• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ספרו לי על הדמויות שלכם

XV8_Crisis אמר/ה:
נכון - זה חלק מקונספרציה בינ-לאומית שנקראת "שונאי דמויות בדרגה 68 עם 1000 נק"פ שקיימות חצי שנה וקוראים להן ריו". עלית עלינו.

אני שיחקתי כבר בהרבה הרבה דמויות, קצת קשה לי לאמר... הדמות האהובה עלי היא ללא ספק האלף הקוסם שלי במוד"מ - הוא גם הדמות הראשונה שלי... הוא הגיעה לדרגה 11 או 12 או משהו כזה.. היה לו משהו כמו 60 HP שזה די מעט, דירוג שריון סביר שנבע מגלימה +3 לדרג"ש, ומטה שהוסיף D4 נזק לכל קסמי האש שלי. אה וגם הייתה לי טבעת שליטה חלקית באש.
וכמובן היו לי פנטנים משלי שכבר הוזכרו קודם בפורום כמו המטה הסולארי האהוב שלי :)

אמיר שוב: אין סיכוי שאחרי משחק של שנה אצל אורן, או אפילו שנתיים, עלית לדרגה 12. מה גם שאני זוכר שבחלק מהשנה השנייה יצרת נקרומנסר. אם תשאל אותי, הקוסם הזה ברמה 12 הוא אולי הקוסם הראשון, אבל אתה מאה אחוז הקפצת אותו איזה שלוש ארבע רמות בשביל איזו הרפתקה מיוחדת שאורן עשה לכם.
 
כמעט תמיד הנחיתי ולא שיחקתי, אבל הדמות החביבה עלי היא מלפני 12 שנה בערך, במו"ד-בקופסאות, תיאודוסיוס השמן. אני לא ממש זוכר את התכונות שלו, אבל הסיפור שלו הלך בערך ככה:

תיאודוסיוס היה נזיר (נזיר מבחינת איש דת, לא איש המכות של מהדורה 3, ככה שסוג הדמות שלו היה כוהן). הוא הגיע למנזר כשהיה ילד ביוזמת סבו, כי אמו מתה ואביו היה בטלן וקלפן, והסב חשש שהילד לא יתחנך ככה כראוי.
הנזירים האמינו באל שאני לא זוכר את שמו, אבל עקרונות הדת היו "אל תעשה שום דבר כיף" ולכן כל היום הסתגפו, התפללו וחיו בצמצום.
כבר בתור נער, תיאודוסיוס לא ממש נהנה במנזר, אבל לא ממש היה לו מקום אחר ללכת אליו. הוא התנחם בסחיבת אוכל מהמזווה וזלילתו, ולכן הפך להיות "תיאודוסיוס השמן" - במנזר כולם היו רזים, אכלו מעט וצמו כל יום שישי, ככה שתיאודוסיוס שלנו בילה לא מעט זמן בעבודות עונשין כדי לכפר על חטא הזללנות (וחטאים אחרים, כמו נמנום, פיהוק, וכו').
כשהתבגר, התברר שלא יצא ממנו איש דת דגול - אחרי כמה פעמים שהתנהג בצורה בלתי הולמת, גם הפסיקו לשלוח אותו למשלחות איסוף צדקה בערים והעיירות הקרובות...
יום אחד, תיאודוסיוס קיבל עונש, לנקות את האבק מכל הספרים בספרייה, וגילה בה חדר סודי קטן, שבו נגנזו ספרים אסורים. השמן המתפעל דיפדף בכרכים של סיפורי זימה והוללות, ובכתבים של אל אחר, שונה לחלוטין מהאל הפדנטי שהכיר - אל היין...
 
הדמות האגדית שלי, ששיחקתי במשך שלוש שנים מדרגה ראשונה ועד שתים עשרה הייתה הפלאדינית הלן נקטפיר (או, הלן...).
מבחינת תכונות אני רק זוכר את השתים המשמעותיות ביותר: כוח (96)18 כריזמה 17. כלומר - הלן הייתה חזקה אחושקשוקי אבל גם כוסית לא נורמלית.
מבחינת סיפור להלן היו חיים די בנאליים: היא גדלה בחווה של הוריה יחד עם ארבעת אחיה הבכורים. בתור נערה עובדת היא פיתחה כוח פיזי די מרשים (היופי בא לה טבעית). באחד הימים היא הצטרפה לשיירה מסיונרית שעברה בסביבה וכך הצטרפה לכנסיית הצדק (מה לעשות - מוד"מ - יש כנסייה לצדק). בזכות נתוניה הפיזיים המרשימים (הכוח! אני מדבר על הכוח!) היא הצטרפה במהרה (בגיל 20) לשורות אבירי הכנסייה והפכה לפלאדינית.
הלן הייתה פלאדינית בלתי שגרתית. מבחינתה לא הייתה מחילה (ואני מתכוון לסליחה - לא לחור באדמה שגרים בו ארנבים). בניגוד לפלאדינים האחרים שניסו להחזיר בתשובה את החוטאים, הלן הייתה בגישה של "למגר את הרוע מהעולם". מסיבה זו התנגדה הלן נחרצות למשא ומתן עם יצורים מרושעים ולא פעם הייתה רחוקה רק במעט מלהיהפך לקורבן לינץ' בידי בני חבורתה, לאחר שהסתערה על דרקון אדום שהחבורה ניסתה לשכנע שייתן להם לעבור בשטחו. (זה בדרך כלל קרה אחרי ששיכנעו אותה להגיע למשא ומתן, היא התאפקה ורטנה במשך עשר דקות ובסוף המפלצת הייתה אומרת משהו שהרטיח אותה והיא הייתה מסתערת).
הכוח שלה והיופי הובילו לבסוף לתחושת ביטחון עצמי מוגזמת, שחצנות (קלה) ומגלומניה, עד שבדרגה 9, כאשר קיבלה תואר אצולה מהמלך (והפכה לליידי נקטפיר) היא החליטה כי הגיע הזמן שתקבל תואר פואטי רשמי (עבור סיפורי הפייטנים) ושילמה כסף רב לנפח שיחשל עבורה שיריון לוחות מלא עשוי כסף טהור. עם השריון הזה היא הציגה עצמה בתור "האבירה הכסופה" והייתה מתענגת כאשר היו מתגנבות לאוזנה שמועות על מעלליה.
בדרגה 11 נסתיימה בניית הטירה שלה ("טירת נקטפיר", כמובן) והיא החזיקה בגאון בצבא קטן ואף נכנסה לסכסוכים עם לורד שכן אשר לא היה "מספיק ישר" לטעמה. באותה תקופה היא אף ילדה את בנה היחיד - ריצ'ארד נקטפיר (שאגב היה הדמות הבאה שלי) והאגו שלה הרקיע לשחקים עצומים.
כמובן שזה גם הביא למפלתה והלן מתה בדרגה 12 (גיל 31) כאשר זינקה למים לבדה במטרה להרוג צב דרקון אשר הטביע את סירת החבורה והביא את חבריה לסף המוות. פה אגב גם היה סוף החבורה (כולם מתו).
 
deamon-hunter אמר/ה:
אני מרגיש עצוב... :cry: מה עם הבן שלה?

שיחקתי אותו במשך כמה שבועות אבל זה פשוט לא היה זה. הוא היה מן דמות שרכבה על התהילה של אמא שלה (גם מבחינתי) כך שבשלב מסוים זרקתי אותו לפח ועברתי לשחק סייר (שאני לא זוכר את שמו כרגע).
 
אני השה"ם אבל אני אספר לך מה הדמויות בחבורה שלי
דרום קוסם דרגה 6 כריזמה 8 תבונה 12 חכמה 11 כושר 13 זריזות 18 כוח 14
גונדריה פלאדינית דרגה 6 כריזמה 18 נבונה 13 חוכמה 14 חכמה 14 זריזות 11 כוח 84\18
אל צ'אן צייד ראשים דרגה 6 כריזמה 8 תבונה 12 חכמה 11 כושר 13 זריזות 18 כוח 14
סיריוס סייר אלף דרגה 6 כריזמה 10 תבונה 10 חוכמה 14 כושר 15 זריזות 15 כוח 16
וזהו אני יודע שאתם חושבים שחלק מהיכלות האלה הם מוגזמים אבל אני אוהב דמויות חזקות
 
טוב אני רואה שכולם מדברים על הרקע של הדמויות שלכם, אז אני גם אכתוב על וואנג:

וואנג הוא דמות ששיחקה תפקיד מפתח במסעותיהם של שתי קבוצות צלבנים שיצאו מקלרמונט ישירות אחרי הודעתו של האפיפיור לפתוח במסעות הצלב. הקבוצות יצאו לחפש אבני כוח שיעזרו לצלבנים, ושימשו גם ככוח סיור לארץ. וואנג הצטרף באיטליה, אחרי שהגנב של החבורה, וויל סקארלט אוהארה (הדמות הקודמת שלי) פרש מאפיסת כוחות.

לאורך המסע הארוך לירושלים שתי הקבוצות מצאו את אבני הכוח, ובשואודאון מדהים לחופי הארץ וואנג היה האיש שהצליח לחבר את כל האבנים וכתוצאה מכך הרחיק את הטראסק שעמד לפלוש לארץ ישראל. לאחר מכן הוא וחבריו הסתובבו הארץ ובזמן, מצילים קהילות של אלפים פה ושם, ופולשים לטירות של מונארכים חלשים מפעם לפעם.

דמות מפתח נוספת שהייתה ידידו הטוב: גולדנאקס הפלאדין המוזהב. הוא היה מי שהוביל את החבורה לאורך כל הדרך, נתן לוואנג את כפפות כוח הענק שלו, ובסוף כאשר וואנג בחר להשתקע בעכו פקד על הקוסמים והנפחים שהיו בפיקודו (שלט על ירושלים) לחשל לוואנג תליון עוצמתי במיוחד המאפשר לו להפוך כל חלק בגוף שלו לנוזל היכול לתפוס כל חלל, ולהתממש בחזרה.

אבל זה לא היה מספיק לוואנג. בשלב הזה התחלתי להפוך אותו לדב"ש, אשר רצה יותר ממה שיש לו. כרגע הוא מסתובב בחלל האסטראלי, וזומם מזימות לכיבוש העולם באמצעות גזעים פיראטים שתרים בחלל. יש לי הרפתקאה שעוסקת בדיוק באירוע שכזה, והיא מוכנה לשחקנים...
 
למה לקוסם יש הרבה יותר זריזות מאשר תבונה?
אני גם שם לב שאתה משחק מהדורה 2, בגלל הדמות עם הכוח 18/84 , אם הייתם משחקים מהדורה 3 הקוסם לא הייה יכול להטיל קסמים עוצמה 3 כמו שקוסם דרגה 6 אמור להטיל בגלל שיש לו תבונה 12 הוא הייה יכול להטיל עד קסמים עוצמה 2,עיצה קטנה: תעברו למהדורה שלישית היא עברה שינוי לטובה למרות שעדיין היא לא מושלמת ויש כמה דברים שאפשר לתקן בה.
 
Atkinson אמר/ה:
doctor wang אמר/ה:
וואנג הצטרף באיטליה, אחרי שהגנב של החבורה, וויל סקארלט אוהארה (הדמות הקודמת שלי) פרש מאפיסת כוחות.

מישהו מושפע מ"רובין הוד - גברים בגטקעס"

ואיך אפשר שלא?

were men! were men in tights (tights tights). we roam around the forest looking for fights!
 
חזרה
Top