• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחקי הרעב, התחרות ה70 - עץ משחק (התחלנו!)

ליאור-
כן, אתה יכול.
IN
היא שולפת את צמד חרבות הסייף שלה, עם יד מוכנה על השוריקאנים והפגיון. אתם מתקדמים פנימה. יש מספר חדרי צד שנועדו כנראה לבקרת עבודה ולתפעול התחנה, ושאר המקום הוא היכל עצום שבו יש משפכים עצומים שפעם היו מלאים בפחם ומעבירים אותו לשריפה בבור השריפה המרכזי (שכבר אין בו להבות), שמעליו יש דליי ענק ריקים, ומעלייהם טורבינות. זו הייתה כנראה תחנת מבוססת אדי מים, למרות שיש שם גם קולטנים לאנרגיית החום.
אורות חירום שכמעט נגמרה להם הסוללה מראים לכם את כל זה, אך עדיין אין שום סימן ליצור חי. אתם מסיירים מסביב, זזים בתמידיות ומוכנים לחמיקה מחץ בגב, אבל שום דבר לא קורה. אתם סורקים את האזור לחלוטין, וקרוליין לא שם- איש לא היה שם.
 
דינרבלו-
אתם משתמשים בסירה המאולתרת לחציית הנהר, חותרים בידיים (זו המטרה כן?), ומגיעים לצד השני בלי שאף אחד יפול.
אתם ממשיכים אל תוך החורשות, האדמה מכוסה בקצת פחות פיח ויש יותר תחושה של יער. עדיין יש כאן חיים, וניתן לשמוע חרקים וציפורים.
אתם מסתכלים בקפידה לראות אם אתם מוצאים עקבות, ואתה לפתע שם לב למשהו חשוד. לשיח הזה יש צורה משונה...
אתה בודק בתוכו, ורואה שרידים של בד ופסולת מזון זרוקים בתוך השיח. היו כאן אנשים, והם עזבו. הם רצו להחביא את היותם שם. כשאתה מתרכז, אתה מצליח לראות שרידי עקבות, אך אתה לא יכול לראות כמה. הם לא יכולים להיות רבים. שלושה נהרגו במהלך הלילה, ככל הנראה מהשריפה, ועוד תשעה שמתו בהתחלה, ואתם שבעה קרייריסטים... זה משאיר חמישה.
אתה מבין עוד משהו- אם הם (או הוא, או היא) ניסו להחביא את דברייהם, הם ידעו שהם מגיעים.
הציד מתחיל.
 
דינרבלו-
יוליה מכינה את חניתות ההטלה שלה, הולי מכינה את גרזני ההטלה שלה, 11 שולף מגל ביד אחת וחרב מעוקלת בשנייה, ו12 נאחז בשני פגיונות בנחישות.
"אני אצא קדימה" אומר 11. "אני היחיד כאן שלא יכול להטיל נשק. אני גם יכול להתגנב בצורה סבירה." ובמילים האלו הוא מתקדם קדימה, עוקב אחרי העקבות העמומות שבקושי רואים. יכול להיות שהן טושטשו?
השאר מתקדמים בכיוון שאליו 11 הלך, עוקבים אחרי העקבות. הם לא קלושים עכשיו. כנראה שמי שהם לא היו הפסיקו לטשטש את העקבות בשלב הזה, ופשוט רצו מהר ככל האפשר.
ליאור-
"מוסכם, המקום הזה מרגיש לי... לא נכון. יש לי תחושה שאורבים כאן דברים. בוא נצא."
אתם מתחברים אל היער באזור בו הוא פוגש בחורבות- העצים עשויים למחצה ממתכת, והחצי השני ביולוגי. המחזה מטריד למדי, אבל אתם נכנסים לחורשות השורדות מהיער במהירות ומפסיקים לחשוב על זה. לאיזה כיוון עכשיו?
ערב יורד, בעוד אחר הצהריים מתחיל להיהפך לצהריים. חצי מהמיועדים כבר מתים, והיום השני עוד לא נגמר.
 
ליאור-
אתם מתקדמים עמוק לחורשות, ואתם מוצאים קרחת יער קטנה בה תוכלו לנוח לרגע. יש שם עץ גבוה שממנו אחד יוכל לשמור בזמן ששנייכם נחים- פשוט אחד בעמדת זקיף. אתם עוצרים, נחים לרגע מההליכה.
 
דרגונס
ממשכים ללכת עוד שעתיים, אחרי זה עוצרים למנוחה, אם אנחנו מוצאים מקור מים למלא ממנו את המימיות אז ממלאים, אחרי זה נחים למשך 6 שעות ואז ממשיכים לחפש, כמובן שמתעדכנים בשמים מי חי ומי מת.
 
דינרבלו-
"אני אנסה" הוא אומר. כולם רצים בעקבות העקבות, 11 מנחה את הדרך- אתם עוקבים אחריו בלי להסתכל על העקבות. אתם רצים ורצים, ומגיעים לשיפוע העולה של הר. אתה מספיק לראות בשנייה האחרונה בדיוק כשאתה יוצא מן העצים רגל שעולה למדרון הבא, שם אתם כבר לא רואים את מטרותייכם.
לרוץ ישר למעלה בשיפוע לא יהיה פשוט- קל מאוד ליפול ולהידרדר למטה, ואתם פגיעים לירי במצב הזה. אך אם לא תעלו, יריבייכם, מי שלא יהיו, יברחו מכם. למצוא אותם בין הרכסים יהיה לא פשוט, עקב העובדה שאף אחד מכם לא היה בהר בעבר.
ליאור-
אתם מוצאים פלג קטן שלא התמלא בפיח, מזל של ממש בהתחשב בעובדה שרוב מקורות המים עכשיו מלאים באפר ולא ניתנים לשתייה.
אתם ממלאים את המימיות שלכם, שותים, אוכלים מהתיקים שלכם קצת ומתכוננים לנוח. מחר תצטרכו להמשיך לצוד את קרוליין.
בעוד שעה בערך ההרוגים יוקרנו, ובינתיים זה הזמן לנוח.
 
ליאור-
אתם מחכים, נחים בקרחת היער. הסיבה היחידה שאתם עוד ערים זה בגלל שהמסך יופיע עוד מעט.
דינרבלו-
אתם מתקדמים למעלה, באיטיות מכאיבה אבל בזהירות, דולקים בעקבותייהם. אתם מספיק מהירים בשביל שלא יהיה להם זמן לירות בכם. נעשה קר יותר ויותר במעלה ההר, וכשאתה מסתכל למטה אתם כבר שלוש מאות מטר באוויר, ואתם ממשיכים. כולכם מתנשמים ומתנשפים, אך נראה שגם יריבייכם. פגיון נזרק אלייכם, אך הוא מפספס ונופל במורד. נראה שאחד מהם מצא זמן להשחיל הטלה.
 
דינרבלו-
אתם רצים, הרעב לדם מניע חלקם והאחרים מדורבנים מהכריזמה שלך ומהירותך. אתם מתחילים לסגור את הפער. כעת אתם מצליחים לראות את יריבייכם- שתי בנות, אמבר והבת ממחוז שבע- אתם זוכר שקראו לה אליאנה. אליאנה מיידה גרזן ביוליה, שרצה לצדך. היא מחטיאה לחלוטין, למרבה המזל, אך אפילו מהלך קטן כזה מאט אתכם בשלוש שניות של חמיקה אינסטינקטיבית, ובזמן הזה משלחת צלצל לצוק למעלה. החבל מתחיל להתקצר ולעלות למעלה, כאילו מישהו בלתי נראה מושך אותו מלמעלה- זה מוכר לך כרובה חבל, שהוא השדרוג לצלצל שבו השתמשו אבותיך הקדמונים. השתמשתם בזה לציד דגים גדולים. מתברר שזה יכול לשמש גם לטיפוס הרים. אמבר אוחזת באליאנה, ושתייהן מתחילות לעלות. יהיה קשה לטפס לצוק הזה, שכן הוא חלק במיוחד וללא מאחזים, והן בחרו אותו כנראה בגלל זה. נותרו שניות עד שיעלמו, זמן לפעולה אחת... האם הכבל יקטע בזמן?
(תגלגל ק10 למה שאתה לא עושה)
ירינארק-
רעש תופס את תשומת ליבה של קרוליין. היא מסתכל לכיוון ממנו בא, ונדהמת לגלות שבמרחק של כמה הרים ממנה (הם די צרים, אבל גבוהים) הקרייריסטים רודפים אחרי ברית החלשים- או לפחות חלק ממנה. הנערה ממחוז 7 והנערה ממחוז 6 רצות בשביל חייהן, כאשר מיועדי מחוז 4 צמאי הדם מובילים את הריצה, והבת ממחוז 2 ממש מאחורייהם. הנער ממחוז 2 לא נראה לעין, וכך גם הנערה ממחוז 1. נראה שהם התפצלו, או שמתו שנייהם. קל לה יותר להאמין לאפשרות הראשונה.
נראה שהנערות השיגו רובה חבל, ומשתמשות בו כדי להתקדם מהר יותר במעלה ההר ולהגיע לצוק בלתי ניתן לטיפוס. היא מסתכלת בתשומת לב רבה, ושמה לב למשהו שנראה מעשה ידי אדם. כנראה שיש להן בסיס מוסווה שם. הם כרגע שלוש מאות מטר מעלייך, אך את עדיין רואה אותם, דמויות קטנות שרצות.
 
חזרה
Top