• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורי מי-מצולות - עץ משחק[מו"ד 5] (5\5)

אוכל חינם
לפתע וירדו מסתכל בפתאומיות ימינה ושמאלה ואומר בלחש
"אני יודע מעט מאוד, הם ארגון פשע גדול יחסית, אבל הרבה פחות מהזנת'הרים או הקאזנת'ארים. הם בעיקר עוסקים בהתנקשויות יחידות, ופשעים קטנים אחרים. הם מאוד מרוצים ממלחמת הכנופיות כי הם שוכרים את עצמם לשתי הכנופיות. המנהיג שלהם, שמכונה הסכין השחור הוא דרו. ושני הסגנים שלו- הובגובלין בשם אוזאק ומישהי שאני חושב שהיא בת אנוש, אשאורה. זה בערך כל מה שאני יודע
 
"מאחר ושלשתכם מעוניינים לבוא וכנראה תהיה לכם הזדמנות לחפש מידע לבדכם אני אספר לכם קצת על המשפחה." הולבר אומר כשהוא יודע שהתשובה לוירדו תהיה ארוכה ועדיף שהוא יתחיל מההתחלה.

"בני הזוג קאסאלאנטר, ויקטוריו ואמאליה, היו בעלי ברית ידועים של דאגולט גחלת-עד ונהגו להיפגש איתו רבות לפני שהוא נאלץ לעזוב את העיר ולכן חשבתי שאולי הם יוכלו לספק לנו מידע על האוצר שהוא החביא. בנם הבכור, אוסוואלדו, נפטר במסתוריות לפני מספר שנים בזמן שהמשפחה סבלה מצרות כלכליות רציניות. בשנים שלאחר המוות הם הצליחו לשגשג ולהשיג ממון וכוח רב עד שהיום הם נחשבים כראשי אחת ממשפחות האצולה העשירות ביותר בעיר. קיימת שמועה המספרת שהקאסאלאנטרים כרתו הסכם עם שטנים לאחר שבנם נפטר, כדי לזכות בממון שלהם חזרה."

לאחר שהוא סיפר את המידע הכללי על המשפחה הולבר עובר לספר על הקשר בין המשפחות ואת מה ששמע לפני ההזמנה: "כשהייתי צעיר הוריי ובני-הזוג דאגו להפגיש אותי ואת אוסוואלדו מספר פעמים וכיום המפגשים האלה עברו אל אחיי התאומים וילדיהם התאומים שבסביבות אותו הגיל, שבע. לכן, אפשר לומר שהמשפחות שלנו מיודדות ולכן ההזמנה שלהם אליי ואל אחיי סבירה. קצת לפני שהם הזמינו אותי יצא לי לשמוע את השיחה ביניהם בה ליידי אמאליה שאלה את בעלה עד מתי מישהי תמשיך לעשוק אותם והביעה פחד פן היא תיקח גם את התאומים. לורד ויקטוריו ענה לה שהם ישיגו את החוב ואם הם יברחו היא תוכל למצוא אותם גם מחוץ לעיר."

אחרי שסיפר את הידוע לו הולבר מסביר את המטרות וזמן המפגש: "לפגישה שקבעתי יש שתי מטרות, אחת היא לברר מה בני-הזוג יודעים על האוצר שגחלת-עד הסתיר והשנייה היא לעזור להם במידה ואנחנו יכולים, כי בעלי-ברית במקומות גבוהים אף פעם לא יכולים להזיק. אנחנו ניפגש בביתו של אבי כחצי שעה לפני שעתה התה ואחרי שנאסוף את אחיי התאומים ואת הכרכרה ניסע אל אחוזת קאסאלאנטר ברובע הים. טאלין יגיע איתי כחבר ובן טיפוחה של הגבירה מסילברמון, אוכל חינם יהיה הסייס, ינהג במרכבה ויחקור מעט את המשרתים, ווירדו יהיה עם אחיי וינסה ללמוד מהאומנת ומהתאומים על האיום עליהם. אם מישהו מכם יוכל תנסו להגיע אל המרתף שיש שמועות גם לגביו."

לאחר שהולבר מסיים לסכם את הכל הוא מוסיף: "וירדו, אם משהו יקרה לאחיי התאומים בזמן שאתה תהיה אתם.." הוא מסיים את האיום בלחש נותן לדמיון של וירדו לפעול.

OUT:
מקווה שלא שכחתי כלום.
 
IN
אאוליס תוהה לעצמו. הוא יצטרך לאסוף מידע על מקום המגורים של האישה הזו, ועל דברים נוספים, ואז הוא יעשה את מה שהוא צריך לעשות. אבל בינתיים, כדאי שהוא לפחות יחזור, ויבדוק עם הולבר בנוגע למשפחה הזו במי מצולות. לפחות הוא רוצה לדעת אם האישה מנסה להיות כנה בדברים שהיא כותבת או שהיא שקרנית.

IN
"לפני שרק תלכו" אומר אאוליס, עוצר את הולבר "משפחת גראלהונד, שמעת עליהם מתישהו?" שואל אלף הפרא, מבטא את השם בצורה מוזרה, כאילו מדגיש כול אחת ואחת מההבהרות של המילה באיזה חוסר ידיעה איזו מהן צריך להדגיש.
 
"אחת ממשפחות האצולה הוותיקות בעיר. יש להם עסקים הקשורים בנשקים ושכירי-חרב." הולבר עונה לא בטוח מה אאוליס רוצה לדעת.

Out:
מזכיר שמבחינת לוח הזמנים כל השיחה והמפגש מתנהלים יום אחרי המפגש הראשון בפונדק, לפני השיחה על מה שגילינו (לפני השיחה שטאלין שאל את הולבר אם הוא מכיר מישהו שהתעשר לפתע...).
 
טאלין
אתה לא מוצא בחנות מקום ממנו יכל הצופה להכנס בקלות, אך לאחר כמה דקות אתה אכן מוצא את החתולה פיליפה, אפורה ומזקינה כמו גבירתה, יוצאת מאחורי אחד ממדפי הספרים ומייללת בחשש.
אתה מוציא את פיליפה לגברת סוליזף, וזאת מקבלת את החתולה בחיבוק גדול. "הו, פיליפה! תודה, תודה לך, מאסטר הרפר! בבקשה ספר לי - מצאת את המפלצת? מה היא הייתה?"

אוכל חינם
אתה מוצא את טאנילה ומספר לה את החדשות, והיא מרכינה את ראשה באבל. "עכשיו הרמז היחידי שלנו היא קאליקי." היא אומרת בעצב.

OUT

יכול להיות שיצא שכולם חוץ מאאוליס הולכים לקאסאלנטרים?
 
טאלין
"צופה" עונה טאלין בהיסח הדעת, רואים באופן ברור שהוא עוד חושב מה היה שם, "הוא הושמד, אין לך מה לדאוג יותר, אם כי אני לא מצליח לגלות כיצד הוא נכנס." הוא מסביר, "כמה זמן החנות הזו אצלך?"
 
אוכל חינם
"לרקוד?!" היא שואלת בעצבנות, מעיפה את ידך מסנטרה. "הקשר ה-אולי יחידי שיש לנו להורים שלנו הולך כעת לשכב בקבר, ואתה רוצה לרקוד?! כבר כמעט שכחתי כמה פטתי אתה יכול להיות, אוכל חינם. תודה שהזכרת לי." בקולה יש טון נעלב בעוד היא מתחילה להתרחק ממך, עוזבת אותך לבדך בחצר.

טאלין
"כבר לפחות שלושים שנה, אולי יותר..." עונה הגברת בחשש מה. "אם כך, נראה שהקרבות מתחילים לעלות אל מעל לפני השטח, אל הרחובות. אזרחים הולכים להפגע, אם זה המצב. אני חוששת לעתיד העיר שלנו, מאסטר הרפר..."
היא משקשקת את ראשה בעצבות. "טוב, אין כל טעם לשקוע ביסורים כעת. אני רוצה לתת לך מתנה קטנה כאות תודה על עזרתך, מאסטר - לא, אל תסרב, בבקשה, העונג כולו שלי. חכה כאן דקה או שתיים, יקירי..." היא לוקחת את החתולה הזקנה ומכניסה אותה לחנות, ולאחר זמן קצר יוצאת עם שני חפצים. ראשית היא מושיטה לך שקית נייר קטנה - "עוגיות חמאה, אפיתי אותן רק שלשום, אז אני מקווה שהן עודן טריות. מגיע לך משהו מתוק." היא מחייכת. "ועוד דבר-" היא מושיטה לך מחברת עטופה בעור, "הרפתקן נודד החליף את המחברת הזאת איתי תמורת ספר אחר לפני שנים רבות, ועוד לא יצא לי למכור אותו. בכל מקרה, אני מאמינה שלך יהיה יותר שימוש בה מאשר לי - אני בקושי מבינה מה כתוב בפנים!"

OUT
המחברת היא ספר לחשים הכולל את הלחשים הבאים:
- דרג 1: Identify, Colour Spray, Jump, Snare
- דרג 2: Blur, Levitate, Web

ביום שלמחרת, אחר הצהריים חמימים ושמשיים, אתם מוצאים עצמכם בחצר האחורית של אחוזת קאסאלאנטר ברובע הים. אתם יושבים סביב שולחן עץ גדול יחד עם בני הזוג קאסאלאנטר בעוד משרתי הבית מגישים לכם תה ועוגיות. אחיו הקטנים של הולבר משחקים עם התאומים הקטנים לבית קאסאלאנטר על הדשא מולכם.
"אז, הולבר, אני רואה שהבאת... פמלייה שלמה לביקור." אמאליה קאסאלאנטר, אם המשפחה, מביטה בהולבר בחייכנות ומבט שואל. ויקטוריו, בעלה, יושב לידה ושותה תה בשקט, מביט בנוכחים.

משפחת קאסאלאנטר (כי אין לי כוח לתאר אותם D: )
 
אוכל חינם
דמעות ממלאות את עיניו של אוכל חינם, ובכפירה זולגות במורד פרוות פניו.
הוא מוציא את התוף מרים ומתחיל לעשות קצב.

הוא מתחיל לשיר, מתחיל לרקוד בהבעה שלאחרים עשויה להתפרש כטירוף.
חיוך רחב ומבט של לב שבור.
הריקוד איטי, ועם זאת אנרגטי והוא מעלה את הקצב ככל שהשיר מתקדם.

"לב הקירין לב הקירין
הן אנו באים באים
בהרפתקה מהדרין
כי אנו לב הקירין לב הקירין!

רוע או חוצנים מולם ניצבים
בפלדה וקסם נתפאר
סכנה ודם אותנו מקרבים
עוד תעלומה תיפתר
כי אנו לב הקירין! לב הקירין!

ומול האפלה נעמוד איתן, כולנו יחדיו
ואת המבוך נחקור, נגלה סודותיו
ונגלה כל תשובה לכל מסתורין
כי אנו... לב הקי רין... לב... הקי רין..."

הוא קורס על ברכיו מסתיר את פניו בתוף, משחרר יפחה.
הוא בולע אותה וצועק:"השבח לשארס!" ואז קם.. ובורח משם.
 
לביקור אצל משפחת קסאלנאטאר, אוכל חינם מחליט לא להיות אוכל חינם. כמה דקות לפני, הוא הטיל הסוועה עצמית, מופיע כנער אנושי בן גילו, שיערו הערמוני מרמז על עבר אדמוני, וכן גם נמשיו. שתי עיניו ירוקות והוא לא מצליח להסוות את השעשוע שבהן.
לבוש בג'קט ומכנסיים נקיים כיאה לנער משרת.
חבריו, אולי גפ יזהו שהוא מתהלך בחן חתולי.
כיאה לתפקיד, הוא עומד כצל שותק, ממתין לקבל הוראות.
 
הולבר קד לשלום לפני שהוא מציג את הבאים עמו וכמנהג ההצגה הלא רשמית הוא מתחיל מהחשובים ביותר: "את אחיי אתם כבר מכירים," הוא אומר כשהוא מחווה לעבר התאומים, "טאלין הוא חבר ובן טיפוחה של הגבירה מסילברמון, וירדו הוא שומר הראש האחראי לשלומם של אחיי והנער הוא פשוט הנהג של הכרכרה..." קולו של הולבר דועך ומקווה שהם לא יתייחסו לכך שהמעמד של אאוליס כלכך נמוך עד שלא שווה שיזכירו אותו.
הולבר קיווה שיתנו לו הזדמנות לשחרר את אוכל חינם ואאוליס (אולי גם וירדו אם הילדים יתרחקו) כדי שיוכלו להסתובב בבית וללמוד דברים מהמשרתים או מהמרתף, אבל ממתין לרשות לעשות זאת.
 
"טאלין קאסטרוויל", עונה טאלין אחרי שהובלר מציג אותו, חדי העין מבינכם יכולים לזהות שסיכת ההרפר שלו לא גלויה כרגע. "הגעתי לפה מסילברמון לאחרונה, ואני כרגע חבר ושותף עסקי של הולבר." הוא מסיים להציג את עצמו.

טאלין
"תודתי לך עלמתי" אומר טאלין בקידה מהירה, "אם אי פעם תזדקקי לעזרה, שלחי הודעת לגולגלת הטרול, אני אדאג להגיע." הוא מסיים להגיד לה ויוצא לדווח על הפעילות שלו, ועל כך שהמשימה הושלמה.
 
טאלין
אתה מדווח על הצלחתך באמצעות יציר הסוד שלך, ומקבל פתק חזרה מראמילייה המודה לך על העזרה. המלחמה מתחילה להחריף, כך היא כותבת, ובקרוב ההרפרים יצטרכו לגייס את כל כוחם כדי להגן על העיר.

OUT
+1 מוניטין עם ההרפרים.

"בן טיפוחה של הגבירה מסילברמון, אה?" אומר ויקטוריו (אשר באופן אצילי מתעלם מבעלי המעמדות הנמוכים יותר), "אתה יודע, אדון קאסטרוויל, אשתי בעצמה היא תלמידה של רזי המאגיה." אמאלייה מצחקקת ומנופפת בידה בקלילות. "הו, ויקטוריו, מדוע אתה מתעקש להשוויץ בכך בכל שיחה? לא, אני רק חובבנית, אני מבטיחה לך - הלימודים הם דרך מצויינת להעביר את הזמן. ואתה, הולבר? שמעתי שגם אתה התחלת ללמוד קסם, אך לא ראיתי אותך מעולם במגדל אקדמיית הקסם..." היא שואלת, כמעט בחשדנות.
 
חזרה
Top