Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ברוכים הבאים לפורום הפונדק
הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!
אמנם לא רלוונטי עבורי, אבל המשחק נשמע ממש טוב ומפתה, והעובדה שאתם עושים משחקי היכרות לפני התחלת הקמפיין מעידה שאתם שחקנים רציניים.
כן ירבו פוסטי גיוס כאלו.
היי אבי,
אני מחפש שחקן נוסף להרפתקה בהנחייתי (יש עוד שלושה שחקנים אחרים).
פרסמתי פוסט בפורום "חיפוש שחקנים וקבוצות", אם הזמנים והמיקום מתאימים לך מוזמן לשלוח לי הודעה פרטית פה באתר.
שלום,
מחפש שחקן נוסף עבור הרפתקה מקורית בעולם המערכה של גולאריון.
גילאים: 20+
זמנים: שלישי בערב (19:00-22:00), תדירות שבועית.
מיקום: כפר סבא והסביבה.
משך משחק: 10 שבועות.
תשלום: לא.
שיטת משחק: pf2e
מחפש שחקן נייד שיכול להתחייב להגיע למשחקים ומוכן למשחק באווירה בוגרת.
אין צורך להכיר את השיטה...
זה באמת נראה כמו יותר מדי קוביות.
עבור שחקן מספיק סט אחד.
עבור מנחה אתה צריך שיהיה סט עבורו וסט אחד לכל אחד מהשחקנים במשחק שלו (לרוב 6 סטים זה מספר טוב). הרבה פעמים לשחקנים יש לפחות סט אחד משלהם אז הם יכולים להשתמש בו.
כדאי לוודא שהקוביות נוחות לשימוש:
1. קלות (מפלסטיק, לא ממתכת)
2. בגודל...
אני מודה שהתקופה לחוצה, אני יכול לנסות (אם כי לא הנחיתי PF2 כבר מספר שנים, אני רק משחק, כך שאוכל בעיקר להעיר על כל מה שאינו קראנץ' למנחה). העוג הברברי חזק ממני בהרבה בשיטה, הוא אפילו כותב לה ;)
שלחתי לך הודעה בפרטי.
עבור הרפתקה מקורית (פחות או יותר, בסופו של דבר תמיד מושפעים ממשהו ;)) בעולם המערכה של גולאריון שאני עתיד להריץ ממש בקרוב (בשיטת pf2e), אשמח לשתף עם אדם אחר בעל ניסיון בהנחיה ולקבל הערות.
אז אם יש מישהו שנהנה מלקרוא תכנון הרפתקה של אדם זר ומוכן אפילו לתת הצעות לשיפור (על האתגרים המכניים, הסיפור...
שחקן: משחק בנתיב של Curse of the Crimson Throne בהנחייתו של מאסטר המאסטרים של ה-GM. נהנה מכל רגע. מתחילים להתאושש מה-TPK האחרון.
מנחה:
- הרצתי הרפתקת מו"ד 5 חד"פ (last voyage of the woolgathering tidoptimist, הרפתקה ימית על ספינה רעועה) לקרובי משפחה כדי לחשוף אותם לעולם של משחקי תפקידים. לקח...
שלום,
שמי עופר ואני מחפש שחקנים לטובת הרפתקה שארצה להנחות.
קצת עליי: בן 30, משחק משחקי תפקידים בעשור האחרון (בעיקר d&d 5e ו Pf2e). התנסיתי בהנחיית משחקים חד"פ וגם בקמפיינים ארוכים יותר.
קצת על המשחק הצפוי:
שיטה: pathfinder 2e (legacy) + חוקי בית.
סוג משחק: פרונטלי.
מיקום בארץ: אזור ירקון...
היי,
אני מקים קבוצה באזור השרון הדרומי (כפ"ס והסביבה) ומחפש עדיין שחקנים. מוזמן לקרוא את פוסט הגיוס שהעליתי פה בפורום ולראות אם זה נראה לך רלוונטי.
אם כן, שלח לי הודעה בפרטי.
שלום,
שמי עופר ואני מחפש שחקנים לטובת קמפיין ארוך טווח.
קצת עליי:
בן 30, משחק משחקי תפקידים בעשור האחרון (בעיקר d&d 5e). התנסיתי בהנחיית משחקים חד"פ וגם בקמפיינים ארוכים יותר.
קצת על המשחק הצפוי:
סוג משחק: פרונטלי.
שיטת משחק: pathfinder 2e (legacy) + כמה "חוקי בית".
זמנים: שישי בבוקר...