• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחק פורום - ערבות שיידרן [ הופסק ]

סטטוס
נעול לתגובות.
"נו אז למה אנחנו מחכים בינתיים הם מתרחקים יללאה בואו נצא"
 
דייאן נעמד , הוא נראה רותח מכעס , זו הפעם הראשונה שמישהו מכם ראה אותו כועס , כמעט ויכולתם לראות את האש בעיניו כאשר הוא אמר , מנסה לשלוט בעצמו
" אישה טיפשה , אינך רואה ? אם הוא יתקוף כפר שלם אז ידעו שהוא נמצא באיזור , והוא ילכד בידי המשמר המלכותי , אבל אם נתקוף , יצור אופל מסוכן ואכזר , זה יהיה כמו לבקש את המוות..." ." אני גם רוצה להיות חופשי , ואם נעקוב אחריו לא אוכל לממש את הרצון. אני לא פוחד ממנו , אני פוחד שלא אהיה חופשי בגלל השטויות הטיפשיות שלך , עכשיו בואו נלך לדאול , יש לי חשבון איתו".
הוא מחכה לראות את תגובת האחרים...
 
אלווינג משלבת את זרועותיה על חזה.
"טוב ויפה, לך" היא מתיזה לעברו "עכשיו, אני באמת מאמינה לך שאתה חף מפשע... אין בך מספיק תחכום כדי להתנקש בלבלר, קל וחומר שלא במלך"
פניה של אלווינג חיוורים ומתוחים, מתחת למסכת הלעג שבקולה.
"אם אינך מסוגל להלחם ברוכב אפל אחד, אני משערת שתוכל להכנס לעיר שעשרות מהם שורצים בה ולדוג את דואל מתוכה. מה תעשה? תקיש בדלת הכניסה בנימוס ותחכה שדואל יצא?"
היא נאנחת, ועושה צעד אחד הצידה.
"אני מתכוונת לעקוב אחרי היצור ההוא" היא אומרת "התקפה על כפר תגלה אותו, אתה אומר? עד עכשיו, היו צריכים לגלות אותו עשר פעמים, אלמלא משהו גדול השתבש... ואני מתכוונת לגלות מה, איתך או בלעדיך".

סמרטוט טיפש היא מהרהרת בכעס אם כל אבירי בני-האדם כמוהו, אז באמת הפסדנו את המלחמה
 
"למען האמת כן!" אומר אורופין וקולו כמו חץ עף במהירות אל המטרה "אני אקיש על הדלת ואזמין בעצמי את אויבי לקרב אם אצטרך, דברים גדולים יותר נמצאים על כף המוזנאיים, גדולים יותר מן הגאווה המטופשת שלך" מוסיף אורופין.
 
אלווינג מחווה לעברם קידה מלגלגת.
"אני מאחלת לכם בהצלחה כאשר תדפקו על דלת העיר האפלה" היא מטיחה בבוז "וכולי תקווה שהראשים שלכם, שיוקעו על חניתות לאחר שיתקעו בכם מאתיים חיצים וישלחו מולכם מאות אורקים ואנשי-צללים, לא יסריחו יותר מדי כאשר אצטרך להוריד אותם משם ולהביא אותם לקבורה".
מבטה של אלווינג עובר לדיאן, קר ומלא תיעוב.
"היה שלום, אביר לשעבר" היא אומרת, מדגישה את המילה האחרונה, ופונה ללכת בין העצים, אחרי העקבות.
 
דייאן לא נפגע במיוחד אישה מטופשת , אני הייתי האביר הנאמן , ואני עדיין אחד. אם הם היו מבינים שאני חף מפשע ... "אוקיי , עכשיו בואו ונחכה לה , בטח עוד רגע נשמע צרחה , מאליד " אומר " אתה , טען כמה חצים , אורופין , תיהיה מוכן עם הקשת , אני " הוא שלף חרב , והיא נצצה בכחול בוהק. "אהיה מקדימה".
אישה קשת קליטהחושב דייאן היא לא יודעת למה היא הכניסה עצמה , ואנחנו לפי דעתי הולכים לחטוף בגלל זה על הראש . החבורה מתחילה לרוץ אל עבר המקום שהיא הלכה.
 
אלווינג חומקת כמו צל בין העצים במעלה הגבעה, עטופה בגלימת ההסוואה שלה, וקשתה דרוכה בידה.
חרישית כצל... מהירה כרוח היא מהרהרת בעיניים בוהקות, מקפידה להביט היטב בעקבות ובסביבה, בכדי למנוע כל סיכוי שיפתיעו אותה. היא נעצרת גם מדי פעם בכדי לרחרח את האוויר ולבדוק עקבות נוספים בסביבה, חוץ מאלו הברורים של האביר האפל.
 
אלווינג מתקדמת בשביל צר , המוני עצים נתגלים כל פעם מצידי הדרך , השביל מתפתל לכמה צדדים , ואז היא רואה.

כמה אנשים רצים במעלה השביל , רצים מפני משהו מתכתי וגדול , אלווינג מרימה קשתה מבין העצים , היא שומעת משהו גדול ומתכתי מתקרב , כאשר האביר , עם הרומח , מסתער אל עבר האנשים הבורחים.

האביר עוד לא ראה אותה.

מה היא עושה בסיבוב הראשון?



בינתיים , שאר החבורה...
הם הולכים במעלה גבעה תלולה , כאשר כמעט בסופה , אתם נתקילם בקבוצת אנשים , דייאן תופס אחד מהם.
"מה קרה ? " הוא שואל , האיש עומד לענות , אבל אז הוא מסתכל בפניו של דייאן...
"זה האסיר , הרוצח ! אמא ..." הוא רץ משמה , שאר האנשים בורחים איתו.
פניו של דייאן נראות מרירות כאשר הוא מתאמץ להישאר רגוע , ואומר " אני חושב שידידנו הקט נמצא שם , ולא אתפלא אם חברתנו הקטנה מרוחה כעת חסר הכרה על האדמה".
"טוב קדימה " צועק , מטיב את המגן , ועולה על הגבעה עם החבורה.[/b]
 
ooc: רק רקע, סארומן. לא ביקשתי שתעשה פעולות במקום הדמות שלי.
סיירת מאומנת, עם גלימת הסוואה חומקת בין השיחים, ועוקבת אחרי עקבות של משהו שעושה רעש מתכת כבד מאד כשהוא מתקדם. אין שום סיכוי שבעולם, שהיא היתה נותנת לו להתקרב אליה (היא בין השיחים, במסווה, ולא על דרך ראשית), ובטח שהיא לא היתה עומדת כמו מטומטמת ומרימה קשת מול אביר מסתער!

תחשוב, ותתקן בבקשה את כל הקטע האחרון!
 
אלווינג מגחכת, ומאחורי מחסה (עץ או משהו כזה שמסתיר אותה כמה שיותר טוב), כורעת ברך ויורה מטח - אבל המטח לא מכוון אל האביר, אלא אל כיוון הברכיים/רגליים של הסוס שלו, עדיף הרגליים הקדמיות.
(הכוונה: גם מטרה שקשה להחמיץ, כי היא לא משוריינת כמו האביר, וגם, אם הסוס יפול באמצע דהרה מהירה, כשהרוכב אחוז ברגליו במשוורת עם שיריון וציוד ששוקל כמה עשרות קילוגרמים, הוא יהיה כמו צב שהפכו אותו, ויהיה לו יותר מסתם קשה להתהפך בחזרה, במיוחד אם הוא יקבר מתחת לפגר של הסוס, כמו שקרה לתאודן בשרה"ט).
 
אלווינג כורעת ברך , תוך כדי חיוך ניצחון היא משחררת מטח של חצים.
סוסו של הפרש מצליח לרוץ ולזוז מהר מרוב החצים , אבל חץ אחד נכנס בו עמוק ( 18 ) , והוא נופל על האדמה .האביר אבל , לא ממש מתהפך ( הצליח בגלגול ההצלה ) , אלא נופל , וכך ניצלים האיכרים , אבל הוא ראה מאיזה כיוון באו החצים.
הוא שולף greatsword מפחידה , ומכוון אותה אל עבר אחד העצים.
להבה אדומה נפלטת מקצה חרבו , והעץ מאחוריו התחבאה אלווינג נפגע ביחד עם קבוצת עצים שלידו , האש אומנם לא פוגעת בה , אבל נראה שהוא יודע איפה היא ( גלגול חוכמתו הוציא 8 בשלוש קוביות של עשר , וזה בהחלט לא עבר את חוכמתו...

מה היא עושה ( תור שני )


ומה אתם עושים כאשר אתם רואים את האביר דוהר על סוסו , ואז משהו שורק מקבוצת עצים צפופים ליד , והוא נופל מסוסו?
 
ooc: איך הוא הצליח גם ליפול מהסוס, גם לקום עם השיריון הכבד שלו, גם לשלוף חרב, גם להתקדם וגם להטיל קסם (או שניים, אחד על החרב ואחד על העצים), הכל בסיבוב אחד? זה נראה לי שלושה סיבובים לפחות, גם אם הוא הצליח בגלגול ההצלה.

ic: כאשר האביר עדיין מנסה להשתחרר מהמשוורת (משוורת קושרת את הפרש חזק ברגליים, ולא פשוט בכלל להשתחרר ממנה), אלווינג מטווחת בו עוד מטח או שניים (תלוי כמה סיבובים יש לה עד שהוא קם ומבין איפה היא) - בתקווה שזה יפריע לו להטיל קסם.
אם הוא מצליח להטיל קסם אחרי שני המטחים, אלווינג כמובן מתחמקת למקום בו השיחים הכי צפופים, ומנצלת את העובדה כי היא מהירה הרבה יותר (אין לה שיריון כבד). כמובן, שהיא תרוץ במעגל, בכדי לבלבל את האויב ולגרום לו להמשיך ישר.
 
שניים מתוך החצים של אלווינג פוגעים , ואת שניהם ( 14, 17 )הוא עוצר ( 17,16עם המגן ) , ואז כמה חצים יורדים אחד אחר השני.
( 13,14 , 20 ). החצים שורקים במהירות. שניים מהם נכנסים בו חזק , ( סליחה אם אני משחק אותו אבל ברד לא הופיע ) מאליד יורה בו יריית תותח , שנכנסת בו ( 19 ) חזק מאוד ,והוא מאבד את ההכרה מהפיצוץ.
 
אלווינג ניגשת אליו במהירות, ומפרקת אותו בלא שהות מהמסכה, החרב ושאר החפצים המסוכנים. אז, היא מציבה רגל אחת על שיריון החזה שלו, ומציבה את החרב הדו-ידנית שלה על צווארו, לא לפני שהיא שופכת עליו מים מהמימיה שלו.
"עכשיו, אוכל-טינופת" היא מסננת מבין שיניה "אמור לי מי שלח אותך, והיכן מסתתרים דואל והסוכנים שלו, ואולי תזכה להסריח את האוויר בנשימתך עוד כמה שעות. אל תנסה את הסבלנות שלי!" היא מתריסה, החרב מתקרבת לגרונו באורח מסוכן מאד.
 
סטטוס
נעול לתגובות.
חזרה
Top