• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחקי הרעב, התחרות ה70 - עץ משחק (התחלנו!)

"כי כשנהיה לכודים, החזקים יצודו אותנו אחד אחד." עונה בשלווה. "ו... אני ויתרתי על המחוז שלי. מה אעשה שברישום האזרחי אני עוד רשום שם." מנפנף בביטול את נאמנותו למחוז.
"אני לא מבטיח הרבה. רק סיכוי הוגן... אתה שואל מה יהיה אחרי שנחסל את החזקים? טבח. אבל טבח שבו לכל אחד מאיתנו יהיה סיכוי." אומר בשקט.
 
אני רוצה רק לדייק אני אצוד אתכם.אני לא רוצה להשמע אכזרי.אבל אנטון פה הוא התאמן לפיקוד.וכרגע אני ממין שיש לו את אני הלוחמים בחזקים ביותר פה.אני והשותפה שלי.שהאימונים שליכללו כוח אגרסיבי.והיא מומחת בלנעוץ כל דבר וכל אחד עם החנית שלה.אני הייתי ממליץ לכם לברוח.ואני גם אהיה רחום בקרן השפע אני לא אאהרוג אף אחד מכם אלא אם כן הוא יתקיף אותי.
אנטון עזוב פה את הוויכוח המפגר ובוא שנייה.
אנטון
"אני הורג את 10 בקרן השפע. ו5 נכנסת לברית בלי או עם יכולות שהיא מגלה.
 
דינרבלו
בסדר , אבל אני מחליט מי יהיו השניים הנוספים בברית , תהרוג את 6 , בלעדיו הם יהיו חסרי הנהגה , 10 הוא בונוס בלבד,אם תמצא אותו תחסל אותו, טוב לראות שאנחנו מתחילים להיות מוכנים

"עשו מה שתרצו , בסופו של דבר לכל דבר יהיה את אותה תוצאה ,עשר , מצדי תהיו כל שאר המחזות מול 1,2ו4 כל מה שתעשו זה יהיה להקל עלינו להרוג אתכם , החלטה שלכם , אבל אל תכפו אותה אל אחרים , אני אמרתי את דעתי , ואני עומד במילה שלי , כל אחד כולל 6 ו10 שרוצים עזרה באימון מוזמנים לבוא אלי או אל הולי בכל רגע נתון, לילה טוב".
 
דינרבלו

"אתה בחור מעניין, ובחיי שאתה שונא אותם כמוני, אבל קרייריסטים הם שטח מסוכן. הם מתאמנים לזה כל החיים שלהם, לנו יש שבוע בקושי. אני אשקול להצטרף אליכם, אבל לפי דעתי נתחיל ממשהו פשוט לפני שאני מצטרפת אליכם, כמו לשתף פעולה במרכז האימונים. מה אתה אומר,..." היא שכחה את השם שלך.
 
קרוליין
"את יודעת גם אני התאמנתי כל חיי.ולי יש משהו שמחזק אותי יותר מכול האחרים.נקמה.אני מצבטיח לך שנגן עלייך בתמורה את תשתמשי בספונסרים שלך לטובתינו.לי גם יש ספונסרים של אבא שלי אבל אני מסתיר את זה מאנטון."
 
דינרבלו

"תראה, בניגוד לקרייריסטים אני צריכה זמן לפני שאני אצטרף לברית, אם בכלל, אבל באמת, אם אני ארגיש שאנחנו מתואמים, אני אשמח לעזור לך, הבחור ההוא, אנטון, נראה לי שחצן למדי, ואני קצת סקפטית אם האנשים שהוא מתכנן לצרף יתקבלו כשווים. אבל באמת, שכחתי מה השם שלך, אתה יכול להזכיר לי?"
 
דרגוניין-
לא הבנתי לאיזה זוג מהמיועדים אתה פונה.
ליאור-
אני מזכיר לך שהוא אמר שהוא מרשה רק שניים.
כולם- המיועדים האחרים צופים בעניין בויכוח בין המיועד ממחוז שש למיועד ממחוז שתיים, אבל לא מתערבים.
דינרבלו-
שום ברקע שאתה שונא את אחד ושתיים!!! אתה מתכוון לרצוח אותם בשקט בלילה? כי אם לא כדאי שתיתן הצדקה לפעולות ההפוכות מהרקע שלך. אה, ותשדל לרשום עם פחות שגיאות ולהפריד בין המילים, אם אתה כותב מטלפון\מהר אז עדיף שתכתוב כמו שצריך כשיהיה לך זמן, או לפחות תערוך, שיהיה קריא.
ירינארק-
4 הוא הדמות של דינר. 6 זה של דרגוניין. זה רשום בהודעה הראשונה בעץ.
אראגורן- לא כתבת לי שום דבר בספוילר.
 
דרגונס
"להעניק לך הזדמנות לחיות , זה שהחבר שלך חושב שהוא יודע מה הוא עושה לא אומר שהוא באמת יודע , אני רק רוצה לתת לך הזדמנות הוגנת במשחק הזה , ולא להמות בדקה הראשונה של קרן השפע , כי זה מה שהחבר שלך יגרום , לקבוצה של אנשים חדורי מטרה , שלא בהכרח בעלי אימון או אמון כלשהו , לתקוף 6 אנשים בעלי אמון ואימון שמנסים להגן על החיים שלהם , גם אם תהרגו 2 מאיתנו , אנחנו כנראה נהרוג פי 4 , זה באמת מה שאת רוצה לעשות ? ,להפוך את המקום ההוא לבית כברות עוד לפני שמישהו הספיק להגיד משהו, או שלפחות את רוצה שלאנשים יהיה סיכוי הוגן."לוחש לה"יכולות להיות יותר מ2 בריתות במשחק , ואף אחד לא דרש שתהי רק באחת" קורץ (תזכורות קטנה , אני נחשב ליפה , זה אחד מהיתרונות שלי...)
 
IN
נד ניגש ל6.
דרגוניין
"אשמח להילחם לצידך" הוא אומר, בנוקשות מסוימת.
"בינתיים, כדי שנחשוב על אסטרטגיה.
OUT
דרגונס, שלחתי ספוילר בלי כלום או לא שלחתי ספוילר בכלל?
לא שלחתי ספוילרים כי אני בחדר כניסה.
 
חזרה
Top