• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

משחקי הרעב, התחרות ה70 - עץ משחק (התחלנו!)

(שכחת ספויילר...)
IN
"אתה יודע" נד אומר בקלילות "חדר אימונים, חדר משחקים, סלון וסוגיו, מכלאה/פינת ליטוף, משגר טילים" הוא צוחק, שומר על הנימה הידידותית.
"אף פעם לא הייתי ברכבת, תפתיע אותי" עכשיו בנימה מלאכותית-משהו
 
דרגוניין-
עדיין לא הבנתי איך הנחש מתקשר לרפואה, אבל בסדר. נשלב נחשים, רפואה ודוגמאות קפיטול.
אראגורן-
"אימונים אסור עד שנגיע. משחקים אני בטוח שיהיה אפשר למצוא. הסלון הוא מה שאנחנו יושבים בו עכשיו, ואין מכלאות על רכבות, הן הרי ילכלכו את כל הרכבת!"
OUT
אתה מבין שזה קטע חולין עד שדרגוניין יענה לי. אם הוא לא יענה אני אקח את זה כ'כן ואדבש טיפה.
 
OUT
כן אני סתם מושך זמן לדמות שלי בתקווה לשמוע משהו מועיל
IN
"אם ככה, אני חושב שאלך לחפש משהו מעניין" נד אומר במשיכת כתפיים
הוא פונה לדרכו בלחישת "קפיטול...חסר תועלת"
OUT
הוא בעיקרון מסתובב עכשיו במסדרונות של הרכבת. אשמח לתיאור של מה שהוא רואה... :D
 
יפ, אבל לא יכולתי להגיב, וגם נתתי הזדמנות אחרונה, אז אני מגיב עכשיו. אה, ותהיה נודניק כדי שהמשחק לא יתקע. זה חשוב :) :
זהו, הסטייליסט\ית המעצבן (או שלא) גמר את עבודתו, ועכשיו אתם יוצאים למסע. אתם מתכנסים בחצר בה נמצאות המרכבות, עולים לשלכם, ויוצאים למסע ברחובות הקפיטול, המלאים באנשים המחכים לכם. תרשימו אותם. תנו להם סיבה לממן אתכם. (פירוט על מחוות שונות אתם מוזמנים לכתוב מחוץ לספוילר, כי כולם רואים)
המרכבה של מחוז אחד מובלת על ידי הסוסים הלבנים הרגילים, עם המרכבה מעוטרת היהלומים והמיועדים לבושים בלבן, יהלומים ופנינים. בלונדיניים וכחולי עין, הם אהובים על הקהל.
המרכבה של מחוז שתיים מובלת על ידי ארבעה סוסים , שניים שחורים ושניים לבנים ,רוב המרכבה צבוע בכסף , בצד ימין (הצד של המיועדת) בולטת מצד המרכבה כנף פלדה לבנה בצורת כנף נשר/מלאך מצד ימין (הצד של המיועד) בולטת כנף פלדה אדומה בצורת כנף עטלף/שד/שטן.
גיצים נוצרים מגלגלי המרכבה, יוצרים שובל של אש.
המיועדים עצמם לובשים שריונות כסף מלאים (לוחות) ,השריון של המיועדת לבן ומהגב של המיועדת יוצאות שנתי כנפי מלאך והיא לובשת גלימה אדומה , השריון של המיועד אדום ומהגב שלו יוצאות שתי כנפי שד והוא לובש גלימה לבנה , לשני המיועדים חרבות ומגנים בצבע של השני (למיועדת מגן אדום ולמיועד מגן לבן) שניהם חובשים כתרים.
הם מצליבים את חרבותייהם, נראים כאילו הם נלחמים, השטן והמלאך של הקרב והמלחמה. המחוז של החיילים. העיצוב המקורי מעלה תשואות מהקהל, נוסף על היותם ממחוז שתיים, מהקרייריסטים המובילים.
המרכבה של מחוז שלוש מובלת על ידי סוסים אפורים, כשהמרכבה עצמה מעוצבת במגוון גאדג'טים טכנולוגיים, מורכבת כולה ממתכת, עם נורות מבהיקות. המיועדים לבושים בבגדים אלקטרוניים משונים מעט, אך העיצוב לא גרוע ולא מעציב את הקהל.
המרכבה של מחוז ארבע מובלת על ידי סוסים לבנים עם קעקועי גלים, עם מרכבה שקופה-כחולה בצבע הים, עם עיטורים מוזהבים. המתמודד אוחז קלשון ומכל אחת מידיו יוצא זרם מי קצף, ולבוש בבגדי עור מוזהבים ועיצובי גלים. והמתמודדת אוחזת חנית ולבושה בעיצוב של בת ים. העיצוב אמנם יחסית קבוע, כי כמעט כל מרכבה של מחוז ארבע עוטרה בסגנון ימי, אך הוא תמיד היה מה"ישנים והטובים" ומעלה תשואות מהקהל.
המרכבה של מחוז חמש מובלת על ידי סוסים לבנים-זהובים, בעוד המרכבה עצמה עטופה בהבזקים חשמליים, דמויי ברקים, והמרכבה מעיצוב ברקים כחולים-סגולים. המיועדת לבושה בשמלה בדוגמאות של טורבינת רוח, בבירור אחת מהנערות היפות במחוזה. היא מנגנת בצורה מדהימה בכינור, השיער הקצר שלהב קלוע לצמה על עורפה, והעיצוב המשולב של הכל קוצר תרועות. המיועד לבוש בחליפת ברקים לבנה צהובה, מרשימה לא פחות. אין ספק, הם זכו בסטייליסטים טובים.
המרכבה של מחוז שש מובלת על ידי סוסים לבנים, ומעוצבת בשילוב של "מרכבת אמבולנס" ועיצובי קפיטול, יחד עם עיצובי נחשים וקדוקאוסים (שני נחשים עוטפים מטה, כמו הסמל של הרמס מהמיתולוגיה היוונית) זהובים. המיועד לבוש בבגדים של המעמד הגבוה של הקפיטול, נעלי עור, מכנסיים מחויטות וחולצת כפתורים עם עניבה. הסימן שמראה על כך שהוא ממחוז הרפואה הוא החלוק הלבן שלו, והילדה שלצידו נראית בלבוש של אחות. העיצוב דמוי הקפיטול מעניין, מפתיע, ובאופן כללי טוב, למרות שחלק יטענו שהוא פשוט מדי או שזו חוצפה להתלבש בעיצוב קפיטול.
המרכבה של מחוז שבע נמשכת על ידי סוסים חומים, עם מרכבה מעוצבת מעץ, שנראית כאילו ארוגה מעץ חי. המיועדים מחופשים בצורה מטופשת לעצים, כמו תמיד. העיצוב בינוני, למרות שהמרכבה נראית די מרשימה.
המרכבה של מחוז שמונה מובלת על ידי סוסים חומים, והמרכבה נראית כאילו עוצבה ברובה מבד, מחוז הטקסטיל. המיועדים לבושים בבגדים צבעוניים, מציגים את כל קשת הצבעים של הבד. לא שיא המקוריות, אבל גם לא זוועה.
המרכבה של מחוז תשע מובלת בידי סוסים חומים בהירים, המרכבה מעוצבת בצורה מוזרה, ככיכר לחם, והמיועדים מחופשים לכיכרות לחם. מחוז המזון, שהסטייליסט משום מה אהב מאוד לחם והחליט להדגיש את העיצוב על זה. המיועדים נראים מגוחכים, אבל המרכבה מעוצבת לא רע.
המרכבה של מחוז עשר מובלת על ידי שוורים שחורים ופראיים למראה, שמובילים מרכבה בעיצוב בוקרים, היסטוריה ישנה מאוד של מה שהיה לפני פאנם. המיועדים לבושים כבוקרים, ונראה שמנסים להחזיק על השוורים, שמתפרעים מעט. שום אילוף לא יוציא מהם את זה. אך באופו מפתיע, העיצוב, שלשם שינוי אינו לבוש פרות, לא מעורר קריאות בוז או שאגות צחוק אלה עניין. אולי זה מוזר והזוי, אבל בעיני אנשי הקפיטול כל דבר יכול להיראות בכל דרך.
המרכבה של מחוז אחת עשרה מובלת על ידי סוסים זהובים, והכל מעוצב בדגש על שיבולי חיטה- המיועדים, המרכבה, ובעצם הכל, בצירוף עם עוד כמה דברים חקלאיים אחרים וצמחים אחרים. לא אסון מוחלט, למרות שניכר שהם ומהמיועדים ממחוז תשע נועצים מבטים אחד בשני.
המרכבה של מחוז שתיים עשרה מובלת על ידי סוסים שחורים, לבושים בתלבושות כורי בפחם הנוראיות הרגילות (תואר בספר די והותר, ואני גם עייף מלכתוב את כל זה :) )
לאחר כל זה, אתם נכנסים לחצר מרכז האימונים, בה יש לכם קצת זמן לדבר, ועולים לחדרייכם במעלית, כלי חדש לרובכם.
אה, וכמעט שכחתי, אראגורן-
מסדרון ארוך שמוביל בין הקרונות, חדרים עם דלתות נעולות, אזורי חטיפים ומזון בכל מקום, טכנולוגיה מוזרה שאתה לא מבין, מזכיר קצת טלוויזיה בחלק מהמקומות וזהו בעצם. עכשיו למרכבות :)
 
דרגונס
OUT
דיי רציתי להגיד בקול משהוא בסיום הכרכרות אבל לא עקרוני כל כך (משהוא בסגנון "הידד לקפיטול ולנשיא, העומדים למות מצדיעים לך" אבל שוב אם זה מאחור מידי אז זו אשמתי)
In
כבר ברגע הראשון של פרטיות פונה להולי "מחז חמש , אני לא רוצה שהם ישרדו את הלילה הראשון , ברית אם ארבע בוודאות ." ,תוהה לרגע "ברית זמנית אם אחד , אני רוצה לראות לאן זה ילך , בואי נשאיר חזות חיובית שלא יראה אפילו שאנחנו חושבים על כך שאנחנו לא רוצים אותם , מחוז 10 בשר תותחים , נראה לי כמו בחור אמיץ שנכנס למשחק שגדול עליו בכמה שנים." , "מחוז שש לבש בגדים שלא שייכים לו , בואי נוודה שכולם יזכרו את זה שהם פגעו בכבוד שלנו בתור אומה,שלוש לא נראים כמו איום גדול מידי , אבל כדי לפקוח עיין , בואי ניתן ל12 הזדמנות להוכיח את עצמם , אין שום דבר בעולם המטורף שלנו שנותן כוח כמו תקווה , אז בואי ניתן להם להרגיש שיש סיכוי שישרדו" ,"חפשי מתמודד שיראה כמו כישלון בטוח, אני לא צחקתי שאמרתי שצריך לגרום לאחד מהם לרצות להתאבד ."
"אני ממש לא מתכנן לחשוף א תעצמי בחדר האימונים , אז כשתראי אותי עובד בפן הפיזי , אל תדאגי, והולי אני סומך עלייך בלב שלם , תהי לוחמת מכובדת ואל תבגדי בי לפני שזה מתחיל, שינינו יודעים שאני יכול להיות יתרון גדול..."
"את רוצה להנהיג את הברית או שתתני לי להתווכח מול החברה מ 1?"
OUT אחרון
מתחיל לשנות אורך חיים , אוכל פחות ומתרגל לאכול מוצרים בסיסים יותר , יושן פחות (יש לי שינה קלה אז אני לא חושב שיש צורך שאני אתאמן בלהתעורר בלילה), שותה הרבה , ומבצע אימונים פייזים בחדר (שכיבות שמכיה וכו') בזמן הפנוי ובמקום חלק מהשינה (נותן לעצמי להתעייף , אבל לא יותר מידי)
 
out
תודה לאל שאפשר כבר להגיב. כבר התחלתי לחשוב שהמשחק יפול בגלל תגובה שלא נענתה.


in
דרגונס

קרוליין עדיין בשוק מכמות האנשים- אם לא היה הכינור היא כנראה הייתה צריכה להחזיק חזק את היד של ארלוט, וכנראה שזה היה חזק מאוד.

"וואו. כל כך הרבה אנשים, כל כך מדהים. ולחשוב שאנחנו בסך הכל אנשים ממוצעים. אולי כדאי לקחת אותם לאיזה שבוע בבתים שלנו, שיהיו בשוק ענק אם הם אהבו אותנו. אבל בינינו, בלי כל האיפור והתלבושות, אנחנו עצמנו, ואת העצמנו הזה הם לא אוהבים. זה למה אני מתכננת לנצח, כי יש לי גם מסר להגיד. מה איתך?" היא אומרת לארלוט. היא עדיין באוטופיה הקטנה הזו שהלכה שם, קשה לחשוב אחרי כל זה.
 
ליאור-
לא נראה לי שזה היה עובד טוב, במיוחד הקטע של העומדים למות. אני חושב שעדיף שתוותר על זה.
IN
"מחוז חמש רק היו ברי מזל עם סטייליסט, אם אתה שואל אותי, אבל בסדר. למה ברית רק זמנית עם אחד? אני מסכימה בקשר לשאר. אני חושבת שלעג באימונים יעבוד, עם נעבוד בהדרגתיות, במיוחד אם אחרים יצטרפו ללעג. עוד שימוש לברית. בוא נתמקד במחוז שש, ואני חושבת שמחוז שתיים עשרה יתאימו יותר כבשר תותחים מעשר. הבחור שם נראה לי נחוש... אולי כדי שנסמן אותו כמטרה. ועזוב את שלוש, הם חלשלושים של טכנולוגיה כמו בכל שנה. אה ואני מאומנת מספיק, אני אנסה ללמוד דברים שהם לא לחימה, כמו צמחי מאכל, מלכודות, קשרים, מחסה, הסוואה ומה לא. אני סומכת עליך גם כן. שניים עד למוות." היא מחייכת, משחק מילים קטן על מספר המחוז ומספרכם. "אה, ואתה יכול להוביל את הברית. לי לא אכפת."
ירינארק- אני לא הולך לתת למשחק ליפול בגלל כמה שמגיבים טיפה פחות מאחרים. ואתה כתבת הכל בתגובה אחת אז היית זריז.
IN-
"אני בטוח שאם ננצח, הם ירצו לבקר בבתים שלנו. מצד שני, הם רגילים לבתי ענק מפוארים, לא יודע איך הם יקבלו את החדר וחצי שבהם אני גר עם שני אחים והורים... אם אחד מאיתנו ינצח, אני באמת חושב שזו תהיה הוכחה שאנחנו, מתחת לאיפור ולתלבושות, מי שאנחנו, מספיק טובים בשביל לנצח. ניסחת את זה יפה מאוד. אני מתכוון להזכיר אותך אם אנצח, לומר שרצינו להוכיח שאנחנו מסוגלים, גם אם אנחנו לא תושבי קפיטול.
 
דרקון
לא הבנת את הרעיון אבל סבבה. נתמוד עם זה שלא יצא מרשים כמו שחשבתי.
IN
לוקיאיוס מאוכזב מאי-הלהבת הקהל הוא עצבני ומתוח.בליליות לפני האימונים הוא מתאמן בלחימה עם כלי נשק מזויפים מול הנערה ועושה ספורט הכול בשביל הניצחון.הוא מחפש אתת הנערה ממחוז חמש ואת המיועדים ממחוז שתיים.
 
דרגונס
in
"תחשבי על זה , חוץ מאיתנו רק 1 כנראה התאמנו למשחק הזה , מבחינתי בלילה הראשון אחרי שכשבנו את קרן השפע אפשר לשסף להם את הגרון כשהם ישנים, הבחור מ10 נראה לי יעיל , נראה לי שנוכל לעבוד איתו לא רק בתור בשר תותחים , אז נסגור על החברה מ12 כבשר התותחים שלנו, אני יטפל במיועד ואת במיועדת , שני הייטב , יש לנו עבודה קשה מחר , צריך לגרום למיועדים משש לזכור שהם לא שייכים לכאן."
OUT
מבחינת PVP,כל השבירה של הנפש הזאת ,זה יצור בעיות מורל לאחרים? (לא שאני עושה את זה מPVP טהור אבל רק לדעת למה זה יגרום בסוף.)
 
הוא מחייך בצניעות וידידותיות. מנופף לקהל בידיותיות, לפעמים ביתר התלהבות כשהוא מזהה מישהו מסוים ויוצר קשר עין.
בחורות מתעניינות זוכות בקריצה, והפרחת נשיקה גנדרנית, אחרים זוכים בנפנוף ידיים נלהב כמו של פוליטיקאי.
לועגים סוכים ללשון בחוץ ואגודל כלפי מטה בתוספת קללה.
הוא משדר את זה... שהוא פשוט מרגיש בבית.
אין לו מופע מפוצץ להראות. להפך: הוא פשוט משדר... שהוא אחד מהם. אחד מחברי הקפיטול. אם חברה שלו בקהל, הוא קורא לה לבוא אל הכרכרה ולהצטרף אליו לדגמן זוגיות: עומדים חבוקים, מציגים את עצמם כזוג ליגיטימי מהקפיטול.


"קודם כל נכרות ברית עם מחוז 10." הוא אומר בענייניות.
"הברית שלנו, תהיה חלשה, אבל גם גדולה. אני בונה על ברית של לפחות 10 מתמודדים." אומר בבטחון. אך ליבו מלא קדרות.
גם אם הברית הזאת תנצח, איך *הוא* ישרוד? כמובן שהוא תיכנן להשתמש בנסיון שלו מהתוכנית, ופשוט... לשרוד ולתפוס הזדמנויות להרעיל. אבל הוא חש גועל נפש מעצמו. לרצוח ילדים... פשוט לרצוח. הוא מנסה להציג את עצמו, כבוגד חסר מצפון שהפך את עורו והפך ממורד לרופא קפיטול מסור.
אבל זה לא נכון. פשוט... הוא יותר רצה לחיות מאשר להיות נאמן. מי שלא עבר את עינויי הקפיטול לא יבין.
מי שעבר ולא נשבר, כנראה פשוט מת מכדי לשפוט אותו.
הוא מביט בכאב, בנערה שלצידו. "אני שונא את הקפיטול" לוחש בתיעוב.
לו... רק היתה ברירה אמיתית אחרת. במפלצתויתם... הם הפכו משהו יקר ומקודש כמו חיים למשחק. במחוזו, הקדישו את כל המשאבים להצלת והארכת חיים. כך למד מאביו.
אבל במשחקי הרעב.. הוא לא חש דבר מלבד רחמים כלפי אויביו, וגם אם ירסקו את גולגלותו... הוא לא יחוש דבר מלבד אומללות.
הוא לפתע קופא. הוא הצליח להסיח את דעתו במזימות ואסטרטגיות, אבל כעת רכבת מחשבותיו חוזרת לשם. הצליל העמום בשילוב עם הצליל הרטוב.
"אמא." הוא מיבב בפאתטיות, מחבק את עצמו ברעד. *תתעשת!*

אאוט: נחש סביב מטה זה סמל הרפואה האוניברסאלי... לא ראית את הסמל של עזרה ראשונה? אפשר אפילו להמציא סוג של נחש בסגנון העורבני החקיין.
 
לא אוכל להגיב עד חמישי, חופשה. כולם- יש לכם זמן להגיב, נצלו אותו. אני הולך גפ לערוך את ההודעה של מופע המרכבות, עם כמה אי הבנות שהיו לי עם שחקנים, וכמה דברים שפספסתי. אערוך בחמישי.
 
IN
נד מחייך חיוך שלוו ושקט. הוא לא יראה כמו אחד בהם, הוא חושב, שפתו משתרבבת בבוז לאחרים, הוא ישמור על גאווותו וגם יראה למנופחים המצועצעים האלה מי הבוס.
"הייה!" הוא צועק, מרסן את השור עם המושכות. הם רוצים הצגה, אז הוא יראה הצגה.
 
out
אם אתם רוצים להתארגן על משהו, תלכו לחדר הכניסה או משהו כזה.

in

דרגונס

"אני חיה בשני חדרים עם אבא, אמא ושני אחים ששמרו עליי מכל מחזר יותר מדי. בכל מקרה, מה אתה אומר על זה שנרד עוד מעט? מכירים חברים חדשים." קרוליין אומרת. היא נכנסת למקלחת סטייל הקפיטול, יש משהו כמו זה במפעלים, תנאי בטיחות והעובדה שטיפול בחומרים מסויימים גורם לבעיות בתוצרים מאלצים להביא מקלחת שבה כולם עוברים, ודגם מנצנץ לא יעצור אותה מהמקלחת. בתוך מספר דקות היא מתקלחת (סבון לא כלול במפעלים, אבל יש לה common sense אז היא כן מתארגנת על זה, מעבר לזה אני לא ממש יכול לספר בלי לעבור על חוקי הפורום), ומתארגנת על לבוש פשוט יחסית ממה שיש בארונות (תלוי אם תגדיר מכנס עור צמוד סגול, שמלה קצרה לבנה עם דוגמאות של ציפורי שיר, ז'קט סגול מנצנץ ונעלי עקב עקשניות, שמאלצות אותה להתרגל קצת כפשוטים). היא יורדת במעלית לקומת מפגש, ככל הנראה לחדר הכניסה. הכל או כלום.

חדר כניסה
נערה כבת 15 יושבת על ספה, מהרהרת לעצמה. היא לא נראית מרשימה, אבל יפת תואר למדי, כזו שיכולה למשוך נותני חסות בגיל ההתבגרות.
 
IN
אנטון מוריד את ידו ומאפשר לחרב להישמט לתוך הנדן , זה לא זמן לקרב מהסוג הזה , הוא מצדיע לעבר תושבי הקפיטול וכד קידה תוך ששום רעש לא נשמע מהשריון שלו , כשהמרכבה עוברת ליד הנשיא הוא אף קורע ברך ומוריד את הכתר שלו ,וצועק בקול "תושבי הקפיטול , אני , סר אנטון דלגדו , משושלת דלגדו של מחוז 2 , וליידי הולי ממחוז 2 מבקשים מכם את הכבוד להיות האלופים שלכם במשחקי הרעב למען תהילת הקפיטול , תהילתו של הנשיא ותהילתם של מנצחי משחקי הרעב מהמחוז שלי ומשאר המחוזות." , הוא שולף את חרבו ומרים אותה לגובה וצועק "יחי הקפיטול ומשחקי הרעב."
OUT
אז בעצם הלובי זה מקום שבו כולם נפגשים לא? , זה די אומר שגם זה צריך להיות בגלוי ... , בכל אופן אני שם אם מישהו רוצה לפנות אלי , (yarinarc הספוליר היה מכוון למי ששם , אז זה אומר בעצם שאפשר לקרוא אותו (אני מצטער אל היותי נודניק , פשוט לא רוצה לקרוא ספוילר שאני לא צריך לקורא))
 
חזרה
Top