• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

קריאת הארורים [פאת'פיינדר] (3/3)

השאר
אחרי שהם עוברים דרך המשמר הישן, פוגשים השניים את ברייקר, שלד הדוב הענקי משמש הן כרמח נהדר לחציית הביצות והן ככלי חפירה יעיל. הוא ישתמש בטפרים שלו בשביל לחפור באדמה ולחפש שאריות עצם. בעוד ארפנוס ינסה להשתמש בידע שלו על עולם החי כדי למצוא דרך לברור את הביצות הקטנות מהגדולות, ולחפש במקום שבו שלדים רלבנטים כן יכולים להתקיים.
META
ידע טבע
40 סה"כ
 
השאר
לינה מפזמת לה שיר שתייה ישן ומביטה סביב, בוחנת בעיניה את הביצה ומחפשת עצמות, מסתמכת על שנים של חיים בקרב אנשים עם תוחלת חיים ממוצעת ששווה למספר הסכינים שהם תקעו לאנשים בגב, בכדי לזהות צורות שאולי יראו כמו מה שארפנוס מחפש בשביל צבא הנקמה שלו
meta
הבחנה
[dice:7xlnyv1u]735143:0[/dice:7xlnyv1u]
 
אייג'ווין
היא שולפת פגיון מבגדיה ועברת לתנוחות הגנה עצמית, נראה שהיא יודעת להשתמש בפגיון שלה ברמה כזו או אחרת של כישרון, בנתיים קולות נשמעים מהמסדרון, תוך זמן מה כנראה יהיה לכם חברה
out
אתה ראשון בסדר היוזמה, בנתיים אין צורך במפה אני מניח שאתה והיא בקצה החדר צמודים זה לזה כשאתה חוסם את דרכה לדלת, אם הקרב ימשך אני אוסיף מפה.
קוויס
אתה שם לב למהומה ברחוב, חשומרים רצים לכיוון מסוים במספר קבוצות, רצים לעבר דגי הכסף...
השאר
אתם מתקדמים במורד הביצה אחרי חיפוש עקר וארוך בהבנה שעשיתים טעות קטנה, הייתם צריכים להגיע דרך מישור רינגס, הזרימה (החלשה ככול שתהיה) כנראה סחפה את העצמות לאזורים הפנימיים יותר של הביצה, אך נראה לארפנוס שהוא רואה משהו מבטיח במרחק בחזית של אחת הגבעות של ההרים החשוכים שנושקת לביצה, בעודכם מתקדמים את רואים חלק מגופה של יצור כל שהוא צפה במים, היא נראת... מצומקת מהמעט שאתם יכולים לראות, זימזום חזק נשמע ואתם מבינים את הסיבה, שלושה יצורים מעופפים בגודל אדם מתקרבים עליכם, יתושים, והם נראים רעבים.
out
תמקמו את עצמכם על ברייקר בבקשה
הסביבה
תנועה דרך המים עולה שתי משבצות (ברייקר נחשב במים כל עוד לפחות משבצת אחת שלו נמצאת במים) והם בעומק של 3 מטרים, תנועה דרך הבוץ (כל שטח שאינו מים) עולה 3 נקודות ויש סיכוי לבוץ טובעני.

חוקים מיוחדים, מכיוון שאתם על ברייקר אתם מתחילים כאשר אתם יושבים ובכל פעם שברייקר מבצע פעולה הכוללת תנועה רצינית (כגון נע או תוקף) אתם צריכים לזרוק רכיבה או איזון כדי להישאר עליו בבטחה או ליפול, שימו לב שאתם יכולים ליפול לתוך כלוב הצלעות שלו בכישלון יוצא דופן, אתם לא צריכים לזרוק במידה ואתם נצמדים עליו (אתם נחשבים שוכבים ועם שתי ידיים תפוסות במקרה הזה) ואתם סובלים ממחסר -5 עם אתם עומדים עליו במשך הזמן הזה. בנוסף יתכן שתיסבלו מסיכוי לכישלון לחשים בהתאם לפעולות של ברייקר באותו התור.


בבקשה תגלגלו יוזמה ותמקמו את עצמכם על ברייקר (האיזור האדום).
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UlPGd9_DUsaOpaKO_JpB35PLWgCZcuUAoBuMrUt43jI/edit?usp=sharing
נתוני שה"ם (לא להציץ)
https://www.d20pfsrd.com/bestiary/monster-listings/vermin/mosquito-giant/
יוזמה
יתוש 1 13
יתוש 2 18
יתוש 3 25
 
לינה מצמצמת את עיניה, וחיוך איטי עולה על שפתיה הדקיקות. היא מעיפה מבט אגבי לארפנוס ''בקצב הזה אני אשאר בקבוצה רק כי נראה שאיתכם אני נכנסת לקטטות עם אנשים יותר מעניינים מאדר השיכור הממוצע''
הזנב שלה מתרומם לאוויר והיא נכנסת לתנוחה שפופה על גבו של ברייקר, מוכנה לקרב אבל ממתינה שארפנוס יפעל ראשון - שנים של ניסיון בפשיטות וקרבות רחוב לימדו אותה שעדיף להיכנס לשדה הקרב אחרי שהקוסם מוחק מישהו באש גיהנום, לא לפני כן
Meta
גלגול יוזמה
[dice:1xguv0x]735223:0[/dice:1xguv0x]
 
אייג'ווין
"ילדה רעה. לישון מיד." אייג'ווין גוערת בה בשקט, עיניה זוהרות בחוזקה בעוד היא מנסה את לחש ההרדמה פעם נוספת בכל הכוח שלה.
META
אותו סיפור כמו מקודם, היא צריכה להצליח ברצון ד"ק 18 עם מחסר -2. במידה וזה שוב לא עובד היא צריכה להציל חוסן ד"ק 19 או להיות fatigued לתור אחד
 
אייג'ווין
out
הטלת לחש כאשר אתה צמוד עליה, אתה מעורר מתקפה מזדמנת
in
היא מזהה הזדמנות ומזנקת קדימה, דוקרת עם הפגיון
meta
20 טבעי, גילגול ווידאו לפגיעה חמורה: יצא 13, אם זו פגיעה חמורה בבקשה תוריד לעצמך 8 נזק, אם לא רק 4, בכל מקרה אתנ צריך להצליח בבדיקת ריכוז כדי לא לאבד את הלחש, במידה והצלחת עשיתי זריקה והיא נכשלה מה שאומר שהקרב נגמר.
 
הביצה הלבנה
היתוש הקרוב ביותר מסתער בזימזום לעבר לינה מנסה לנעוץ את חדקו בה
mate
היתוש התחיל בגובה של 1.5 מטר (משבצת) מעל פני המים, אחרי הרבה כאב ראש אתם יושבים על ברייקר ולצורך העניין אתם משבצת אחת מעל פני המים.

הסתערות על לינה: 26, בפגיעה 7 נזק ואתם מתחילים היאבקות 17 בתימרון קרבי + זריקת קשיחות בבקשה בד"ק של 17, בנוסף בפגיעה אתה הופך למדמם (2ק4 נזק בתחילת כל תור)
 
הביצה הלבנה
ארפנוס נוקש באצבעות, ובתחילה לינה כמעט בטוחה שדבר נוסף תוקף אותה, אבל היא שומעת את המזמור, היא רואה את ארפנוס פותח את השער, ואז היא רואה את זרועות הצייד השחרוות נורות מתוך האדמה, בוקעות אחת אחתד מתוך האדמה הבוצית, נעצרות צעד ספור מברייקיר, ושולחות את זרועות הצייד להכות.
META
ארפנוס נע (סומן במפה H1).
פעולה רגילה- מטיל זרועות ציד שחורות (סימנתי במפה בדיוק)
כל יצור באיזור חוטף ניסיון היאבקות מהזרועות בתחילת כל תור שלי (וגם בתור שזה זומן) כמו כן כל יצור שיכנס לאיזור יעורר גם הוא ניסיון אחיזה.
כרגע יש רק את יתוש 1.
29 נגד CMD

מאמין שהצליח, היתוש סופג 5 נזק והוא אחוז. הוא אינו יכול לזוז אלא אם כן הוא יצליח להתשחר מהאחיזה.
 
אל דגי הכסף? אם יש שם מהומה זה מעניין לדעת מה יש שם, ואל דגי הכסף הוא פונה, לא לפני שנוקט בצעדי הזהירות המתבקשים.
meta
מטיל עירנות מוגברת
out
איך שכחתי היעלמות מעין?
לחשים מוכנים:
דרג 1: עירנות מוגברת, מגן, קליע קסם, ריפוי שטני, הגדלת אדם, Adjuring Step.
דרג 2: ראיית הנעלם, Boneshaker, התנגדות ליסודות, זימון מפלצת 2.
דרג 3: Clairaudience/Clairvoyance, האצה, האטה.

משאבי דמות:
נק"פ 41/41
מאגר מאגי 5/10
לחשים:
דרג 1: 1/6
דרג 2: 6/6
דרג 3: 4/5
 
אייג'ווין
OUT
לא פגיעה חמורה. נקפ 55\59
בדיקת התרכזות - 11+6=17, עד כמה שאני מבין הד"ק הוא 10+רמת לחש+נזק שנעשה לי אז 10+1+4=15 ואני מצליח
IN
אייג'ווין נפגעת מהסכין שחותך את לחיה שמתחילה לדמם, אך היא מצליחה לשמור על ריכוז ומסיימת להטיל את הלחש. היא מביטה בחיוך אכזרי בה בעודה נרדמת על הרצפה. בזריזות היא שולפת את רובה הקשת שלה, ביד אחת מכסה את פיה של וורוניקה וביד השנייה תוקעת לה קליע ישר בראש, נפטרת מהכלבה פעם אחת ולתמיד.
עוד לפני שהיא מנסה להחביא את הגופה, היא נעה בזריזות לדלת, בודקת אם יש אפשרות לנעול או לחסום אותה בנתיים עד שתחשוב על רעיון. אם לא, היא נשענת על הדלת, מחכה שתשמע את הקולות קרובים מספיק לכך שתוכל לדבר איתם מבפנים.
OUT
לגבי הcoup de grace, זאת פגיעה קריטית של רובה קשת + 2ק6 + 3 ממבט מהפנט, אני מניח שזה מספיק בשביל לחסל אותה, בכ"מ למקרה שלא אני עושה 25 נזק מה שאומר שהיא צריכה להצליח בהצלת חוסן ד"ק 35 או למות בכל מקרה, אז אני מניח שהיא מתה בכל מקרה? אם איכשהו זה לא הורג אותה תן לי לדעת ואני אערוך את ההודעה
 
אייג'ווין
דם וחתיכות מוח מכסים את הריצפה בעוד הקליע ננעץ בהרצפה לאחר שביקע את ראשה, את מצליחה לנעול את הדלת מבפנים, על פי הקולות המגיעים מבחוץ יש לך מעט מאוד זמן לפני שהעובדים יגיעו.
out
יש לך שתי תורות לפני שיגיעו העובדים, תבחר את צעדך בתבונה.
קוויס
בעודך רץ אתה שומע שפסיון או קוסם מסוג כל שהוא תקף את המנהלת של דגי הכסף, יש לך תחושה שאתה יודע מי זה היה....
השאר
היתוש האחרון עושה עיקוף גדול בעוד עוקף את איזור המחושים, נראה שהוא מתמקד באורפנוס
meta
יתוש 1 מבצע פעולת ריצה לL1
 
אייג'ווין
ברגע האחרון אייג'ווין משנה את דעתה. במקום לנעול את הדלת, היא מחליפה את צורתה מצורת האלף שלבשה לצורתה של וורוניקה, אך משאירה את השריטה על פניה כדי להראות כאילו בדיוק יצאה מקרב. היא פותחת את הדלת וסוגרת אותה אחריה בשקט, ואז רצה לכיוון העובדים. "הוא ברח דרך החלון! מהר!" היא קוראת להם בקולה של הבוסית לשעבר, מסמלת להם לבוא החוצה אחריה.
 
הביצה הלבנה
אותן שנות אימונים בפשיטות לימדו את לינה את האינסטינקטים הדרושים לה כדי לפעול מבלי לחשוב. היא מחליקה מגבו של ברייקר ופותחת בריצה קלה לכיוון אחד היתושים, ואז מתגלגלת בבוץ,מזנקת קדימה ואוחזת את היתוש בזנבה, מונעת ממנו להימלט
Meta
לינה מתמקדת ביתוש כפעולה מהירה, נעה לK1 כפעולת תנועה - גלגול אתלטיקה כדי לקפוץ
16 + 11 - 27 אתלטיקה
פעולה רגילה - גלגול היאבקות על היתוש
גלגול נגד הת"ק של היתוש
[dice:mrb0]735416:0[/dice:mrb0]
בפגיעה הוא בהיאבקות איתי
הצלת קשיחות ממקודם
19 + 6 = 25
גלגול שחייה אם פספסתי בהתקפה
8 + 4 = 12

-------------------
משאבי דמות
נק''פ : 53/41
 
הביצה הלבנה
לינה מזנקת לעבר היתוש... ונופלת לבוץ לאחר שזה חומק ממנה, במהירות היא מצליחה לקבל שיווי משקל ולעמוד בבוץ עד מותניה.
היתוש האחוז מצליח להישאר באוויר אך לא לחמוק מהמחושים.

out
לינה נמצאת בבוץ עמוק עד למונתניים שלה, היתוש בגובהו הנוכחי מיחוץ להישג ידיה, עליה להוציא 3 משבצות תנועה כדי לנוע משבצת אחת, היא סובלת ממחסר 2 לדרגש ולהתקפה.

לעצמי
בדיקת מעוף ליתוש3: 20 טבעי.
נסיון בריחה של יתוש 3: 17 כישלון
אייג'ווין
אייג'ווין יוצאת ומספיק לצעוד חמישה מטרים לפני שהעובדים, שישה במספרם רובם בעלי מבנה גוף מרשים מגיעים. הם נראים מלאי הקלה לראות את גבירתם בריאה ושלמה וממהרים למלא את הורואתיה... "רגע!" הקול של האחד בקצה הקבוצה עוצר אותם ואייג'ווין מזהה את האיש, זה הפקיד שהיה בחזית המלון "הפולש הוא קוסם והוא כבר שינה צורה עלי קודם" העיניים שלו מצתמצמות בחשד והוא שואל את אייג'ווין "מה השם שלי?" האחרים מביטים באייג'ווין ומהדקים את אחיזתם בנשקם
out
מצטער אבל אותו תכסיס לא עובד פעמיים, זרוק לי בבקשה התחזות כדי לראות האם אתה מצליח לחכות אותה ממלך תחילה, באשר לשאלה... בהצלחה.
קוויס
בעודך ממהר אתה מגיעה לדגי הכסף בדיוק בזמן לראות 6 בני אנוש במדים בהנהגת גמד במדי מפקד המשמר עומדים להיכנס פנימה.
 
חזרה
Top