בתוכה, אבל מרגע שהספינה יצאה מההיפר-חלל, ועד עכשיו, יש חור ענק בדמות מכתש.
הספינה התרסקה על טרניס חמש, כוכב שמתאפיין ב2 מושבות נפרדות בו, האחת היא קהילה של מנאדלוראנים גולים שהקימה מושבה קטנה בצידו האחד של הכוכב, כאשר היא משתטלת הלכה למעשה על עיירת רפאים ישנה שננטשה כאשר רוב המשאבים הטבעיים של הכוכב הזה נאספו ושומשו על ידי קרטל ההאט ועוד כמה חברה פחות נחמדים.

האמת שאין הרבה מידע על המושבה הזו, הרפובליקה לא יכולה להיכנס לשם והג'די לא קרובים ללהיות רצויים שם, שזה אירוני ביחס לעבודה שהמושבה השנייה בטנירס 5, שעד ללפני כמה שנים הייתה המושבה היחידה בה, היא מקדש ג'די קטן וזניח.
עד כמה זניח? טנריס לא מאמנת ג'די חדשים, אבירי ג'די מעטים נשלחים לפה ורוב מי שמגיע לפה הם רגישי כוח שלא עברו את המבחנים הבסיסים כדי להיחשב פאדוון, לצד מועצת ג'די שאפשר להגדיר אותה בעיקר בתור מוצב אחורי. אומרים שהג'די אולי משתמשים במקום בתור ספרייה ענקית, ואולי יש עוד דברים יותר נסתרים במקדש.

לא שזה משנה יותר מידי כרגע, אתם עסוקים בלצאת מתחת להריסות של הספינה שלכם, בעיקר מופתעים ששרדתם את הסיפור איכשהו, ונחשפים לתוואי השטח של האיזור הזה של הכוכב, לא שהיכרות עם תוואי השטח היא דבר שיש לכם.
טנריס 5 הוא כוכב עם אקלים מעט קריר, חסר מקור מים גדול מלבד ימה אחת שנמצאת בצד המנדואלרני של הכוכב. שאר הכוכב מאופיין בעיקר ביער אחד גדול, למעט המושבות, המושבה המקרוית שהיום תחת שלטון מאנדלורני עברה הליך כריתת יערות מאסיבי וגבולות ברורים, בעוד מקדש הג'די העתיק בנוי כמגדל מאסיבי שנבנה לגובה וגם לעומק האדמה.

ואם לסכם את המצב שלכם, אתם מצויים כרגע בתוך מכתש, באמצע יער לא מוכר בלילה קריר ונטול כל מקור חום, אין לכם מושג איפה אתם על הכוכב, שלא לדבר איפה נמצא מקדש הג'די, איפה נמצאת המושבה המאנדורלנית, או איפה אפשר למצוא מחסה מהגשם. כי הוא יורד.
 
יוריי נאנקת כאשר היא מושכת את עצמה מתחת לערמת הגרוטאות אשר הייתה החללית שלהם עד לפני מספר דקות ספורות. בדיקה מהירה מגלה כי לא קיבלה פצעים נוספים מההתרסקות, ובנס כלשהו הפצעים שכבר היו לה לא החמירו. מזלו של בלו לא שפר במיוחד, בהיותו מחובר פיזית לחללית ברגע ההתרסקות. המהלומה שיבשה את אחד מהמייצבים שלו וכעת הוא הסתחרר במעגלים ללא שליטה בעודו צווח בדרויידית.

"כולם חיים?" יוריי זורקת את השאלה לאוויר, זוחלת אל עבר בלו בעודה מחפשת אחרי ההידרוספנר שהיה אמור להיות בחגורתה, "מאוד מקווה שלא החלטתם להתפגר לפני שאקבל את ההזדמנות-- בלו תהיה בשקט כבר, תן לי רגע! --לפני שאספיק לשים חור במצח של מי שאחראי להתרסקות הזו!"

הדבר הראשון שהיא עושה הוא להחזיר את המייצב של הדרוייד שלה למקום, ולאחר מכן היא מפעילה את חיישן הקרבה שלו, מתחילה להסתובב סביב ההריסות, מחכה למחשב-הזרוע שלה לצפצף כאשר החיישן מגלה סימני חיים. כאשר היא מוצאת מישהו, היא מתחילה לחפור ולהזיז על מנת לעזור לצאת החוצה.
 
גראק קם לאט, דוחק מעליו בקושי יריעת מתכת גדולה, כל פרוותו בחלק הקדמי של הגוף מלוכלכת מאבק ובוץ. גראק מסלק את שאר שאריות החללית מסביבו, מנסה להשתמש בגשם כדי לנגב את פרוותו מהבוץ.

"אנחנו צריכים להבין איפה אנחנו, ולמצוא דרך לצאת מפה" גראק מביט סביבו "בינתיים, כדאי שנמצא דרך לא למות באצמע שום מקום"
 
בוא אלי, אם אתה רוצה שאשרוד, אתה צריך לעזור לי. לך גבוה, כוון אותי.

ליאון מסתכל סביב, שעון על חורבת מתכת מעלת עשן, ונושם בכבדות. ''כן, אנחנו צריכים לזוז. אין לנו את המשאבים לשרוד כאן, אז ככל שנתעכב יותר כך יקטנו הסיכויים שלנו לשרוד.''
 
השתיקה הרועמת גורמת לך להרגיש מוזר, כאילו הצל לא מעווניין לתקשר איתך כרגע, או שמשהו אחר מעסיק אותו. אולי ההולקרון נפגע מהנחיתה?

מבט מהיר לעבר הספינה שלכם מלמד שאולי עם קצת הכשרה יהיה ניתן להפוך את השאריות שלה למכסה או לנסות להשיג כלים לעבודה, השאלה אם יש לכם את ההכשרה הזו, או יותר חשוב, את הזמן?
 
ליאון מושך בכתפיו ''אני לא בקיא במיוחד במכאניקה, אבל אולי יש לי כלי שיכול לעזור.'' הוא טופח על גלימותיו, שולף החוצה את הציוד המועט שיש בהן, מעביר את ידו על הלהב החבוי הצמוד למפרק כף ידו.
Meta
חקירה
14+3=17
תובנה
7+2=9
 
עריכה אחרונה:
ליאון שומע רחש מתוך שאריות הספינה, ואחרי חיפוש קצר הוא מגלה שמכשיר הקשר של המעבורת קלט את קריאת המצוקה מהמקדש.
המכשיר שמנצל את סוף מאגרי האנרגיה שלו מקרין הולגרמה מרצדת של דמות בודדת, לבושת גלימות מאסטר ג'די. "לכל מי ש...." נשמע המכשיר ורעש סטטאי קוטע את המשפט. "המקדש תח..." רעש סטטי שוב קוטע את השידור. "המאסטרים מתבצר....." והרעש הסטטי שוב קוטע את השידור לכמה רגעים. "מאנדלור......" ואז צעקה קלה לקול רעש לא ברור, וההקלטה מתילה שידור מחדש.
 
"תל לי לראות את זה." יוריי מתכופפת לצד מכשיר הקשר בזמן שהוא מקרין את ההודעה המוקלטת, ומתחילה להתעסק עם ההרס על מנת לפנות מקום עבור בלו להידחק פנימה. ברגע שהוא קרוב מספיק, הוא מתחבר לקונסולה והעין שלו מהבהבת למספר רגעים בזמן שהוא מעתיק את המידע לזיכרון קשיח. לאחר שכל המידע התקין הועתק, בלו מתחיל את תהליך פיענוח המידע, או לפחות מה שנותר ממנו, כדי לשחזר קורדינטות, כיוון, נ"צ או כל פרט אחר שיעזור להם לאתר את המקדש.

"אוקיי, בזמן שזה עובד... אנחנו צריכים לצאת מהגשם, למצוא מחסה ביער ולהתחמם." היא אומרת תוך כדי שהיא מתחילה לשפשף את ידיה אחת כנגד השנייה על מנת לייצר מעט חום באצבעותיה. לאחר מכן היא פותחת את תיקה, מוציאה ממנו כרונומטר על מנת למדוד את הזמן שעובר מרגע ההתרסקות, ומתחילה להתקדם אל תוך היער, היכן שהיא מקווה למצוא אזור יחסית יבש שיסוכך עליה מהגשם. "קדימה, כל רגע שאנחנו מבזבזים יכול להיות האחרון שלנו."

בלו יפעיל את הכוח "COPY" על מנת להעתיק את את ההודעה ל-Datacard, ואז ינסה לדוג ממנה מידע שימושי.
חקירה: 15 (קובייה) + 5 (מתאם) = 20 סה"כ.
 
"אנחנו צריכים למצוא גג טוב יותר מהעלים שעל העצים האלו", גראק ניגש בחזרה להריסות התא "אולי יש פה חתיכה גדולה ושלמה מספיק כדי שנוכל להרים לנו גג כזה" גראק מחיל להזיז הריסות, בנסיון למצוא חלק גדול מספיק כדי לשמש כגג מאולתר, וקל מספיק בשביל שהם יוכלו לגרור ולהרים אותו
 
אושתו קם מבין ההריסות אשר הגנו עליו מהגשם חלקית. נראה שהוא היה ער ושמע את האחרים, אבל לא בא לו לקום לתוך הגשם, אבל הבין שאין ברירה. הווקי נראה די מדוכדך, ומשום מה לאחרים יש תחושה שזה לא בגלל ההתרסקות כמו שזה בגלל הגשם - אמנם לווקים יש עור ופרווה עבים שחסינים יחסית לקור, אולם לצערו הרב של אושתו הפרווה לא דוחה גשם כך שהיא ספוגה מים בתוך זמן קצר. הוא נוהם נהמה עצובה ומניף אגרוף לשמיים אולם לא נראה שהמוטיבציה שלו בשמיים. הוא טופח על כתפו של גראק ומסמן על עצמו בצורה שמעידה בבירור שהוא יטפל בחלק הפיזי. לאחר מכן הוא מתחיל לבחון את ההריסות בחיפוש אחר חתיכה מתאימה להרמה, בין אם חתיכה משוחררת או כזו שהוא יוכל לעקור בכוח מהמקום כדי להרים מעל הראש כמטריה מאולתרת.
Meta
גלגול Perception: 12+3=15
 
נראה שלמרות המאמצים, הדרויד לא מצילח להעלות את שדר המצוקה בצורה ברורה, הדבר אומר שאו שהשדר שנקלט על ידי הספינה הושחת בצורה כזו או אחרת, או שאולי השדר המקורי מעולם לא היה שלם וסבל מהפרעות.
בנתיים אתם מוצאים לוח מתכת גדול, שנראה שלם מספיק כדי להציע מכסה לעד 2 מכם, רעש רעם מחריד את הלילה כאשר ברק לבן מאיר לרגע את הסביבה שלכם, חושף את עומק היער בו אתם נמצאים.
ספק שהגשם יחלש בקרוב.
 
'צל, צילי, צילי הצל, הצילני מצללי, הצל...'' ליאון מתכרבל בגלימתו כנגד הגשם, מזמזם שיר ילדים עתיק, ומתבונן בחשכה, כמו מחפש משהו שרק הוא יכול לראות. לא נראה שהוא מוטרד מדי מהעובדה שלא נראה חילוץ באופק
Meta
תובנה
2+7=9
 
ליאון נעמד לפתע, מלא מרץ "אני לא נשאר כאן ומחכה לקפוא למוות - בואו נתחיל ללכת בכיוון כלשהו, בסוף אנחנו נראה קו חוף או הר או תוואי שטח אחר שיעזור לנו למצוא מקום יישוב". הוא נעמד, מהדק את גלימתו סביב כתפיו, ומתחיל ללכת. "אתם באים?"
 
הגשם שיורד לא גורם למסע להיות נעים יותר, לא גם העובדה שהתרסקות מעבורת היא אף פעם לא חוייה מהנה, אבל אתם מתחילים לצעוד לכיוון צפון בתקווה למצוא מקום מסודר לשהות בו.
היער החשוך שאתם נמצאים בו מתחיל להיות צפוף יותר, ולמעשה מעניק לכם כבר פרק זמן של כשעתיים מחסה טבעי מהגשם, אתם עדיין שומעים את הרעמים והברקים מבליחים את הלילה, אבל אתם מרגישים יבשים יותר.

לבסוף, היער נגמר ואתם מבחינים באורות בוקעים ממרחק של כמה עשרות ק"מ קדימה, זהו איזור מעט נמוך יותר שנראה מהמקום הזה שיש בו לפחות כמה מבנים, אתם די בטוחים שאתם מסוגלים לראות אורות מהמרחק הזה, אבל לא ברור מה המקור שלהם, ומה טיב המושבה אליה אתם קרובים.
 
אושתו מתנער מעט מים מפרוותו. הוא מחווה לעבר האורות ומושך בכתפיו תוך שהוא נהימה קלה חצי מיואשת שברור לחלוטין שכוונתה שלא אכפת לו של מי הבתים כל זמן שיש להם גג - ושהוא מתכוון להיכנס מתחתיו בין אם בעל הבית רוצה או לא.
 
הליכה ארוכה נוספת מקרבת אתכם לעבר מקור האור, וכעת מעבר למעטה היער, אתם מסוגלים לראות יותר טוב את המקום בו אתם נמצאים.

לא רחוק מכם מתנסע הר גבוהה וגדול, אשר מציל על איזור שאתם יכולים להגדיר כ"כפרי" לכל הפחות, מס' מבנים אשר נבנו מתחת למצוקים של ההר, ולצידם מה שנראה כמו מבנים חקלאים לא מזוהיים, כנראה אמצעי לגידול מוצר כלשהו אשר מתאים לשטח.
למרגלות ההר מתחיל שביל מעוקל שמוביל למעלה הפסגה, נראה שיש מבנה כלשהו שבנוי על הצד השני של ההר, מה שאתם יכולים רק להניח שהוא מקדש הג'די. הדרך נראית ארוכה ולא מתאימה לכלי תחבורה יבשתיים, מה שגורם לשביל להיראות מעט כמו מסלול לעולי רגל, או הגנה טבעית נגד פולשים, קשה לדעת בשלב הזה.

מקור האור הוא מבנה שמירה בכניסה למושבה, אשר כרגע מכוון פנס לעברכם, כאשר עלומת האור חולפת, אתם מסוגלים לזהות דריד מתקרב לעברכם בצעדים כושלים בגשם, קשה לזהות את הדגם והמהות שלו בשלב הזה. אבל אתם חושבים שאתם מסוגלים לראות עוד דמוית לא רחוק ממנו.
 
חזרה
Top