• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פאת'פיינדר 2 דרקונים ונתונים [דו"נ 136] זירק וכנופיית מרטשי הכלבים

אזהרות תוכן: תוכן גרפי, פגיעה בכלבים

זה הניסיון הראשון שלי ליצור מפלצות לפאת'פיינדר 2, ואני מרגיש שיצאה מפלצת מעט חלשה מדי אבל זה בהחלט היה אימון טוב. כמו שאתם יכולים לראות, ניסיתי לתעל את העוג הברברי העוג הברברי הפנימי שלי ולקשר את ההגשה לגולאריון, גם אם לא באותה הסקאלה כמו ההגשות שלו.
וכמובן, תודה רבה ל amitf0123 amitf0123 על העזרה.


כל הגובלינים שונאים כלבים, זה ידוע, אך מעטים לקחו את השנאה שלהם רחוק כמו זירק וכנופייתו שמטילים אימה על העיר קאסומיר שבטאלדור. מרטשי הכלבים מחפשים כלבים בעיר הנמל, ורוצחים אותם באכזריות, מבתרים את איבריהם ועוקרים את שיניהם. כל זאת בזמן שכוח השיטור המקומי חסר אונים, ולא מצליח למצוא את הכנופיה החמקנית.

זירק עצמו הוא גובלין קיבת-ברזל אפור עור, ובעל אדיקות קנאית שהצליחה למשוך גובלינים צעירים יותר לכנופיה שלו. הוא מאמין בכל ליבו שכלבים הם הדבר המפלצתי ביותר בעולם, ושהם נוצרו על מנת להשמיד את העם הגובליני- למחות אותם מהקיום. גובלינים רבים מאמינים שאם כלב יהרוג אותם, נשמתם תשאב לתוך שיניו- אבל אף אחד לא מאמין בזה יותר מזירק, שעוקר את שיניו של כל כלב שהוא הורג, ומוסיף אותן לשריונו, מאמין שבכך הוא מאפשר לגובלינים שנהרגו נקמה כשהם עוזרים לו להרוג כלבים אחרים. השריונות מלאי השיניים הללו הפכו לסמל ההיכר של הכנופיה.

זירק וכנופייתו מתחבאים ברובע הלא רשמי של העיר, שיני הכלב- קבוצת איים סלעיים המלאה בפושעים ואנשים חסרי מזל- אך אף אחד חוץ מהם לא יודע היכן בדיוק המחבוא שלהם נמצא. מה שבטוח, מורשת קיבת הברזל של זירק מקלה עליו למצוא מזון, וייתכן שזוהי גם הסיבה שלפעמים חלק מאיבריהם הפנימיים של הכלבים לא נמצאים.

נתונים:

זירק המרטש- גובלין 3
[תוהו רוע][קטן][דמוי אנוש]
תפיסה: 9+, ראיית חושך. שפות: גובלינית
מיומנויות: איום 9+, אקרובטיקה 10+, אתלטיקה 7+, התגנבות 10+, תרמית 9+
כוח 1+, זרז 4+, חסנ 3+, תבנ 1+, חכמ 0+, כרז 1+
חפצים: משסף-כלבים, שריון עור, קשת קצרה (10 חצים), מוטאג'ן כספית (1)
----------------------------
דרג"ש 17; קשיחות 9+, תגובה 14+, רצון 6+
נק"פ 43
ריצה גובלינית [תגובה] תנאי בן ברית גובליני מסיים פעולת תנועה בסמוך לזירק. השפעה זירק צועד (steps).
מורשת קיבת-ברזל זירק מקבל תוסף מצב 2+ להצלות נגד מחלות, המצב חולה (sickened) וכדי להסיר את המצב חולה. כשהוא מגלגל הצלחה בהצלת קשיחות שמושפעת מהתוסף הזה, הוא מקבל הצלחה חמורה. היכולת הזו משפיעה רק כשהמחלה או המצב מגיעים מדבר שהוא בלע.
--------------------------
מהירות 30
קפא"פ [פעולה אחת] משסף-כלבים 12+ [8+/4+] (זריז agile, דקירת-גב backstabber, חינני finesse), נזק 1ק6+ 5 חותך.
טווח [פעולה אחת] קשת קצרה 10+ [6+/2+] (קטלני 1ק10 deadly, הגדלת טווח 60 range increment, טעינה 0 reload) נזק 1ק6+ 5 חודר.
התקפת פתע אם זירק פוגע ביצור נטוע (flat footed) עם משסף-הכלבים שלו, הוא גורם 1ק6 נזק דיוק (precision) נוסף.
שיסוף כלבים [תגובה] תנאי יצור כלבי נע סמוך לזירק. השפעה זירק תוקף (strikes) את היצור מעורר התנאי פעמיים, ומקבל מחסר התקפות מרובות כרגיל.
שנאת כלבים (גובלין) זירק מקבל תוסף מצב 1+ לנזק עם נשקים והתקפות לא חמושות נגד יצורים כלביים. אם יצור מצליח עם הצלחה חמורה בהתקפה נגד זירק וגורם לו נזק, זירק מקבל את תוסף המצב נגד היצור הזה למשך דקה בין אם הוא כלבי או לא.

טקטיקה: זירק יתקוף ממחבוא במהירות, הוא תמיד יתמקד בכלבים אם יש כאלה וינסה לשמור על מרחק מכל השאר על מנת שלא להפגע. הוא לא יהסס להתחבא מאחורי בני בריתו, ואם הוא רואה שהקרב הולך לרעתו- הוא ישתה את מוטאג'ן הכספית שלו ויימלט משם.
בעוד שלזירק יש קשת קצרה, הוא לא ישתמש בה נגד כלבים אלא אם כן הוא חייב, ותמיד יעדיף לתקוף עם משסף-הכלבים שלו אם הוא יכול.

מרטשי הכלבים:
כל הגובלינים שנמצאים בכנופיית מרטשי הכלבים מקבלים את המאפיין שנאת כלבים כמו שיש לזירק.


קרסי עלילה:

הכלבה פרוסט: הליידי פרוסט היא הדבר החשוב ביותר לגברת פראבני- אשת סוחר ממוצא קלשייטי שגרה בשלושער. החדשות האחרונות על כנופיית מרטשי הכלבים מפחידות אותה עד מוות, והיא מחפשת לשכור חבורת הרפתקנים בשביל משימה פשוטה- הוצאת הליידי פרוסט לטיולים יומיים, ושמירה על כבודה ועל בטיחותה.
אך בעוד שגברת פראבני בטוחה שהליידי פרוסט היא לא יותר מכלבת זאב לבנה, האמת היא שמדובר בגורת זאב חורפים, לא מספיק בוגרת על מנת לדבר, אבל חכמה וערמומית בהרבה מכלב רגיל.
בשביל הנתונים של הליידי פרוסט, השתמשי בנתונים של זאב רגיל, ושני את התקפת הנשיכה שלו לנוסח הבא:
Melee (One Action) jaws +9 [+4/-1], Damage 1d6+2 piercing+ 1d4 cold and Knockdown​
בנוסף, תני לו חסינות לקור וחולשה 5 אש.

זו יכולה להיות דרך נהדרת להרוויח פת לחם באמצעות מיומנות הטבע.

צרות לא חוקיות: מרטשי הכלבים פגעו שבוע שעבר בקרבות הכלבים של כנופיית לשונות העכביש שפועלת בשיני הכלב, והכנופייה צמאה לדם. אם לאחת הדמויות יש קשרים בעולם הפשע, לשונות העכביש ישמחו לעזור להם אם הם ימצאו את מקום המסתור של מרטשי הכלבים, ויביאו את זירק אליהם בחיים.

תחרות הכלבים: בני אצולה וחברי ממשלה רבים גאים בכלבים שהם מגדלים, ומחפשים כל הזדמנות להשוויץ בהם ולהתחרות זה בזה. לכן, תחרות הכלבים על שם אורורה נבינס נוסדה על ידי הנסיך הזוטר ג'רמיאל, שקרא לה על שם כלבת השירות הראשונה שלו, זכרה לברכה.
בכל חודש, חברי אצולה מתאספים באולם סגור בקאסומיר הישנה, ומתחרים ביניהם עם הכלבים המאולפים שלהם, ביופי, משמעת ותעלולים.

אם הדמויות צריכות להפגש עם חבר אצולה או ממשלה עסוק בעיר, זוהי כנראה ההזדמנות הטובה ביותר לדבר איתו. בני האצולה סומכים על המשמר ולא יכולים להעלות על דעתם שהאירוע שלהם יותקף- אבל האירוע הזה הוא דבר שמרטשי הכלבים לא יכולים להחמיץ.
 
חזרה
Top