• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

צרות באררהם ווליום 2 פרקים:1,2: פרק 3: בחירות

המפגש עם סטילס-
המגיסטר לוקח את כרטיס הזיכרון ומעלים אותו בהיקש אצבעות.
"אני מודה לך, ואם אי פעם תצטרך עזרה-אשמח להחזיר לך את הטובה.
לפני שאני הולך, רציתי לשאול על הקשר בין הוריך, אחיך והגנרל.
לאחרונה נחשפתי למידע שאומר כי הוריך והגנרל שיתפו פעולה כבר לפני זמן רב, ובעוד שאתה אומר כי הוריך רק נעלמו, נראה כי אחיך חושב שיש קשר הדוק בין הגנרל להיעלמותם."

_____________________

השיחה עם הגנרל


תייר? מי אתה שתקרא לי תייר, אתה, שבסך הכל מבקר בעולם הזה כמה עשרות שנים עלובות לפני שתחזור אל המקום ממנו הגעת?
גנרל, אני מציע לך תכנית שיכולה להציל את ארצך מהרס נורא.
אם אתה באמת פטריוט כמו שאתה מציג את עצמך, אתה צריך לקבל כל עזרה שתוכל ולעזור לי לעזור למדינה שלך, ולו רק כדי שתוכל לראות כי הכל מבוצע בשלמות וכי השדה אכן יגן על המדינה שלך.
 
אורנוס השחור
[spoiler[ "מרתק. נכון?" אומר ראש השבט בחיוך. "אם תישבע לי אמונים, אשקול לעזור לך." מחייך חיוך מלא ניבים. זאבי קצת... [/spoiler]

המגיסטר

[spoiler[
"אני לא כל כך בטוח." אומר בשקט. "אני חושב שאבא שלי, פעם היה חייל שלו. והיום... נראה לי שהוא מחזיק אותם בכוח. או לפחות, כך אני מקוה." אומר בשקט. "ככל שידעתי אבי היה מליונר "רגיל". אבל מצאתי תיבה, עם צילום שלו כחייל יחד עם מאורציו, ומזכרות מאויבים שההיסטוריה מעולם לא רשמה. אני לא יודע... אבל אולי אחי נחוש לגלות." אומר בשקט.

________
השיחה עם הגנרל
[i[ "אל תתחצף אלי, מפלץ. אני לא אקבל *ממך* טיפים איך להגן על המדינה שלי. ולגבי התוכנית שלך~ אני לא טיפוס של בונקרים. אז לך תופיע ביום הולדת של מישהו. אין לי כוונה לשתף איתך פעולה."
כמה שנאה...
 
"אני גיליתי משהוא דומה, ראיתי את הוריך והגנרל במקום ששום בן תמותה לא אמור להיות, ואני עדיין לא יודע מה בדיוק הם חיפשו שם.
אני אנסה לברר עוד על העניין, אם אני אגלה משהוא על הנושא אני אגיד לך."
_____________________

השיחה עם הגנרל

גם אם אתה לא טיפוס של בנוקרים, אם אתה גנרל אתה מודע לכך שלפעמים יש צורך בהם.
.....
יש כאן יותר מסתם שנאה נגד מי שלא נמצא בצבא.
מה יש לך נגדי, מלבד זה שאני לא עושה כל מה שאתה אומר?
 
דם כאב וכעס? צ'ארלס חושב הדם יבוא מהאויבים שלי-כול מי שפוגע בחפים מפשע, כול מי שהורס את הטוב
הכאב יבוא ממני-הכאב שלי מהטעויות שעשיתי, הכאב מהנזק שגרמתי.
והכעס יבוא מהרוח שבחרב- הכעס שלה עליי. כי אני לעולם לא אציית לו. והוא לעולם לא ייפתר מהחולשה שלי.

"ומה הבעיה האמיתית בעיר הזאת? החרב שלי? מה שקורה במשטרה? מה שקרה לאשת ראש העיר?" צ'ארלס שואל שהוא בודק את השלשלאות "קדימה, אני יודע שאתה יודע את זה. פשוט תשבור לי את האשלייה ש"משרדי השוברים החופשיים" הם חברת אבטחה מקצועית, ושזה הדרך שלכם לטפל בפושעי-על"
 
אני מתרכז, מזכיר להם מי הם היו, מי הם עדיין, "אתם בני החולם," אני צועק במוחם "יש לכם את הכוח לעצב את העולם הזה, ויחד איתי, תחת הדרכתי תכלו להפוך אותו למקום טוב יותר, מי שלא מעוניין בזה, וכול רצונו הוא רק להנות מהחופש אני מבין ומקבל זאת, ואני מבטיח שאמצא לו מקום שיוכל לעשות זאת בו," אני אומר בקול רגוע, מקווה שנסחתי בהם השראה
 
אורנוס השחור~
[spoiler[
הוא מחבק אותך בתנועה איטית, מקרב את פניו בצורה מטרידה. "לשחרר אותך. לשחרר אותך מהשיעבוד לעיר המגוחכת הזאת." אומר בשקט וחיוך רחב. [/spoiler]

המגיסטר~
הפגישה עם סטיבן סטילס~

"תודה לך. להתראות." אומר בשקט, מהורהר ומוטרד.

(לדעתי כאן הנקודה לסיים את הסצינה הנ"ל)
~~~~~~~~~~~
"אתה מתגרה בגורלך מכשף. לא יודע מה גילית עלי, אבל יש לי דרכים משלי לפעול. היה לי חשש מהטואטה דה נאן, אז פלשתי אליהם. הבאתי את הקרב לשטח שלהם. אני לא מתכוון לשתף איתך פעולה. ואני שונא אותך, כי אתה חושב שאתה במקום של להגיד לי מה לעשות. אז לא. לך שחק בהארי פוטר. אני מסיים את השיחה.
האם גאווה איומה היא חטאו של הגנרל? כמו נמרוד הקדמוני, תוצאות הגאווה עלולות להיות הרות אסון ברמה עולמית.
הוא טרק בפניך את השערים הפסיונים שלו.
 
החולם
קהל רב של בני חלום מצטברים סביבך. כמה עשרות. הם צריעים לך בתשואות. "כן!" אך קבוצה קטנה נותרת בצד. מביטים זה זה בזה בבישנות. בודאי, רוצים בחיים שלווים אך מתביישים מהשאר.
בחורה בעלת מראה גותי, שכולל פוני שמסתיר חלק משיערה ובגדי עור, מתרחקת בחברת שני בני חלום נוספים. "אני אמצא את דרכי שלי, בלי עזרה." אומרת בקול גאה.
 
עורב הדמים
"אתה בחור חכם. אתן לך את הקרדיט לזה." אומר הזר במדים המוזרים. "אנחנו גם פעילים... פוליטים. כן, פוליטים תהיה הגדרה טובה. אנחנו מעונינים ביצירת אווירה מסוימת בעיר, בעזרת סדרת אירועים... חגיגיים. חששנו שאתה עלול לחשוף מה מאחורי הקלעים, ולגלות לציבור ולהרוס לו את ההנאה." אומר בשקט, מתקרב רוכן מעליך. השרשראות יותר מאשר מספיקות להחזיק בן אדם בוגר.
[i[ זה לא מה שאני רוצה. אני רוצה מרחץ דמים. אני רעב, כל כך רעב.
 
דרגוניין-
In
"אולי פחדן, אבל עוצמתי משהייתי [אני מניח שזה נכון, תקן אותי אם אני טועה, ואם אתה אומר שזה להחלטתי אז זה כן]" מסנן אורנוס ואז אומר "התחייבות לא אוכל להפר" הוא אומר, ובתוכו המחשבה על שיחרור מתחילה לבעבע, ואיתה העיקצוץ של הקעקוע, שהוא נורת האזהרה של אורנוס כשהוא נוטה אל הצד האפל.
 
אורנוס השחור-

אאוט- כן. מן הסתם. תרגיש חופשי יותר.)

אין-

"הא. אולי, אתה אפילו עוצמתי ממני כרגע." אומר בחיוך, צללים משחקים על פניו, אורות צבעוניים ומוזרים משחקים על רצפת הכנסיה- השתקפות השמש דרך חלון הויטראז' הרציני.
"אבל, אני בטוח שליבך הרך... היה רוצה לחזות, ולפגוש שוב באהובתך... חיה." המכשף, מחווה באצבעותיו- דמות של אישה בלונידינית יפהפיה, עם בגדים מלפני 200 שנה בערך מסתובבת. מביטה סביב מבולבלת. היא מביטה בך:"אורנוס?" לוחשת.
 
למה בני האדם חייבים להיות כל כך.. אנושיים?
המגיסטר פוקח את עיניו ויוצא מהמדיטציה.
______________________

סוף סצנה, כאן בעיקרון המגיסטר ירצה לתקשר עם המסדר (זוכר אותו? הסיבה שבגללה המגיסטר הגיע לעיר ולא השתמשנו בו עד עכשיו במשחק? :lol: ) כדי לנסות לברר איזה קוסמים עובדים עם הגנרל ואלי לנסות לתקשר אתם, אבל כדי שהמגיסטר יהיה באותו זמן עם שאר הדמויות אולי כדאי לעשות את התקשורת אחרי היומיים האלה. (או שאחרי היומיים המסדר ייתן לי מה שהוא מצא)
 
המגיסטר~
אאוט~ הו! סוף סוף! אז נגיד שזה בבוקר של החדשות.
אין~
ובכן בבוקר לאחר בירור, מתקבלים נתונים מעניינים. כולם חושדים בגלל התעניונתך הפתאומית, ומבקשים הסברים.
פאוסט~ קוסם גרמני, שעשה עסקה שטנית לא מוצלחת אך עדיין חי. צעיר ממך רק במאה שנה. הוא... עובד אצל הגנרל, ובעל תחביב מטריד של להתעסק עם שדים שוב ושוב.
נסיך השדים מלפני כמה שבועות... אולי...?
האב קריאוס, שפרש מהמסדר רשמית והפך לכומר~ נהרג לפני מספר ימים בידי ערפד וצוות של. לוחמים אדומי מדים.
קריאוס החליט שהוא צד אופל, והקים כת "המטהרים." עכשיו הוא מת.
אאורלינו הודיני, קוסם צעיר יחסית~ iבן שבעים שעובד בעסקי השעשועים, ובעל קשרים לא כשרים במספר בתי קזינו בעיר, טען שהוא לא מתעסק עם אנשים במדים. וגם הזמין אותך לכוס משקב מתישהו.
סבתא אוקמה~ מכשפת וודו בת 200, שידועה בכך שקיללה במלחמת האזרחים את צבא הקונפדרציה. היא לא הצטרפה בהתחלה למסדר, אך כששכנעת אותה שאין בכוונתכם לשעבד אותה ולגזול את כוחות הכישוף שלה הסכימה להצטרף. היא לא עם הגנרל, והוסיפה אזהרה, שהרוחות מהצד האחר מתכוננות לסעודת נשמות גדולה~ מה שאומר שהרבה אנשים מושחתים מאוד ותמימים עלולים למות בקרוב.

מרלין ה19. אחד הקוסמים הסנובים ביותר שאתה מכיר. בא משושלת עתיקה, שמיוחסת למרלין עצמו. מתנגד לך מאז ומתמיד, מאמין במסורת העתיקה. הוא מנהל פנימיה לחינוך מיוחד בדרום העיר, שהיא למעשה בית ספר לקסם. הוא רק ענה לך דהוא לא רואה בושה בלעבוד עם ה"מסגרות הממלכתיות. קוסמים רבים עבדו עבור לורדים ומלכים. אפילו מרלין בכבודו ובעצמו."

מאדאם סלמנדרה~ מכשפה יפהפיה, שבאה במקור מסיילם. פעילה פוליטית בעיר, מתנגדת לדת וממנת מחאות פלורליסטיות ואתיאסטיות. לעתים קרובות עוזרת למשםחות במצוקה שנםגעות מבעיות~על. היא זועמת על עצם הזכרת הגנרל.
(אתה יכול להמציא עוד, בעיקרון.) בסך הכול הרוב לא עובדים עם הגנרל, בודדים עונים תשובות עמומות. רק פאוסט אומר בגלוי.
 
"זה נשמע כמו בדיחה גרועה." הוא אומר.
"אני מציע שתפסיק להתעסק בשטויות של גיבורים לפני שמישהו יפגע באמת.
אני מופתע שהמפכ"ל לא אמר לך את זה."
 
אז לזה תצטרך לחכות. אני לא הורג בשביל להשביע אותך, אני הורג בשביל צדק. עד כמה שזה אפשרי

"אז מה בדיוק האג'נדה שלכם? כאוס? הרס? קידום מועמד מסויים... בנדיקט? זה נשמע הגיוני. אחרת למה לתת לו את הקרדיט.
לא שזה ממש משנה לי. מפקד המשטרה יודע עכשיו את מה שאני יודע, ואתם לא יכולים סתם להעלים אותו-אם מישהו יעלים אותו, אנשים יתחילו לשאול שאלות, לחקור... הם יגלו את ה"הפתעה" שלכם"
 
אביר הלילה-
"הא?" הוא מרים גבה, מגחך. "אין לך מושג על מה אתה מדבר!" מניח ידיו על מותניו. "אתה יודע כמה חזק אני?" בהרמת גבה, משקפיו נוצצות בניצנוץ רב משמעות. נשמעת יריה, ואנקת כאב.
אל תוך אולם הספורט נכנס מישהו אחר במקום המורה לספורט. נכנס טיפוס... מוזר. לבוש בטוניקה לבנה וטייטס לבנים, עם ציור של ארבע עלים על החולצה, ומסיכה בצורת עלה. (של קלפים), אוחז במקלע.
"כולם להירגע. אתם בני ערובה." יורה כמה צרורות לכיוון התקרה. תלמידים צורחים בהיסטריה, אך משתתקים מיד, כשהוא מכוון אליהם את הנשק.

עורב הדמים-

"לא בדיוק. חוץ מזה/ כבר מאוחר מדי." הוא אומר בלחש.
לא! אני רוצה דם!
"אנחנו מחזיקים אותך בסך הכול, בתור פתיון. אז אנו ממתינים בסבלנות לבוגד הקטן שלנו." לוחש, מביט בחלון המסורג.
 
דרגוניין-
Out
אולי כרגע אני מוביל קצת את הדמות שלי "לצד הרע", אבל זה נראה לי הרבה יותר מגניב שהוא יתפתה, ואז יתגבר על עצמו, מאשר שעכשיו יאמר "אני גיבור!" ויתחיל להילחם בהם, כי גם לגיבורים יש רגשות.
In
אורנוס המום, הוא לא מצליח להתגבר על עצמו "אתם יכולים?" הוא שואל, "מה אצטרך לעשות בשביל זה?"
 
המגיסטר מגיב לכולם מלבד לפאוסט בצורה דומה ומעביר את המסר שהגנרל מתעסק בדברים שאסור להתעסק בהם, ושהוא (המגסיטר) חוקר כרגע מי משתף פעולה עם העבירה, הוא פונה בנימה מעט שונה לכל קוסם, מדגיש את הנקודות החשובות לכל קוסם (לדוגמה, למרלין הוא ידגיש כמה חשוב לשמור על החוקים הישנים, ולמאדאם סלמנדרה הוא מדגיש את הסכנה לבני האדם בגלל פעולותיו של הגנרל)

עם פאוסט המגיסטר קבע פגישה לא רשמית כדי לברר עוד פרטים על העניין.
המגיסטר מגיע אל משכנו של פאוסט (או כל מקום אחר, אם פאוסט לא רוצה להיפגש בביתו) בצורת עורב, וכשהוא משנה את צורתו בפתח הבית לצורת אדם הוא לוקח על עצמו מראה "מכובד" מהרגיל, מוסיף לשערו וזקנו שערות לבנות, מספר קמטים בזווית העיניים והוא לבוש בחליפה שחורה מחויטת, אוחז בידו מקל הליכה קצר מעץ מלוטש שראשו (ידית האחיזה) מעוצב כראש עורב מכסף.
המגיסטר מקיש בעזרת המטה על הדלת ומחכה.

OUT
בעיקרון, המגיסטר לא רוצה ליצור בעיות אם אין צורך, בתור אציל לפאוסט יש את הידידים שלו וכל עוד אין סיבה מצדקת המגיסטר ינסה להסדיר את הדברים בצורה מנומסת(יחסית למגיסטר), זאת הסיבה שהוא מגיע בדמות "מכובדת" ומתאימה יותר לפגישה עם אחד מהקוסמים הזקנים.
 
חזרה
Top