• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[PF] קללת הדרקון- עץ משחק- הקרב האחרון (5/5) [הסתיים]

IN
״אני בטוח כי כול מי שיש לו עניין בדבר יוכל להגיע בעצמו הזמנה״ עונה יוקו תשובה מעט מתחמקת לשאלתך, ומתקדם הלאה, לא מקבל את ההצעה.

״נפגשת באמת עם... אנשים החולקים את דעתנו... בזמן האחרון?״ הוא שואל, מעט מסיט את הנושא, אבל מסתכל עלייך במבט מלא משמעות, המבהיר לך את החשיבות של התשובה בעיניו.
IN
החתול מסתכל על ההזמנה, ״שמלה לא תתאים לי, היא תקשה מידי על התנועה שלי״ הוא אומר ולוקח את הבדיחה שלך הרבה יותר מידי ברצינות.

״אני לא אתנגד, ריי, בילוי ומעקב אחרי המעשים של הנינג'ות נמוכי הדרגה הוא חלק מהעבודה שלי. במיוחד כאשר בקרוב, אצא למסע, אם אני מפרש את ההנחיות של המאסטרים בצורה הנכונה״ הוא אומר.
IN
״ללשכת פנסי הנייר, אני מבין״ הוא אומר וכותב לעצמו על הדף, ואז לוקח לסיום את שמותכם שלך ושל יאמאדיאן, וחותם גם בשמו.

״הקפטן ביקש שנעביר לך דבר מה״ הוא אומר, ומוציא תג של פרפר צהוב-שחור, נותן אותו לך אישית. ״במקרה הצורך, חשוף את התג הזה. הוא מסמן אותך כבן ברית של להבי הפרפר״ הוא אומר "אך רק אם חייך יהיו בסכנה. הדבר ירתיע את רוב האנשים, ואם אחד מאנשי הקשר שלנו יהיה באזור, גם יגרום לנו לבוא" הוא אומר לך, וזה היה הרבה יותר מרגש אם הוא היה אומר זאת עם טיפה של רגש. הקול המונוטוני שלו לא תואם למחווה החברותית.
IN
הנוכרי לא מהווה איום, הוא לא עומד בהתקפתיות, אך כמו נאגאטו הוא מוכן תמיד לקרב. עיניו סורקות את נאגאטו ושינה באותה הצורה נאגאטו סורק את האיש והלוחם שלו. חרב מעוקלת, בבירור לא קאטאנה, סגנון לבוש מערבי, שפם מעוקל שבבירור לא תואם למעמדו של האיש. אם היה לך מעט יותר ידע לגבי הממלכות של הים הפנימי היית כנראה יכול לזהות אותו, אך הוא תואם לסיפור ששמעת על אומני החרב אלדוריים, חבורה של לוחמים אגדיים שבגאוותם טוענים שהם הטובים ביותר בעולם, ויש להם תלמידים אין-ספור העוקבים אחרי דרך הלחימה שלהם. הוא נראה כמו אחד מן התלמידים הללו.

"שמי הוא הסייף ריקאדו מונטס" הוא מציג את עצמו ומחייך לשינה כאילו לא היה במעמד נמוך ממנה, ועושה מחווה מעט מוזרה על מנת להציג את עצמו "הגעתי ליבשת הזו לאחרונה על מנת ללמוד מהמאסטרים שלכם כיצד הם רואים את הדרך להילחם בחרב".
 
אשיגה מהנהן ולוקח את התג בלי להוסיף מילה, והוא וימאדיאן ממשיכים בדרכם אל בניין האגודה לקחת את ההזמנה לנשף שנריוס השיג.
OUT
בהנחה שלא קורה משהוא בדרך
IN
אשיגה מחליף את בגדיו לבגדים דומים באיכותם לאלה שלבש לפגישה עם נאי יאן פיי, גם הם מקורם במקום ובעידן רחוק מאוד מטיאן-שיה של ההווה. (אשיגה מעולם לא ראה צורך להוציא מכספו בשביל לבושו או מראהו, אבל יכולותיו איפשרו לו לשחזר בגדים מזמנים ומקומות מעניינים, כל עוד נשאר משהו אותו היה ניתן לשחזר). וכשהוא מסיים להתארגן הוא יוצא עם יאמדיאן, לא לפני שהוא אוסף את פרטי מעבידיו של נריוס.
 
IN
"אצילים בעיקר, מכול רחבי העיר. ליידי נאי יאן פיי, שיש ליורש אמונה רבה בה, ויורשים לעוד כמה שושלות חשובות בעיר. אך חשוב מכך, אנחנו הולכים לפגוש את היריבים שלנו. לא ברור מי מהם יעשה הגעה, איזה סוכן שלהם יהיה כאן, אבל גם הלוטוס המנופץ- שעדיין לא הגיב על קיומו של היורש מעולם- וגם הליגה הזהובה, המגנה את מנהיגנו ברבים, שניהם יהיו שם. סוחרים עשירים מגוקה ומקלש, אולי מנהיג מבכירי היאקוזה, אינני בטוח בדבר. אבל אני כן בטוח שעם כול כך הרבה אנשים חשובים שם, לא תהיה לאף אחד מאיתנו ולו טיפה של סיכון" הוא אומר בחיוך.
IN
"אתה יודע שאני לא אוהב להתחפש" אומר החתול, "זה הורס לי את כול הפרווה" הוא אומר ומלטף את השיער הארוך והמפואר שלו. אבל הוא מסכים.
"יש סיבה שהדרך שלך לא אהובה, ריי. יותר מידי עיניים עליך, בכול הזמן, מי יודע מי יכול להיות שם. אם מישהו חזק כמו אחד מהמאסטרים ישים שם את כף רגלו, כול המסורות שלמדנו כנינג'ות שוות כקליפת השום, שכן פנינו חשופים מיד. להתגנב כצללים, חבויים מכול, זו הדרך הנכונה, ואני בטוח שגם אתה תבין את זה- עם הזמן" הוא אומר את דעתו, ואת דעתן של נינג'ות רבות משבט צל הדרקון לגבי הדרך שלך. זו הסיבה שנשלחת לבד, אתה כאן על מנת להוכיח את עצמך, אבל התמיכה לא תגיע בקלות מהשבט.
IN
אתה אוסף את הפרטים, ויאמאדיאן אף הוא לובש את מיטב מחלצותיו. הוא מביא לך מניפה, מכוסה בדוגמה של עצים ועלים וסרוגה מבד משי עדין. "נימוס ויוקרה" הוא אומר את מה שהיית מתערב שהוא ציטוט מספר לו רק הייתה ניתנת לך האפשרות.
"האם אתה חושב שכדאי שנפנה אל קפטנית המסע? היא אצילה גם היא, ייתכן שהיא תוכל לספר לנו משהו. אנו מטרידים אותה רבות לאחרונה, אודה בכך בעצמי, והדבר לא מעניק לנו כבוד בעיני חברינו לאגודה, אבל כאן זהו מקרה שהתועלת עולה על ההפסד" אומר האלף.
 
שינג-שי
"אין יותר מקומץ אנשים בעיר הזאת שמכירים את הפרצוף האמיתי שלי, פחות מכך שיודעחם את השם שלי. חוץ מזה, במרבית המקרים אין עיניים עליי - איזה אציל יזכור משרת בעולם הזה? אני יכול להרעיל אדם בצורה כזאת שהוא ישתה את הרעל בעצמו, או לדקור אותו בזמן שהוא מתלבש ולא חמוש, משוכנע שאני משרתו האישי. יבוא יום ותלמדו להעריך את השיטות שלי ואת מקומן לצד השיטות המסורתיות. ובכל אופן מישהו עם יכולות כמו המאסטרים יוכל לזהות אותך גם כשאתה בצללים. "ריי עונה ומושך בכתפיו. זה ויכוח שהוא כבר הפנים שייסגר רק באמצעות הוכחה מעשית.
 
"אם כך, ריקאדו." שינה אומרת ללא שום גינוני כבוד, "אם תשאל אותי החרב הקצרה שלו היא לא יותר מהעתק זול. הו, אני בטוחה שהוא אכן פרץ אל כספות קוואין. אין זה אומר שהוא אכן משתמש במה שגנב משם. הכל רק הצגה. האין אתה מסכים, האדון קאן-פון?" היא מפנה את השאלה אל המרקיז, מחזירה את השיחה אליו. זוהי לא שיחה שבה רצויים נוכריים או פשוטי עם- שינה עומדת לנצל את הנשף הזה כדי להשיג כל מידע שהיא יכולה. לבנות קשרים ולטפחם. היא לא יכולה לעשות את זה אם היא תבלה את זמנה בשיחות עם האנשים חסרי הכוח וההשפעה.
 
אשיגה חושב על ההצעה למספר רגעים, מקיש באיטיות על כף ידו הפתוחה עם המניפה הסגורה.
"לא" הוא אומר לבסוף.
"היא לא יכולה להיות חלק פעיל מכל פעילות של האגודה, ואנחנו לא צריכים מישהוא שישגיח על כל צעד שלנו. אני חושב שכדאי שניגש אליה רק אם תהיה התפתחות דרמטית בחקירה שתגרום לנו לשנות מסלול לחלוטין.
מלבד זאת" הוא אומר בקול משועשע יותר. "אנחנו צריכים לתת לה אפשרות להכחיש כל ידע בקשר למעשינו, אם הדברים לא ילכו כשורה."
 
IN
"הוא?" הוא אומר, מסתכל עליו "חשבתי שזו רק חיה קטנה ואקזוטית שהתחברת אליה. מה הוא בעצם?" שואל יוקו ומקרב את מבטו אל העטלף, דבר שמרגיז את היצור הקטן עד מאוד, וצ'אהו רואה מרחוק את הנשיכה המתקרבת.
IN
"אתה שוטה אם אתה באמת מאמין לדברים שאתה אומר, שכולם שוטים שיפספסו את ההתחזות שלך ורק אתה תהיה החכם שיצא מורווח. להציב את עצמך בלב הסכנה עם האמונה בלבד שאף אחד לא ינצל זאת זו בורות מוחלטת" אומר חתול הברקת.

אתם מתחילים להתלבש, ואתה משאיל לחתול הברקת את הבגדים שלך. הוא לובש אותם בצורה מעט מגושמת, ולא נראה שיש לו כלל גבולות בנוגע למרחב, שכן הוא לא עובר חדר בשום שלב של זה. הוא מתעסק יותר בהתעסקות עם הבגדים, עם המרקם שלהם, כאילו בודק מאיזה נקודות יוכלו לדקור אותו היטב. שהוא מבין שהתשובה היא "מכולן", הוא פשוט מוותר על העניין ולובש את הבגדים.

"אמרתי לך שאני הולך למסע בקרוב, ריי, וזה מעלה שאלה נוספת" הוא אומר לך.
"האם אתה הולך לאתגר את מקומי בקרוב?" הוא שואל, ושניכם עוצרים מן ההתלבשות. המתח מורגש באוויר. הדרך להתקדם במעמד בצל הדרקון תמיד הייתה הבסת הבכיר שלך. חתול הברקת היה הראשון בתור בעבורך.
IN
"מסכים עם כול מילה, ליידי שינה" אומר הרוזן קאן-פון בהנהנון, ובכול הבעה ומבט שלו אפשר לשמוע את הזעם שלו על מלוו, שנראה מאוכזב. "רפליקה עשויה היטב ותו לא, הוא יכול לשכנע את האיכרים באמיתות דבריו, אך אנו יודעים את האמת" הוא מוסיף.

ריקארדו מסתכל על שניכם, ומושך בכתפיו. "אף אחד לא יכול להיות בטוח" הוא אומר, אמירה שלא ראויה לתגובה מאף אחד מכם.

באותו הזמן, שינה מזהה אנשים נוספים שמתפנים לדיבור. זוג אנשים שלפי המידע שיש לה היא מזהה בתור וואנג גו ולאו ריי.
וואנג גו נראה חלש ועייף, אבל מתאמץ לעשות הצגה שלא עובדת על אף אחד שהוא בריא וחסון. הוא עמוק בלספר למספר חצרנים נמוכי מעלה סיפור על כיצד הוא הביס את יורדי הים הקלשיים שתקפו אותו לצד קבוצת סירנות ששרו שירים מהפנטים. הסיפור מוגזם ומופך, אבל כוחו של וואנג מקנה לו מספר עוקבים אדוקים לסיפור גם מבלי שיטרח לעדן אותו.

לאו ריי, הנראה צעיר ויפה תואר (דבר שיואן שא-קאי לא טרח לציין) עם שיערו השחור והשופע בצבע העורב ועיניו המהפנטות. אם המידע נכון, לאו ריי נמצא כאן מתוך נימוס בלבד, והתנועות שלו משקפות זאת בהתאם. הוא לא טורח לנהל שיחות ארוכות, הוא נראה משועמם מכול שיחה שהוא מתחיל, והוא אוכל קלות על מנת לא למשוך תשומת לב אל עצמו.

אבל נאגאטו מזהה אותו. הוא פגש את האיש הזה בפנים אחרות, למרות שאז הוא לא ידע את שמו, והוא פגש אותו ממש יום לפני, בבית המרחץ.
IN
"אם כך" אומר יאמאדיאן, ומוסיף לתיקו הקטן שמשתלב בצורה יוצאת דופן עם בגדיו מספר מגילות. "אלו המגילות שנראה לי שיועילו לנו, במקרה הצורך. האם אתה זקוק גם למגילה כולשהי?" הוא שואל אותך, מציע מארון המגילות שלו באגודת מגלי הארצות.

OUT
יאמאדיאן יביא לך 2 מגילות של לחשים עד דרג 3 אם תבקש. אין לו מגילות של לחשים מדרג גבוה יותר.
 
שינג-שי
"לא בטוח עדיין. אני מניח שזה תלוי לאן הדרך שלי תוביל אותי מכאן הלאה - תקוותי היא שהערב יחשוף את השלב הבא כפי שהמאסטר הגבוה רמז. אם השלב הזה יהיה להציב את האתגר - זה מה שאעשה." ריי משיב. הוא באמת מעדיף שלא לחשוב על העניין כרגע, בטח שלא לפני הסתננות בקרב האצולה.
 
IN
"אם אתה עושה זאת, עשה זאת מהר" הוא אומר "הסבלנות שלי לא רבה, אבל אתה תחת אחריותי בדיוק כמו שאתה תחת אחריותו של המאסטר, ועליי לדאוג לעשות לכך שאתה תתחזק ותהיה ראוי לשאת את שם השבט" אומר החתול, ואתם מסיימים להתלבש, חושבים כול אחד על האפשרויות.
IN
יוקו נראה מבולבל. "מתישהו את צריכה להסביר לי לעומק על הקסם הזה שלך, אף פעם לא הבנתי אותו לחלוטין" הוא אומר לך, מסתכל על העטלף וזז ברגע האחרון לפני שזה נושך אותו, אבל צ'אהו יודעת שהעטלף התכוון יותר לאיים ולראות את בן האדם הגדול קופץ אחורה בבהלה.

"לא חברותי" מתלונן יוקו. "טוב, נתכונן?" הוא שואל, ומתכוון שתעלו יחדיו אל החדר.
 
אשיגה סורק בזריזות את המגילות ולבסוף בוחר שתיים.
"זאת." הוא מחווה למגילה הראשונה "תאפשר לנו לבדוק האם האציל שלנו שלח את נריוס וחבורתו למלכודת. אנו רק צריכים להטיל את הלחש ולדאוג לכך שהוא יחשוב על הנושא."
"ובזאת" הוא מחווה על השנייה. "אני מקווה שלא נצטרך להשתמש, אבל זה יוכל להעויל אם מישהו משנינו יצטרך לעזוב במהירות.
OUT
אשיגה לוקח מגילה של Seek Thoughts וStatus
http://www.d20pfsrd.com/magic/all-spells/s/seek-thoughts http://www.d20pfsrd.com/magic/all-spells/s/status
 
חזרה
Top