• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחקי הרעב, התחרות ה70 - עץ משחק (התחלנו!)

לוקאס פשוט נע אחורה במהירות.בעוד שהפגיון הנמוך פוגע בקרקע מתחתיו הגבוה פשוט נתקע במגן בבום מרעיש.
לוקאס מנצל את המרווח וממשיך בהתקפה הקודמת שלו,דקירה עם הקלשון והגנה עם המגן דוחק באנטון לזוז לעבר אזור מלא שיחים וקרקע לא נוחה.
 
(לוקאס עומד או יושב כרגע?)
לוקאס מתחמק מהסכין הנמוך, אבל הוא קצת איטי מדי עם המגן. הסכין משתפשף במגן אבל ממשיך בדרכו, וננעץ בכתף. הוא לא גורם הרבה נזק, כי הוא איבד את התנופה מהשפשוף במגן. אבל זו הנקודה שלוקאס כבר נמצא בה, ועכשיו הוא בקושי יכול להזיז את היד הזאת בלי להיקרע מכאבים.
אנטון מנסה לחטוף את הקלשון כשלוקאס עוד עסוק בסכינים אבל מועד ומאבד אחיזה. למרבה המזל לוקאס בדיוק נפגע, אז הוא לא מסוגל לנצל את ההזדמנות לדקור את אנטון במצב פגיע כזה. אנטון עדיין קרוב אליו, ובאיחור הוא עובר להתקפה. הקלשון ננעץ באנטון, שלא מספיק לחזור לשיווי המשקל אחרי ניסיון החטיפה. דם ניתז, ואנטון צולע צעד לאחור.
הדקירה פחות רצינית משהיא יכלה להיות כי לוקאס פצוע ביד ועוד עם הלם חשמלי קל, אבל היא לא פציעה קלה.
מה שכן, יד המגן של לוקאס יצאה מתפקוד כמעט לחלוטין.
 
אנטון מתגלגל לאחור ונוחת על הברך שלו לאחר שספג את הדקירה ומחנחק קללה, " הרווחת את הערכה שלי 4, היית אמור למות כל כך מזמן שאפילו לא היית בתוכנית שלי בשלב הזה, אבל אתה שוכח שלמרות הכל, אתה בסך הכל דייג, לא לוחם, לא חייל, ובטח שלא מנצח, עכשיו תבין, כל מה שאני צריך לעשות עכשיו זה לא להיפגע, אתה תמות מאובדן דם בתוך כלום זמן, אז מה דעתך לא לזוז ואנח יהרוג אותך? זה יהיה הרבה פחות כואב מאשר מה שמצפה לך."

אנטון לוקח רגע לעשות חישוב, הרגל שלח פצועה, קרולין הציקה לו ועכשיו הדקירה, לעומת היד חסרת התועלת של לוקאס, הרגל הפצועה שלו ופצע הדגירה המדמם.
חיוך עולה על פניו של אנטו בעוד ידו נעה לעבר רובה הקשת שלו, "חודר שריון" הוא אומר בחצי חיוך, "פלוס טווח 0? אתה מת" הוא אומר מכוון את רובה הקשת לעבר החזה של לוקאס ולוחץ על ההדק.תוך כדי שהוא משתמש ביד הפנויה שלו כדי לשלוף את החרב שלו.
Out
כן, היה פה גם קצת ניסיון ללחימה פסיכולוגית, עד כמה שזה שווה/אפשרי
 
לוקאס נצמד לאנטון בגלגול, הוא כנראה אפילו לא שם לב שלוקאס מעליו כשהוא מתחיל לדבר.
לוקאס עושה את הדבר ההגיוני ביותר ופשוט דוקר את לוקאס ללא הפסקה, אם הוא יתקיף הוא ידקר מהקלשון.
תוך כדי שאנטון שולף את רובה הקשת לוקאס פשוט בועט בו ומכה אותו עם הקלשון
 
מצטער על האיחור, בשבוע האחרון הייתי עסוק באופן מיוחד.
IN
שניכם פצועים ומדממים, ולוקאס מצליח להיצמד לאנטון. לוקאס חובט בו עם הקלשון, מונע ממנו להשתמש ברובה הקשת בכלל. אנטון צריך לצלוע הצידה ולחמוק. לוקאס לא השיג הרבה בהתקפה שלו כי הגלגול דרש ממנו כוח שהולך ואוזל, אבל הוא מנע מאנטון את האופציה לתקוף אותו ברובה הקשת. ועכשיו אתם כמעט קרובים מדי אחד לשני, כך שלא בטוח שלאנטון יש זמן להוציא את רובה הקשת שוב ולדרוך אותו.
אנטון נשרט קצת מהקלשון, אבל זה היה שטחי ולא קריטי (כי הדקירות כוונו יותר למנוע מאנטון לירות בו ברובה הקשת).
לוקאס לא כל כך יכול לבעוט כי תנועות חדות כאלו גורמות לגוף להתפתל וכואבות לו יותר ביד, אז הוא משתמש רק בקלשון.
OUT
אני חושב שבתגובה הבאה המשחק פחות או יותר יגמר. אז תגיבו שניכם מה אתם עושים ונראה לי שנסיים.
 
כשהם בטווח 0, ונראה שהכל נכשל, אנטון מנסה לשמור על קור רוח, זה לא הזמן להתקיף אלא להגיב. הוא נותן ללוקאס לעשות את הצעד הראשון, כשהוא מוכן ודורך לכל תרחיש, ויש לו את כל הזמן שבעולם. גם אם הפציעות החדשות, הוא במצב טוב מלוקאס, לואקס מאבד דם בכל רגע, מבחינת אנטון, ששניהם יעדמו ככה עד שלוקאס ימות מאובדן דם.


OUT

אם לא ברור אנטון מחכה שלוקאס יתחיל התקפה, הוא יגיב בהתאם.

אני חושב שקצת מאוחר לשאול את זה, אבל פרט לקוביות יש עוד פרמטרים לרגע הזה? קצת מרגיש לי מפגר שהכל פה יכול ללכת לעזזאל למישהו כי יצא לו 1 בקוביה ולשני יצא 10, יש בכלל משמעות לתיאורים המורחבים שלי או שאני סתם חופר כשאני תוקף?
 
לוקאס מתחרק במהרה. הוא גדול יותר, יש לנשק שלו טווח גדול יותר, והוא טוב יותר כשהוא רחוק יותר. הוא חוזר לטקטיקה הקודמת. דקירה עם הקלשון אם אנטון מנסה לירות\לזרוק משהו הוא מתקדם ומטיח בו את המגן.
 
הוא מתרחק, טיפש. חושב אנטון, ומנצל את הרגע כדי לעשות קפיצה מהירה אחרוה ולהגדיל מעט את המרחק בינו לבין לוקאס ושולף את החרב שלו תוך כדי, העיניים שלו מחפשות משהו, אבל עדיין לא הרגע להשתמש בזה.

במידה ולוקאס ממנסה לתקוף, חומק הצידה ומכה במוט החנית עם החרב, במצב של לוקאס, מכה חזקה מספיק תכריח אותו לפרוק את הנשק.
דרגונס
תוך כדי הקפיצה אני משתמש ביד הפנוייה שלי כדי לאסוף בוץ/אדמה/אבק/חתיכות עשב מהרצפה, כשלוקאס תוקף ואני מנסה לחמוק אני משתמש ביד הפנויה כדי לזרוק את האבק לעבר העיניים של לוקאס, ולעוור אותו זמנית, תרגיל מלוכלך, אבל בהחלט עובד.
תוך כדי אני מנסה להציב את עצמי בקו ישיר למוט המחשמל, אז מה אם אמרתי שאני נלחם בכבוד? כבר שיקרתי בעבר...

בהנחה שאני מצילח לעוור את לוקאס לכמה שניות, אני פותח ברצית עמוק לעבר המוט ומרים אותו, כל הזמן כשאני עם עיניים על לוקאס.
 
בקשר לגלגולים- שאלתי את אותה שאלה לפני כמה עמודים כי גם לי זה הרגיש קצת מגוחך שהכל יוכרע על פי זה. לתיאור ולטקטיקה יש ערך בהנחה ומה שבחרת לעשות נוגד את היריב בצורה טובה יותר ממשהו אחר שיכולת לעשות.
אני אשתדל להעריך את כל זה לתוך בדיקות הקוביות (בנוסף לנתונים קודמים וכיוצא בזה), אבל אני לא בטוח אם זה יצא מדויק. כששאלתי לפני כמה עמודים אמרתם שזה בסדר לכם, אני אשתדל להתחשב בתיאור וגורמים אחרים ואולי אעשה כמה גלגולי קוביות כדי שלא הכל יוכרע על גלגול אחד, אבל חוץ מזה אין הרבה שאני יכול לעשות (לפחות לא בצורה מדויקת שיטטית- אין לי טבלא שבה כתוב לי כמה פלוסים כל אחד מקבל לפי רמת התיאור).

דינר, עכשיו צריך את ההתקפה האחרונה שלך. אני מעדיף שכן יהיה תיאור, זו בכל זאת כנראה תהיה ההודעה האחרונה במשחק.
אין לכם מושג כמה אני מצטער שבכמה עמודים האחרונים הגבתי בקצב איטי ברמות. פעם חיכיתי לתגובה, ואז היתה לי תקופת מבחנים, ואז לא נכנסתי כל כך הרבה זמן שנוצר לי מחסום מנטאלי מלהיכנס ולראות כמה זמן לא הגבתי לדברים.
מקווה שגם אם נסיים באיחור, נסיים בטעם טוב.
 
טוב, נעלמתי לכמעט חודש. אני אשמח אם נסיים את המשחק.
נטשתי את הפונדק בזמן האחרון קצת, ואני מתכנן לחזור אליו בימים הקרובים. אז אני אשמח שנסיים את המשחק אם שניכם מוכנים.
(כרגע דינר צריך להגיב)
 
התכוונתי שדינר פצוע, והוא כנראה לא יהיה מספיק חזק כדי לתקוף שוב.
(אני קצת מקפיץ את העץ, אבל אני מקווה שנוכל לסיים- תגובה שתיים וזהו, אני לא רוצה שהנטישה שלי תדפוק הכל).
 
לוקאס מכה ומכה ומכה.
הוא מתקרב בזהירות, הוא משתמש בכול כוחותיו האחרונים להשתמש ביד המגן, זה כואב כמו מוט מלובן אבל הוא חייב.
הוא מתקרב לאט ובזהירות, הוא דוקר מספר פעמיים תוך כדי ההליכה.
כשהוא מגיע לטווח שבו החרב והקילשון לא יעילים הוא פשוט מזנק על אנטון בחניקה, הוא הרבה הרבה יותר חזק מאנטון וגורם ההפתעה לצידו.
 
חזרה
Top