• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת העורב - עץ משחק [מו"ד 5] (5/5)

"מה שתרצו לדעת, אספר." הדרו אומר בכניעה. "אחותי תמיד הייתה... שונה מדרו אחרים. היא חשקה בכוח, אבל במקום להתעסק בפוליטיקה, היא החליטה ללמוד מאגיה. שאר הנשים בבית שלנו לא העריכו את הבחירה שלה, ומהסיבה הזאת היא ברחה אל העולם העליון." הוא מביט בכאב בשמש שמתחילה לעלות בשמיים. "דמיינו את הפתעתי כשקיבלתי הודעה ממנה לפני כמה חודשים. היא הסבירה לי שהיא עובדת עבור אדון חדש, אדון שכוחו רב מספיק בכדי להוריד את כל הארץ הארורה הזאת על הברכיים. היא ידעה שאני לא בן המשפחה הכי חזק או בר השפעה בבית שלנו..." הוא אומר בארסיות, כאילו לא מאיימים על חייו כרגע, "... אז היא הציעה לי כוח, מקום בסדר החדש של לורד העורבים. כדי להוכיח את עצמי כראוי, הייתי צריך לבוא לכאן, לאמצע שום מקום, ולהנהיג את חבורת הברברים הזאת לפשוט ולרצוח בשמו של הלורד. החלטה שאני מתחרט עליה בכובד ראש, כפי שאמרתי." הוא מחייך חיוך מזוייף.

META
לצערי פארדון פרש מהמשחק כרגע מטעמי זמן. לכרגע נניח ששאן נפרד מכם בעיר. גנובל, ליילאני ולהט יכולים לקחת את תורם
 
טאליה מסתכלת לעבר השותף שלה. בהינתן שאין לו שאלות חכמות נוספות היא מסתובבת לפנות ללכת. אם הוא אכן לא שואל דבר היא פוצחת את פיה. "דאג שישרת את אדון המוות." היא מורה. מאשרת לו להרוג את הדרו
 
"אתה נתת לה לברוח!" ליילאני מאשימה את השד כשהיא מסתערת לעברו וממש לפני שהיא מכה בו בחרבה היא צועקת "נקמה!!" וחרבה מתחילה לזרוח באור כחול עדין.

META:
תנועה: לE6
התקפה: חרבו של לורד ווייקראסט: 14|14 + 7 =21
נזק: 6+7=13 נזק חותך
סמייט: (3ק בגלל שהוא שד) 17 קורן
יכולת של החרב: השד צריך להציל חוכמה מול 13. בכישלון, היריב מרגיש צורך להכנס לדו קרב עם האוחז בחרב ולא יתקיף אף אחד אחר למשך דקה או עד שהוא יאבד את ההכרה\ימות. בהצלחה, אין כל השפעה והיריב חסין ליכולת זו ל24 שעות.
 
חרבה של ליילאני חותכת ללא בעיה דרך עורו המחוספס של הענק אחוז השד, האור הקדוש שהיא מתעלת שורף את השד שבפנים ששואג החוצה בתגובה. היא מרגישה שהחרב של הלורד ווייקראסט נכשלה להשפיע על השד להכנס איתה לדו קרב, אך ייתכן שהנזק שעשתה לו יעצבן אותו מספיק כך שיתקיף אותה בכל מקרה.
אך לפתע, כל המצודה רועדת לשנייה אחת - ואז רעש חריקה נשמע, כשהמצודה מתחילה לנטות על צידה. הקסם מהקנה שהחזיק את המצודה בשמיים אזל כעת - והמצודה מתחילה ליפול מהשמיים. בעוד המצודה מתחילה ליפול בשיפוע, אתם מצליחים בקושי להאחז במקומכם, אך כמה כלי נשק ענקיים שנשענו על הקירות עפים ונופלים לצד השני, מאיימים לשפד את זוהאן וליילאני.

META
זוהאן וליילאני צריכים להצליח בהצלת זריזות, או לחטוף 6 נזק חותך מכלי הנשק הנופלים.
תור להט וגנובל

פניו של הדרו נופלים. "ר...רגע! אבל נתתי לכם את כל המידע שרציתם! זה לא הוגן! רגע, חכו, אני-" שצף המילים שלו נקטע באחת והופך לשצף של דם היוצא מפיו, כשחרבו של סורבוק ננעצת עמוק בליבו. הוא שולף את החרב באיטיות, נותן לגופה ליפול על הרצפה, מתענג על טיפות הדם הנוזלות.
"המטרה הבאה נמצאת באיסאייל, אם כך." הוא אומר, "אני יכול לפתוח שער-מוות לשם, טריק קטן שלמדתי מהארכיליץ'. אבל אני חושב שעדיף שתלכי לשם לבדיך - את תצליחי להשתלב אם תשמרי על פרופיל נמוך, אבל אותי הלגיונרים יחסלו ברגע שאדרוך בעיר. בנתיים, אני אצוד את הגובלינים שנשארו וברחו ליער. אני לא יכול לחכות לראות את המבט על פניהם." הוא לוקח לפיד הזרוק באזור, מבעיר אותו במדורה ומשליך על אחד האוהלים, שמיד תופס אש.
 
להט מנסה להסדיר את נשימותיו המהירות. הוא נשען בגבו לקיר, מעיף מבטים מעבר לדלת. כשהטירה מתחילה ליטות הצידה באלימות, הוא מחוויר כשהוא רואה את כלי הנשק מתחילים לעוף לכל עבר
זו...עשויה להיות בעיה

נשימה אחת עמוקה, ולהט רץ חזרה אל החדר עם שר השדים שרוצה להרוג אותו.
פשוט נפלא, עכשיו אני מסכן את עצמי לטובתם של אחרים. עוד מעט אני אעטה חרב ומגן ואצא בהסתערות פרשים של יחיד נגד הבחור של העורבים.
למרות שראשו מלא מחשבות, ידיו לא מפסיקות לפעול לרגע. הוא מסובב את המעגלים הפנימיים של הדיסקית שלו, קורא לכוחם של המישורים התחתונים. השער המיניאטורי נפתח, ולהט מצמיד אותו לתחתית של כדור מתכת בגודל אגרוף שהוא אוחז בידו האחרת, נועל את הגיהנום מחדש בתוך הצעצוע שלו.

מבלי להפסיק לנוע, להט מגלגל את הכדור על הקרקע כך שהוא נוחת לצידה של ליילאני. שלוש רגליים דקיקות מבצבצות מתחת לגוף המתכתי, וחריצים דקים נפתחים לכל אורכו.

להט מזנק למחסה מתחת לשולחן וצועק "קאיית'ה!" , מילת הפקודה באינפרנאלית גורמת לחלקו הפנימי של הכדור לזרוח, ואש מתחילה לבקוע ממנו בגלים, עוטפת את בעלי הברית של להט במעטה מגונן.

Meta
נע ל H10
כפעולה מייצר מגונן
כפעולת בונוס, שולח אותו ליד ליילאני, ומפעיל אותו
ליילאני מקבלת 7 נק''פ זמני
נופל שרוע, משתמש בשארית התנועה שלי כדי לזחול מתחת לשולחן.
 
גנובל מחזיק את עצמו במלוא קומתו על אף הכאוס השרוי בחדר. אין לו זמן להתעסק בחישובים לגבי זה כשהוא מנסה לטפל כבר באיום הקרוב ביותר. הוא נשאר צמוד לבאלריז, ומיד כשהוא פונה אל כיוון החרב של ליילאני, הוא דוקר את הענק עוד פעמיים בחלקי הגוף החשופים ביותר שלו.

META
פעולה: התקפה ראשונה עם יתרון והתקפת סתר, 8,8+6=14, נזק: 6+6+6+4=22
פעולת בונוס: התקפה שנייה עם יתרון, 13,6+6=19, נזק: 3
 
אש שטנית מהכדור של להט מחסה את ליילאני, באופן מפתיע מספק לה הגנה במקום לשרוף אותה. גנובל, בצידו השני של הענק, שולח שתי דקירות כלפיו אך מצליח לגרום נזק ממשי רק באחת מהן - גם אז הוא לא פוגע משמעותית בבאלריז, שנראה מרוכז יותר בליילאני כרגע. "חרקית! תישרפי!" השד נוהם על ליילאני, מרים את חרבו ומתקיף את ליילאני במכה אדירה.

META
התקפה נגד ליילאני: 19+6=25. בפגיעה 11 נזק חותך + 2 נזק אש. בנוסף נוצר קיר אש באזור של ליילאני.
תור זוהאן

"רק רגע. בואי נחפש במחנה הזה - אולי יהיה פה משהו שימושי." הוא אומר.
לאחר כמה דקות של חיפוש בין האוהלים, אתם מוצאים עגלה גנובה עם שקי קמח וארגזי ירקות עליה. סוס הפוני שסחב את העגלה זרוק מת לידה, חצי אכול, ולידו זרוקה גופה פעורת עיניים של גמד. "בוודאי האח של האחת שפגשנו ביערות מקודם." סורבוק אומר. הוא מחטט בין השקים ומוצא שקיק מטבעות קטן, מקפיץ אותו בין ידיו ואז זורק אותו אליך. "אין לי שימוש לזהב, אבל אולי הוא יוכל לעזור לך בעיר." הוא אומר. "הגיע הזמן." הוא מרים את ידו, והצללים מסביבך מתעצבים לצורה של דלת. מצידה השני את יכולה בקושי לזהות רחוב עירוני. "לכי, טאליה, בשירותו של אדון המוות." הוא מהנהן ואת קופצת דרך השער. נשימתך נעתקת לרגע, ואז את מופיע בצד השני.
את מוצאת עצמך בסמטה צדדית מוצלת, חסומה בקירות אבן יפים. מראה עירוני מופיע מול עיניך, מראה שכמותו לא ראית כבר שנים רבות - מחוץ לסמטה, רחוב מרוצף מלא בניינים. השמש עלתה, והראשונים להקיץ בעיר יוצאים אל הרחובות, מתכוננים לעוד יום עבודה.
 
העיניים של זוהאן מתרוצצות במהירות, סוקרות בשנית את שדה הקרב. התקפות אש לא יהיו יעילות נגדו, בטח יש לי דרך להועיל יותר. בתזמון מושלם, השד יוצר חומת אש שחוסמת את ליילאני. בוא נראה אם אני יכול לעשות משהו בנוגע לזה. הגבות של זוהאן מתכווצות כשהוא מפנה את ידו לכיוון ליילאני, מנסה לכבות את הלהבות שמקיפות אותה.

meta
אני משתמש בControl Flames ובנק' כושפות בשביל לכבות את החומת אש (כמו שסיכמנו בווטסאפ)
 
טאליה נושמת עמוק בעודה צועדת לתוך העיר, היא מנסה לחשוב היכן תוכל למצוא מידע על המטרה שלה, וכיצד תוכל לעשות זאת.
זכורונת של חיים אחרים מתעוררים בה בעוד הרוח שלה ממהרת להסתתר בצללים, היא זוכרת על מקמות בהם החיים מתאגדים בשביל לדבר ולספר דברים. היא חושבת שהיא צריכה למצוא פונדק.
 
זוהאן מתרכז בלהבות סביב ליילאני, מנצל את כוחו כדי להנמיך אותן ולבסוף לכבות אותן, מאפשר לה מרחב נשימה. לפני שמישהו מספיק להגיב, המצודה רועדת בשנית.
קול חריקה אדיר נשמע בעוד הטירה ממשיכה לצנוח מהאוויר, וזווית הנפילה שלה נהיית יותר ויותר חדה. באלריז כמעט מאבד שיווי משקל לרגע, אך מצליח להצמיד את רגליו למקום. לאחרים, עם זאת, לא יהיה כל כך קל להשאר עומדים...

META
ביוזמה 20, ליילאני וגנובל צריכים לגלגל הצלת זריזות ד"ק 14. בכישלון, הם מאבדים שיווי משקל ונופלים לכיוון השולחנות (עד שורה 10), חוטפים 5 נזק ונופלים שרועים.
בנוסף, מעכשיו לנוע מאזור השולחנות כלפי מעלה זאת משימה קשה יותר ודורשת תנועה כפולה.
תורכם

טאליה נעה מסמטה לסמטה, מנסה להשאר מוחבאת בין הצללים. מראות העיר כל כך זרים לה, ועם זאת יש בהם משהו מוכר. שמש הבוקר זורחת כאן בהירה יותר ממה שאי פעם ראתה בטונדרות הקפואות. האוויר, למרות הבוקר האביבי הקריר, מרגיש כמו תנור לוהט לעומת הקיפאון בצפון.
וטאליה רואה גם אנשים. בעיקר אלפים - גבוהים, יפים. חיים. אין להם עורות רקובים או עצמות היוצאות מהחזה. פשוט אנשים חיים. וטאליה מניחה שלאן שהאנשים הולכים, שם היא תוכל למצוא את מטרתה.
עם ברדס על ראשה, היא מנסה ללכת בעקבות האנשים, להמנע מתשומת לב מיותרת, כמעט מסוחררת מהמראות העירוניים המרהיבים. אך לבסוף היא מצליחה איכשהו למצוא את עצמה באזור עמוס יותר, ושם היא רואה בניין אבן גדול, עליו תלוי שלט, "פונדק דרקון המית'ראל". אולי זה המקום שהיא חיפשה?
 
להט שולח את המגונן שלו לסייע לכמה שיותר מחברי הצוות תוך כדי שהוא זוחל מחוץ לטווח הנפילה המושער של באלריז "ככל שהם יותר גדולים...כך הם יפלו יותר מהר" הוא מסנן ומצביע עם הטבעת המישורית שלו על השטח מתחת לרגליו של השד הנורא, שמתכסה לרגע בקרח סטיגיאני וגורם ליצור לאבד את יציבותו
meta
מפעיל כבונוס את המגונן - מניע אותו ל4F
גנובל וליילאני מקבלים 11 נק"פ זמני
נע בזחילה לD11
כפעולה רגילה מטיל Grease מתחת לרגליים של באלריז המחריב, הוא חייב לבצע הצלת זריזות 13 או ליפול שרוע, השטח מתחתיו הופך לתוואי שטח קשה.
 
בזמן שליילאני עסוקה בהתחמקות מכל הנשק הנופלים השד פוגע בה וגורם לה לחרוק שיניים בכאב, אך למזלה בדיוק אז היא מקבלת הקלה מבורכת מהמגונן של להט. הקלה המספיקה עבורה לדרבן את השד לפגוע בה שוב, "זה כל מה שאתה מסוגל לעשות!? אתה תצטרך הרבה יותר מזה כדי להפיל אותי!"
כשליילאני מזהה את אובדן שיוויי המשקל הרגעי של באלריז היא מנסה לנצל זאת לטבותה ומכה לעברו עם חרבה שנית, אך הפעם היא בוחרת שלא לנצל את כוחה של איאנור לחזק את המכה.

META:
הצלת זריזות: 18 הצלחה.
נק"פ זמני פעם ראשונה.
השד פוגע.
הצלת זריזות 2: 14 הצלחה.
נק"פ זמני פעם שנייה.
התקפה (אם משהו מפסיק את היתרון לפגיעה בשד תכתבו את זה): חרבו של לורד ווייקראסט: 6|16 + 7 =23
נזק: 5+7=12 נזק חותך.
 
גנובל מתאמץ לעמוד באיזון ומצליח להישאר על רגליו. בעוד שליילאני מדברת בקול אל פניו של באלריז, הוא עומד דום מאחוריו כדי לנצל את ההזדמנות לפגוע בו כמה שיותר פגיעות נמרצות כשהשד עדיין מקדיש את תשומת לבו לצד האחר.

META
הצלת זריזות: 17+4=21, הצלחה
מקבל 11 נק"פ זמני מלהט
פעולה, התקפה ראשונה עם יתרון והתקפת סתר: 2,9+6=15, נזק: 2+4+1+4=11
פעולת בונוס, התקפה שנייה עם יתרון: 4,19+6=25, נזק: 5
 
המגונן של להט מספק הגנה זמנית לליילאני וגנובל, הגנה לה הם זקוקים בהחלט, אך הקרח שהוא יוצר תחת רגליו של השד נכשל בהפלתו. ליילאני דוקרת אותו באזור הבטן במכה אכזרית, וגנובל ממשיך לפצוע את גבו. השד המוחלש נראה פגוע, מדמם ועצבני.
"חרקים! רכיכות!" הוא שואג ללא מחשבה. הענק מרים את ידו הפנוייה ושולח אותה אחורה כלפי זוהאן, וממנה נורה מטח של קליעי צל קרים המאיימים לפגוע במכשף. "אתם לא תהיו המפלה של באלריז המחריב!" הוא מרים את כף רגלו האדירה, ושולח אותה קדימה לבעיטה ספרטאנית כנגד ליילאני, שעלולה ליפול על גבה מעוצמת המכה.

META
באלריז מצליח בהצלת זריזות.
לאחר תורה של ליילאני, משתמש ביכולת אגדית כדי להתקיף את זוהאן בקליעי צל. 18+5=23, בפגיעה 8 נזק נקרוטי.
התקפת shove נגד ליילאני: 14+6=20. ליילאני צריכה להצליח בבדיקת אתלטיקה או אקובטיקה כנגד הגלגול או ליפול שרועה (ולהתחיל ליפול למטה בתחילת הסיבוב הבא).
תור זוהאן

טאליה פותחת את הדלת וצועדת פנימה, ומיד רצף של תחושות בלתי מוכרות מכה בה - חום של אח הבוער בפינה, רחשושי דיבור של האנשים, ריח של מזון טרי מהמטבח. הפונדק עצמו ביתי ונקי, מפוזרים בו שולחנות עץ כמותם טאליה לא ראתה כבר הרבה זמן והלקוחות אוכלים מזון שטאליה לא טעמה כבר הרבה זמן.
"בוקר טוב. איך אפשר לעזור לך?" שואלת בעלת הפונדק בעוד טאליה מתקרבת בהיסוס לבר. היא אישה אלפית מבוגרת יחסית, למרות שקשה לראות סמנני גיל על אלפים. שיערה ארוך ולבן, והיא עסוקה בכתיבת חשבונות ביומן כלשהו, לא מרימה את עיניה להביט בטליה.
 
חזרה
Top