• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

תוצאות חיפוש

  1. L

    חיפוש שחקנים קבוצה בחיפה מחפשת שחקן רביעי

    אמנם לא רלוונטי עבורי, אבל המשחק נשמע ממש טוב ומפתה, והעובדה שאתם עושים משחקי היכרות לפני התחלת הקמפיין מעידה שאתם שחקנים רציניים. כן ירבו פוסטי גיוס כאלו.
  2. L

    חיפוש מנחה חיפוש קבוצה צעדים ראשונים

    היי, אני מחפש שחקן נוסף להרפתקה בהנחייתי (כתבתי פרטים בפוסט שלי בנושא כאן בפורום). אם אתה מעוניין, מוזמן לשלוח לי הודעה בפרטי.
  3. L

    חיפוש מנחה חיפוש קבוצה מחפש קבוצה באזור המרכז

    ימי שלישי בערב (19:00-22:00), באזור כפר סבא, בתדירות שבועית. מתאים מבחינתך?
  4. L

    חיפוש מנחה חיפוש קבוצה מחפש קבוצה באזור המרכז

    היי אבי, אני מחפש שחקן נוסף להרפתקה בהנחייתי (יש עוד שלושה שחקנים אחרים). פרסמתי פוסט בפורום "חיפוש שחקנים וקבוצות", אם הזמנים והמיקום מתאימים לך מוזמן לשלוח לי הודעה פרטית פה באתר.
  5. L

    חיפוש שחקנים אני מחפש -אותך- להרפתקה נועזת ומסעירה!

    נשמע ממש מגניב. כדאי להוסיף לפוסט באיזה יום בשבוע המפגשים (או אם זה גמיש לציין) כדי להפוך אותו ליותר ברור.
  6. L

    חיפוש שחקנים מחפש שחקן נוסף להרפתקה

    שלום, מחפש שחקן נוסף עבור הרפתקה מקורית בעולם המערכה של גולאריון. גילאים: 20+ זמנים: שלישי בערב (19:00-22:00), תדירות שבועית. מיקום: כפר סבא והסביבה. משך משחק: 10 שבועות. תשלום: לא. שיטת משחק: pf2e מחפש שחקן נייד שיכול להתחייב להגיע למשחקים ומוכן למשחק באווירה בוגרת. אין צורך להכיר את השיטה...
  7. L

    האם יש לי מספיק קוביות או שזה יותר מדי? גם אשמח לראות את האוסף קוביות שלכם

    זה באמת נראה כמו יותר מדי קוביות. עבור שחקן מספיק סט אחד. עבור מנחה אתה צריך שיהיה סט עבורו וסט אחד לכל אחד מהשחקנים במשחק שלו (לרוב 6 סטים זה מספר טוב). הרבה פעמים לשחקנים יש לפחות סט אחד משלהם אז הם יכולים להשתמש בו. כדאי לוודא שהקוביות נוחות לשימוש: 1. קלות (מפלסטיק, לא ממתכת) 2. בגודל...
  8. L

    פאת'פיינדר 2 מחפש קורא לטובת משוב להרפתקה

    אני מודה שהתקופה לחוצה, אני יכול לנסות (אם כי לא הנחיתי PF2 כבר מספר שנים, אני רק משחק, כך שאוכל בעיקר להעיר על כל מה שאינו קראנץ' למנחה). העוג הברברי חזק ממני בהרבה בשיטה, הוא אפילו כותב לה ;) שלחתי לך הודעה בפרטי.
  9. L

    פאת'פיינדר 2 מחפש קורא לטובת משוב להרפתקה

    עבור הרפתקה מקורית (פחות או יותר, בסופו של דבר תמיד מושפעים ממשהו ;)) בעולם המערכה של גולאריון שאני עתיד להריץ ממש בקרוב (בשיטת pf2e), אשמח לשתף עם אדם אחר בעל ניסיון בהנחיה ולקבל הערות. אז אם יש מישהו שנהנה מלקרוא תכנון הרפתקה של אדם זר ומוכן אפילו לתת הצעות לשיפור (על האתגרים המכניים, הסיפור...
  10. L

    מה תשחקו החודש? מאי 2026

    האמת שאנחנו משחקים בשיטת pf2e והמנחה עושה את ההתאמות הנדרשות בהרפתקה.
  11. L

    נפתחה הגשת הארועים לדרקוניקון 2026

    שלחתי תגובה בקישור (אשמח להריץ, אבל רוצה עזרה עם הרפתקת כנס מוכנה). קיבלתם אותה?
  12. L

    מה תשחקו החודש? מאי 2026

    שחקן: משחק בנתיב של Curse of the Crimson Throne בהנחייתו של מאסטר המאסטרים של ה-GM. נהנה מכל רגע. מתחילים להתאושש מה-TPK האחרון. מנחה: - הרצתי הרפתקת מו"ד 5 חד"פ (last voyage of the woolgathering tidoptimist, הרפתקה ימית על ספינה רעועה) לקרובי משפחה כדי לחשוף אותם לעולם של משחקי תפקידים. לקח...
  13. L

    מצאנו! מחפש שחקנים להרפתקה

    מצטער, כבר נתפס. אסגור את השרשור.
  14. L

    מצאנו! מחפש שחקנים להרפתקה

    נותר עוד מקום אחד למעוניינים
  15. L

    מצאנו! מחפש שחקנים להרפתקה

    שלום, שמי עופר ואני מחפש שחקנים לטובת הרפתקה שארצה להנחות. קצת עליי: בן 30, משחק משחקי תפקידים בעשור האחרון (בעיקר d&d 5e ו Pf2e). התנסיתי בהנחיית משחקים חד"פ וגם בקמפיינים ארוכים יותר. קצת על המשחק הצפוי: שיטה: pathfinder 2e (legacy) + חוקי בית. סוג משחק: פרונטלי. מיקום בארץ: אזור ירקון...
  16. L

    חיפוש קבוצה מחפש קבוצת DND 18-25 במרכז

    היי, אני מקים קבוצה באזור השרון הדרומי (כפ"ס והסביבה) ומחפש עדיין שחקנים. מוזמן לקרוא את פוסט הגיוס שהעליתי פה בפורום ולראות אם זה נראה לך רלוונטי. אם כן, שלח לי הודעה בפרטי.
  17. L

    חיפוש קבוצה מתחיל מחפש קבוצה באזור המרכז

    שלום עמית, אני גם מחפש שחקנים למשחק חדש (פרסמתי פוסט נפרד). שלח לי הודעה פרטית אם אתה עדיין מחפש קבוצה.
  18. L

    חיפוש שחקנים מקים קבוצת משחק חדשה באזור השרון הדרומי

    שלום, שמי עופר ואני מחפש שחקנים לטובת קמפיין ארוך טווח. קצת עליי: בן 30, משחק משחקי תפקידים בעשור האחרון (בעיקר d&d 5e). התנסיתי בהנחיית משחקים חד"פ וגם בקמפיינים ארוכים יותר. קצת על המשחק הצפוי: סוג משחק: פרונטלי. שיטת משחק: pathfinder 2e (legacy) + כמה "חוקי בית". זמנים: שישי בבוקר...
חזרה
Top