Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ברוכים הבאים לפורום הפונדק
הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!
אסט ציפה לתגובה דומה, הוא רק רצה להבהיר לזוקו שהוא לא הבוס היחיד.
"צודק, סליחה" התנצל.
אסט פונה לאזרח אחר כדי לקבל תשובה יותר מפורטת. "מאיפה כולם חוזרים כרגע?" שאל בקול לא דורש ולא מאיים. בקול נחמד ומזמין תשובה.
אסט מפתיע את זוקו מאחוריו, הוא מניח את ידיו על החרב של זוקו. "תרגע" אומר אסט חרישית. "אל תהייה כל כך בטוח שהוא משקר," אמר והצביעה על השיחה של האזרח וגאלן "הסיפורים דומים".
פניו של אסט האדימו, הוא כעס מאוד על הילדים. "אם לא תספרו לנו מה קרה, לא נוכל לעזור לכם!" הוא הרים את טונו מעל לרמה הרגילה. "ואתם לא תוכלו לעזור לנו." חזר לטון החרישי שלו.
"עכשיו, ספרו לנו מה קרה."
מכופף האוויר פנה אל חבריו למסע.
"אני לא חושב שמדובר בחטיפה, אני חושבב שפשוט מדובר באיזה שהוא טקס...
לאחר שג'וני עושה כבקשת ז'ונאט, בודק את רמת ההענות להצעתו להכנס לבטן הספינה ומגלה שהיא נמוכה, ג'וני מחליט להצטרף לתוך הכניסה לתאים.
OUT
עריכה:
מה קורה? איפה כולם?
IN
"נראה לי שכדאי שנלך לישון." אמר אסט חרישית. "בואו נחזור לפונדק." מכופף האוויר הפנה את מבטו לעבר זוקו, הוא התכוון במיוחד אליו. אסט יודע שזוקו אוהב להתבודד אך אסט לא רצה להתפצל.
OUT
אני מבצע את אותו טקס של נעילת כל הדלתות בחדר של הילדים כדי שהם לא יברחו.
מחשבה:
"אממ..." ג'וני נראה כעומד להגיד משהו, הוא התקרב לכיוון הדלתות. "אני נווט, אני לא בריון. אבל רק שתדע שמרצון טוב בלבד אני אלך לעזור לך לסחוב את התותח. אתה בא?"
"ואחרי זה נרד אולי לבטן הספינה?" ג'וני חזר ופנה לכל השאר.
ג'וני קם על רגליו. "אני בסדר, רק קצת מרגיש מוזר."
"חייבים לברר עוד משהו על המקום הזה, הוא נטוש או מה? לא ראיתי כאן אדם אחד לרפואה. אני מציע לרדת לבטן הספינה." אמר בקול של מי שמתחיל להכנס לעניינים.
OUT
אם לרגע לא היינו אמורים להיות שם, היית אמור לסמן בספוילר. אאסט שם והוא שומע הכל, אם אתה לא מעוניין תוציא אותו. אני גם לא מבין למה אתה לא רוצה שנהיה עדים.
"וואו..." אמר ג'וני חלושות, הוא הסתכל על היד שלו בפליאה. "קרה כאן משהו מוזר, הייתי בטוח שנפצעתי!" על פניו של ג'וני הייתה הבעה מוזרה. "היה לי חיזיון או חלום או משהו, אני לא יודע בדיוק. אבל בחיזיון הזה, הייתי מנהיג של איזו ספינה, שפיצצה ספינה אחרת." אגלי זעו נחו על פרצופו של ג'וני. "משהו מוזר קורה...
כשף האוויר מציץ על העינוי של זוקו. "אני מציע שתעשו מה שהוא אומר," אסט מסיט כמות אוויר לעבר גרונו של אחד השבויים, וגורם לו להחנק. "הוא משוגע."
בזמן שהשבוי משתנק ומשתעל, אסט מפסיק את זרימת האוויר לכיוון צווארו ומחכה לתשובה לאחר זריקת המרץ הזאת.
OUT
במקום להחליף חוויות אני מעדיף לתתן לנו פשוט אישור לקרוא את הספוילרים. אני נותן אישור.
IN
"שלום" לחש אסט חרישית.
"היכן החשודים המדוברים?" החל להתעניין כושף האוויר.
OUT
יאוו הילדים האלה חופרים לי בשכל... חשבתי שהם ייפתחו כשהם יפגשו...
IN
אסט מנסה להפעיל את כל קסמיו על הפעוטים, מנסה לכוון אותם לכיוון מסוים שאפילו הוא לא יודע להגיד מה הוא, מנסה לדובב אותם ומנסה לגרום להם לתת לו אינפורמציה כל שהיא.
בנתיים הוא בוחן את הסביבה ומנסה לראות עוד דברים יוצאי...
OUT
לדעתי צריך להחליט אם כותבים בגוף שלישי או בגוף ראשון.
אההה... ועדיין תסמנו ספוילרים כי האיש המוזר עדיין רחוק.
IN
"במטבח הפונדק." אמר אסט בפשטות. (גם אתה מוזמן לקרוא ספוילרים מהמטבח.)
"ובכן... אתם יודעים מה קרה פה בדיוק ילדים? למה אין פה אף אחד? למה נפרדתם? ואיפה ההורים שלכם?" המטיר כשף...
"איפה הייתם? מה גיליתם?" שאל אסט ועל פניו התנוסס מבט מרוצה, הוא לא רצה להיפרד מחבריו החדשים מלכתחילה. (אתם לא באמת צריכים לענות, רק לתת אישור לקרוא את כל הספוילרים.)
OUT
אחרי שתתנו אישור ואני אקרא את הספוילרים אני אגיב לגבי ההמשך.