Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ברוכים הבאים לפורום הפונדק
הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!
באופן כללי, מגניב. אם אני אקנה את זה תלוי מאוד במחיר, אורך, מגניבות העולם באופן כללי וגרפיקה (צבעוני, מפות ואיורים מגניבים).
אם לקחת את זה לכיוון של עצה פרקטית, זה לא נראה לי חכם במיוחד. בשביל לעשות מזה מוצר איכותי ומגניב אתם תצטרכו להשקיע די הרבה כסף (מאייר, עריכה ודפים איכותים) מה שלא נראה לי...
טוב, עכשיו אני קצת יותר מבואס שלא הלכתי - המחיר והזמן (בדיוק בצאת שבת) די הרסו כל סיכוי שאני אלך, ואני גם לא כזה אוהד של מטאליקה. אבל הופעת מטאל, במיוחד של מטאליקה נשמעה כמו משהו סופר אנרגטי ומגניב.
דרך אגב, באיזה יציע היית? הבנתי שבכמה מהם באמת היה יותר טוב מאחרים מבחינת סאונד.
Foo Fighters &...
יש לי/היתה לי קבוצה אחת בירושלים שהחזיקה מעמד שבועיים בערך בקיץ שנה שעברה. תכננתי להחזיר אותה שוב אחרי שהבגרויות יעברו (או לפחות הבגרות במתמטיקה). כרגע אנחנו בערך ארבעה אנשים בגילאי 16-17.
אם אתה עדיין מחפש והגילאים נראים לך בסדר, שלח לי מייל: [email protected]
למרות שאם אתם בעניין של משחקי מחשב, מן הסתם כבר שמעתם על זה - אבל יש חבילה של שישה משחקי אינדי שאמורים להיות ממש טובים (אחד מהם ניסיתי והוא באמת טוב) שאתם יכולים לקנות בכל סכום שבא לכם. עוד מידע פה.
אם אתם מעוניינים, כדאי למהר - המבצע נגמר היום ב-11 (עוד שעתיים מפרסום הפוסט).
בכל מקרה, קניתי...
אני אישית הייתי קצת מתעצבן אם הייתי צריך לקנות חבילת "דוגמה", ואז לקנות במחיר מלא גם את שלושת ספרי הבסיס (שחלק מהחומר שיש בהם כבר יש לי) - אני לא חושב שהקופסה האדומה היא הפתרון כאן. לפי התיאורים שלכם של הבעיה בארץ, הפתרון צריך להיות מוצר זול שיהווה משחק שלם בפני עצמו - אבל, מה שפוסל את כל שיטות...
אני בדיוק עובר על קוד של Space Invaders (שזה משחק שיצא לפני 32 שנה!) ואפילו בו יש מערכת כזאת (אם כי המשחק עצמו ממש לא תלת מימדי - אפילו קצת קשה להגדיר אותו דו-מימדי) כמעט בטוח שיש (ואפילו יש הרבה) משחקים שיש בהם את המערכת הזאת. אם אתה יכול להסתמך על משחקי Action-RPG אז כמעט כולם כאלה (או לפחות...
נראה לי שאתה חייב לנו תמונות... או שניקח אותם לבד. זה לא יהיה קשה.
בכל מקרה, לא ממש התחפשתי השנה (שמתי כובע של מכשפה על הראש ומפת שולחן שחורה עם דוגמאות של פרחים בתור גלימה) אבל התחפושת שלי משנה שעברה עדיין ממש מגניבה אותי.
משום מה זה נשאל לגבי הרבה ספרים, התשובה היא כמעט בכל המקרים לא. הספרים שמתורגמים הם הכי בסיסים (זה היה המדריכים השלמים במה' 3, אני מניח שזה יהיה הסל"ש 2 או סדרת הספרים שמתמקדת בתפקידי הקרב במה' 4). יכול להיות שזה גם יתורגם מתישהו - זה בעיקר תלוי בצמיחה של קהילת המו"ד 4 בארץ והדרישה שלה לספרי...
או בקיצור משחק ללא כל הדברים המרגשים והמיוחדים שבמו"ד.
תעשה לעצמך טובה,תדבר עם ההורים/האחראי (מנהל מתנ"ס או משהו כזה) - כמעט בטוח שלא יהיה להם בעיה עם הדברים האלו. חבל סתם להיכנס לדברים כמו עולם תנ"כי או עולם ללא קסם - אני חושב שזה מפספס משהו מהאווירה הכי בסיסית ומהנה במו"ד.
אשאר - תירגע.החברה...
אף פעם לא יצא לי לשחק ב-GOW,כך שאני לא ממש מכיר אותו חוץ מהרעיון הכללי של הסגנון.ראיתי הרבה תגובות שזה חיקוי של GOW,ועצם העובדה שזה יוצא חודש לפני GOW 3 כבר גורמת לתחרות ביניהם.ממה שהבנתי GOW לא שם דגש חזק על הסיפור,ובנקודה הזאת נראה לי ש-DI דווקא עולה עליו.בכל מקרה,אני מניח שנחכה למרץ ונראה.
Go To Hell.
הטריילר של E3,הטריילר של VGA.(שימו לב שיש להם רייטינג של 18+.)
סיימתי את הדמו כבר 4 פעמים,ואני בדרכי לסיים אותו עוד פעם.בהחלט נראה טוב.המעגל של הגלאטוני נראה ממש מגעיל,אבל חוץ מזה המשחק נראה ממש טוב,והוא גם ממש כיפי (אם לשפוט מהדמו).היכולת לבחור בין טוב ורע (לא נראה לי שמדברים של זה...
אני ממליץ על זולגיימס - הזמנתי מהם משחק והכל היה מצוין.לא ראיתי אף תלונה עליהם בשום מקום.
הם לא קונים ישירות מבליזארד,אלא מחנות כלשהי שקונה הרבה מאוד עותקים ולכן מקבלת את זה במחיר ממש נמוך.זה לא ממש מפתיע - פה אפשר לקנות את זה בערך ב-50 שקל.למה שבאנגליה יהיה אפשר לעשות את זה ולא פה?
בקיצור - אם...
באמת? אני שמעתי שזה יהיה בקיץ... קשה לי להאמין שהם יבואו כל-כך מהר.
בכל מקרה,בדקתי באינטרנט וראיתי שכרטיסים להופעה שלהם עלו בסביבות 70$ בחו"ל,שזה מחיר שאני בהחלט מוכן לשלם בשביל הופעה שלהם.אבל חבר שלי אמר לי שבפעם הקודמת שהם היו פה זה עלה משהו כמו 800 שקל...
בכל מקרה,אני אבוא אם זה לא יעלה יותר מדי.
אם אין לך בעיה לקרוא באנגלית,אז יש בסדרה הזאת(ספר הנופלים של מאלאזאן) עוד הרבה ספרים.
אשארדלון - נחמד שאתה שופט את כל הספרים שהם לא ששאו"ק בתור זבל.מעניין למה לא מעריכים אותך הרבה בפורום.
השמש עלתה.העיר – או לפחות מה שנשאר ממנה – החלה להתעורר.קולות הציפורים הגיעו אליו בהרמוניה ויצרו מעין מנגינה,לא היו הרבה קולות חוץ מהציפורים.הוא הופתע מהעובדה שהציפורים הצליחו לשרוד – לפני 40 שנה,הזיהום במקורות המים המערביים היה הורג מלאכים - כנראה שהזמן עשה את שלו.
זה היה הבוקר החמישי ברצף שהוא...
התיאור שלו קצת מוזר - אתה התחלת שורה חדשה לכל משפט וזה קצת שובר את הקריאה וגורם לזה להיראות כמו אוסף עובדות מאשר כמו תיאור של משהו.
דיי אהבתי את היצור.לי אישית הוא נראה דיי חזק מדיי,אבל אני לא ממש מבין הרבה באיזון במה' 4.
דראקו רגיש - זה ברור מהסיפור.נכון,הוא לא ממש בכיין מול אנשים - אבל רולינג כן מצליחה להראות לנו את הרגישות שלו באמצעים אחרים (אני מדבר בעיקר על מירטל,זה המקרה שמדגיש את העובדה שהוא רגיש).ההשוואה עם ג'ופרי לא קשורה בכלל - ממגוון הסיבות שנאמרו כבר לפני.אני גם לא חושב שג'ופרי לחלוטין מנוגד...
אני לא חושב שזה נכון.Return of the Scarlet Empress לא נשמע ספר מכני במיוחד,ושאר הספרים דיי זהים בת'מה שלהם לספרים הקודמים (למרות שיכול להיות שאני טועה,אני לא ממש יודע איזה ספרים עומדים לצאת בקרוב).Dreams of the First Age כן נשמע לי מכאני למדי,אבל שאר הספרים לא ממש.
למרות שבגדול,אני כן חושב שיש...