• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחקי הרעב, התחרות ה70 - עץ משחק (התחלנו!)

דרגונס
"הגיוני למדי. נראה שאם אני לא אקח את הקשת ומה שמגיע אליי ליד בטווח של רגע, אני לא אחזיק מעמד הרבה זמן. את אומרת את זה מניסיון אישי?" תן לקרוליין פיסת מידע, וקרוליין תכין מזה תוכנית מפוזרת. תן לה חמש פיסות מידע, ותקבל מידע מודיעיני מעניין.
 
OUT
אפשר לצפות במתמודדים כבר?
ואני משחק את המאמן או רק אותי והסטייליסט?
IN
נד נשען אחורה, כשהבטן שלו מתמודדת עם השפע הלא-מוכר הזה.
הוא מסתכל סביב, ומתחיל לדבר "אז, למישהו יש רעיונות לאסטרטגיה?"
"זה כולל גם תלבושות" הוא מעיף מבט בסטייליסט. מסתיר את תחושת הגועל שלו. האנשים בקפיטול הם לא בני אדם...
---
הסטייליסט מחייך "או כן, יש לי רעיון מצוין שיגרום לכם...." מחכה בשביל הדרמטיות "לזרוח!" הוא מכריז "לא באור כי אם בתהילה!"
---
נד צופה בו בשעמום מוחלט כשההוא מתחיל לדבר על מכפלות בגדים ובד
 
דרגוניין-
א. שכחת ספוילרים!
ב.
אתה רק בארוחה. אחרי הארוחה אתם תצפו בסרטי המיועדים האחרים. אתה עושה משהו בינתיים? דיבורים עם המאמן\שותפה?
ליאור-
OUT
לא הבנתי אם אתה כולל אותכם או לא כולל אותכם.
IN
"זה בסדר. אז כדאי שנתחיל לחשוב על איך אנחנו נשחק את ה'נבחרים' שזה כבוד גדול להיות פה וכל זה"
ירינארק-
"כן, מניסיון אישי. אין לך סיכוי על קרן השפע עם הקרייריסטים, אבל כדאי לקחת מה שאתה הכי צריך ולברוח. אז בשבילך זה יהיה עד המשחקים אשת הקהל, ומשם תתחבאי ותנסי לשרוד עד הסוף. נשמעת לי תוכנית טובה, למרות שאני מקווה שנותני החסות לא יתאכזבו אחרי שיתחילו המשחקים. בכל מקרה, אם זה ילך טוב, לא תצטרכי הרבה מהם. ומה איתך, בחור צעיר, על מה אתה חשבת? רגע, נתחיל בזה- אתם מתכננים ברית ביניכם?
אראגורן-
OUT
רק על הסטייליסט. ואם לא בא לך לדבר עם המאמן\המתמודדת חוץ ממה שכבר דיברת, אין בעיה. נגיע להיבחרות עוד רגע.
IN
"זה תלוי על איזו אסטרטגיה אתה חושב" אומר המאמן שלך "אם אתה מתכנן להיות בברית גדולה או לבד, ללכת על קרן השפע, לחטוף ממנה משהו ולברוח או לברוח מיד, האם תהיה בצללים, תצוד , ותשרוד עד לסוף או תנסה להרוג את האחרים. על מה חשבת?"
 
OUT
אוקיי
IN
נד מגחך בחוסר הומור, מעין צחוק יבש שלא באמת נועד לבדיחה. "לא תהיה לי ברית גדולה, תאמין לי" הוא אומר בציניות "ובלי דברים מקרן השפע אני לא אשרוד"
"אז צללים וציד, בעיקרון" הוא אומר
 
הערה מוקדמת : אני מריץ את המשחק בכך שאני מחכה שכולם יגיעו לנקודת ציון מסוימת, אז כותב קטע לכולם, אז הם מגיבים, ואז הם מגיעים לעוד נקודת ציון. אני עושה את זה ככה כדי ששחקנים לא ישארו מאחור. אתם חושבים שהשיטה בסדר או שאתם חושבים שאני יכול לבצע משהו שונה? כי אני לא רוצה לרוץ קדימה עם שחקן אחד או שניים ולהשאיר את השאר מאחור, אבל גם לא רוצה לגרום למהירים לחכות, להשתעמם ולהתעצבן. יש לכם דעה?
ועוד הערה : הופתעתי מאוד לטובה מכולכם- מקצב ההתגובות (בערך שני עמודים ביומיים- כבוד!), ממשחק הדמות ומהרעיונות. הייתי מופתע אפילו מההתחלה, בהיענות הגדולה למשחק. אז תמשיכו ככה! :clap:
אראגורן-
"אז כדאי שתיקח משהו מקרן השפע ותרוץ, אם אתה שואל אותי. יש לך זמן לחטוף משהו אחד לפני שהקרייריסטים ינסו לרצוח אותך- תהיה ממוקד על מה שאתה רוצה, קח אותו, ורוץ משם. הייתי ממליץ על נשק שתיקח, ושתתקבע על נשק אחד שבו גם תתאמן בשבוע האימונים. אני לא מניח שיש לך ניסיון לחימה במקרה, נכון? ועל מה את חושבת, גבירתי הצעירה?" הוא פונה אל שותפתך. "אני חושבת שפשוט אשאר בצד, ואנסה לשרוד על ליקוט. אני אפילו לא יכולה להסתכן בלחטוף משהו מקרן השפע, אז אני אאלץ להסתדר לבד" היא נראית מפוחדת עדיין, אבל גם יותר מעשית ונחושה.
 
דרגונס
OUT
כולל אותנו
IN
"נתחיל בלהיראות טוב , וצריך להיראות שמחים כל הזמן, והכי חשוב , להיראות טובים יותר משאר המיועדים.",מביט בשעון , "כמה זמן עד שנוכל לראות את שאר המיועדים?"

אני חושב שצריך להמתין לאחרים אבל צריך לקבוע סוג של דדלין לנקודות מסוימות ,
 
אתה מתכוון לא לתת לשחקן אחד לתקוע את המשחק? זה בסדר, אבל עד עכשיו תודה לאל זה לא קרה. בשביל זה יש דיב"וש :)
ליאור-
"ארוחת הערב נגמרת בעוד חמש דקות, ואז נצפה בבחירת המיועדים האחרים. לאחר מכן תישנו קצת, ותיפגשו עם הסטייליסט מחר בבוקר"
 
דרגונס
OUT
מחכה לסוף האוכל

אני מתכוון שצריך ליצור איזון בין אלה שמגיבים מהר לאלה שמגיבים לאט יותר , אם אתה עוצר בנקודה מסוימת כדי לחכות כולם זה בסדר , רק שזה לא יהיה להרבה זמן, שוב זה רק דעתי...
 
ליאור-
אז הגעת לנקודת הציון. נחכה שהאחרים יגיעו
אז כן, צריך להמתין אבל לא יותר מדי. חשוב לי מאוד שתודיעו חי אם אתם חושבים שאני מחכה יותר מדי.
 
לוקאיוס
לוקאיוס הולך למאמן ושואל"מה אתה חושב הטקטיקה הטובה ביותר שלי.אתה הרי יודע."
אני מעדיף איטי הרבה יותר אני יכול להגיב רק מ6-9 בערב.ואתם מתקדמים המון ואני לא מספיק לעקוב איפה ההודעות שלי.
 
IN
"את או מעדר" נד אומר, ובמבט יוקד הוא מסתכל סביב "שלא תעיזו להגיד מילה!" רואים שזו נקודה רגישה אצלו
אני אגיב יותר בערב כי אז אני פנוי אבל מבחינתי העיקר שהמשחק זורם...
 
דינרבלו-
זה בדיוק העיניין, אבל מצד שני אתה דווקא התקדמת טוב ולא ראיתי שום בעיה בינתיים. אני אוהב קצב מהיר אבל אני מבין שלאחרים הוא יכול לא להתאים, בגלל זה יש נקודות ציון, שדינרבלו אגב הגעת אלייהם בסדר גמור.
ועכשיו לIN-
דינרבלו-
"בוא נראה. אתה מהלוחמים, אז הייתי מציע לך ללכת על השיטה הקלאסית הרגילה- תרשים את אנשי הקפיטול, לך לקרן השפע, קח את הנשק החביב עליך וחסל את השאר" נראה שהוא לא יודע על שנאתך למחוז 1ו2, אז אולי תצטרך להסביר לו.
אראגורן-
"אני בספק אם יהיה את או מעדר בזירה, אבל הם דורשים תנועות הנפה או דקירה, ולכן הייתי ממליץ על גרזן או חנית ארוכי קת" לא נראה שהוא מתרגש מזה שזו התמחות הנשק שלך, הוא כנראה ראה דברים רבים מוזרים אחרים.
 
IN
"שיהיה" נד מפטיר
הוא מביט לסטייליסט "תוכל לשתף אותנו ברעיונותיך המדהימים?" הוא אומר, נימה של ציניות שזורה בקולו
---
הסטייליסט, שלא הבחין בסרקזם, עוטה על עצמו חיוך מסתורי (או ככה לפחות הוא חושב) "עוד מעט, הס חמודים שלי, זה עומד להיות פנטסטי!"
---
נד רועד מזעם כשהסטייליסט מפטיר אותם כילדים אבל כופה על עצמו שקט. הוא שותה מקערת המרק בדממה.
 
דינרבלו-
"אתה יכול לחסל אותם, או לעשות אתים ברית שקרית ואז להרוג אותם, או לחטוף נשק מקרן השפע ולברוח. למה שלא תרצה לחבור אלייהם?"
אראגורן-
"מה אתה רוצה שנעשה? הם אחראים, לא אנחנו. הדבר היחיד שנשיג אם נריב איתם הוא צרות. חוץ מזה, הם אחראים לכמה טוב נראה וכמה נותני חסות נקבל, אז אני ממליצה לך לתת להם לעשות את העבודה שלהם.
 
חזרה
Top