Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ברוכים הבאים לפורום הפונדק
הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!
טוב תראו, אני לא הייתי פה כמה זמן כי לא היה לי זמן.
עכשיו בנוסף למה שקורה אם אני אומר לכם מה לעשות אז אין טעם במשחק כי אתם אמורים להבין לבד, מה לעשות.
אם לא תצליחו להבין כלום אין אעזור. המשחק כמעט חופשי לגמרי חוץ מקטעים מסוימים, אז תרגישו חופשיים לעשות מה שבה לכם, לדוגמא אתם יכולים לשאול אנשים...
אשארדלון, לא אני לא יכול להביא לך עוד ציוד גם ככה יש לך יותר ציוד ממה שלכל אחד פה יש.
כולם:
אי אפשר להעביר את המכונית מתחת למקדש, כי:
1. לא הגעתם לבסיס המקדש.
2.אין שום חור בקיר.
אי אפשר לפוצץ את השער\קיר אמרתי את זה כבר.
זה לא משחק של להרוס הכל ולהכנס למקדש תחשבו קצת.
כאשר בנאדם מפרט לכם...
כנראה שלא הבנת זה שער אבן ענק, אתה לא יודע מה העובי שלו, למה החלטת שיקפצו עליך זומבים משם, ממתי בנ"א רגילים מאמינים בזומבים, יש עוד דברים שאתה רוצה להוסיף לרשימה ולא אמרת?, השער לא נעול עם מנעול, זה קיר אבן שכנראה הוא השער.
ג'ק:
אתה מטפס למעלה, אבל אתה לא מגלה שום דבר חדש (זה היה כל כך חסר טעם, וזה נותן הרגשה כאילו לא קראת את ההודעות שהיו פה), אתה יורד למטה ועוזר בחפירה.
איאן:
אתה ממשיך עד ש...
לי:
אתה חופר עד ש...
שון:
אתה ממשיך להסתכל עד ש...
כולם:
כל אחד ממשיך בעיסוקיו, לי וג'ק חופרים במרץ ולאט לאט מתחיל...
איאן
תה הולך למקדש ומסתכל עליו, את רואה מלא סמלים בכל הגדלים והצורות, אין להם סדר מסוים, חלקם אתה מבין וחלקם אתה לא, אתה מרגיש כאילו שילבו פה אלפי תרבויות שנות בקיר אחד. אתה אומר לג' לשמור עליך. אתה מתחיל לסרטט מה שאתה רואה, אתה מצייר את המקדש ולאחר מכן את הקיר עם הסמלים, אתה עושה סיבוב מסביב...
טוב, אני אמשיך כאילו אשרלדון ענה XD.
כולם:
כשאני כותב ככה זה אומר שזה משהו חשוב וחובה לקרוא.
אתם רואים את לי רץ כמו מטורף, הוא עוצר ליד האוהל מתנשם ומתנשף.
הוא מנסה להתחיל לדבר אבל לא מצליח, אין לו מספיק אוויר.
כמה שניות עוברות וכבר כל מי שבמחנה נמצא לידו.
לי ממשיך להנשם ולהתנשף והרוח הקרה...
טוב,אין לי מה להגיב אני מבקש מכולם לבדוק את האשכול לפחות פעם ביום כדי לראות עם משהו דיבר איתם.
בנוסף לכך Ashardalon עם אתה לא מגיב עד מחר בלי סיבה אני אאלץ להוציא אותך.
LIGHT SWORD אתה יכול להתחיל לשחק.
אחלה רעיון לא חשבתי על זה.מעכשיו כל הודעה אתם מצטטים את ההודעה הקודמת ששלחתי לכם
לי:
אתה מתחיל לחפור ו'ג' עוזר לך, אבל אחרי כמה זמן אתה רואה שזהחסר טעם ולבד לא תגיה לשם מהר.
אתה מהר לוקח מחברת ומסמן את המקום, ואז את רואה שג' שוב נעלם ואחרי כמה דקות הוא יוצא עם עוד עצם.
אתה מבין שכנראה יש שם...
איאן:
אתה נעמד בכניסה לאוהל ושואל "מי האחראי כאן?" 4 אנשים מסתובבים אליך, אחד מהם צועד קדימה ואומר לך אין פה אחראי, כולנו פה עובדים ביחד, האחראי היחיד שיש פה זה אחראי הפועלים. האנשים מתחילים להציג את עצמם, האיש שצעד קדימה אומר "זה בוריס הוא מהנדס מקצועי", אתה מסתכל עליו בוריס הוא בחור צנום, אין...
לי:
אתה הולך למקדש ומסתכל עליו, את רואה מלא סמלים בכל הגדלים והצורות, אין להם סדר מסוים, חלקם אתה מבין וחלקם אתה לא, אתה מרגיש כאילו שילבו פה אלפי תרבויות שנות בקיר אחד. אתה אומר לג' לשמור עליך. אתה מתחיל לסרטט מה שאתה רואה, אתה מצייר את המקדש ולאחר מכן את הקיר עם הסמלים, אתה עושה סיבוב מסביב...
לי:
"לא,אין לנו רישומים" אומר לך בוריס, "אף אחד לא הבין מה כתוב לכן לא תרחנו לכתוב את זה איפשהו, בנוסף לכך יש יותר מידי כתוב כדי שנכתוב על הדף, על כל הקירות כתוב באותיות גדולות וקטנות". אתה יכול לחפש אם אתה רוצה.
אתה רואה שג'ק שולף את החרב והלך לכיוון המקדש, הוא נעצר ומנקה את חרבו הקצרה.